eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.4هزار عکس
162.9هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴چرا این زنان لایق یک جنبش به اسم زن زندگی کتک خوردن بسه، در کشورشان نیستند ؟ چرا مسئولی برای اینها گیس نمیبرد؟ چرا با وجود علنی بودت خشونت علیه زنان و ناامنی اجتماع برای بانوان همچنان، یک مسئله عاادی در غرب انگاشته می‌شود؟ چرا برای مرگ طبیعی یک دختر در ایران تمام دنیا انقلاب مجازی راه می‌اندازد ؟ ✍عالیه سادات
هدایت شده از 
🔴وزیر دفاع فرانسه: هفته‌های آینده پهپاد انتحاری برای اوکراین می‌فرستیم.
هدایت شده از 
🌎کشورهای دارای رای گیری اجباری ❗️ اتریش آرژانتین استرالیا بلژیک بولیوی برزیل شیلی کاستاریکا قبرس جمهوری دومینیکن اکوادور مصر فیجی فرانسه (فقط سنا) گابن یونان گواتمالا هندوراس ایتالیا لیختن اشتاین لوکزامبورگ مکزیک نائورو پاراگوئه پرو فیلیپین سنگاپور سوئیس (شافهاوزن) تایلند ترکیه اروگوئه ❗برخی از اقدامات دولت ها در خصوص رای ندادن : 🇧🇪بلژیک : افراد غیر رای دهنده برای یافتن شغل در بخش دولتی با مشکلاتی مواجه هستند 🇦🇺استرالیا : افراد غیر شرکت کننده با جریمه 20 تا 50 دلار استرالیا (حدود 9 تا 21 پوند) و احتمال حبس در صورت امتناع از پرداخت جریمه های خود (به عنوان مجازات عدم پرداخت به جای عدم رای دادن) مواجه می شوند 🇦🇷آرژانتین: کشوری است که عدم رعایت قوانین رای گیری اجباری منجر به جریمه می شود. افراد متخلف مجاز به تصدی پست دولتی به مدت یک سال پس از جرم نیستند. 🇦🇹اتریش: به دلیل موجهی برای رای ندادن نیاز دارد و برای تخلفات 1000 شیلینگ جریمه خواهد گرفت که معادل تقریباً $70 دلار است.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 اجلاس سران آفریقا خواستار لغو محاصره غزه و تحقیق در مورد جنایات رژیم صهیونیستی شد 🔸 سران کشورهای آفریقایی در اجلاس اتحادیه آفریقا در آدیس آبابا پایتخت اتیوپی جنایات ضدبشری رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و تلاش برای کوچاندن آنان را به شدت محکوم کردند. ✍ در بیانیه پایانی این اجلاس آمده است: 🔻 از اسرائیل می‌خواهیم به درخواست‌های بین‌المللی برای آتش‌بس دائم در نوار غزه پاسخ دهد. 🔻 از اسرائیل می‌خواهیم از تصمیمات دیوان دادگستری بین‌المللی برای جلوگیری از نسل‌کشی در غزه تبعیت کند. 🔻 خواستار لغو محاصره جائرانه نوار غزه هستیم. 🔻 جنگ وحشیانه و بکارگیری زور مفرط علیه ۲.۲ میلیون غیرنظامی فلسطینی در نوار غزه را محکوم می‌کنیم. 🔻 خواستار انجام تحقیقات مستقل بین‌الملل در مورد استفاده اسرائیل از سلاح‌های ممنوعه بین‌المللی و هدف قرار دادن بیمارستان‌ها و مراکز رسانه‌ای در جنگ علیه غزه هستیم
هدایت شده از 
💢 مخالفت کابینه رژیم صهیونیستی با به رسمیت شناختن کشور فلسطین 🔻 رسانه‌های عبری گزارش دادند کابینه رژیم صهیونیستی با مصوبه‌ای موافقت کرد که براساس آن این رژیم به رسمیت شناختن کشور فلسطین به صورت یکجانبه را نمی‌پذیرد.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 رئیس‌جمهور برزیل: جنایات اسرائیل مثل جنایات هیتلر است 🔻 آن‌چه که در غزه رخ می‌دهد جنگ نیست، نسل‌کشی است. این یک جنگ سربازان با سربازان نیست. این جنگ یک ارتشِ آماده با زنان و کودکان است. 🔻 مشابه این اتفاق زمانی رخ داد که هیتلر تصمیم به کشتن یهودیان گرفت.
هدایت شده از 
💢 رژیم صهیونیستی سفیر برزیل را احضار کرد 🔻 وزارت خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد سفیر برزیل در تل آویو را به خاطر اظهارات دا سیلوا رئیس جمهور این کشور (در مورد نسل‌کشی ارتش رژیم صهیونیستی در غزه) احضار کرده است. ------------- 💢 نتانیاهو: داسیلوا اسرائیل را شیطانی جلوه داده وباید احساس شرمندگی کند 🔻 نخست وزیر رژیم صهیونیستی به اظهارات رئیس جمهور برزیل که این رژیم را به نسل‌کشی در غزه متهم کرده، واکنش نشان داد. 🔻 بنیامین نتانیاهو تاکید کرد که اظهارات رئیس جمهور برزیل هولوکاست را کم ارزش جلوه می‌دهد و تلاش می‌کند به یهودیان و حق "اسرائیل" برای دفاع از خود لطمه وارد کند. 🔻 او همچنین این اظهارات را خطرناک و شرم‌آور خوانده است.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 حجم گسترده ویرانی در منطقه الفراحین در شرق خان یونس در نتیجه بمباران‌های ارتش رژیم صهیونیستی
هدایت شده از 
💢 طرح «خطرناک» بن‌گویر علیه مسجدالاقصی در ماه رمضان 🔻 جلوگیری از ورود فلسطینیان ساکن کرانه باختری به مسجد الاقصی در ماه رمضان و تشدید محدودیت‌ها برای ورود اهالی قدس و فلسطینیان اراضی اشغالی ۱۹۴۸ به این مکان مقدس اسلامی، طرح جنجالی جدید وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی علیه مسجد الاقصی در آستانه ماه مبارک رمضان است. 🔻 براساس درخواست این وزیر تندرو کابینه اشغالگران مجوز ورود برای فلسطینی‌های صرفا بالای ۷٠ سال باید صادر شود. 🔻 نخست‌وزیر سابق پیشتر بن گویر را «یک دلقک خطرناک» خوانده و خواستار برکناری وی شده بود گفته بود که «اگر مدیریت مسجدالاقصی و قدس همچنان در دست بن گویر باشد، اوضاع در ماه رمضان به حد انفجار خواهد رسید»
هدایت شده از 
💢 موافقت اولیه نتانیاهو با ممنوعیت ورود فلسطینیان به مسجدالاقصی در ماه رمضان 🔻 منابع صهیونیستی اعلام کردند به رغم هشدارهای نهادهای امنیتی اسرائیل، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی قصد دارد با پیشنهاد ایتامار بن گویر وزیر امنیت داخلی این رژیم به منظور ممنوعیت ورود فلسطینیان به محوطه مسجدالاقصی در ماه مبارک رمضان موافقت نماید. 🔻 پیش از این نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی نسبت به خطر آغاز انتفاضه جدید فلسطینیان در اعتراض به ممنوعیت ورود به مسجدالاقصی در ماه مبارک رمضان هشدار داده بودند.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 تاثیر جنگ در غزه بر حمل و نقل دریایی در یکی از مهم‌ترین آبراه‌های بین‌المللی
هدایت شده از 
💢 ترامپ: هر بمب آمریکایی که بر یمن سقوط می‌کند یک میلیون دلار هزینه دارد 🔻 دونالد ترامپ، رئیس جمهوری پیشین آمریکا روز یکشنبه در انتقاد از عملکرد بایدن گفت که هر بمبی که بر یمن سقوط می‌کند یک میلیون دلار هزینه برای ایالات متحده دارد. 🔻 ترامپ در سخنانی در جمع حامیان خود در میشیگان: «ما در حال بمباران یمن هستیم، هر بمب یک میلیون دلار قیمت دارد اما مهم‌ترین چیز این است که شما مردم زیادی را می‌کشید.»
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 خبرنگاری که با وجود قطع پا در غزه کارش را رها نکرد 🔻 حازم سلیمان، خبرنگار اهل غزه، با وجود اینکه یکی از پاهایش قطع شده است، سعی می‌کند ویرانی غزه در نتیجه حملات اسرائیل را ثبت کند. 🔻 این عکاس خبری که دو سال پیش پایش قطع شد، به همراه دوستانش در تلاش است تا کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. 🔻 او با عکاسی از خانه‌های ویران شده در جریان حملات اسرائیل به غزه سعی دارد پیام خود را به جهانیان برساند.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 جان ریس، نویسنده بریتانیایی بررسی می‌کند: چگونه خبرنگاری در غزه به حرفه‌ای مرگبار تبدیل شده است؟
هدایت شده از 
💢 اسامه حمدان: اهمیت نبرد رسانه‌ای کمتر از نبرد در میدان نیست 💬 اسامه حمدان از رهبران حماس در افتتاحیه نمایشگاه رسانه‌های ایران: 🔻 اهمیت نبرد رسانه‌ای کمتر از نبرد در میدان نیست به همین دلیل شاهدیم که دشمن صهیونیستی خبرنگاران و فعالین رسانه‌ای را هم هدف قرار می‌دهند. 🔻 در جریان طوفان الاقصی رسانه نقش مهمی در شکست روایت رژیم صهیونیستی از این حوادث داشت. 🔻 شکی نیست رسانه‌ها با چنین نقش‌هایی که دارند عامل اصلی در جهاد تبیین در شرایط کنونی ایفا می کنند. 🔻 رسانه‌ها با برخورداری از چنین قدرت و مولفه ای سبب ساز مسئولیت بزرگی شده اند.
هدایت شده از 
27.23M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢 اشک‌های خبرنگار الجزیره در هنگام گزارش درباره وضعیت غزه 🔻 یکی از خبرنگاران شبکه الجزیره در هنگام گزارش درباره وضعیت سخت و دشوار مادران فلسطینی در نوار غزه، نتوانست گریه خودش را کنترل کند.
هدایت شده از 
💢 و همچنان مردم غزه تنها در جنگ ..... 🔻 رفح، نوار غزه
هدایت شده از 
💢 نظامیان صهیونیست در داخل بیمارستان خان‌یونس غزه 🔻 نظامیان رژیم اسرائیل دیروز به بیمارستان ناصر در شهر خانیونس یورش بردند و تعدادی از فلسطینیان را از این بیمارستان اخراج کردند. 🔻 در تصویر فوق عاطف الحوت، رئیس بیمارستان مذکور دیده می‌شود که از سوی صهیونیست‌‌ها بازداشت شده است.
هدایت شده از 
💢 چرا رفح مهم است؟ 🔻 ۶ نکته درباره رفح: 1⃣ تقریبا نیمی از جمعیت کل باریکه غزه در رفح پناه گرفته اند. 2⃣ نزدیک به یک میلیون و چهارصد هزار فلسطینی پس از یورش وحشیانه صهیونیست ها به شمال و مرکز غزه، به رفح و جنوب غزه پناه آورده اند. در واقع این نقطه از غزه، تنها پناهگاه باقی مانده برای ساکنان مظلوم غزه است. 3⃣ رفح مملو از چادر و اردوگاه است و حمله به این شهر به معنای واقعی کلمه به یک قتل عام گسترده غیرنظامیان منجر خواهد شد. 4⃣ هیچ کشوری در دنیا حتی آمریکا جرات نکرده از حمله به رفح-لااقل در ظاهر- دفاع کند و همه دنیا نسبت به تبعات حمله به این شهر هشدار داده اند. 5⃣ یک تحلیل قوی درباره پشت پرده حمله به رفح این است که، صهیونیست ها قصد دارند با آن ساکنان غزه را بین دو گزینه «مرگ» یا «کوچ اجباری» قرار دهند! 6⃣ تحلیل قوی بعدی این است که، صهیونیست ها با چند حمله و گرفتن تلفات از بین مردم رفح قصد دارند، حماس را در موضوع آتش بس در موضع ضعف قرار دهند.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 حمدان: آماده مقابله با اشغالگران در رفح هستیم 💬 «اسامه حمدان» از رهبران حماس: 🔻 رژیم صهیونیستی طوری از حمله به رفح حرف می‌زند گویا این منطقه تاکنون مورد حمله قرار نگرفته است. 🔻 از همان آغاز جنگ غزه، رفح هم مورد حملات متعددی قرار گرفت. مقاومت آماده مقابله با رژیم صهیونیستی در رفح است.
هدایت شده از 
💢 منابع خبری از هدف قرار گرفتن یک کشتی در باب المندب خبر می‌دهند 🔻 سازمان تجارت دریایی انگلیس اعلام کرد یک کشتی باربری از حمله به خود در تنگه باب المندب خبر داده است.
هدایت شده از 
🔴با وجود اینکه بهمن از منظر بارندگی ماه خوبی بود اما توان جبران کمبود بارش 4 ماه قبل را نداشت و متاسفانه سایه روی 28 استان کشور سنگینی می‌کند. 🔹استان‌های فارس، کرمان و هرمزگان در چهارمین خشکسالی پیاپی ایران شرایط سختی را سپری می‌کنند...
هدایت شده از 
برج ساعت تبریز در روز برفی
هدایت شده از 
🔴کارشناس امنیت شبکه: اتصال به تلگرام از طریق «پوسته‌های جایگزین» خطرناک است؛ اطلاعات کاربر را به سرور‌های خود منتقل می‌کنند 🔹مهدی مصلحی، کارشناس امنیت شبکه، درباره اجرا طرح سکو‌های حاکمیت پذیر در شبکه‌های اجتماعی گفت: اگر صحبت از نسخه‌های غیررسمی از یک سری‌ سکوهای پرکاربرد باشد، اصلا پیشنهاد نمی‌شود. مثلا تلگرام طلایی و موبوگرام از این دسته بودند. به علت عدم فیلتر این اپلیکیشن‌ها مشکلات بسیاری برای اطلاعات مردم پیش می‌آید. به دلیل اینکه داخل این نرم افزارها یک سری پروکسی درنظر گرفته شده، مشکل فیلترینگ ندارند، اما می‌توانند بسیاری از اطلاعات کاربر را به سرور‌های خودشان منتقل کنند.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ۲ ناو اقیانوس‌پیما از کلاس شهید سلیمانی صبح امروز به نیروی دریایی سپاه ملحق شدند.