eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.5هزار عکس
163هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ واکنش کنعانی به ادعای ارسال پیام هشدار ایران توسط مصر به رژیم صهیونیستی: نیازی به ارسال پیام نداریم. 🔻سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری: ما نیازی به ارسال پیام از طریق هیچ کسی برای رژیم غاصبی که اساسا هویت نامشروع آن را به رسمیت نمی‌شناسیم نداریم.
هدایت شده از 
⭕️ یمن: آنچه ترکیه انجام می‌دهد، مصداق نفاق سیاسی است. 🔻حزام الاسد، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله گفت: نفاق سیاسی باعث می‌شود، آنچه از نظر شرعی، اخلاقی و انسانی در مورد ظلم و ستم به کسانی که در معرض فجیع ترین جنایات و کشتارهای دوران به دست ارتش اشغالگر اسراییل هستند، نادیده گرفته شود. 🔻وی در مورد موضع‌گیری‌های اخیر رئیس جمهور ترکیه در مورد آمادگی این کشور برای ورود به جنگ مستقیم با رژیم صهیونیستی با کنایه گفت: اسرائیلی‌ها، قهوه و آب ترک می نوشند و تجهیزات وارداتی از ترکیه را می پوشند. 🔻عضو دفتر سیاسی انصارالله گفت: مسلماً آنچه از برادران در ترکیه می‌خواهیم، اثبات وابستگی خود به ملت فلسطین و قطع روابط دیپلماتیک و تجاری با دشمن اسرائیلی تا پایان تجاوز و رفع محاصره غزه است. 🔻وی در پایان گفت: سود تجارت ترکیه با اسرائیل چقدر است، ما حاضریم با وجود رنج و سختی زندگی، آن را برای آنها جمع آوری کنیم، زیرا خون و اعضای بدن فرزندانمان ارزشمند است؟
هدایت شده از 
⭕️ حرکت ۲ ناوشکن آمریکا به سمت دریای سرخ 🔻«سی ان ان»، به نقل از یک مقام آمریکایی که نامش ذکر نشده است اعلام کرد که ۲ ناوشکن آمریکایی از خلیج عدن به سمت دریای سرخ حرکت کردند تا در فاصله نزدیکی از فلسطین اشغالی قرار بگیرند.
هدایت شده از 
⭕️ گفت‌و‌گوی بن سلمان و مکرون درباره راه‌های جلوگیری از گسترش جنگ در منطقه 🔻همزمان با اوجگیری تنش ها در منطقه در پی ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از فرماندهان ارشد حزب الله، ولیعهد سعودی و رئیس جمهور فرانسه، راه‌های جلوگیری از گسترش درگیری ها در منطقه را بررسی کردند. 🔻محمد بن سلمان ولیعهد عربستان و امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه تحولات منطقه را تلفنی بررسی و بر اهمیت کاهش تنش و جلوگیری از گسترش نزاع تاکید کردند. 🔻دو طرف در این تماس تلفنی همچنین تحولات غزه و تلاش ها برای برقراری آتش بس را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند. 🔻گفتنی است همزمان با احتمال حملات ایران به رژیم صهیونیستی رایزنی های منطقه ای و بین المللی به منظور کاستن از تنش در منطقه به شدت افزایش یافته است.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥لحظه انفجار مین در کنار بولدوزر نظامی اسرائیلی که در حال تخریب زیرساخت‌های شهر جنین بود. 💪
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨حمله پهبادی از نگاهی دیگر ... 🔺یک صهیونیست در پی اصابت پهپاد حزب الله به یک خودرو به هلاکت رسید 💪
هدایت شده از 
💢 اینفوگرافی ارتش یمن از تعداد و مناطقی که تا امروز پهپاد MQ-9 Reaper آمریکایی توسط پدافند این کشور سرنگون شده است. ✍ ۷ فروند از این نوع پهپاد پس از ۷ اکتبر و آغاز نبرد طوفان الاقصی سرنگون شده است.
هدایت شده از 
💢 افزایش شدت بارش‌ها در مناطق مختلف یمن و چالش‌های همیشگی 🔹از اواسط هفته گذشته، بارش‌های نسبتا شدیدی در مناطق مختلف یمن بویژه مناطق کوهستانی شمال و جنوب غرب این کشور آغاز شده است که منجر به بروز مشکلاتی برای مردم یمن شده است. کارشناسان هواشناسی تداوم این بارش‌ها را تا 10 روز آینده پیش‌بینی کرده‌اند. 🔹از ماه گذشته تا کنون بیش از 100 نفر از مردم یمن بواسطه برخورد صاعقه و یا غرق شدن در سیلاب‌ها جان خود را از دست داده‌اند. همچنین نبود زیر ساخت مناسب آبخیزداری باعث از بین رفتن مزارع کشاورزان و تخریب خانه‌ها و جاده‌ها بویژه املاک نزدیک به مسیل همچنین بی خانمان شدن حدود 100 هزار نفر در مناطق غربی کشور یمن شده است. 🔹از چالش‌های تکراری مردم مناطق نزدیک به خطوط درگیری پس از بارش‌های سیل آسا، ورود مین‌های کارگزاری شده توسط دو طرف و بمب‌های عمل نکرده به مناطق مسکونی است که جان و سلامت غیرنظامیان را به خطر می‌اندازد.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺شاهد عینی اصابت پهپاد حزب‌الله 🔹صدای سوت شنیدم سریع درازکشیدم رو زمین 🔸تو زندگیم همچین انفجاری ندیده بودم به سرعت اومد پایین و یهو‌منفجر شد 🔹من فقط فرار کردم بعدش سوار ماشین شدم دررفتم ۷متر پایین تر ازمن اصابت کرد همه پیاده شدن و درازکشیدن وگرنه معلوم‌نبود چی میشد 🔸به دستورالعملها گوش کنید تنها راه نجات همین است 💪
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا: اسرائیل حق دفاع دارد ولی دفاع ایران از خود، به ضرر منطقه است! 🔻خبرنگار: یک حمله به خاک ایران انجام شده، آیا آنها حق دفاع از خود دارند؟ ماتیو میلر، سخنگوی وزارت امورخارجه: حق یک سوال است و اینکه چه چیزی سازنده است سوال دیگری است. 🔻خبرنگار: برای ثبات، نباید پیامی به اسرائیل فراتر از «این اقدامات مفید نیست» داده شود؟ شما می‌گویید اسرائیل حق دارد از خود دفاع کند، چرا ایران این حق را ندارد؟ میلر: منظور شما را متوجه شدم، اما برای هیچ کسی در منطقه مفید نیست!
هدایت شده از 
🔺 امین بدرالدین، برادرزاده شهید مصطفی بدرالدین فرمانده سرشناس حزب الله در حمله ارتش اسرائیل به شهرک میفدون لبنان به شهادت رسید .
هدایت شده از 
⭕️ رایزنی سلطان عمان و نخست وزیر بریتانیا درباره مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی 🔻به نقل از خبرگزاری عمان، «هیثم بن طارق» سلطان عمان امروز در مقر نخست‌وزیری انگلیس در لندن با «کی‌یر استارمر» نخست‌وزیر این کشور دیدار کرد. 🔻آنها در این دیدار روابط تاریخی دو کشور و راهکارهای تحکیم مسیرهای همکاری در جهت تأمین منافع دو ملت را بررسی کردند. 🔻خبرگزاری عمان به جزئیات بیشتر این دیدار اشاره‌ای نکرد و تنها افزود که دو طرف به تبادل دیدگاه درباره مسائل دارای اهتمام مشترک و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی پرداختند. 🔻در این دیدار همچنین «بدر بن حمد البوسعیدی» وزیر خارجه عمان و «دیوید لمی» وزیر خارجه انگلیس حضور داشتند. 🔻وزارت خارجه سلطنت عمان هفته گذشته در بیانیه‌ای ترور «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در تهران را به شدت محکوم کرد و آن را ضربه‌ای آشکار به تلاش‌ها برای تحقق صلح و ثبات در منطقه دانست.
هدایت شده از 
⭕️ جده میزبان اجلاس فوق‌العاده سازمان همکاری اسلامی 🔻شهر جده روز چهارشنبه آینده میزبان نشست اضطراری سازمان همکاری اسلامی به منظور بررسی تداوم جنایات رژیم صهیونیستی است. 🔻این در حالی است که عربستان سعودی تا این لحظه موضعی نسبت به ترور و شهادت دکتر اسماعيل هنيه نگرفته است، در حالی که از دید انسانی ضرورت داشت سعودی به این رخداد واکنشی نشان دهد. 🔻در سال های گذشته در پی عادی سازی و دیدار مخفیانه بن سلمان با نتانیاهو، برقراری مذاکرات عادی سازی باعث شده رابطه سعودی و حماس که تنها جنبش محبوب مردم مظلوم غزه است، سردتر از گذشته گردد و سیاست یک بام و دو هوای سعودی، برای مردم فلسطین بیش از پیش آشکار گردد.
هدایت شده از 
🔻مایک جانسون رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تازگی تایید کرده است که وقتی ایران به اسرائیل حمله کند، آمریکا به ایران اعلان جنگ خواهد کرد.
هدایت شده از 
🔻 سودی که ایران از قبل از حمله به رژیم منحوس برده است: سقوط بورس ۳ کشور اروپایی(فرانسه،انگلیس،آلمان) سقوط بورس آمریکا و اسرائیل افزایش قیمت نفت به سود ایران افزایش قیمت سوخت در اروپا و آمریکا در نتیجه افزایش قیمت نفت ایجاد ترس در مقامات و مردم اشغالگر ترک هزاران نفر از مردم سرزمین های اشغالی ضعف و خستگی شدید در نیروهای دشمن به دلیل آمادگی های مستمر برای حمله ایران آماده شدن برای حمله گسترده هماهنگی بین گروه های جریان مقاومت این است قدرت "ایران بزرگ"💪🇮🇷 🇮🇷
هدایت شده از 
نشست اضطراری وزرای خارجه «سازمان همکاری اسلامی» برای بررسی ترور شهید هنیه 🔻 روز چهارشنبه شهر جده عربستان میزبان نشست فوق‌العاده وزرای خارجه کشورهای سازمان همکاری اسلامی خواهد بود تا درباره ترور شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و ادامه جنایات اشغالگران صهیونیست بحث و گفتگو شود. 🔻 این سازمان در بیانیه‌ای از نشست غیرعلنی فوق‌العاده کمیته اجرایی در سطح وزرای امور خارجه برای بررسی ادامه جنایات اشغالگران صهیونیست علیه مردم فلسطین از جمله ترور شهید هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و تجاوز صهیونیست ها به حاکمیت ایران در روز چهارشنبه 7 اوت در مقر آن در جده خبر داد .
هدایت شده از 
⭕️ باقری عازم جده شد. 🔻علی باقری، سرپرست وزارت امور خارجه، صبح امروز، چهارشنبه، در رأس هیاتی برای شرکت در نشست فوق العاده کمیته اجرایی وزرای خارجه سازمان همکاری اسلامی عازم شهر جده عربستان سعودی شد. 🔻این نشست اضطراری با دستور کار بررسی تداوم جنایات صهیونیست ها علیه مردم فلسطین و همچنین ابعاد تجاوز رژیم جنایتکار صهیونیستی در به شهادت رساندن آقای شیخ اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین- حماس و نقض حریم حاکمیت و امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران توسط این رژیم و بدنبال تلاش های فشرده و دیپلماسی فعال کشورمان از طریق رایزنی ها و تماس های متعدد سرپرست وزارت امور خارجه با دبیرکل سازمان همکاری اسلامی و وزرای خارجه کشورهای عضو این سازمان برگزار می شود.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 معرفی شنیدنی یحیی سنوار در محضر رهبر انقلاب توسط شهید هنیه 🔹️لحظاتی از حضور شهیدان سلیمانی، هنیه، امیرعبداللهیان، در حیاط بیت رهبری، پیش از دیدار با رهبر انقلاب
هدایت شده از 
⭕️ یحیی السنوار کیست؟ 🔻یحیی السنوار یک فرمانده نظامی فلسطینی است که از آغاز به کار جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در غزه، به گردان‌های شهید عزالدین القسام، شاخه نظامی حماس پیوست و در سال ۲۰۰۵ میلادی، سمت فرماندهی تیپ خان یونس را بر عهده گرفت. صهیونیست‌ها یحیی السنوار را مغز متفکر بسیاری از عملیات‌های پارتیزانی می‌دانند و نام او را در لیست ترور جای داده‌اند. همچنین برخی منابع مدعی شدند که او بنیانگذار سرویس امنیتی حماس موسوم به "مجد" است؛ دستگاه امنیتی که نقطه تمرکز آن بر پرونده‌های امنیت داخلی است. 🔻یحیی السنوار از جمله افرادی بوده که به صورت ریشه‌ای معتقد است شکست دادن اسرائیل میسر نمی‌شود مگر اینکه مزدوران آن، شناسایی و نابود شوند. او از همان ابتدای فعالیت‌های خود بر همین هدف متمرکز شد و در دوران شیح احمد یاسین، تشکیلات امنیتی حماس تحت مدیریت وی قرار داشت و شماری از نفوذی‌ها و جاسوسان رژیم اسرائیل نیز در این دوره شناسایی شدند. 🔻السنوار پس از آزادی نیز موفق به تحمیل بزرگترین خسارت نظامی به رژیم صهیونیستی در تاریخ اشغالگری این رژیم شد و گفته می‌شود او طی سال‌های اخیر از ۶ ترور نافرجام، جان سالم به در برده است. 🔻چند ماه قبل نیز رسانه‌های عبری زبان به نقل از تعدادی از اسرای آزاده شده اسرائیلی مدعی شدند: در روزهای اول اسارت، یحیی سنوار، رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه در میان اسرای اسرائیلی حضور یافته و با زبان عبری و بدون لهجه خطاب به آنها گفت: سلام من یحیی سنوار هستم؛ شما در اینجا بیشترین محافظت را دارید و هیچ اتفاقی برای شما نخواهد افتاد.