eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.5هزار عکس
163هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 
بر خلاف آنچه افرادی چون آشنا در رابطه با استعفای ظریف وانمود می‌کنند، صرف زایمان یا به دنیا آمدن در خاک کشورهایی که تابعیت بر اساس خاک دارند، باعث تابعیت نمی‌شود بلکه والدین فرد یا بعدها خود فرزند، کرده و تابعیت را اخذ می‌کنند. ✍در صورت اخذ این نحوه تابعیت، طبق قانون ۱۴۰۱/۷/۱۰ مجلس شورای اسلامی، فرد نمی‌تواند در مشاغل حساس مسئولیت بگیرد.
هدایت شده از 
🇮🇷سایت گلوبال عبری به نقل از یکی از اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس ایران گفت: فعالیت هوایی علیه اسرائیل ممکن است بین 3 تا 4 روز طول بکشد.
هدایت شده از 
🇮🇷🇺🇸وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به وزیر دفاع آمریکا خبر داد که ایران طی چند روز آینده حمله ای گسترده به سرزمین های اشغالی خواهد کرد.
هدایت شده از 
📸 روایت رسایی از دلیل اصلی استعفای اجباری ظریف
هدایت شده از 
آتش گرفتن سیستم خنک کننده نیروگاه اتمی زاپروژیا در روسیه 🔹مقامات محلی روسیه از آتش گرفتن سیستم خنک کننده نیروگاه اتمی زاپروژیا به دنبال گلوله باران این نیروگاه توسط نیروهای ارتش اوکراین خبر دادند. 🔹یوگنی بالیتسکی رئیس این منطقه گفته، در حال حاضر، تمام شش واحد نیروگاه متوقف و خنک هستند، هیچ خطری وجود ندارد، سطوح تشعشعات در حالت طبیعی است. 🔹زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه: گروسی و بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی کجا هستند؟ 🔹تروریست‌های اوکراینی، تحت رهبری کشورهای غربی، این کشور را ویران کردند، مردم اوکراین را ویران کردند، انرژی و امنیت غذایی جهانی را تضعیف کردند و اکنون به ترور هسته‌ای متوسل شده‌اند.
هدایت شده از 
بیانیه مقاومت اسلامی عراق: اگر اشغالگران امریکایی بار دیگر فرزندان ما را هدف قرار دهند یا از آسمان‌ عراق برای حمله به جمهوری اسلامی ایران استفاده کنند؛ حملات ما حد و‌مرز نخواهد داشت.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻 عمل درست و به جای صدا و سیما در برخورد با یک وطن فروش 🔴بعد از صحبت های علیرضا حیدری درباره کیمیا علیزاده وطن فروش بلغاری و ناهید کیانی دختر ایرانی ، صدا و سیما اون رو از برنامه شون بیرون کردن باید هر کی از اینا دفاع میکنه طرد بشه که قیافه قهرمانا رو نگیرن
هدایت شده از 
⭕️ بلومبرگ: روز شوم یهودیان تا ساعتی دیگر آغاز خواهد شد و احتمال حمله ایران نیز بسیار بالاست
هدایت شده از 
🔹ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای از سربازان خود می خواهد که فورا گرجستان و آذربایجان را ترک کنند.
هدایت شده از 
المیادین: صدای دهها انفجار در مناطق شمالی فلسطین اشغالی شنیده شده است ▫️منابع خبری از به صدا درآمدن آژیر هشدار در مناطقی از شمال فلسطین اشغالی در نزدیکی مرز لبنان خبر داده‌اند.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹بیش از ۳۰ راکت از جنوب لبنان یه نهاریا شکلیک شده و پس از اصابت حجم بالایی از پرتابه ها آتش سوزی های زیادی در مناطق شمالی اراضی اشغالی تا کنون گزارش شده است.
هدایت شده از 
⭕️ حزب الله: مقر جدید فرماندهی لشکر 146 در گتون را با رگبار راکتی بمباران کردیم.
هدایت شده از 
⭕️آمبولانس های رژیم صهیونیستی در راه مکان های هدف قرار گرفته توسط حزب الله.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رئیس ستاد کل ارتش درّنده یهودی گفت در دفاع و حمله اوج آمادگی را داریم، حزب الله لبنان پاسخش را اینگونه داد
هدایت شده از 
🚨پنتاگون دستور داد تا ناو هواپیمابر آبراهام لینکلن و زیردریایی USS Georgia به خاورمیانه اعزام شوند/
هدایت شده از 
🔴شبکه 14 رژیم صهیونیستی:اگر در جنگ نیستیم پس در چه هستیم؟ چرا هیچ پاسخ قاطعانه ای وجود ندارد؟ چرا از امنیت ما غافل می شوید؟ چرا باید منتظر ضربه های قوی از سوی دشمن باشیم؟
هدایت شده از 
💢 خودکفایی سعودی در تولید خرما 🔹️ وزارت «محیط زیست، آب و کشاورزی» سعودی اعلام کرد، این کشور از طریق گسترش کشت نخل به نرخ خودکفایی در خرما به میزان 124 درصد و تولید سالانه بیش از 1.6 میلیون تن دست یافته است. 🔸️ این وزارت‌خانه تأکید کرد، گسترش دانش در حوزه تولید محصولات کشاورزی، افزایش آگاهی کشاورزان برای تولید میوه‌های فصلی و افزایش کارآیی سیستم بازاریابی میوه تولید داخل برای حمایت از کشاورزان بومی راه‌اندازی شده است. 🔗 منبع
هدایت شده از 
💢 جدیدترین گزارش نهاد امریکایی از آزادی دینی در بخش‌های مختلف پادشاهی سعودی 🔹️ کمیته دولتی «آزادی بین‌المللی دین» در ایالات متحده امریکا گزارش جدیدی از سفر ماه مارس اعضای این کمیته به پادشاهی سعودی منتشر کرد و به جزئیات آخرین تغییرات در وضعیت آزادی دینی و اعتقادی در بخش‌های مختلف از جمله در محتواهای آموزشی این کشور پرداخت. 🔸️ این گزارش تأکید دارد، سعودی در حذف محتواهای دینی مخالف هم‌جنس‌گرایی از کتب درسی مدارس خود تلاش‌هایی کرده است. 🔹️ بر اساس این گزارش، در سفر اعضای کمیته به سعودی موانع سیستماتیک آزادی دینی در سیستم قضایی، اصلاح برنامه درسی آموزشی، نظام حقوقی، اقلیت‌های مذهبی، زنان و سایر گروه‌های آسیب‌پذیر بررسی شده‌اند. 🔸️ فایل کامل این گزارش از اینجا قابل دسترسی است. 🔗 منبع
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 مسجد «القبلتین»؛ نمادی از دستور قرآنی تغییر قبله مسلمین در «مدینه منوره» 🔹️ مسجد القبلتین از مساجد تاریخی در غرب مدینه منوره و در نزدیکی چاه معروف این شهر (بئر رومه) است که در سال دوم بعثت نبی اکرم (صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم) به دست «بنو سواد بن غنم بن كعب» ساخته شده است. 🔸️ طبق روایتی در وقت نزول دستور الهی برای تغییر قبله مسلمانان از «بیت‌المقدس» به سوی «کعبه»، رسول خدا در این مسجد در حال اقامه نماز بودند و از این رو آن را القبلتین (دو قبله) نامیده‌اند. 🔹 از آنجایی‌که این مسجد در میان طایفه «بنوسلمه» قرار داشته، به نام مسجد بنی‌سلمه نیز مشهور است. 🔗 منبع