eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.5هزار عکس
163هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آرامشی که گمشده مردم غرب است (حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر ماهری)
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌مذاکره با آمریکا از نگاه ظریف_‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
هدایت شده از 
41.92M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔗 شهردار تلاویو: نمیدانیم به کجا برویم / نتانیاهو وضع را بحرانی کرده 🔴 وحشت در تلاویو عجیب سایه افکنده است. این اظهارات شهردار نتانیاهو است که نیاز به توضیح بیشتر ندارد. آشفتگی را امروز میتوان از خبرنگار تا سیاست مدار آنها فهمید. در این برنامه این مهم را مرور خواهیم کرد.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 درگیری شدید در برنامه زنده؛ هم‌نوایی رضا پهلوی و سلطنت‌طلبان با جنایتکاران صهیونیست، صدای کارشناس برنامه را هم درآورد! علی جوادی، فعال سیاسی اپوزیسیون: 🔺این تاسف‌بار است که سلطنت‌طلبان به تمجید نتانیاهو، این جنایتکار جنگی برآمده‌اند. این روحیۀ جنگ‌طلبانه، نشان از سیاست‌های خصمانۀ آنها در قبال ایرانیان و حمایت آنان از حمله نظامی به خاک ایران دارد.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 گرا دادن مزدوران تلویزیون فارسی زبان موساد برای حمله به خاک ایران؛ این حق مشروع اسرائیل است که به خاک ایران حمله کند! مجری و کارشناس خودفروخته شبکه صهیونیستی اینترنشنال: 🔺اسرائیل باید به ایران حمله کند وگرنه موجودیتش به خطر خواهد افتاد؛ مردم ایران هم موافق اسرائیل و حمله نتانیاهو به خاک ایران هستند!
هدایت شده از 
✅ کثافت محض آمیچای الیاهو، وزیر میراث فرهنگی اسرائیل، امروز برای دفاع از حق سربازان برای انجام لواط (تجاوز) بر بازداشت شدگان تظاهرات کرد. 👈 ‏دقت کنید در اسرائیل و مجلس اسرائیل الان بحث بر سر این هست که سربازان این حق را داشته باشند که به بازداشت شدگان مرد تجاوز کنند، زن که دیگه هیچی! ‏کثافت محض. آیا اینها نباید از صفحه روزگار محو شوند؟!
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑🎥اعتراف نتانیاهو یهود از تزریق هزاران دیش ماهواره در خانه های ایرانیها... 🔺چقدر دلسوزانه برای ما برنامه رایگان تلوزیونی پخش میکنند
هدایت شده از 
🔴 تحلیل موضوعی ⭕️ بحرین، کنشگر در مقام سپر دفاعی برای تأمین امنیت رژیم موقت صهیونیستی 🔻در هفته‌های پیشین اخبار ترمیم روابط ایران و بحرین، فضای رسانه‌های خبری را به خود اختصاص داده بود. به دنبال این خبر و با وجود روند کند و محتاطانه ترمیم روابط و شروط خاصی که طرفین برای از سرگیری روابط قرار داده بودند، به نظر می‌رسید که در نهایت این امر اتفاق بیفتد. 🔻اما با نگاهی گذرا به سیاست‌های اتخاذ شده از سوی بحرین در ماه‌های اخیر، از جمله همکاری بحرین با رژیم صهیونیستی در رهگیری موشک‌ها و پهپادهای ایرانی در عملیات وعده صادق و یا شدت دادن به ارتباطات گسترده اقتصادی و نظامی با آمریکا و شواهدی دیگر، به نظر می‌رسد بحرین از سوی محور مقاومت و خصوصا ایران احساس خطر و مانع جدی نمی‌بیند. 🔻در همین راستا در خرداد ماه ۱۴۰۳، رسانه‌های خبری از برگزاری نشستی محرمانه در بحرین با حضور فرمانده سنتکام "مایکل اریک کوریلا" و رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی "هرتسی هالوی" و سران نظامی ۴ کشور عربی دیگر از جمله عربستان، امارات، مصر و اردن را با دستور کار "تقویت همکاری‌های پدافندی و موشکی" گزارش داده‌اند. 🔻بر این اساس دور از ذهن نیست که در صورت حمله قطعی ایران به رژیم صهیونیستی با هدف خونخواهی شهید اسماعیل هنیه و تنبیه رژیم صهیونیستی، بحرین بسان یک سپر دفاعی برای جلوگیری از حملات‌ ایران به رژیم صهیونیستی عمل کند؛ 🔻بنابراین لازم است مقامات ایرانی، هشدارهای عملی و لازم را به بحرین و کشورهای مزدور عربی اعلام نموده تا درک این مسئله که «کمک به امنیت رژیم جنایتکار صهیونیستی، امنیت آنان و کل منطقه را در خطر می‌اندازد» برای آنان واضح و قابل فهم شود.
هدایت شده از 
⭕️ رهبر نهضت اسلامی بحرین: جهان در راستای صلح جهانی برای درهم شکستن اسراییل متحد شود. 🔻آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر نهضت اسلامی بحرین طی سخنانی گفت: زندگی دنیا، زندگی پر از ترس و وحشت و نگرانی دائمی و فزاینده است تا زمانی که صهیونیسم، تعصب، نژادپرستی اسرائیلی، تحریف در یهودیت و سیاست استکباری آمریکا بر روی زمین حکم می‌کند. 🔻وی افزود: صهیونیسم راه انداختن جنگ‌های تجاوزکارانه و خانمان سوز و ترور هر انسان محترمی که مخالف بی‌عدالتی و طرفدار عدالت و دفاع از حقوق است، مجاز می داند. 🔻رهبر نهضت اسلامی بحرین بیان کرد: برای صلح جهانی لازم است که جهان متحد شود تا اراده این هیولای شیطان صفت را که هدفش خالی کردن عرصه زندگی از امنیت، ارزش ها و ضوابطی است که بقای جامعه بشری را حفظ می کند، در هم بشکند و اجازه هیچ یک از تجاوزات و جنایات خطرناکی که به آنها رسیدگی نمی‌شود یا مجازات نمی‌شوند را ندهد.
هدایت شده از 
🔴 عفو بین الملل: امارات متحده عربی درگیر تجارت جهانی مرگ است. 🔷 عفو بین‌الملل اعلام کرد که امارات متحده عربی با حمایت از شبه‌نظامیان مسلح و دامن زدن به درگیری‌های داخلی با ارسال مداوم تسلیحات، درگیر تجارت جهانی مرگ است و سودان را نمونه‌ای از خطر توطئه‌های ابوظبی و نقش خونین آن در کشتار غیرنظامیان می‌داند. 🔷 این سازمان اعلام کرد که جریان مداوم تسلیحات به داخل کشور به درگیری در سودان دامن می‌زند و به اطلاعاتی دست یافته که نشان می‌دهد تسلیحات و مهمات جدید ساخته یا منتقل شده از کشورهایی مانند امارات، چین، روسیه، صربستان، ترکیه و یمن در مقادیر زیادی به سودان آورده شده و سپس در برخی موارد به دارفور منتقل می‌شود. 🔷 گفتنی است از زمان تشدید درگیری بین نیروهای مسلح سودان و نیروهای واکنش سریع در آوریل 2023 تا به امروز، بیش از 16650 نفر کشته شده اند.
هدایت شده از 
🔴 لغو تحریم ها علیه احمد علی صالح و پدرش با حمایت عربستان و امارات 🔷 کمیته تحریم های شورای امنیت سازمان ملل متحد نام علی عبدالله صالح، رئیس جمهور سابق یمن و پسرش احمد را از فهرست تحریم هایی که حدود 10 سال پیش علیه آن‌ها و رهبران حوثی وضع شده بود، با حمایت عربستان و امارات حذف کرد. 🔷 در بیانیه ای که در وب سایت سازمان ملل منتشر شد، آمده است: کمیته تحریم های شورای امنیت که بر اساس قطعنامه ۲۱۴۰ تشکیل شده بود، نام علی عبدالله صالح رئیس جمهور سابق و پسرش احمد علی را از فهرست افراد و نهادهای تحریم شده حذف کرد.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ ابراهیم الدیلمی سفیر یمن در ایران:جبهه مقاومت، برنامه و تجهیزات خود را برای حمله همه جانبه علیه اسرائیل آماده کرده است.
هدایت شده از 
⭕️ اینفوگرافی پیشینه ترور رهبران ‌و فرماندهان ارشد حماس
هدایت شده از 
🟥 ادعای آمریکا درباره همکاری نظامی روسیه با یمن
هدایت شده از 
🟥 ادعای آمریکا درباره همکاری نظامی روسیه با یمن 🔻یک مقام ارشد آمریکایی مدعی شده دستگاه‌های اطلاعاتی این کشور معتقدند که نیروهای اطلاعات نظامی GRU روسیه در حال انجام فعالیت‌های مستشاری در مناطق تحت کنترل انصارالله یمن هستند. به ادعای این مقام، ماهیت دقیق نقش روسیه هنوز کاملاً روشن نیست اما مأموران GRU چند ماه است که در حال ارائه خدمات مستشاری به یمنی‌ها هستند. 🔻منظور از GRU «اداره کل اطلاعات ستاد کل نیروهای مسلح فدراسیون روسیه» یا سازمان اطلاعات نظامی روسیه است. این اداره بزرگترین سازمان اطلاعات خارجی روسیه محسوب می‌شود. میدل‌ایست‌آی می‌نویسد این اقدام حساس برای اعزام نیروهای GRU در شرایطی صورت گرفته که مسکو از مدت‌ها پیش به دنبال افزایش حمایت‌های خود از انصارالله یمن بوده است. 🔻ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه پیشتر بررسی‌هایی را برای ارسال موشک‌های کروز ضدکشتی به انصارالله یمن بررسی کرده بود اما بعد از مداخله مستقیم محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی از انجام این کار منصرف شد. 🔻وال‌استریت‌ژورنال در ماه جولای گزارشی با مضمون مشابه منتشر کرد اما اضافه کرد که آمریکا هنوز نگران است که روسیه ممکن است اقدام به تسلیح یمنی‌ها کند. از نظر واشنگتن، اتخاذ چنین تصمیمی از سوی پوتین گامی برای منصرف کردن واشنگتن از مجاز کردن حمله اوکراین به داخل خاک روسیه خواهد بود. 🔻انصارالله یمن اندکی بعد از آغاز حمله رژیم اسرائیل به غزه در ۷ اکتبر حملاتی را به کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی در دریای سرخ آغاز کرده است. یمنی‌ها می‌گویند این حملات برای اعلام همبستگی با مردم فلسطین انجام می‌شوند و تا زمان اتمام تجاوزات اسرائیل ادامه خواهد یافت.
هدایت شده از 
🔴 اثر زیبای کاریکاتوریست یمنی: «پایان رژیم نزدیک است»
هدایت شده از 
🟥 انصارالله عقب نمی‌نشیند! 🔸مجله فارین افرز، وابسته به اندیشکده شورای روابط خارجی آمریکا: «حوثی‌ها ثابت کرده‌اند که مشکلی حل‌نشدنی برای آمریکا و متحدانش هستند.» 🔸سراسر تلاش‌های ائتلاف آمریکایی برای مهار حوثی‌ها نتوانست آن‌ها را بازدارد. بمباران علیه حوثی‌ها تنها باعث برجسته کردن انسجام این گروه شد؛ به نظر نمی‌رسد آن‌ها آماده عقب‌نشینی باشند.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🟥 آمادگی قبایل استان حضرموت یمن برای در دست گرفتن مناطق راهبردی تحت تسلط شورای انتقالی جنوب یمن (تحت حمایت امارات)
هدایت شده از 
🟥 فراخوان تجمع گسترده قبایلی در حمایت از قبیله الجعادنة 🔹قبیله الجعادنه و قبایل و شیوخ حامی این قبیله برای امروز شنبه ۳ آگوست فراخوان تجمع گسترده در ابین، عدن و استان‌های همجوار را با عنوان «ملیونیة عشال» صادر کرده‌اند. نمایندگان قبیله الجعادنه در آخرین نشست مشورتی در عدن اعلام کرده بودند که در صورت عدم آزادی علی الجعدنی به صورت سالم، تمام گزینه‌های قبایلی بر ضد نیروهای امنیتی فعال خواهند شد. 🔹این فراخوان پس از چند مرتبه به تعویق افتادن و در پی عجز نیروهای امنیتی استان‌های عدن و ابین برای یافتن اطلاعاتی از سرهنگ علی عیاش الجعدنی صادر می‌شود که از اوایل ژوئیه و پس از دیدار با برادر همسر عیدروس الزبیدی، رئیس شورای انتقالی، مفقود شده است. 🔹قابل ذکر است که نیروهای امنیتی عدن اعلام کرده‌اند که در پرونده مفقود شدن علی عشال الجعدنی افرادی شناسایی شده‌اند؛ اما دو نفر اصلی این پرونده (يسران المقطري و سامر الجندب، رئیس و معاون سازمان مبارزه با تروریسم در عدن) چند روز پس از مفقود شدن علی الجعدنی به خارج از یمن (احتمالاً به امارات) گریخته‌اند که نام‌های آن‌ها برای بازداشت و بازگرداندن به یمن به اینترپل تحویل داده شده است.
هدایت شده از 
🟥 تهدید همه‌جانبه انصارالله 🔸 محمد البخیتی عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن اعلام کرد: «تصمیم نظامی همه کشورهای محور مقاومت برای پاسخ متحد به اسرائیل وجود دارد؛ پاسخ آینده بزرگ و غیرقابل‌تصور است.»
هدایت شده از 
🔴 گفتگوی امیر قطر و معاون اول رئیس جمهور پس از خاکسپاری پیکر شهید هنیه 🔷 تمیم بن حمد آل ثانی (امیر قطر) روز جمعه با محمدرضا عارف (معاون اول رئیس جمهور ایران) درباره روابط دوجانبه و راه‌های توسعه آن و همچنین آخرین تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی گفتگو کرد.
هدایت شده از 
❌محمود عباس (رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین) در مراسم تشییع شهید هنیه در قطر شرکت نکرد و نماینده فرستاد اما ۲۰۱۶ شخصا در مراسم شیمون پرز، رئیس سابق رژیم صهیونیستی نه تنها شرکت کرد بلکه گریه هم کرد! 📛ملاحظه: چنین فردی فردا میهمان حکومت سعودی برای مذاکره درباره آینده فلسطین است .
هدایت شده از 
⭕️ رژیم صهیونیستی حضور عکرمه صبری در مسجد الاقصی را ممنوع کرد. 🔻مقامات رژیم صهیونیستی، عکرمه صبری، خطیب مسجد الاقصی را آزاد و حضور او در مسجد الاقصی را تا 8 اوت ممنوع کردند. 🔻به گزارش آناتولی، عکرمه صبری (85 ساله) روز گذشته در حین خطبه نماز جمعه، خبر شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس را اعلام کرده بود. 🔻خالد زبارقه، وکیل عکرمه صبری گفت که مقامات رژیم صهیونیستی او را آزاد کردند و دستور دادند تا حضور او در مسجد الاقصی تا 8 اوت ممنوع شود. 🔻به گفته وکیل صبری، امکان تمدید زمان ممنوعیت حضور خطیب مسجد الاقصی به مدت 6 ماه وجود دارد. 🔻در روز گذشته، پلیس رژیم صهیونیستی عکرمه صبری را در مقابل منزلش در قدس شرقی بازداشت کرد.
هدایت شده از 
🔴 قدردانی انور قرقاش مشاور دیپلماتیک رئیس امارات از میزبانی قطر در مراسم تشییع پیکر شهید اسماعیل هنیه 🔷 انور قرقاش (مشاور رئیس امارات) از «میزبانی و رهبری» قطر در مراسم تشییع پیکر شهید اسماعیل هنیه (رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت فلسطین، حماس) قدردانی کرد. 🔷 قرقاش درپیامی توییتری گفت: «برگزاری مراسم تشییع جنازه اسماعیل هنیه توسط قطر در این شرایط سخت، عملی شریف و قابل تقدیر است.»