خانمها!
جذابیتهایتان را بپوشانید
_ نگاه نکنند!
آقایان!
نگاه نکنید
_ خودشان را بپوشانند!
قرار بود کمک حال هم باشیم در انسان بودن و انسان ماندن
معارض شدیم ...
https://eitaa.com/mesagh
@mesagh
🌴🌴🌴
آیه آیه همه جا عطر جنان میآید
وقتی از حُسن تو صحبت به میان میآید☺️
جبرئیلی که به آیات خدا مانوس است
بشنود مدح تو را با هیجان میآید🥰
میرسی مثل مسیحا و به جسم کعبه
با نفسهای الهی تو جان میآید😇
بس که در هر نفست جاذبهی توحیدی است
ریگ هم در کف دستت به زبان میآید😉
هر چه بت بود به صورت روی خاک افتادهست
قبلهی عزت و ایمان به جهان میآید😍
#عید_مبعث مبارک
https://eitaa.com/mesagh
@mesagh
🌴🌴🌴
نگاه استراتژیک به اخبار جعلی و جعلی نیوز ها
در دنیای امروز که بعد از ماجرای کرونا به دنیای آنلاین معروف شده است حرف اول را کسی می زند که ادراک سازی می کند ، روان شناسان می گویند یک پیام حتی اگر جعلی باشد یا شایعه باشد اثر اولیه خود را بر روی ذهن افراد می گذارد .
1️⃣ برای پاک سازی این خبر جعلی معمولا دو راه وجود دارد اول اینکه فرد دارای سواد رسانه باشد با دریافت پیام ابتدا به منبع و اعتبار آن رجوع کند تا بتواند جعلی یا واقعی بودن پیام را بدست آورد که کمتر چنین اتفاقی می افتد یعنی خبر جعلی اثر اولیه خود را در افراد می گذارد. حال اگر با روش اول جعلی بودن پیام مشخص نشد که گفتیم معمولا هم نمی شود راه دوم شفاف سازی رسانه هاست البته به موقع و با روش مناسب تا جعلی بودن خبر مشخص شود که این هم زمان بر خواهد بود زیرا در دنیای آنلاین به سر می بریم و مدیریت زمان برای رسانه ها بسیار مهم است.
2️⃣ به عبارتی در دنیای امروز رسانه مهاجم دست برتری را دارد حتی با طراحی یک خبر جعلی از ساخت تا انتشار و حمایت های رسانه ای و ...به طور مثال در مورد شایعه شهادت فرماندهان مقاومت در شامات طی سالیان و ماه های گذشته نیز همین موضوع مطرح است .
3️⃣ نکته مهم دیگر این است که عدم مدیریت مناسب برای پاسخگویی به اخبار جعلی می تواند اثرات حتی کوتاه مدت در سطوح مختلف جامعه داشته باشد .در واقع اگر رسانه ها ، رصد به موقع و مناسب در انواع رسانه های مهاجم را نداشته باشد و آمادگی پاسخگویی مناسب را به وجود نیاورده باشد قطعا در بلند مدت دچار شکست راهبردی می شود زیرا دشمن حتی با اخبار جعلی نیز ادراک سازی می کند.
#سواد_رسانه_ای
https://eitaa.com/mesagh
@mesagh
🌴🌴🌴