🔴📢در ستایش عقلانیت مرجعیت و شکست تفرقه افکنی های درون شیعی
اختصاصی
🔹در روزهای گذشته که قلوب شیعیان داغدار عزای بانوی دو سرا، حضرت زهرا سلام الله علیها بود، پادوهای رسانهای #تشیع_لندنی مشغول تفرقه افکنی میان شیعیان امیر المومنین علیه السلام و تخریب تنها نظام شیعی جهان بودند.
🔹آنان بخاطر اجرای پروتکل های بهداشتی و اعمال محدودیت برای اجتماعات مذهبی، خصوصا مراسمات عزاداری فاطمیه، نظام اسلامی را با سخیف ترین تعابیر زیر سوال بردند و در این ایام حزن و اندوه اسباب تفرقه و کدورت فرزندان معنوی حضرت زهرا سلام الله علیها در فضای مجازی فراهم کردند.
روزهایی که بهترین فرصت برای ترویج معارف ناب فاطمی و باز خوانی سیره زندگانی آن بانوی بی مثال بود.
🔹آش آنقدر شور شد که آن شیخ لندن نشین نابخرد،خطاب به مردم ایران، از انقلاب فاطمی سخن در داد و یک معمم دیگر که سوابق سیاسی و فکری همفکرانش از دو دهه قبل بر اغلب حوزویان دلسوز و مطلع روشن است،هیاهو به پا کرد و همان مدعاهای شیرازیها با بیان مثلا محکمه پسندتر فریاد زد.
🔹در این میان برخی رسانه های برجامین نیز تا دیروز حوزه و روحانیت رابه علم ستیزی و به خطر انداختن جان مردم متهم می کردند و پرچمدار انتشار دروغهای هاردینگ و بورل در ماجرای متهم ساختن آیت الله مامقانی به شیوع وبا در ایران بودند،به یکباره دلسوز شعائر و احیایی عزاداری فاطمیه از کار درآمدند.
🔹آنان با دوگانه سازی میان تشیع برخی چهره های حوزوی و مراسم عزاداری فاطمیه به تولید فشار علیه نظام و فعال کردن گسل های اختلاف اجتماعی و تحریک عواطف دینی اقدام کردند.
🔹در این میان یک سایت کوچولوی حوزوی که قبل از این سوابقی در اختلاف افکنی میان بدنه جریان انقلابی قم و طیفی از انقلابیون قم با جامعه محترم مدرسین در کارنامه دارد این بار مطالبات تشیع لندنی را با زبانی شبه عقلایی مطرح کرد و راه اندازی پیاده روی فاطمیه توسط بیت مرجعیت را در قالب یک مطالبات رسانه ای مطرح نمود.که این مطالبه نیز مبتنی بر دوگانه سازی میان تشیع پیکر برخی بزرگان و پیاده روی فاطمیه مطرح شده بود که انگیزه واقعی نگارش و انتشار این یادداشت را با تردید و علامت سوال مواجه می کرد.
🔹تدبیر مرجعیت معظم قم حضرت #آیتاللهوحید در پیروی از پروتکل های بهداشتی و عدم برگزاری مراسم معنوی پیاده روی فاطمیه، آب سردی بود بر آتش تفرقه افکنی های درون شیعی که دامنه اش از لندن تا قم کشیده شده بود.
🔹مرجعیت اعلای قم همچون مرجعیت اعلای نجف در مواجهه با حوادث واقعه، تحت تاثیر برخی بدخواهان و جهت گیری های خاص بعضی اطرافیان قرار نمی گیرد.در فقره اخیر هم ایشان تدبیر به خرج داد و بار دیگر عقلانیت مرجعیت شیعی را در تامین مصالح عالیه تشیع در اولویت قرار داد.
⭕️در طی چهار دهه گذشته، #سکولارهای_حوزوی (اعم از سکولارهای مقدس و سکولارهای روشنفکر) تمام تلاش خود را برای ایجاد دوگانه های کاذب در دل تشیع به کار بستند و تلاش کردند برای وجاهت بخشیدن به افکار انحرافی خود، در پشت مرجعیت سنگر بگیرند و تفسیری سیاست ستیز و العیاذ بالله ضدانقلاب از مرجعیت ارائه دهند؛ حال آنکه این بزرگان گرچه در الگو و کم و کیف سیاست ورزی با امام و رهبری تفاوت های آشکار دارند اما در مبانی و اصول اساسی، کاملا اتفاق نظر و وحدت رویه برقرار است؛ از ضرورت تشکیل حکومت دینی گرفته تا وجوب حفظ نظام و حرمت تضعیف نظام و وحدت با اهل سنت و اخیرا در مورد مراعات پروتکل های بهداشتی مرتبط با کرونا.
این افق مشترک، #متن است و آن اختلاف نظرهای فرعی علمی یا اختلاف تطبیق ها در مقام امتثال، تماما #حاشیه!
🔹باید از کسانی که ژست اخلاق و عقلانیت به خود می گیرند و در عین حال در صدد القای تفرقه در میان جهان اسلام و جهان تشیع هستند، به شدت واهمه کرد؛ این جماعت بلندآواز و میان تهی، دانسته یا نادانسته، در نقش عمله استکبار عمل میکنند. خداوند هدایت شان کند و اگر نشد، شرشان را از دین و مرجعیت و نظام شیعی دور بگرداند و به خودشان بازگرداند.
🔹نیاز به توضیح ندارد که عافیت طلبی شاخصه آشکار این جماعت است.
آنان اسلام شان از حد قمه و قیمه بیشتر نمی رود؛ حال آنکه نشانه اسلام #ولایتمداران_واقعی به زیست مجاهدانه است که یا به خط سرخ شهادت تضمین میشود یا با آمادگی برای بذل آبرو و ترور شخصیت.
زندگانی امثال #شهید_سلیمانی و #علامه_مصباح در ابراز ارادت به ساحت مقدس حضرت صدیقه سلام الله علیها و #دفاع_مجاهدانه از #حرم و #حریم اهل بیت علیهم السلام، پیش چشم ماست.
پیوستگی وثیق و احترام آمیز این مجاهدان راه خدا با مرجعیت شیعه، تکلیف را روشن کرده است.
🔻دوگانه سازی میان ولایت اهل بیت علیهم السلام و ولایت فقیه، دوگانه سازی میان مرجعیت و ولایت، دوگانه سازی میان مرجعیت اعلا و ولی فقیه زمان، تکمیل پازل دشمن است؛ به هوش باشیم!
۱۳۹۹_۱۰_۲۷
یک مطالبه مهم از #مجلس_انقلابی
لزوم تصویب فوری قانون ممانعت از مسئولیت اغتشاشگران در جمهوری اسلامی
[صفحه ۲ از ۲]
جالب است که چهار سال بعد یعنی سال 1392 آنها مجدد در نهایت بی شرمی، در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرده و کاندیدا معرفی کردند! در حالی که کسی که یک ساختاری را قبول ندارد و آنها را متقلب می داند، نباید در آن مجدد شرکت کند و با ادعاهای گذشته او در تناقض خواهد بود. آنها بدون اینکه کوچکترین توضیحی بابت این رفتارشان بدهند و مسئولیت 8 ماه به آتش کشیدن کشور را بدهند و به تبعات آن ملتزم شوند، از این خلاها سوء استفاده کرده و به مناصب اجرایی کشور بازگشتند!! اگر ساختار قانونی ای در آن زمان وجود داشت که جلوی این امر را می گرفت، هرگز کشور دچار این همه بحران و بازگشتن فتنه گران به مهمترین مناصب اجرایی کشور نبودیم. البته جالب تر آن که همان دولت که در سال 88 مجری برگزاری انتخابات بود و او را متقلب در انتخابات نامیده بودند و همان نظام و همان رهبری که در سال 88 سخنان حکیمانه او را نپذیرفته بودند و زیر بار آن نرفته بودند و حتی علیه اصل ولایت فقیه هم شعار داده بودند؛ این بار در سال 92 که شخص مورد حمایت آنها در انتخابات برنده شده بود، آنها این انتخابات را «دموکرات ترین انتخابات تاریخ ایران» نامیده بودند!!! هیچ وقت به این سوالات جواب ندادند که چطور دولت مستقر در سال 88 متقلب بود ولی در سال 92 دموکرات ترین انتخابات تاریخ ایران را برگزار کرد؟!
منفعت طلبی قبیله ای، رنگ عوض کردن در شرایط مختلف، دروغ گویی، پایبند نبودن به هیچ ارزش اخلاقی و اسلامی، #سیاست_چرچیلی و پررویی و وقاحت در حد اعلای آن، ارکان سیاست رسمی فتنه انگیزان اصلاح طلب و اعتدالی از 88 تا به امروز بوده است و هر چیزی را در متر و معیار مناصب و قدرت سیاسی خلاصه می کنند و حتی اخلاق هم فقط زمانی خوب است که در جهت منافع آنها باشد وگرنه چیزی به نام اخلاق وجود ندارد.
البته این میراث شوم هاشمی رفسنجانی بود که در هر انتخاباتی او برنده نمی شد، به دروغ ادعای تقلب می کرد، حتی اگر خودش یا شاگردانش برگزار کننده انتخابات بودند! قانون و ساختارهای قانونی تنها زمانی خوب و دموکراتیک بود که هاشمی رفسنجانی را به مناصب می رساند ولی اگر خلاف این بود، باید سلامت همه آنها زیر سوال می رفت. در میان خانواده و نزدیکان و همفکران و دنباله های سیاسی او، به ارث رسید. دخترش فائزه، زمانی که خودش در انتخابات مجلس تهران رای نیاورده بود، در انتخابات را زیر سوال برده و ادعای تقلب کرده بود، در حالی که برگزار کننده آن انتخابات، پدرش بود!! در میان اصلاح طلبان و سایرین هم همین امر به ارث رسید و همه آنها هم ملاک درستی یا نادرستی انتخابات را با معیارهای قبیله ای و میزان رای دادن مردم به دوستان شان می دانند، نه منافع ملی و آرای مردم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑🎥 قدردانی وزیر بهداشت از آیتالله وحید خراسانی برای توصیه ایشان به رعایت پروتکلهای بهداشتی و لغو راهپیمایی روز شهادت حضرت فاطمه(س) در قم
ازدحام جمعیت در سواحل بندرعباس و فاکتورهای دوگانه برجامیان در مواجهه با کرونا
🔹اخیرا بار دیگر یکی از اعضای ارشد ستاد کرونا سخنان جهتدار و تنش برانگیزی علیه قم بر زبان آورد که اکنون سوژه رسانههای معاند شده است.
اگر واقعا بنای برخی دولتی ها بر حاشیه سازی علیه قم نیست، چرا از این اجتماعات بی مورد آنهم در ایام حزن آل الله جلوگیری نمی کنند؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
روضه خوانی آیتالله جوادی آملی برای حضرت زهرا سلام الله علیها
🔍🔦
نظارت بر دفترتبلیغات بخش6⃣
4 0
پاسخ
من اگرجای رئیس دفترتبلیغات بودم، اینهمه مبلغ رو دست خالی به مناطق تبلیغی نمیفرستادم، الان مردم مشکل مالی دارندوفشار اقتصادی رومردم هست، بایدمبلغانی ارسال کردکه کارجهادی انجام بدن، شکم که گشنه باشه حرف حق رو هم هرچند شیوابیان کنیدصدای شکم خالی نمیزاره بشنوه چی میگید، قبول کنیدکه ۹۰ درصد پامنبری های شماهمین قشرکم درامد هستندکه دنیاشون رو فدای آخرت کردن و ...
بماندمیدانم هرچی هم که بگیم گوش شما ازاین حرفها پراست
بابایی۱۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
5 0
پاسخ
اگرمن بجایش بودم بودجه تبلیغی رافقط برای تبلیغ هزینه میکردم ونسبت به اعزام روحانیون تجدیدنظر میکردم وعلمای باسابقه تبلیغ بیشتر رابه مناطق محروم گسیل میدادم ودیگر اینکه هیچگاه خودم سوارهواپیما نمیشدم جهت تبلیغ و روحانیون هیچ وسیله نقلیه ای نداشته باشند
سیداحمد۱۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
9 0
پاسخ
باسلام دفترتبلیغات بخاطرعدم نظارت تبدیل به یک نهادمافیایی شده بامدیرانی که بیش از اندازه بزرگ شده اند و الان این نهادبااین مدیران به هیچکس پاسخگونیست ومعلوم نیست چه ماموریتی دارد
من از رئیس دفترتبلیغات انتظاری ندارم چون اگرقرار بودکاری صورت بگیردتا الان فرصت بود
از مسئولان مافوق انتظاردارم تغییرات اساسی درتمام سطوح مدیریتی این نهادانجام بدهند
مرتضی۱۶:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
7 0
پاسخ
باسلام اگرجای ایشان بودم کرامت روحانی تبلیغی راحفظ میکردم وروحانی را وادارنمیکردم که گزارشی تهیه کندتامناسب حال آقایان باشداین به تجارت شبیهتر میماندتاتبلیغ دین
اگرجای آقا بودم طلاب را وادارنمیکردم که درپایان کار ازشورای محل تاییدبیاوردکه ایشان درروستا فعالیت تبلیغی داشته است
اگرجای ایشان بودم باآموزش پرورش و... رایزنی میکردم جهت اسکان روحانیون
ازمدارس درفصل تابستان استفاده میکردم
اگرجای اقای رییس بودم باخیرین جهت ساخت خانه عالم صحبت میکردم، اگرجای ایشان بودم باروستاهای که روحانی طالب نیستندصحبت میکردم و آنها رابه دعودت کردن از روحانی تشویق میکردم وموانع این امر رارفع میکردم
حسینی طباطبایی۲۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
3 4
پاسخ
باسلام وادب من جای رییس دفترتبلیغات قم بودم بساط قطبها را دردفترتبلیغات جمع میکردم وبودجه آنراصرف مبلغان میکردم باتشکر
غفوریان۰۹:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۴
7 0
پاسخ
طوری برنامه ریزی میکردم که آثاراین همه پژوهش دفترتبلیغات درمسیر زندگی مردم جاری وساری بشه. نه اینکه برای قفسه های کتابخونه ها فقط انباربشه
قاسمی۰۹:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۴
5 1
پاسخ
ادم باسوادیه
مرتضی۰۹:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۴
5 0
پاسخ
سلام.به روحانیون هجرت درروستابیشتربهاواهمیت میدادم تاجایی که روستایی بدون روحانی نمیماند
طلبه۰۹:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۴
5 0
پاسخ
سلام علیکم، فرض میگذاریم که تغییری حاصل میشودبا این حرفهای ما
چون فرض محال محال نیست
من اگرجای ایشان بودم خودو زیردستانم را راهی اجتماع میکردم چه بالباس رسمی چه مبدل تااول ازهمه از اوضاع جامعه باخبرشویم وثانیا نظر ودیدمردم رامتوجه بشویم وبسیاری ازنقایص رامتوجه بشویم، درگزینش افرادقدری بیشترکارمیکردم واینقدر بی مبالات نمیبودم که افرادبسیاری ازآنها تخصص ندارنددرکاری که بدست میگیرند وبسیاری نیزمتاسفانه چه درسطح اموراجتماعی وچه اداری و... بی اعصاب وبداخلاق اند، باعملکرد بهترجلوی تخریب دین توسط این افرادنالایق که کم نیستندرا میگرفتم، بیشتربه آموزش طلاب اهمیت میدادم وباگرفتن مشاوره های مختلف استعدادآنها رادرمسیر خودشان بکارمیبردم ودرآن مسیرتقویتش میکردم، نه اینکه برای تمام استعدادها یک برنامه بی برنامه و بی نظم وهمراه با اتلاف وقت فراوان وجودداشته باشدو در آخرهم خروجی طلبه ای باشدکه حتی حداقلیات هم بلدنیست ازاحکام گرفته تاخواندن قرآن تامسایل تخصصی تر
کاردیگری که انجام میدادم این اختلاف طبقاتی درحوزه را ازبین میبردم، بر روی مبلغانی که به شهرها میفرستادم نظارت میکردم تاشاهد این نباشیم که کسی اهل خلاف واردلباس روحانیت شده وحالا ازطرف سازمان تبلیغات یامورد تاییدحوزه درحال تبلیغ است واتفاقاتی بیفتدکه نباید ومتاسفانه کاربجایی برسدکه اهالی آن منطقه الیالابدروحانی نپذیرندو ازدین برگردند، برروی نوع زندگی طلاب وصدالبته خصوصامدیران و روحانیون سابقهدار بیشترمدیریت میکردم که ازاین میزان تجملات بیرون بیاید، هرکسیکه نمیتواندخب برود، مردم احمق نیستندکه بنشینندحرفهای کسی راگوش کنندکه قناعت کنید وساده زیست باشیدو .. که خوداهل تجملات است
واگربجای آنها بودم بعداز قوی کردن حوزه ازداخل وکار برای داخل نگاهی هم به فراتر ازایران میانداختم واز انتشارکتاب و... گرفته تا پیداکردن افراد دارای استعدادبرای آموزش وتبلیغ چه دردنیای مجازی وچه دردنیای حقیقی
مهدی۰۹:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۴
👈ادامه دارد . . .
نظارت بردفترتبلیغات 7⃣
5 0
پاسخ
درپژوهشگاه دفترتبلیغات بجای پژوهشهای تکراری که بعضاچاپ آنها به ۵۰۰هم نمیرسد(اکثراین تعداد هم هدیه میشود)نیازهای روز ومبتلابه جامعه راموضوع قرارمیدادیم
دردانشگاه باقرالعلوم دفتربجای تاسیس رشته های موازی بادانشگاههای دیگر، وسرفصلهای تکراری، وبورسیه کردن مدیران دفتروسایرنهادها، رشته های مرتبط باسبک زندگی راه اندازی میکردم
درمعاونت فرهنگی وتبلیغی کمی ازبرنامه ها رااختصاص به تهذیب طلاب میدادم که زیادمشاهده میشوددرگیراشرافیگری وتجملات دنیوی شده اند
اما ازنقاط قوت هم بایدگفت که سعی براین است بروکراسی به کمترین حدممکن برسد
رستمی۱۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۴
5 0
پاسخ
اگرجای رئیس دفترتبلیغات بودم درموضوع رسانه وفضای مجازی شیوههای نوین تبلیغ سرمایه گذاری بیشتری میکردم
عبدالله۱۶:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۴
4 0
پاسخ
سلام اگرجای رییس دفترتبلیغات بودم کاری میکردم که باسازمان تبلیغات یک ارگان بشوندتا اینجورنباشدکه فقط به مراکزخدمات بدهندومبلغ بفرستندامادرمقابل شکایت مبلغین هیچ کاری نتونندبکنندمابه تبلیغ میرویم ازطرف مسئول دفترتبلیغات اونجا بیاعتنایی میشودبه مارسیدگی نمیکنن اماهیچکس پاسخگونیست ماباخانواده وبچه شیرخواره رفته ایم به مادرمدرسه مخروبه اسکان دادهاندآنوقت درچندروستا آنطرفتر یک طلبه مجردرافرستاده اند که محل اسکانش یک خانه باتمام امکانات بوده است اگرجای ایشون بودم حتماهمانجورکه اینهمه برای طلبه ها همایش برگزارمیکردم که درتبلیغ چکارکنند دستورمیدادم دربخشهایی که مبلغ میخواهندبرای دهیارهاوشوراها قبل ازایام تبلیغی یک جلسه ای بزارن ومسئولیت آنهاراگوشزدکنندتااینجور نشه که بعداز اینکه یکماه بابچه شیرخواره به تبلیغ رفته ایم خوراک مارا که تامین نکردندآخرش هم ۲۰۰هزارتومن به مادادندکه پول بنزین مامیشده است اگرجای ایشون بودم حق الزحمه طلبه ای راکه برای ارگان خاصی فرستاده ام از اون ارگان مطالبه میکردم تابودجه خودم کم نیادواین حق الزحمه های خیلی کم رابه طلبه های بیچاره نمیدادم وبالاخره آقای رییس دفتراین اوضاع حوزه هاباعث میشودکمرطلبه زیرمسائل اقتصادی بشکندویاکاسب بشودویاکارمندوچیزی که برای طلبه نمیماندتمرکز برروی درسهاست
پاسخگو۱۶:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۴
5 0
پاسخ
سلام علیکم من اگررییس دفترتبلیغات بودم
۱.بایک تیم متخصص محقق میگفتم خواسته های رهبری ازدفتر ومجموعه های تبلیغی رارصدکنندبعدبامراجع دیداروطبق آن چشم اندازکوتاه، میانی و۲۰ ساله راتدوین میکردم
۲.کارمندان بی انگیزه وپیر وبداخلاق بویژه درگیرباتبلیغ رارد یادرمناصب غیرضروری میگذاشتم
۳.اصراربرتجمیع پرونده تبلیغی درمراکزحوزوی ونظامی داشتم
۴.تیم قوی رصدبامطالبهگری ازسازمان تبلیغات وائمه جمعه وجماعات نسبت به نیازهای تبلیغی کشورمیکردم
۵.نسبت به هجرت طلاب نهایت امکانات وشرایط رامهیا میکردم بویژه به کمک دولت درمناطق آسیب پذیر مثل تهران ومرزها مبلغ ثابت میگذاشتم
۶.بجای همایشها وکنفرانسهای میلیونی دوره های آموزشی درمراکزحوزوی مساجدنیروگاه وپردیسان برای طلاب میگذاشتم البته متناسب نیازوانگیزه سازی
۷.ازمراکزتبلیغی ومبلغین گروهی خودجوش وجهادی درمناطق محروم وآسیب پذیرحمایت میکردم
۸.توانمدی وقابلیت تمامی طلاب راباهمکاری حوزه تدوین ودرنوع تبلیغ طلاب راهدایت وراهنمایی کرده وازطرفی نیازمبلغین رامتناسب بامناطق اعزام میکردم البته باهمکاری مراکز تبلیغی دیگرمثل اوقاف وسپاه ونهادرهبری وناجاو...
۹.درعرصه مجازی طلاب توانمند ومتخلق ومتعهد راشناسایی وآموزش وحمایت میکردم
۱۰.دغدغه تبلیغ بین الملل رابه جدبه مراجع وطلاب منتقل میکردم باتشکر
طلبه۱۶:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۴
5 0
پاسخ
سلام اگرجای رئیس دفترتبلیغات بودم اولین کاری که میکردم کلمه "تبلیغات" رااز اسم این نهادحذف میکرد واسم این نهادرا
"دفترتربیت اسلامی حوزه علمیه قم"
میگذاشتم
بعدتمام ساختار وسیاسیتها وبرنامه ریزیها رامتناسب این اسم جدیدطراحی میکردم واصلاًمثل بعضی گول این حرف رانمیخوردم که منظورازتبلیغ همان تربیت است(توجیهی که بعضی میآورند)وبجای تربیت مبلغ، مربی تربیت میکردم . . .
👈ادامه دارد . . .
نظارت بردفترتبلیغات8⃣
متأسفانه رئیس ومسئولین دفترتبلیغات، ازتربیت مردم غافل ودل خودرا بااعزام مبلغ خوش کرده اند
وقتی به آنها مسئله تربیت راتذکرمیدهیم میگویند، که تربیت هم یکی ازوظایف مبلغ است!!! این درحالیست که موقع تربیت مبلغ اصلاًمسائل تربیتی رابه اوآموزش نمیدهندوموقع گزارش گیری ازتبلیغ او، هیچکدام ازمعیارهای کارتربیتی رااز اونمیخواهند،تنهاچیزیکه ازاومیخواهند تعدادمنبر، کلاس وتبلیغ چهره به چهره وامثالهم است
کلمه "تبلیغات" درزبان فارسی امروزمعادل کلمه "اطلاع رسانی" است لذاوقتی ازمسئولین ومبلغین "تبلیغات اسلامی"خواسته میشود، خواسته یاناخواسته به "اطلاع رسانی معارف اسلام" میپردازند نه به " تربیت اسلامی" واین درحالی است که هدف "تربیت اسلامی" است نه " اطلاع رسانی معارف اسلام" زیراچه زیادمستشرقانی که ازبسیاری معارف اسلام آگاهندولی به اهداف والای اسلامی نایل نیستند
...۱۶:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۴
5 0
پاسخ
سلام علیکم بهتراست ستادتبلیغات اسلامی درماه مبارک رمضان قران را به زبان عامیانه بیشتربه مردم معرفی کند، معرفی قران ازلحاظ معجزات علمی ان که قابل فهم تراست، برای عموم مردم چون اکثریت مردم اطلاع ندارند واگرقران را وحی الهی میدانندفقط برگرفته وتقلیدازجامعه است
علی۱۶:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۴
3 0
پاسخ
باتوجه به اینکه اینقدر رهبردرباره فلسفه اخیراتاکیدکرد
یک گروهی تشکیل میدادنددرهر مرکزاستانی برای تشخیص مستعدین فلسفه از همون پایه ۱-۲ بعددوره آموزش فلسفه بااساتید مجرب براشون میزاشتم
ytyt ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۴
5 0
پاسخ
سلام اگرمن جای رئیس دفترتبلیغات بودم شرایط تبلیغ رفتن طلاب با انگیزه وجوان را راحتترمیکردم تامشکلات فرهنگی جامعه به یک بحران تبدیل نشودامروزه برای تشکیل پرونده تبلیغی در دفترتبلیغات بایدمراحل متعدد وآزمونهای زیاد راپشت سرگذاشت که این خودمانعی برسر راه تبلیغ موثرطلاب است امیداست که این مشکل حل شود باتشکر ازاین پل ارتباطی اجرکم عند الله وفقکم الله لمرضاته
محمد مهدی۱۶:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۴
4 0
پاسخ
سلام شرایطی رو فراهم میکردم طلاب وعلما برگردندبه شهرهای خودشون و اونجا به تدریس وتبلیغ بپردازندودایره تبلیغ رو ازمنبرگسترده تر ودقیق تر میکردم
.......۱۶:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۴
5 0
پاسخ
لطفا کامل مطالعه بفرمائیدو ناراحت نشوید
پیشاپیش متشکرم. باسلام. وعرض خسته نباشید
بنده یک طلبه اصالتا قمی بارتبه سه دفترو اتمام تخصصی سطح ۳ تبلیغ حوزه واتمام پایه ده ودو سال درس خارج و دارای ۱۷ سال سابقه تبلیغ و ۵ سال مستقر درمنطقه و چندسال تبلیغ خودجوش وبدون حکم بابرنامه ها وفعالیتهای پرشور باجذب جوان ونوجوان و تعدادمخاطب بالاهستم. ولی امکان تبلیغ برای بنده نیست چون برای همه جا زده اید بومی بومی بومی... وبرای اطراف قم هم باید آشنا داشت تا قبول کنند. بفرمائیدبا این بومی بومی گفتن ها طلبه هایی که آشنا ندارندو ازطرفی هم مثل مسئولین حقوق مکفی وخاطری آسوده ندارند، بایدبمیرند.آیا این کارها چیزی جز بستن راه تبلیغ و سدکردن راه هدایت بشر ودرست کردن ضدانقلاب هست
خداراشکر که بنده انقلابی ام وحاضرم برای اسلام وانقلاب تکه تکه شوم. ولی همه طلبه ها وخانواده های طلبه ها که اینگونه نیستند. درایام فاطمیه که بنده به یک شهرستان رفته بودم فقط دو نفر ازدفتر رفته بودندکه هردو هم دعوتی بودند. بنده از روی هوای نفس و .... نگفتم. ممنونم ازحوصله حضرتعالی لطفافکری بکنید
سید۱۶:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۴
5 1
پاسخ
سلام علیکم من طلبه ی مشهدهستم اگرجای رئیس تبلیغات بودم به تازه ورودی های حوزه تاپایه چهار هم اجازه ی به عنوان معین به تبلیغ بروند رابدهم و ازتبلیغ روحانیون حمایت کنم نه اینکه بیزارکنم
کرمی۱۶:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۴
3 1
پاسخ
اگه من رئیس سازمان تبلیغات بودم برای هرمدرسه یک روحانی جوان میفرستادم؟
طلبه۱۶:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۴
6 0
پاسخ
اگرمن جای ایشان بودم: ۱) بررسی میدانی میکردم که مقدار نیازجامعه به مبلغ چقدره؟ چندتا روستا وشهر ومسجد نیازمندمبلغ هست چه تعدادمبلغ داریم تاساماندهی بشن ۲) درسراسرکشور در کنارمساجد وروستاها وشهرها مکانهای اسکان طلاب درزمانهای تبلیغی احداث میکردم چون اکثرطلابی که محروم ازتبلیغ میشوند، دلیلش عدم اسکان مناسب برای خودشون و خانوادهاش است. مابزرگترین سرمایه های با انگیزه شیعه رابرای تبلیغ دراختیار داریم، اماگاهی اوقات بدلیل برخی کم کاری های پیش پاافتاده، مانع ازتبلیغ دین میشیم.
محمد مهدی دشگرد۱۶:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۴
6 0
پاسخ
سلام حاج اقابنده ایده ای دارم وان اینکه سعی کنیدروستاهایی که خانه عالم ندارندشناسایی کنیدوباکمک سایرارگانهابرای انها خانه عالم بسازیدتاشرایط استقرارروحانی باخانواده درانجافراهم شودچه به طوردائم چه موقت چراکه تبلیغ درروستامفیدترازشهراست باتشکر
👈ادامه دارد . . .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نگاه کشيش مسیحی به #حضرت_زهرا و حضرت زینب سلاماللهعلیهما
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹⚫️ درد دل امیرالمؤمنین(ع) با حضرت فاطمه زهرا(س)
#فاطمیه
#حضرت_زهرا
💠 چرا علی علیهالسلام قیام نکرد
علی علیهالسلام بر سر دو راهی قرار داشت که پیمودن هر دو برایش سخت و دشوار بود:
۱. در برابر خلافت ابوبکر، انقلاب مسلحانه اعلان نماید؛
۲. خار در چشم و استخوان در گلو، صبر پیشه کند.
حاکمان آن زمانه کسانی نبودند که با کوچکترین مخالفت، از قدرت خویش دست کشند. دانستیم که ایشان به خلافت بسیار دلبسته بودند. این بدان معنا بود که به دفاع از قدرتِ تازۀ خویش میپرداختند.
در این حال، کاملاً معقول بود که سعدبنعباده از فرصت استفاده کند تا در راه هوسهای سیاسی خود، جنگی تازه به راه اندازد. میدانیم که وقتی از وی بیعت خواستند، حزب پیروز را تهدید به حرکت انقلابی نمود و گفت: «نه، به خدا سوگند! با شما بیعت نخواهم کرد تا همۀ تیرهایم را به سوی شما بیفکنم...»؛ اما به گمان قوی، او از پرداختن به این انقلاب هراس داشت و جرئت نمیکرد که نخستین کسی باشد که در برابر دستگاه حاکم شمشیر از نیام برکشد… پس اگر بانگی نیرومند را میشنید که آشکارا ندای انقلاب برمیآورد، این قابلیت را داشت که هیجان و حمیّتش برانگیخته شود و شورش را از سر گیرد.
افزونبراین، نباید امویان و تشکّل سیاسی آنها برای دستیابی به قدرت و مقام را فراموش کنیم. همچنین نباید از یاد ببریم که آنان در واپسین سالهای جاهلیت، در مکه دارای نفوذ بسیاری بودند…. پس امویان آمادۀ شورش و کودتا بودند و آنگاه که به علی علیهالسلام پیشنهاد کردند فرماندهی مخالفان را به عهده بگیرد، او آشکارا این را دریافت، اما میدانست امویان کسانی نیستند که بتوان به حمایتشان اعتماد نمود؛ بلکه تنها میخواهند از این راه به اهداف خویش دست یابند. پس درخواست آنها را نپذیرفت.
بدینسان، انقلاب علوی در آن زمان بهمعنای راه انداختن جنگی خونبار بود که نبردهای خونین پیاپی با اهدافی متفاوت را در پی داشت و زمینۀ اوضاعی را فراهم میآورد که ابتدا فتنهگران و سپس منافقان از آن سوءاستفاده میکردند.
بنابراین، شرایط آن بلای پیشآمده بهگونهای بود که به علی اجازه نمیداد به تنهایی در برابر قدرت حاکم ندای انقلاب برآورد؛ بلکه اگر او چنین میکرد، انقلابهای متعددی شکل میگرفت و جبهههای گوناگون با اهداف مختلف در برابر هم به نبرد برمیخاستند و بدینسان، کیان اسلامی در آن لحظۀ دشوار برچیده میشد.
📚 فدک در تاریخ، گزیدهای از ص١١١تا١١۴
📌روایتی از ارادت امام خمینی به روضه حضرت زهرا(س)
🔹️تعظیم شعائر اسلامی از سنتهای دیرینه شیعیان به ویژه علما و مراجع تقلید است. امام خمینی نیز از جمله عالمانی بود که به مراسمات روضه و عزاداری اهل بیت(ع) اهتمام ویژهای داشت.
🔹️آیتالله رسولی محلاتی در کتاب خاطرات خود که توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی چاپ و منتشر شده درباره تقید امام خمینی به مراسم سوگواری ایام فاطمیه میگوید: امام سالى سه روز در ايام فاطميه روضه برپا مىكردند و من در اين ايام، پاى سماور مىنشستم و چاى درست مىكردم. منبرى امام در روزهاى مذكور، آقاى كوثرىِ پدر بود. ايشان خيلى شيرين و مليح روضه مىخواند و از اين لحاظ، شايد بر پسرش برترى داشت. مراسم روضه امام خيلى ساده در منزل خودشان برگزار مىشد.
🔹️حضرت امام در پاى منبر مىنشست و با حال تأثرانگيز عجيبى، شروع به گريه مىكرد. يكى از پزشكان گفته بود بهترين مريض ما امام است، چون هر چه مىگوييم بدون كم و كاست اجرا مىكند. در مقابل، يكى از منبرىها هم مىگفت بهترين مستمع ما امام است، چون با آغاز روضه شروع به گريه مىكند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 بخشی از خطبه فدکیه حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها
🎙 #عین_صاد
☑️ #استوری #وضعیت
☑️ |اینستاگرام| |تلگرام| |کست باکس|
|آپارات|
#فاطمیه
#حضرت_زهرا
#یادواره_شهدای_قنیطره
🔺عصرگاه روز یکشنبه، ۲۸ دی ماه ۱۳۹۳ شمسی، بالگردهای ارتش صهیونیستی، روستایی در منطقه "قنیطره" واقع در "سوریه" را مورد حمله قرار دادند که در این واقعه، تعدادی از رزمندهگان "مقاومت اسلامی لبنان"(شاخه ی نظامی حزب الله) بال در بال ملائک گشودند.
🔸از جمله شهدای این عملیات ارتش صهیونیستی، "جهاد مغنیه" فرزند فرمانده ی نام دار "مقاومت اسلامی لبنان" و همچنین "سردار محمدعلی اللهدادی"(شهید عزیزی که حاج قاسم خودش وارد قبر شد و او را به خاک سپُرد)، بودند.
🌷شادی ارواح طیبه شهدا صلوات🌷
#جهاد_مغنیه
#سردار_شهید_اللهدادی
⚫️ در شام شهادت حضرت مادر(س) دعا کنیم: "اللهم ارزقنا شفاعه الحسین(ع) و شهاده فی سبیلک"
الهی آمین 🤲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 وقتی روحانی به دلیل اعلام سرکار نیامدنش از یک نماینده مجلس شکایت میکند!
💬 حاجیدلیگانی:
🔸 در یک مصاحبه بخاطر عدم برف روبی جادهها و گیرکردن مسافران در سرما انتقاد کردم و به دور روز سرکار نیامدن رئیس جمهور هم اشاره کردم که بعدا با شکایت وی به دادگاه ۲میلیون تومان جریمه شدم.
@mesagh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 بازتاب رزمایش موشکی ایران/برای مقابله با هر تهدیدی آماده ایم...!
هدایت شده از mesaghمیثاق
🔘فاطمه و ناآقازادگی!
چکیده جلسه سوم/ فاطمیه۹۹
#حجت_الاسلام_محسن_قنبریان
بخش دوم
▫️خویشاوند سالاری و آقازاده گزینی حرام است!
در کتاب الکافی روایت صحیح السندی از امام صادق(ع) نقل شده که:"عده ای از بنی هاشم نزد رسول خدا(ص) آمدند و از ایشان درخواست کردند در جمع آوری زکات حیوانات(گوسفند و گاو و شتر) آنها را بکار گیرد."وقالوا لنا هذا السهم الذی جعله الله للعاملین علیها فنحن اولی به!" گفتند آن سهمی که خداوند برای عاملین و کارگزاران زکات داده، برای ما. ما نسبت به دیگران اولویت داریم!
زرنگی را می بینید؟! یعنی چون خویشان تو ایم، لابد مورد اعتمادتریم پس اولویت داریم. آنوقت هم خمس (که سهم بنی هاشم است) مالشان میشود و هم سهمی از زکات(که برشان حرام است) برایشان میشود بعنوان عامل و کارگزار نه فقیر و مستحق!
پیامبر درجواب فرمود:"فرزندان عبدالمطلب بدانید زکات بر من و برشما حرام است..."(۴)
پیامبر زیر بار نرفت عاملیت و کارگزاری زکات را هم به خویشان دهد تا حتی از طریق عمل و اجرت سهم ببرند!
فقهای شیعه هم فتوا داده اند حتی بدین شکل هم سادات و بنی هاشم سهم نبرند و عامل زکات نشوند(۵).
🔹 آیا استاندار و وزیر در کنار سمتش، کار تجاری و بازرگانی داشته باشد، جایز است؟!
بدتر جاییکه #تعارض_منافع است. مثلا مدیران ارشدی از آموزش و پرورش، خود مدارس پولی با شهریه بسیار داشته باشند، و همین ها هم برای خصوصی شدن یا دولتی ماندن مدارس تصمیم بگیرند!
گروهی از پزشکان، سهمیه ورود به رشته پزشکی را معلوم کنند تا بازارشان خراب نشود!
مثل این موارد که به طریق اولویت باید حرام باشد!
* پیشگیری از مرحله سوم آقازادگی به این است که قانونی آقازاده گزینی، ولایتعهدی و... را منع کند و به شدت از آن مراقبت شود.
..............................................
پی نوشت:
۱.بحار الانوار ج۵۲ص۲۷۵
۲.مکاتیب الائمه ج۱ص۴۶
۳.قرب الاسناد ص۹۶
۴.الکافی ج۴ص۵۸
۵.نهایه الاحکام ج۲ص۲۰۰: لایجوز ان یکون الهاشمی عاملا فی الصدقات مع تمکنه من الاخماس و غیرها/ وهم ریاض المسائل ج۵ص۱۶۸و۱۶۹
#فاطمیه
#آقازادگی
🔘فاطمه و ناآقازادگی!
چکیده جلسه سوم/ فاطمیه۹۹
#حجت_الاسلام_محسن_قنبریان
بخش اول
▪️پدیده آقازادگی سه مرحله دارد:
۱. تولد آقازادگی...
۲.نمو و نمای آقازادگان...
3⃣امارت و نفوذ سیاسی اقتصادی آقازادگان:
در مرحله دوم پدیده آقازادگی، از تجمل و تبرّج و خورده فرهنگ بودن، به مرور به اجتماعی شدن می انجامد. همانها که در بدو امر هنجارشکنی ها و مانور تجمل های آقازادگی را فحش می دادند، آرام آرام آنرا می پذیرند! وقتی تفریحاتی خاص، موسیقی و اطواری خاص را تبلیغ می کنند و مرزهای ارزش را جابجا می کنند، کم کم مورد پذیرش بخشی از جوانان میشوند!
*مصیبت وقتی است که "آقازادگی" در عرف اجتماعی، شأنی می شود! حالا برخی از آنچه تا دیروز زننده بود مطابق با شأنشان قلمداد میشود! از اینجا به بعد ولخرجی ها و مانور تجمل ها لایق به حالشان شده، نمی توان حکم به تبذیر و سفه اینان کرد و آنها را شرعا منع از تصرف در مالشان کرد!(دقت کنید)
در این مرحله آنها از متنفذین در مجاری سیاسی و اقتصادی و قضایی شده اند و امارت و حکمرانی شان شروع شده است.
⚠️هشدار!
دهه پنجم و ششم انقلاب محمدی(ع) دهه نزاع آقازادگی و امارت و نفوذ آنها شد و ما هم اگر از دو مرحله اول آقازادگی جلوگیری نکنیم دچار خواهیم شد!
⛔️عاشورا، محصول مناسبات آقازادگی!
آقازادگان دهه پنجم چند دسته شدند:
الف) میانه رو ها: عبدالله بن عمر، عبدالرحمن بن ابوبکر، دختر عبدالرحمن عوف: اینها همه سیدالشهدا را دعوت به سازش می کردند.
ب) مخالفین اموی اما خود مدعی: عبدالله بن زبیر!
یک آقازاده تمام است. نوه ابوبکر است عایشه خاله اش و پسر زبیر! اما رقیب امام است و حجاز را از یاری امام بازداشته به سمت خود می کشد.
ج) طرفداران اموی: عمر سعد پسر سعد ابی وقاص یک آقازاده متنفذ و تمام. وارث افتخارات گینسی پدر است: اولین کسی که در همان دوران دعوت مخفی با مشرکین سر نماز درگیر شد! اولین تیر را سعد در اولین سریه اسلام به مشرکین پرتاب کرد(حالا پسرش صبح عاشورا اولین تیر را به خیمه حسین!). سعد بنیانگذار کوفه است و حالا پسرش فرمانده سپاه کوفه علیه دردانه رسول خدا(ص)!
می بینید عاشورا چگونه حاصل ائتلافها و اختلافهای آقازادگان صدر اسلام می شود؟!
🚫قبل از عاشورا ابوبرده آقازاده ی ابوموسی اشعری علیه حجر بن عدی(از آزادگان و حق طلبان) طومار جمع کرد. او را ضد وحدت و کناره گیر از جماعت و فتنه گر خواند! دو آقازاده طلحه، یک آقازاده زبیر، آقازاده سعد(عمرسعد) امضاء کردند و معاویه حجر و یارانش را کشت!
این یعنی حکمرانی و امارت آقازادگان! یا علناً والی و قاضی میشوند یا والیان و قاضیان به میل آنها حکم می رانند!
⭕️ این مرحله در ادبیات معصومین:
"امارة الصبیان" تعبیری برای این مرحله است. روایات نکوهش امارة الصبیان برای آن زمان و آخر الزمان نقل شده است. مثلا سلمان از امیرالمومنین روایت می کند:"قائم ظهور نمی کند تا وقتی که امور(حکمرانی) دست صبیان(بچه ها) بیافتد..."(۱).
اول فکر می کنی بچه به لحاظ سنی منظور است! ولی مگر چند کودک -بخصوص در آخر الزمان- ولیعهد و... می شوند؟!
کلام امیر(ع) با بیان ابوذر به عثمان معنا میشود که گفت:"یستعمل الصبیان(بچه ها را به کار گرفته)، اقوام و خویشان را جاداده و فرزند طلقای فتح مکه را به خود نزدیک کرده است"(۲)
واضح در دستگاه سیاسی و حکمرانی عثمان، "بچه" به معنای سنّی نبود. به قرینه سخنان بعد واضح میشود منظور آقازادگان اموی است.
❌خویشاوند سالاری و آقازاده گزینی، بحران مشروعیت در پی دارد:
جناب حمیری در قرب الاسناد روایت می کند که وقتی حضرت امیر(ع) اسبها را برای جمل به صف کرد، اهالی بصره(که بیعت شکسته و در صف مقابل بودند) را خطاب کرد: "آیا جوْری در حکم از من سر زده؟! " گفتند: نه!
فرمود: "آیا در تقسیم بیت المال حیف و ستمی کرده ام؟!" گفتند: نه!
فرمود:"فَرَغبَه فی دنیا اَخَذ تُها لی و لِاَهلِ بَیتی دونکم فَنَقِمتُم عَلَیَّ فَنَکَثتُم بیعَتی؟! : پس آیا رغبت در دنیا (حکومت) پیدا کردم و آنرا برای خودم و خویشانم برداشتم بدون شما؛ که از من انتقام گرفتید و بیعتم را شکستید؟!...(۳)
⬅️اگر هیچ یک از این موارد مجوز بیعت شکنی نیست، پس چرا حضرت دارد از آنها اقرار می گیرد؟! معلوم است مثلا با خویشاوند سالاری و طرد دیگران والی مشروعیتش زائل شده، بیعت شکنی جایز می شود که حضرت چنین می گوید(دقت کنید)
چنانچه در مورد عثمان و تبارگزینی اش اتفاق افتاد و مردم بیعت شکستند...
▫️خویشاوند سالاری و آقازاده گزینی حرام است!
ادامه در بخش دوم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔥تهدید نظامی یا انفعال نظامی
❌بعد از محقق نشدن #انتقام_سخت و بر زمین ماندن امر امام، حال #تحریفی دیگر دارد از سوی عده ای رقم میخورد...
💯ترامپ که حالا دیگر #مهره_سوخته #صهیونیست است، به عنوان قاتل شهید سلیمانی معرفی می شود و او را به #نا_امن_بودن_خانه اش تهدید میکنند!!!
اولا که اگر ترامپ قاتل سردار عزیز است، چرا بعد از #گذشت_یکسال رسانه ای می شود؟!
ثانیا اگر قصد گرفتن انتقام سخت داشتید یکسال تاخیر نمی انداختید.
ثالثا چرا #رمزی صحبت میکنید و به دشمن #کد می دهید؟!
رابعا کاش بجای اینهمه #تهدید_های_پوشالی و #فیگورهای_پوچ مثل👈"اگر مویی از سر یک نفر کم شود ما چنین و چنان میکنیم" یا👈 "اگر دفعه بعد بزنید ما هم میزنیم" یا👈 "اگر دفعه دیگر این کار ها تکرار شود کرک و پشم..." کمی عمل میکردید.
⭕️با انتشار این کلیپ ها نمی توانید #عدم_تحقق_انتقام_سخت را از یاد مردم ببرید.
⭕️مطالبه #انتقام_سخت ادامه دارد...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚫🔥فریب نخوریم...
⚠️قالیباف همون روحانیه، فقط حزبش عوض شده!!!
🔺چه جالب
✔️یعنی قراره جناب قالیباف هم کار ناتموم حسن روحانی تو برجام رو تموم کنه!!!
🔻این کلیپ رو ببینید تا براتون واضح بشه که سرکار اومدن یک نفرِ حزب گرا چقدر به انقلاب ضربه میزنه.
💯👈دیدن این کلیپ برای کسانی توصیه میشه که اولا آقای قالیباف رو انقلابی میدونن ثانیا روشنگری درباره ایشون رو حرکتی ضد نظام اسلامی تلقی میکنن😳🤔
❌حالا این سوال جدی میمونه که مجلس فرصتی برای #خدمت_به_مردم هست یا فرصتی برای انتخابات #ریاست_جمهوری؟!!!
۲-فاطمه(س) و ناآقازادگی.mp3
23.44M
🔘فاطمه(س) و نا آقازادگی!
🔅حجت الاسلام قنبریان/ فاطمیه دوم/ هیات صاحب العصر(ع) اراک/ جلسه دوم
▫️آفت آقازادگی سه مرحله را طی می کند...
▪️مرحله دوم: نمو و نمای آقازادگی!
دوره تبرّج و مانور تجمل کردن و خورده فرهنگ شدن
🔹این مرحله در ادبیات امیرالمومنین(ع) و سیره ایشان در راه حل
🔸مسدود کردن حساب آقازادگان متبرج یک مطالبه است
🔹 جلوه نا آقازادگی فاطمه(س) در این مرحله
💢شکایت از روحانی در کمیسیون اصل 90 بررسی می شود
🔹🔸پژمانفر رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس:
♦️این شکایت رسمی از روحانی با بیشتر ۱۶۰ هزار امضای اینترنتی در کمیسیون اصل ۹۰ اعلام وصول شد و ما موظف هستیم طبق قانون به این شکایت ثبت شده رسیدگی کنیم.
♦️امیدواریم قبل از اتمام دوره ریاست جمهوری روحانی بتوانیم به شکایت واصله رسیدگی و در صورت اثبات جرم، پیگیری قضایی علیه او صورت خواهد گرفت.
♦️دولت روحانی بی قانون ترین دولت بعد از انقلاب است.
♦️در بحث ولنگاری فضای مجازی شکایت رسمی به کمیسیون اصل ۹۰ علیه آذری جهرمی ثبت نشده است.
♦️فرد یا افرادی اگر از آذری جهرمی شکایتی دارند می توانند با ذکر دلایل شکایت و مشخصات خود به صورت مکتوب خطاب به رییس کمیسیون اصل ۹۰ نامه ای را نوشته و به آدرس تهران _ خیابان بهارستان _ مجلس شورای اسلامی _ کمیسیون اصل ۹۰ ارسال نمایند.
♦️ما طبق مُرّ قانون موظف هستیم به شکایات واصله رسیدگی کنیم و با احد الناسی تعارف نداریم.
توئیت|
حجت الاسلام حمید رسایی|
درباره اظهارات جدید دکتر #حداد_عادل
۱) الحمدلله باز موسم انتخابات رسید و بزرگاااان اصولگرا از اتاقهای تو در تو و هفتدر بیرون آمدند و اوامرشان برای #وحدت_با_من را ابلاغ میکنند. مدعیان ائتلافهای انتخاباتی، بگویند کجا بودند وقتی شاگرد دانشگاه انگلیس، #کلید_روحانی اش را در زخم مردم میچرخاند ومیخندید؟ سئوال این است...
۲) سئوال این است:چرا بوقت اعمال #تصمیمات_انگلیسی این جماعت درحوزه سیاست داخلی وخارجی، فرهنگ وفجازی، امنیت واقتصاد مردم و رو در روی رهبری ایستادن، زبانتان نمیچرخد تاصدای مردم وکنارشان باشید؟ چرا برای #پشت_میز_رفتن شیفتگان وحدتاید اما بوقت #روی_مین_رفتن اثری ازشما وائتلافتان نیست؟
🗓سالروز مغفول رحلت مفسر کبیر
🏳مولف کتب متعدد قرآن و عترت
🏳مجتهدمجاهدبصیر، ابوالشهید
🏳آیةالله شیخ محمدهادی معرفت
🏳امررهبری برترویج علوم قرآنی/۱
💠رهبرانقلاب
‼️عالم خدمتگزار و قرآن پژوه آیت الله آقای حاج شیخ محمدهادی معرفت رحمه الله علیه را به حوزه علمیه و علما و فضلای قرآنی و مردم قم و به خانواده و فرزندانشان تسلیت میگویم. این روحانی عالی مقام خدمات ارزشمندی در زمینه تحقیقات و تألیفات دینی به ویژه در تفسیر و علوم قرآنی به جامعه علمی کشور عرضه داشته اند و تألیفات ایشان یادگارهایی ماندنی به شمار میآید. ایشان همچنین در عرصه های مجاهدات ملت ایران در دوره های گوناگون حضور داشته اند و فرزندشان در دفاع مقدس به فیض شهادت رسیده است. از خداوند متعال علو درجات این فقید سعید را مسألت میکنم. ۸۵/۱۱/۱
‼️مسئله قرآن و مرجعیّت قرآن و استفهام از قرآن در مسائل گوناگون فکری و عملی و اجتماعی و سیاسی و حکومتی، خیلی چیز مهمی است. ما واقعاً در این زمینهها واقعاً کم کاری داریم، و همچنین در زمینه تدبّر در قرآن برای کسانی که اهل تدبّرند؛ این نشان میدهد که ما خیلی خودمان را محروم کردهایم از آیات الهی و از رهنمودهای آیات الهی در زمینههای گوناگون؛ خود این مرجعیّت قرآن برای این مسئلهی مهم، یک موضوع اساسی و حسّاس است. علوم انسانی و اهتمام به آن و توجّه به آن هم یک مسئله است. کار شما پژوهشگران علون قرآنی پیوند زدن این دو امر مهم با یکدیگر است و این به نظر من خیلی مهم است؛ خیلی بجا است که هرچه میشود در این زمینه تلاش صورت بگیرد! ۹۶/۳/۱