eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.4هزار عکس
162.9هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
همین بشر که رفته آمریکا و اکلیلی شده و دونگی دونگی میکنه! اگر شوهرش توی ایران حرف از این میزد که سهمت رو بده طوری با چاقوی آشپزخونه خاشقچیش میکرد که بن سلمان به حال شوهرش گریه کنه!
هدایت شده از 
ببخشید! در این مورد واقعا نمی تونیم خوشحالیمون رو پنهان کنیم! امضا: سردبیر تجارت فردا مُنحطّ|ترجمان رسانه‌های لیبرال
هدایت شده از 
اون روزی که پرفسور درخشان به تجارت فردا و دنیای اقتصاد گفت رسانه های منحط! یه عده شروع کردند به درس اخلاق دادن که چرا ایشون توهین کرده به این رسانه ها! آنچه استاد در خشت خام می دید خیلی ها در آینه نمی بینند!
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ پست ویژه / هدیه 🌤 پرسش مقام معظم رهبری از آیت الله بهجت در مورد صحت نقل قول «پیرمردها هم ظهور را درک می کنند» و جواب آیت الله بهجت به ایشان حجت الاسلام عالی: ▪️ من به طور موثق دارم خدمتتون عرض می‌کنم که: مقام معظم رهبری در یک مرتبه ای که خدمت آقای بهجت رسیده بودند، فرموده بودند که: 🔹 این چیزی که از شما پخش شده راجع به اینکه «پیرمردها هم ظهور را می بینند»، این درسته؟ این رو شما گفتید؟آقای بهجت فرمودند که: 🔸 من یکی از دوستان موثقم که کاملا بهش اطمینان دارم - و - حدود 65 سالشه، ایشون خدمت امام زمان رسیده بودند و به آقا گفته بودند که (نقل به مضمون): 🔷 کی ما می توانیم ظهور را درک کنیم؟ ☀️ حضرت فرموده بودند که (نقل به مضمون): 🔶 نزدیک است ان شاء الله ▫️بعد اون فرد عرض کرده بود که: 🔷 امثال بنده می‌تونند ظهور رو درک بکنند؟ ▫️آقا فرموده بودند که: 🔶 پیرمردتر از شما هم درک می‌کنند. این چیزیست که پخش شد از آقای بهجت و عرض کردم که کاملا از این جهت موثق هستش من اون شخصی رو که خودش خدمت مقام معظم رهبری بوده و مقام معظم رهبری با ایشون و همراه ایشون خدمت آقای بهجت بودن و این رو شنیدن ایشون این مطلب رو به من می‌گفتش حجت الاسلام عالی در ادامه این سخنرانی بیان کرده اند که با وجود بشارت بزرگان در صورت آماده نبودن جامعه شیعه امکان به تاخیر افتادن ظهور هست و وفای به عهد شیعیان که همان زندگی طبق رضایت امام زمان است راه جلوگیری از به تاخیر افتادن ظهور می باشد.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✨ بشارت بیست و دوم: ✅ عارف فرزانه آیت الله حاج شیخ محمد حسن مولوی قندهاری (ره): 🔸 «این انقلاب متصل است به انقلاب جهانی حضرت بقیه الله الاعظم.» «این سید جلیل القدر و عظیم الشأن، س‍پهسالار سپاه مولایمان صاحب الزمان است.» ✅ حجت الاسلام حاج شیخ علی خسروی (ره): ▫ «این انقلاب متصل است به انقلاب جهانی حضرت بقیه الله الاعظم.» و این جمله را من از زبان اون پیر خردمندی (شنیدم) که صد سال از خدا عمر گرفت (مرحوم آقای مولوی قندهاری ▫ اون ولی خدا روزی که مقام معظم رهبری تشریف آوردند به مشهد و به وسیله‌ی یکی از دوستان، حاج مهدی آقای عزیزیان و فرزند ارجمندشان از من خواستند که وقتی از آقای مولوی برای دیدار (بگیرم)، وقتی ایشون رو بردیم و موقع برگشتن، من از ایشون سوال کردم که: 🔹 آقای مولوی، مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای را چگونه دیدید؟ ▫ فرمود (عین جملات ایشانه): 🔸 «این سید جلیل القدر و عظیم الشأن، س‍پهسالار سپاه مولامون صاحب الزمان است.» (۱). آیت الله شیخ محمد حسن مولوی قندهاری (ره)، از علما و عرفای معاصر و صاحب کرامت و دارای تشرفاتی خدمت امام زمان (عج) بودند. ایشان از شاگردان آیت الله العظمی سید علی قاضی (ره)، آیت‌الله العظمی سیّد ابوالحسن اصفهانی (ره) و ... بودند. در مرداد ۱۳۷۷ شمسی، روح آیت الله مولوی قندهاری به ملکوت اعلی پیوست. 🏷
هدایت شده از 
🔴سـه_هـیـچ بـه نـفـع ۲۰۳۰ ➖مگر وزیر ورزش یا فدراسیون را در قبر ما می‌خوابانند؟؟! داوری زن برای مرد، نتیجه ترک نهی‌ازمنکر است. •••ـلَنْ تَرْضی عَنْکَ الْیَهُودُ وَ لَا النَّصاری حَتَّی تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ •••ما تکلیف داریم حجت و دلیل شرعی را ملاک قرار بدهیم نه غوغاسالاری را. ▪️درباره داوری بانوان در فوتبال، با جامعه صحبت کنید، بگویید این تصمیم بخشی از برنامه دین‌زدایی از ایران است. ▪️مردم به دین و موضوعات دینی حساس هستند. این که عده‌ای مردم را رویگردان از معنویت معرفی می‌کنند، روایت‌های غلط است که مردم را لاقید و لاابالی روایت می‌کنند. این یعنی جنگ روایت‌ها... در مسائل شرعی، بدون رودربایستی و بی‌اعتنا به حرف‌های روشنفکرمآبانه، صریح و واضح نظر دین را بگویید و الا مدیون جامعه و حتی شخصی که روبه‌روی شماست خواهید شد. چرا در بیان وظیفه شرعی افراد، خجالتی هستیم؟ فردای در دادگاه عدل الهی پاسخی برای کسانی که مرتکب گناه شده‌اند نخواهیم داشت. حجت الاسلام رحمت الله معظمی
هدایت شده از 
استاد روح‌الله در ویراستی نوشت: امروز دوازدهمین سالگرد تأسیس شورای‌عالی فضای مجازی به دستور است. از پایان حکم اعضاءِ دومین دورۀ شورا هم ۴ سال و ۶ ماه و ۳ روز گذشته و امام شورا را تمدید یا تعیین تکلیف نکرده‌اند! دلیل را از یکی از اعضاءِ شورا پرسیدم، گفت: آقا از ما راضی نیستند و فرمودند با شما سر پل صراط محاجه می‌کنم!!
هدایت شده از 
💢 فتوای ۵ مرجع تقلید درباره حرمت استفاده از کالاهای صهیونیستی
هدایت شده از 
ارزپاشی بیجای دولت رئیسی بانک مرکزی توضیح داده که فرآیند تحویل ارز به نحوی است که این مبلغ حتما خرج سفر خارجی خواهد شد. فارغ از آنکه انصراف از پروازها پس از دریافت ارز، گواه حفره‌های موجود در این سازوکار است، موضوع اساسا آن است که دولت چه حقی دارد در شرایطی که مردم زیر بار گرانی‌ها درحال له شدن هستند، بیت‌المال مسلمین را برای عیاشی قماشی در دیسکو و کازینوهای کشورهای همسایه هزینه کند! این اقدام را اگر روحانی انجام می‌داد، یقینا همه به او حمله می‌کردیم. خفقان حاکم بر مدعیان عدالت‌خواهی و انقلابی‌گری و نمایندگان مستقر و منتخب مجلس برای چیست؟ آقای رئیسی! حامیان خود را دلزده، خشمگین و شرمگین کردید. همین امروز، جلوی این انحراف را بگیرید
هدایت شده از 
سقوط ارزش پول ملی در دولت رئیسی برخلاف حکم تنفیذ رهبری 🔸قیمت دلار از ابتدای دولت ابراهیم رئیسی بیش از ۲.۵ برابر شده است. از ۲۷ هزار تومان به ۶۱ هزار تومان رسیده!!! تقویت ارزش پول ملی دستور رهبر بوده به رئیسی به بهانه‌ی اقتصاد، فرهنگ و احکام خدا را رها کرده بود، خدا برکت را از تلاشهای اقتصادی او هم گرفت. تنها چاره‌ی آقای رئیسی این است که تا دیر نشده، ترک‌ فعل‌ها را در هر دو حوزه، جبران کند.
هدایت شده از 
سوال: منافع آمریکایی‌ها در این است که سیستم و نظام ارزی کشور ما، شناور و رها باشد یا ثابت و مدیریت شده؟ بعد از پاسخ به سوال بالا، حافظان و مدافعان منافع اقتصادی آمریکا در ایران را نام ببرید. (۲۰نمره)
هدایت شده از 
🔴نگذاریم نسل مادرانی که از نامحرم رو می‌گرفتند منقرض شود ▪️متاسفانه مدتی است شاهد استفاده از روسری‌های بسیار رنگی، نفیس و گران قیمت با طرح‌های بسیار زیبا توسط بانوان هسته‌ی سخت انقلابی هستیم که به نظر می‌رسد، این طرز پوشش خالی از اشکال شرعی نباشد. متاسفانه حجاب استایل‌ها به قدری روی مدل حجاب کار کرده‌اند که حتی هسته‌ی سخت محجبه‌های مذهبی را تحت تاثیر قرار داده‌اند و این بانوان گمان می‌کنند باید حتما از روسری‌های بسیار شیک بهره ببرند تا از قافله زنان با کلاس عقب نمانند. اما واقعیت آن است که روزگاری مادران ما نه تنها دقت وافری داشتند نامحرم روسری آنها را نبیند بلکه از نمایاندن چهره نیز امتناع می‌کردند و تلاش می‌کردند با صدای آرام‌تر و روی گرفته نیز با نامحرم صحبت کنند. که البته این نوع پوشش برای حفظ زنانگی و حرمت گزاری بیشتر در جامعه نیز مفیدتر بود و بانوان باید هرچقدر میتوانند در رعایت چارچوب‌های شرعی پوشش تلاش بیشتری بکنند که هم برای تعالی فردی و هم اجتماعی مفیدتر است و اینگونه بیشتر میتوانند در جهاد دفاع از عفت و حیا موثرتر باشند.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ شکایت حسن روحانی و ظریف از قدیری ابیانه به خاطر افشای ماهیت حسن روحانی ⚖️ دفاعیات قدیری ابیانه 🕰 ۴:۴۶ دقیقه
هدایت شده از 
شوخی شوخی بهشت بخر.mp3
9.34M
صوت 1..اهمیت شوخی رد ومزاح صحیح در اسلام 🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺 ❌ سلام و صلوات ❌ لطفاً این دو فایل هدیه را با جان و دل گوش نمایید🕊🌹 اللهم عجل لولیک الفرج 🕋 اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم والعن اعدائهم واحشرنامعهم الی یوم القیامه یاقائم آل محمّــــــــــــــــــــــــــــــــــــد 🤲 🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸 بسیار مهم حتما گوش کنید ✳️ صوت 2..استاد شجاعی مباحث مهم پیرامون اهمیت فرزنداوری. کلیپ ترکیبی بسیار جالب.. در انتشار ان بکوشید امام خامنه ای فرمودند هرکس در موضوع فرزند اوری وافزیش جمعیت قدمی برادرد مشمول دعای نماز شب من خواهد شد
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 اهمیت دارد رئیس‌جمهور پرتحرک باشد، بین مردم باشد و از نزدیک بحران‌ها را دیده و مدیریت کند. اما حقیقتاً وظیفه اصلی رئیس‌جمهور چیز دیگری است و آن هم کنترل تورم است. رئیس جمهور در سفر استانی است و معاون اولِ ناتوان و ناکارآمدش به صراحت اعتقاد خود را اعلام کرده که دولت نمی‌تواند بازار را مدیریت کند و باید کار را به دست‌های نامرئی بسپرد! 🔹شما اگر مدام و روزانه در سفرهای استانی باشید، ولی به وظیفه اصلی و اولویت اصلی خود نپردازید، آن حضور هم کار اشاسی قلمدادنمی‌شود و در اصلاح اساسی امور نقشی نخواهد داشت!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از 
🔷کاری به انتقادات به نداریم . یقینا رسایی مثل بقیه سیاستمداران و فعالان در کشور دارای ایراداتی هست اما پاسخ به چند سوال قابل تامل و مهم هست. اولا؛ چرا برخی روزنامه ها هم چون جوان، تسنیم، فارس و... که وابسته به برخی نهادهای خاص هستند بلافاصله بعد از اعلام نتایج انتخابات برخلاف تدابیر رهبری با عصبانیت تمام اقدام به هجمه و تخریب آقای رسایی نمودند؟؟ ارتباط این رسانه ها که برخلاف قانون(بدلیل وابستگی به نهادهای خاص) مبادرت به حمایت از کاندیدای خاص نمودند با این جریانات چیست و چه منافعی از این گروه ها با انتخاب رسایی و برخی نمایندگان به خطر افتاده است؟؟ ثانیا؛ چرا همزمان از تا رسانه ی معاندان همراستا با روزنامه جوان وابسته به یک نهاد نظامی تاتسنیم و ... با یک ادبیات مشابه مبادرت به تخریب جریان پیروز درانتخابات با محوریت رسایی می نمایند؟ بنظرمیرسد پاجوش هایی که توانستندچنارهای مغرور را از ریشه بکنند وبساط این جریان مغرور مدعی وطلبکار را برای همیشه جمع کنند با پیروزیشون در انتخابات مجلس، بدجوری منافع این جریانات را به خطر انداختند.یقینا مرور زمان حقایق بیشتری را آشکارخواهد کرد. امیدواریم جریان انقلابی پیروز در انتخابات اسیر این حواشی نشوند و همچنانکه طی این چند سال با مطالبه گری انقلابی خود در راه تحقق تدابیر حضرت اقا و رفع دغدغه های مردم انقلابی قدم برداشتند با همان قوت به این مسیر ادامه دهند و یقینا مردم انقلابی همچنان از انها حمایت خواهند کرد.