eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.4هزار عکس
162.9هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 
این تصویر شهید اردشیر حسین پور پدر سانتروفیوژ در ایرانه! توخونش به علت نشست گاز از دنیا میره، درواقع اولین ترور هسته‌ای و هدفمند توسط موساد بوده سالها از ماجرا میگذره و ما روز به روز پیشرفت کردیم! قدرت این روزهامون رو مدیون همین شهدای گمنامیم روحش شاد احمد قصری
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 برنده‌ی جایزه صلح نوبل با اشک می‌گوید از اینکه به جای آنهایی که در غزه برای صلح می‌جنگند برنده شده شوکه شده است: 🔸«فکر می‌کردم این حق اونهایی بود که به سختی برای صلح در غزه می‌جنگند.»
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚡️تصویری از کلاس درس یک مدرسه در باکو. پرچم باکو را روی دیوار زده اند. اما تمام نقشه ها و نمادها و تصاویر افراد مربوط به ترکیه است. انگار که در مدارس باکو برای اردوغان برده تربیت می کنند. علیف، شیعیان مظلوم باکو را به نفع ترکیه،اسرائیل و انگلیس به اسارت گرفته. این طور نخواهد ماند! احسان موحدیان
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎙اندرو گارفیلد، بازیگر سرشناس فیلم مرد عنکبوتی: ما باید تمام انرژی خودمون رو صرف فلسطینی‌هایی کنیم که در زندگی می‌کنن.
هدایت شده از 
✳️ وقت آن است که آمریکا، آمریکا را نجات دهد! 📌توییت جالب یه تحلیلگر و فعال ایرلندی: (لینک) 🔹ارتش شما از زمان جنگ جهانی دوم تاکنون، ۱۰ میلیون غیرنظامی رو کشته. 🔸تنها کشوری که تا به حال از سلاح‌های هسته‌ای استفاده کرده. 🔹دولت شما ده‌ها دموکراسی رو سرنگون کرده؛ رهبران منتخب رو ترور کرده و از رژیم‌های نسل‌کش حمایت کرده. 🔸شما ۹۰۰ پایگاه نظامی در سراسر جهان دارید. 🔹شما یک تریلیون دلار در سال، خرج جنگ می‌کنید؛ در حالی‌که آمریکایی‌هایی در فقر و گرسنگی زندگی می‌کنند. 🔸جامعه‌ای که از زمان جنگ داخلی، بیش از هر زمان دیگری دچار اختلاف شده. 🔺وقت آن است که آمریکا، آمریکا رو نجات بده.
هدایت شده از 
✳️ تمام تلاشش رو کرد تا از فرزندش محافظت کنه😢
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎙اسکات ریتر، افسر سابق اطلاعات تفنگداران دریایی آمریکا: امروز اسرائیل از نظر استراتژیک شکست خورده و ایران اون رو، سر جاش نشونده!
هدایت شده از 
✳️ آماری عجیب اما واقعی! 🔹در سوئد و دانمارک، ۸۰ تا ۱۰۰ درصد مردم گفتن که در بزرگسالی مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفتن! 🔹در بریتانیا، فرانسه، آلمان و فنلاند هم ۶۰ تا ۷۹ درصد مردم گفتن که مورد قرار گرفتن! (لینک)
هدایت شده از 
✳️ بدون شرح!
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹این خانم رومانیایی مثل همیشه با هنرنمایی خودش یه طنز عالی درباره اسرائیل ساخته👌 🔺افسر ارشد اسرائیلی زنگ زده به آمریکا و میگه برای افسران ارشدمون، پوشک‌های با جنس خوب نیاز داریم!😂
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✳️ دولت آمریکا: بی‌خیال مردم خودمون؛ ۹ میلیارد دلار دیگه به اسرائیل میدیم! 🔹این آمریکایی از اینکه توی این وضعیت بحرانی طوفان‌ها، دولتش دوباره می‌خواد میلیاردها دلار به اسرائیل بفرسته، خیلی عصبانیه. 💭 میگه با این همه پولی که تا الان براشون فرستادیم، چه غلطی کردن؟!
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹امنیت توی اونقدر پایینه که برای گوشیش مچ‌بند گرفته! اما با این حال دزدیدنش! حالا دنبال یه مچ‌بند محکم‌تر می‌گرده!
هدایت شده از 
📌کوری بوش، نماینده کنگره آمریکا: 🔹نیروهای اسرائیلی موشک‌هایی رو به سمت بیمارستان الاقصی پرتاب کردن؛ جایی‌که فلسطینی‌های آواره در چادرها پناه گرفته بودن و خدمات بهداشتی بسیار محدودی دریافت می‌کردن. 🔺نیروهای اسرائیلی اونها رو زنده زنده سوزاندن! آیا می‌تونید ببینید؟ این نابودی یک ملته!
هدایت شده از 
📌توییت جالب و قابل تامل جرمی کوربین، نماینده پارلمان انگلستان: 🔹اسرائیل در طول یک سال گذشته، قوانین بین‌المللی رو در معرض دید عموم زیر پا گذاشته و به هیچ قانونی پایبند نبوده. 🔸الان هم که در حال جنگ با خود سازمان ملل متحده! از جمله با ده هزار نیروی حافظ صلح از ۵۰ کشور مختلف که در لبنان مستقر هستن. 🔹دیگه چه چیزی لازمه تا انگلستان حمایت نظامی، اقتصادی و دیپلماتیک خودش رو از اسرائیل قطع کنه؟!
هدایت شده از 
‍ . چند شاهکار مهم در عملیات خیره کننده امشب 🔻به خاک و خون کشیدن یکصد نظامی زبده تیپ گولانی، از جمله افسران و فرماندهان آن و احتمالا برخی فرماندهان ارتش رژیم صهیونسیتی، بالاتر از شاهکار قدرتمند نظامی، یک شاهکار بزرگ اطلاعاتی است. 🔹در حالی که رژیم صهیونسیتی تلقین می کرد فرماندهی حزب الله را از هم پاشانده و حالا زمان پیشروی تا بیروت است(!) حزب الله نشان داد هم ستاد فرماندهی اش سر پاست، هم سازمان عملیات رزمی آن و هم اطلاعات- عملیات به روز، که به ساعت و دقیقه مشخص می کند نظامیان و فرماندهان دشمن، کی و کجا جمع می شوند. 🔻حزب الله با این ضربت کوبنده که صهیونیست ها آن را سنگین ترین ضربه از آغاز جنگ خوانده اند، نشان داد خبر جایگزینی کامل فرماندهان جدید با فرماندهان شهید چقدر دقیق بوده و فرماندهی حکیم حزب الله، محاسبه سخت ترین احتمالات را کرده است. 🔹امشب از پهپاد دو مرحله ای استفاده شده که ابتدا موشک شلیک کرده و سپس خود را به مرکز تجمع نظامیان کوبیده است. عملیات تا ثانیه آخر، از اتاق فرماندهی مدیریت شده، و این هم می تواند سورپرایز دیگری باشد. به نظر می رسد که فرماندهی نامتمرکز و در عین حال شبکه ای حزب‌الله، کابوس های بسیاری برای صهیونیست ها در چنته دارد. 🔻برخی رسانه ها می گویند هنگام حمله حزب‌الله، هرتزی هالوی رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل در جمع نظامیان حاضر بوده و هدف قرار گرفته است. برخی هم می گویند اجان به در برده . در هرحال، باید زنده یا مرده او را نشان بدهند. اکنون نشان دادن سران و فرماندهان رژیم در مجامع، به خاطر امکان رد یابی شدن آنها، پرهزینه شده است.
هدایت شده از 
نقطه‌زن‌ها بارها اصابت کردند «تاد» هم هیچ غلطی نتوانست -۱ 🔹نقطه‌زنی قدرتمندانه انواع موشک‌های جبهه مقاومت در حمله به اسرائیل، به ویژه ضربات کاری ایران، محافل صهیونیستی را به آشفته‌گویی و دوباره خرج کردن خبرهای سوخته وادار کرده است. 🔻چند رسانه صهیونیستی از جمله «کانال ۱۲» و روزنامه «هاآرتص»، طی روزهای گذشته ادعا کردند: «آمریکا سامانه دفاع ضد موشک‌های بالستیک تاد (THAAD) را در اسرائیل مستقر می‌کند. استقرار این سامانه، بخشی از آماده‌سازی‌ها برای حمله احتمالی تلافی‌جویانه اسرائیل در پاسخ به حمله موشکی اخیر ایران به حساب می‌آید». 🔹یوسی میلمَن روزنامه‌نگار صهیونیست هم در شبکه ایکس نوشت: حمله برنامه‌ریزی شده اسرائیل به ایران تا رسیدن پدافند هوائی تاد علیه موشک‌های بالستیک به اسرائیل، مجدداً به تعویق افتاده است. 🔻سامانه ضد موشکی «تاد» در آژانس دفاع موشکی آمریکا (MDA) طراحی شده تا بتواند موشک‌های بالستیک کوتاه، میانه و دوربرد را در مرحله آخر پرواز هدف‌گیری کند. لاکهید مارتین، پیمانکار اصلی سیستم ضد موشکی «تاد» گفته است که این سیستم می‌تواند موشک‌های وارد شده در داخل و خارج از جو زمین را هدف قرار بدهد. 🔹فضاسازی اخیر رسانه‌های صهیونیستی و بعضا غربی درباره واگذاری سامانه تاد به اسرائیل، از چند جهت، قابل تامل و موجب تحقیر و سرشکستگی مضاعف رژیم صهیونیستی است. 🔻نخست این که اذعان می‌کند اسرائیل در برابر حملات موشکی ایران ناتوان بوده و موشک‌ها -برخلاف دعاوی قبلی صهیونیست‌ها- از پدافند چند لایه عبری- غربی عبور کرده و به هدف خورده است. 🔹ثانیا نتانیاهو ۲ ماه (۱۸ مردادماه) مدعی شده بود که اسرائیل نیازی به کمک کسی ندارد و خودش می‌تواند از خود در برابر حماس، حزب‌الله، انصارالله و ایران دفاع کند! 🔻در همین باره، باراک راوید، تحلیلگر صهیونیست شبکۀ سی‌ان‌ان در ایکس نوشت: «اگر آمریکا در اسرائیل سامانه‌های پدافندی مستقر کند، این اقدام با اساس سخنان نتانیاهو که گفته بود اسرائیل می‌تواند از خودش دفاع کند در تناقض است». 🔹ثالثا پیش از این و در فاصله چند سال، چند نوبت اعلام شده که آمریکا سامانه تاد را به اسرائیل داده و بر همین اساس، خبرسازی اخیر، بازنشر خبری سوخته و بی‌خاصیت است؛ هرچند که رژیم صهیونیستی با همین خبر سوخته سعی می‌کند تعلل و ناتوانی در حمله به ایران را توجیه کند. 🔻یوناتان تووال، خبرنگار نشریه تایم، ‌هاآرتص، واشنگتن‌پست، نیویورک‌تایمز و نیوزویک، سوم آبان سال گذشته در توئیتی نوشته بود: «مقامات آمریکایی در گفت‌وگو با من تایید کردند که دلیل به تعویق افتادن عملیات زمینی ارتش اسرائیل درخواست آمریکا برای آماده شدن برای یک نبرد گسترده‌تر است. این آماده‌سازی‌ها شامل استقرار سامانه دفاع موشکی تاد THAAD در خلیج (فارس) و همچنین در اردن و شمال عراق و رسیدن دو ناو جنگی به همراه دو هزار سرباز است». 🔹رسانه‌هایی مانند نیوزویک، دیفنس نیوز، آرمی میل و...، هم سال گذشته و هم سال 1397، اخباری مبنی بر استقرار سامانه موشکی و پدافندی تاد را در اسرائیل منتشر کرده بودند. به بیان دیگر، این سامانه قبلا به اسرائیل واگذار شده، اما هیچ تاثیری در مهار موشک‌های متنوع و نقطه‌زن ایرانی و موشک‌های جبهه مقاومت نداشته است. 💢ادامه دارد
هدایت شده از 
نقطه‌زن‌ها بارها اصابت کردند «تاد» هم هیچ غلطی نتوانست -۲ 🔹پیش از این، در جریان عملیات وعده صادق 1، لری جانسون، تحلیلگر سابق سازمان جاسوسی آمریکا نوشت: 🔻«علی‌رغم اصرار غرب مبنی بر شکست عملیات ایران، ایران آنچه را که قصد انجام آن را داشت در اسرائیل انجام داد. ایران دقیقاً به آمریکا و چند کشور همسایه گفت که قرار است چه کاری انجام دهد. 🔻هدف ایران این بود که نشان دهد اگر بخواهد می‌تواند به اسرائیل ضربه بزند، ایران تلاشی برای گرفتن تلفات گسترده نداشت. ایران با استفاده از ۳ سیستم تسلیحاتی مختلف- پهپادها، موشک‌های کروز و موشک‌های بالستیک، یک حمله فوق‌العاده پیچیده را به نمایش گذاشت. 🔻آنها از پیشرفته‌ترین سلاح‌های خود استفاده نکردند. آنچه ما به درستی می‌دانیم این است که بیشتر موشک‌های بالستیک به اهداف خود در اسرائیل اصابت کرده‌اند. آمریکا یک رادار پیشرفته «AN/TPY-2 X-band» مستقر در صحرای نقب دارد. 🔻ماموریت این رادار شناسایی موشک ایرانی و دادن اطلاعات هدف‌گیری به سامانه‌های دفاعی ارو و دیوید اسرائیل «Arrow & David» و باتری‌های تاد آمریکا «THAAD ABM» برای محافظت از سایت‌های حساس اسرائیل از جمله دیمونا و پایگاه‌های هوائی نواتیم و رامون است. 🔻اما موشک‌های ایران هر دو پایگاه هوائی نواتیم و رامون را هدف قرار دادند. یعنی بهترین رادار جاسوسی دنیا که در هماهنگی با پیشرفته‌ترین پدافند ضدموشکی دنیا کار می‌کرد، در مقابل حمله ایران ناتوان بود. چه کسی برتری بازدارندگی دارد؟ نه اسرائیل». 🔹رادیو فردا هم در تاریخ سوم اسفند 1397 گزارش داده بود: «سامانه ضد بالستیک تاد در کنار فلاخن داوود، آرو (پیکان) و تامیر (گنبد آهنین) از سال ۱۳۹۷ در اسرائیل مستقر بوده و در رینگ پدافندی فعال است». رویترز هم چندی پیش نوشت: «ارتش ایالات متحده آمریکا در سال ۲۰۱۹، سامانه موشکی تاد را به اسرائیل منتقل کرده است». 🔹از اخبار متعدد رسانه‌های غربی روشن است که رژیم صهیونیستی سال‌ها پیش از این، سامانه تاد را از آمریکا دریافت کرده و این علاوه‌ بر سامانه‌های تاد دیگری است که آمریکا در کشورهای مجاور در منطقه مستقر کرده است. 🔹با این همه، پهپاد‌ها و موشک‌های متنوع ایران و جبهه مقاومت طی چند ماه گذشته بارها توانستند آن پدافندهای پیچیده و تو در تو را بشکافند و به اهداف راهبردی در ‌ام‌الرشراش (ایلات)، حیفا، تل‌آویو و بئرالسبع (نظیر پایگاه نظامی نواتیم/ و منطقه گالیلوت، جایی که مقر موساد در آن قرار دارد) اصابت کنند. 🔹در عملیات وعده صادق 2، بنابر اذعان محافل عبری و غربی، فقط 32 موشک به پایگاه حفاظت شده نواتیم اصابت کرد. 🔹نکته مهم‌تر این که جبهه مقاومت به ویژه جمهوری اسلامی ایران، از برخی توانمندی‌های نظامی و موشکی رده بالاتر خود استفاده نکرده‌اند و در صورت نیاز، از آنها در میدان استفاده خواهند کرد.
هدایت شده از 
جهنّم منو باز! 🔹اسرائیل، دو هفته پس از شوک سنگین موشک های نقطه زن ایران، هنوز خود را پیدا نکرده است. 🔻صهیونیست ها هنوز سر پا نشده بودند که این بار، با شوک عملیات پهپادی حزب الله دوباره به هم ریختند. 🔹به خاک و خون کشیده شدن بیش از یکصد نظامی و فرمانده تیپ زبده گولانی (آن هم فقط با یک عملیات کوچک، اما کاملا حرفه ای و تمیز)، جبهه داخلی رژیم را دچار فروپاشی روحی- روانی می کند. 🔻اکنون ثابت شده که رژیم (با وجود چتر حمایتی آمریکا و ناتو)، نه در برابر موشک های معمولی و نه پهپادهای متوسط مقاومت، تاب آوری ندارد؛ چه رسد به این که از موشک ها و پهپاد های پیشرفته تر هم رونمایی شود. 🔹رژیمی که فقط به ضرب و زورِ سیم دیوار حائل و پدافند نظامی سه لایه، امنیت پادگانی برای اتباع مهاجر دست و پا کرده بود، حالا نه از سمت کرانه باختری، نه غزه، نه لبنان و سوریه، نه عراق و یمن، و نه ایران و مدیترانه، احساس امنیت نمی کند؛ 🔻بلکه هر پرنده را تهدید می پندارد و ممکن است شلیک هم بکند؛ اما آنجا که باید پدافند کند، در برابر موشک ها و پهپادهای مهاجم مستاصل می شود؛ گاهی هم با شلیک اشتباه پدافند، صهیونیست ها تلفات می گیرد. 🔹معرکه ای است بی نظیر، جهنمی که زمامداران لاابالی صهیونیست برای اتباع مهاجر ساخته اند. به آنها وعده داده شده بود که در این سرزمین اشغالی امنیت خواهند داشت. 🔻اما صهیونیست های جان دوست، با ویران کردن خانه دیگران -و بر دامنه آتش فشان در حال انفجار- خانه ساختند و حالا جهنم واقعی را جلوی چشم می بینند، در حالی که هیچ کمکی از آمریکا و غرب بر نمی آید. 🔹این جهنمِ خود ساخته، مِنو باز است: پهپاد یا موشک؛ برای کدامش باید پدافندی از نو ساخت و سر قبر خود گذاشت؟ اگر تک پهپاد ها و تک موشک ها تبدیل به خوشه های فراوان شوند و ببارند، چه؟ با کابوس کُشنده ناگهان رو به رو شدن با عملیات شهادت طلبانه چه باید کرد؟ 🔻با فقدان مطلق امنیت روانی نمی تونند کنار بیاند، چه رسد به اینکه روزانه از سوی اغلب ملت های جهان هم در کف خیابان لعنت شوند. با انگشت نما شدن در محاکم بین المللی به عنوان رژیم آپارتایدی، نسل کش و جنایتکار جنگی چه کنند؟ 🔹بی آیندگی و تیره روزی، سرنوشت محتوم یهودیت تحریفگر احکام الهی و ارزش های انسانی بود، چه رسد به اینکه سقوط در سقوط و انتقال به انحطاط صهیونیسم را تجربه کند.
هدایت شده از 
. ناز شست حزب الله عزیز! 🔻یک معنی شاهکار این است که اغلب فرماندهان رده اول یک سازمان نظامی ترور بشوند، اما آن سازمان نه تنها زمینگیر نشود، بلکه با شناسایی دقیق و عملیات رادار گریز بتواند مقرّ یک تیپ زبده مهاجم را در هم بکوبد و ۱۱۰ کشته و زخمی به دشمن جنایتکار تحمیل کند. 🔹این در حالی است که حزب الله چند روز قبل زیر ضرب بود اما حالا چند روز است که سنگین ترین عملیات یک سال گذشته را با دقت بالا و تلفات گیری گسترده به اجرا می گذارد. 🔻ناز شست حزب الله عزتمند! دم همه رزمندگان عزادار اما نستوه و شجاع و مسئولیت شناس حزب الله، گرم! 🔹حزب خدا همین گونه است؛ ایران یا لبنان، یمن یا عراق و یا فلسطین فرقی نمی کند. از پا نمی افتد. عملیات و اقدامات راهبردی اش تصاعدی است. دم همه شان گرم و قدم های مبارک شان استوار باد، چنان که خداوند متعال بارها بشارت داده است: 🔻"يَـٰٓأَيُّهَا ٱلَّذِينَ آمَنُوٓاْ إِن تَنصُرُواْ ٱللَّهَ يَنصُرۡكُمۡ وَيُثَبِّتۡ أَقدَامَكُم". 🔻"يُثَبِّتُ اللَّهُ الَّذِينَ آمَنُوا بِالْقَوْلِ الثَّابِتِ فِي الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَفِي الْآخِرَةِ". 🔻"مَنْ كَانَ يُرِيدُ الْعِزَّةَ فَلِلَّهِ الْعِزَّةُ جَمِيعًا ۚ إِلَيْهِ يَصْعَدُ الْكَلِمُ الطَّيِّبُ وَالْعَمَلُ الصَّالِحُ يَرْفَعُهُ ۚ وَالَّذِينَ يَمْكُرُونَ السَّيِّئَاتِ لَهُمْ عَذَابٌ شَدِيدٌ ۖ وَمَكْرُ أُولَٰئِكَ هُوَ يَبُور".
هدایت شده از 
📌 سه دورغ مهمی که در مورد سفر آقای قالیباف به لبنان گفته و القا شد!!! 1️⃣ گفتند که آقای قالیباف به قلب ضاحیه(که مورد حمله شدید بوده) رفته است. ✅ در حالی که به منطقه البسطه بیروت غربی رفته بود نه قلب ضاحیه! 2️⃣ گفتند و القا کردند که در میان پرواز پهبادهای اسرائیل و حملات دشمن رفته است. ✅ در حالی که در آسمان کلیر و وضعیت امن پروازی به فرودگاه بیروت وارد شدند. 3️⃣ طوری القا کردند که انگار آقای قالیباف کل هدایت پرواز را در اختیار داشته است یعنی از تیک آف در تهران تا فرود به فرودگاه لبنان. ✅ در حالی که ایشان فقط دقایقی در آسمان پشت سکان هدایت بوده‌اند. چون تیک آف و خصوصا فرود آوردن هواپیما که سخت‌ترین بخش پرواز است برای کسانی که مدت‌ها پرواز انجام نداده‌اند ممنوع است و خلاف پروتکل‌های پروازی می‌باشد. حسام جباری
هدایت شده از 
. ❌ فوتی‌های مسمومیت الکل در گیلان به ۱۸نفر رسید‼️ از ۶۶ بیماری که به مراکز درمانی مراجعه کردند، ۱۸ نفر به درک واصل شدند، ۳۷ نفر دیالیز و سه نفر هم نابینا شدند‼️ کور بشه چشمشون میخواستن نجاست نخورن
هدایت شده از 
✌️🏻 تیتر عجیب روزنامه‌ی اسرائیلی یدیعوت آحارونوت: ⭕️ فاجعه‌ی بزرگ 🔹یدیعوت نوشته: حمله‌ی پهبادی حزب الله به حیفا بیش از هفتاد زخمی و چهار کشته بر جا گذاشته و حال چند نفر وخیم است.
هدایت شده از 
⚫️ دو نکته‌ی مهم در ایام شهادت حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها 1⃣ ما جانبازان جنگ تحمیلی رو حتی اگه ده‌ها سال بعد از زمان مجروحیت، به ملاقات حق بروند شهید حساب میکنیم که کار بجایی هم هست، آنوقت چطور به دختر جوانی مثل حضرت معصومه سلام الله علیها که کاروانشون از مدینه تا ساوه لحظه‌به‌لحظه تحت تعقیب حرامی‌های حکومت ظالم عباسی بوده و در مکان‌های مختلف با آنها درگیر شده و آنهمه محارم حضرت در این درگیری‌ها شهید شده و خودش نیز از ساوه با حالت مریضی به قم آورده شده و بیش از ۱۷ روز دوام نیاورده، به همین آسانی میگیم "وفات حضرت معصومه"و نمیگیم"شهادت"⁉️ 2⃣ دعای "جوشن‌صغیر" را پدر حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها یعنی آقا موسی‌بن‌جعفر علیهما السلام برای دفع خطر از جانب خلیفه‌ی ظالم عباسی خواند، چه بجاست که این روزها تک‌تک افراد جبهه‌ی مقاومت از غزه و لبنان گرفته تا یمن و عراق و سوریه و ایران و افغانستان، نظامی و غیرنظامی، این دعای شریف را به نیت دفع شر دشمن و محو صهیونیست جنایتکار قرائت کنیم. ✍🏻عیسی‌پور
هدایت شده از 
✅ بیانات امام خامنه‌ای ارواحنافداه در اجتماع بزرگ مردم قم‌: شهر قم شهر علم است، شهر جهاد است، شهر بصیرت است. جالب است که پیدایش شهر قم هم ناشی بود از یک حرکت جهادی و توأم با بصیرت. یعنی خاندان اشعریون که آمدند این منطقه را محل سکونت خودشان قرار دادند، در واقع اینجا را پایگاهی کردند برای نشر معارف اهل‌بیت (علیهم‌السّلام)؛ یک مجاهدت فرهنگی را در اینجا شروع کردند. اشعریون قبل از آنکه به قم بیایند، جهاد در میدان نبرد هم انجام داده بودند؛ جهاد نظامی هم کرده بودند؛ بزرگِ اشعریون در رکاب جناب زیدبن‌علی (علیهماالسّلام) مبارزه کرده بود؛ لذا بود که حجاج‌بن‌یوسف بر اینها خشم گرفت و اینها مجبور شدند بیایند و این منطقه را با تلاش خود، با بصیرت خود، با دانش خود، منطقه‌ی علم قرار بدهند. همین هم موجب شد که حضرت فاطمه‌ی معصومه (سلام اللَّه علیها) وقتی به این ناحیه رسیدند، اظهار تمایل کردند که به قم بیایند؛ به خاطرِ بودن همین بزرگان اشعریون. آنها رفتند از حضرت استقبال کردند، حضرت را به این شهر آوردند.