eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.4هزار عکس
162.9هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥دختر ابوبکر البغدادی: وقتی کارتون می‌دیدم پدرم مرا سرزنش می‌کرد! 🔻 پدرم شب ها همسر مشخصی داشت اما روزها با همه بود و با قرعه کشی با همسرانش رابطه جنسی داشت و قرعه کشی برعهده من بود اما هیچ وقت اسم مادرم را در قرعه کشی نمی‌نوشتم.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔷آغاز پیاده‌روی نیمۀشعبان به سوی کربلا 🔹در آستانۀ نیمۀشعبان جمعی از زائران عراقی با پای پیاده به سوی کربلا می‌روند. 🔹امسال مسئولان عراقی معتقدند که تعداد زائران نیمۀشعبان امسال به بیش از ۳.۵ میلیون نفر می‌رسد.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥یک کلاهبردار از کشور همسایه بازگردانده شد 🔹او میلیاردها تومان فقط از افراد ناشنوا کلاهبرداری کرده بود!
هدایت شده از 
📌 نتانیاهو: هرکسی که از ما بخواهد در رفح عملیاتی را انجام ندهیم، از ما خواسته که جنگ را ببازیم
هدایت شده از 
* طبق اسناد لو رفته به هر کدوم از اعضای مجلس ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومن ناقابل کمک هزینه فقط برای خرید آجیل شب عید داده شده.
هدایت شده از 
🔴سرباز صهیونیست در کنار یک شهروند گروگان گرفته شده اهل غزه، این‌گونه تولد خود را جشن می گیرد. 🔹تنها بیماران روانی می توانند چنین کنند. این یک کشور عادی نیست. سرزمینی است اشغال شده مملو از بیماران روان پریش بسیار خطرناک.. !
هدایت شده از 
32.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌چگونه امیرکبیر در سه سال اصلاحات بزرگی انجام داد؟ 🔹میرزا تقی‌خان فراهانی یا امیر‌کبیر که از او به عنوان یکی از بزرگترین نخست‌وزیران ایران یاد می‌شود توانست در دوران کوتاه مسئولیتش اقدامات مهمی را انجام دهد و ...
هدایت شده از 
🔺دیوار نگاره جدید و معنادار میدان فلسطین تهران خطاب به صهیونیست ها: ما قوی تر و مصمم تر از همیشه ایم، شما برای دو میلیون آواره آماده اید؟!
هدایت شده از 
🔴نتانیاهو: ما با شبکه ای از تونل های گسترده حماس در نوار غزه مواجه می شویم که تا 500 کیلومتر امتداد دارد!
هدایت شده از 
یک وکیل دادگستری: سلبریتی‌ها در پروندۀ کوروش کمپانی مسئول هستند 🔹رسول کوهپایه‌زاده: در ماجرای کوروش کمپانی شرکتی کالایی را به یک‌سوم یا یک‌دوم قیمت واقعی می‌فروخت. در نگاه نخست این نوع عرضه مشکوک به‌ نظر می‌رسد اما تبلیغات سلبریتی‌ها این شک و تردید را از بین برد و احساس اعتماد و امنیت را در مخاطب ایجاد کرد. 🔹مسئولیت سلبریتی‌ها در این پرونده در دو بخش کیفری و حقوقی (جبران خسارت) قابل بررسی است. اگر کلاه‌برداری شده، طبق قانون هر کسی که وقوع جرم را تسهیل و افراد را تشویق و ترغیب کرده باشد، مرتکب جرم شده است.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مسئله درخواست اقامت کانادای پسر قالیباف به آنتن تلویزیون کشیده شد!
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️امروز از شرکت آمازون ایرپاد خریدم اما وقتی جعبه رو باز کردم دیدم خالیه!!!
هدایت شده از 
⚠️کاندیدی که ایل و تبارشو به خط میکنه تا بهش رأی بدن اگه راهی مجلس بشه تهش به سود همونا کار میکنه!
هدایت شده از 
⭕️ گفت‌وگوی وزیر خارجه انگلیس و همتای چینی درباره دریای سرخ و ایران وزیران امورخارجه چین و انگلیس با یکدیگر دیدار و درباره تحولات دریای سرخ و ایران گفت‌وگو کردند. دیوید کامرون، وزیر امورخارجه انگلیس با وانگ یی، همتای چینی خود در حاشیه کنفرانس مونیخ با یکدیگر دیدار کردند. بنابر اعلام وزارت امورخارجه انگلیس، کامرون در این دیدار از وزیر امورخارجه چین خواسته است تا از روابط پکن با تهران برای عمال فشار بر انصارالله یمن در رابطه با حملات به برخی کشتی‌های تجاری در دریای سرخ استفاده کند. وزیر امورخارجه انگلیس همچنین درباره مسائل پیرامون حقوق بشر در استان‌ سین‌کیانگ در چین و هنگ کنگ با وانگ یی گفت‌وگو کرده است. وزارت […] 🔗ادامه مطلب: syaaq.com/32335
هدایت شده از 
💢دولت یمن قانون مقابله به مثل با دشمنان یمن را صادر کرد 🔹مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن در حکمی، قانون تقابل با کشورها، نهادها و اشخاص متخاصم با جمهوری یمن را صادر کرد.
هدایت شده از 
⭕️ ائتلاف دولت آمریکا و انگلیس علیه یمن مشکوک است | هر هدفی در تیررس باشد می‌زنیم | صهیونیست ها از این بیشتر توان تحمل خسارت‌ها را ندارد محمد ابراهیم الدیلمی، سفیر یمن می‌گوید در پاسخ به حملات آمریکا و انگلیس به کشورمان هر هدفی در تیررسامان باشد می‌زنیم و این بخشی از پاسخ ما به این تجاوز است. سید عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر انصارالله یمن در سخنرانی روز ۲۴ بهمن به مناسبت سالروز شهادت «صالح الصماد» رئیس سابق شورای عالی سیاسی یمن در حمله سال ۱۳۹۷ ائتلاف عربی، به تحولات جنگ در غزه پرداخت. وی در این سخنرانی گفت: با همه این جنایت‌ها و حمایت‌ها، اسرائیل به اهدافش نرسید و یکی از نشانه‌های شکست اسرائیلی افزایش زمان مدت خدمت سربازی در این رژیم است. […] 🔗ادامه مطلب: syaaq.com/32346
هدایت شده از 
💢 رایزنی وزیران خارجه چین و انگلیس در پرونده یمن 🔹وزیر خارجه یمن گزارش داد که در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ، وزیر خارجه انگلیس از وزیر خارجه چین خواسته که با تهران صحبت کند تا ایران، صنعا را از اقداماتش در دریای سرخ منع کند. ✍به نظر می‌رسد که تحرکات نظامی غرب برای تقابل با صنعا شکست خورده و مجدداً اقدامات سیاسی اولویت یافته است.
هدایت شده از 
💢کشته شدن فرمانده ارشد دولت عدن در قاهره 🔹سفارت یمن در مصر اعلام کرد که پیکر بی جان حسن بن جلال العبیدی، مدیر اداره صنایع جنگی وزارت دفاع در دولت وابسته به عربستان در یمن، در آپارتمانش در قاهره کشف شد. 🔹 منابع نزدیک به العبیدی گفتند که این حادثه دو روز پیش رخ داده است. نزدیکان وی پس از ناپدید شدن او، درب آپارتمانش را شکسته و او را دست بسته و در حالی که آثاری از ضربات چاقو بر بدنش پدیدار بود، یافتند. 🔹 سفارت یمن در قاهره در بیانیه ای اعلام کرد که این موضوع را با اهتمام ویژه تا رسیدن به نتیجه دنبال خواهد کرد.
هدایت شده از 
💢ترامپ اینبار به انتقاد از بایدن در حمله به یمن پرداخت 🔹دونالد ترامپ، رئیس جمهوری پیشین آمریکا روز یکشنبه در انتقاد از عملکرد بایدن گفت که هر بمبی که بر یمن سقوط می‌کند یک میلیون دلار هزینه برای ایالات متحده دارد. 🔹ترامپ در جمع حامیان خود در میشیگان گفت: «ما در حال بمباران یمن هستیم... هر بمب یک میلیون دلار قیمت دارد... اما مهم‌ترین چیز این است که شما مردم زیادی را می‌کشید.»/نور نیوز ✍ترامپ در دوران ریاستش بر آمریکا به جنگ سعودی در یمن به دید تجارت نظر می‌کرد و هزینه حمایت‌های تسلیحاتی از دولت سعودی که به صورت روزانه بر علیه مردم مظلوم یمن استفاده می‌شد را به صورت نقد دریافت می‌کرد.
هدایت شده از 
💢سنتکام مدعی انهدام زیردریایی کنترل‌پذیر از راه دور انصارالله شد 🔹فرماندهی مرکزی امریکا(سنتکام) در بیانیه ای اعلام کرد که 5 حمله هوایی را در روزهای گذشته به اهداف انصارالله از جمله یک زیردریایی، 2 شهپاد و 3 موشک کروز در یمن انجام داده است. 🔹در بیانیه سنتکام آمده که این نخستین بار از ۲۳ اکتبر است که انصار الله از زیردریایی کنترل از راه دور استفاده می‌کند. 🔹سنتکام در ادامه مدعی شد که این اهداف که هدف حمله قرار گرفته، تهدیدی قریب الوقوع برای کشتی‌های نیروی دریایی امریکا و کشتی های تجاری در منطقه بوده است.
هدایت شده از 
💢حمله به یک کشتی در میانه تنگه باب المندب 🔹آژانس رصد تجارت دریایی انگلیس شب گذشته با صدور بیانیه‌ای از حمله به یک کشتی در جنوب دریای سرخ و در نزدیکی تنگه باب‌المندب خبر داد. ✍یحیی سریع شب گذشته قصد صدور بیانیه داشت که به دلیل تحولات جاری، صدور بیانیه را به صبح امروز موکول کرد.
هدایت شده از 
4_5936215483966558718.mp3
11.18M
گفتاری در بررسی دلایل درجا زدن اقتصاد در دهه نود. 🎙مسعود براتی ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
هدایت شده از 
نکاتی در خصوص انتخاب ۱.aac
4.17M
نکاتی در خصوص انتخابات (قسمت اول) دو وظیفه نماینده بر اساس قانون اساسی 🎙یداله یاسینی