هدایت شده از mesaghمیثاق
⛔️این بیشرفها ، توله کومله ها و....ببینید تا متوجه منظورمان بشید.
فضای رسانه و هجمه ها و پیامک هایی تهدید آمیز که به بازیکنان میدادن از این نیز بدتر بود..
دوست و دشمن رو بشناسید و ببینید صبح تا شب پای پیج و کانال و شبکه ماهواره ای چه حرامی هایی وقت گذروندی ...
هدایت شده از mesaghمیثاق
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اعتراض کیروش به داور در پایان بازی و ناراحتی بازیکنان
هدایت شده از mesaghمیثاق
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴تماشاگرا، بعد از بازی🇮🇷
#برای_ایران
هدایت شده از mesaghمیثاق
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اینها همون حرومی هایی هستند که می گفتند شما روی خون شادی می کنید! شادی داعشیها بعد باخت ایران را ببینید!
اینا نبودن که عزادار بودن؟
هدایت شده از mesaghمیثاق
💥 #تلنگرانه
💠 ﺑﻪ ﺟﺎﯼ ﺍﯾﻨﮑﻪ " ﻋﺎﺑـﺪ" ﺑﺎﺷﯽ،
" ﻋـَﺒﺪ " ﺑـﺎﺵ❗️
🍃 ﺷـﯿﻄﺎﻥ ۶۰۰۰ ﺳـﺎﻝ ﻋﺒـﺎﺩﺕ ﮐﺮﺩ ،
ﻋـﺎﺑـﺪ ﺷﺪ ، ﺍﻣﺎ " ﻋـَﺒـﺪ " ﻧـﺸﺪ ...❗️
✅ﺗــﺎ ﻋـَﺒـﺪ ﻧـﺸﻮﯼ ،
ﻋﺒﺎﺩت ﺳـﻮﺩﯼ ﺑﻪ ﺣﺎﻟﺖ ﻧـﺪﺍﺭﺩ ؛
⚠️ﻋـَﺒﺪ ﺑﻮﺩﻥ ﯾﻌﻨﯽ:
دنبال آن باش که ﺧﺪﺍ میخواهد،
ﻧﻪ آنچه ﺩﻟﺖ میخواهد...👌
هدایت شده از mesaghمیثاق
┈┅ ❁ـ﷽ـ❁ ┅┈
✍ بسته جامع مطالعاتی + دانلود
💥موضوع: پدیده شیعهکشی هدفمند در تاریخ
🔰
روی عناوین آثار کلیک کنید1. الغارات / اثر ابواسحاق ابراهیم بن محمد بن سعید بن هلال ثقفی کوفی (م ۲۸۳ق)، با ترجمه استاد عبدالمحمد آیتی: (کهنترین اثر تاریخی حاوی بخشی از قتل و غارتهای معاویه در قلمرو حکومت امیرالمومنین "علیهالسلام") 2. مَقاتِلُ الطّالِبیّین / ابوالفرج اصفهانی (م۳۵۶ق): شرح حال مقتولین نظامی و سیاسی از فرزندان حضرت ابوطالب (ع) - فرزندان امیرالمومنین (ع)، جعفر و عقیل (س) - از صدر اسلام تا قرن 4 ق است. 3. سرآغاز کتاب "مثالب النواصب" / به قلم ابن شهرآشوب (م 588ق): سیری از کشتار امامان و امامزادگان (ع) در قرون نخستین 4. النزاع و التخاصم فی ما بین بنی أمیة و بنیهاشم / تقیالدین مقریزی (845ق) : جنایات بنی امیه و بنی عباس در حق خاندان پیامبر اکرم (ص) 5. رستم التواریخ / اثر محمدهاشم آصف معروف به رستم الحکماء (متولد 1179ق): بخش مرتبط با اشغال اصفهان و کشتار جمعی شیعیان پس از صفویه توسط افاغنه. 6. سراج التواریخ / به خامه فیض محمد کاتب (متوفای 1349 ق) مشهور به کاتب هزاره: در جلد چهارم این کتاب گزارشی زباندار درباره کشتار خونبار عبدالرحمن جلاد، سلطان افغانستان بر ضد شیعیان افغانیتبار گزارش شده است. 7. شُهَداءُ الفَضیلَة، (ترجمه شده به عنوان: شهیدان راه فضیلت) / اثر علامه امینی (1390ق): که مشتمل بر شرح حال ۱۳۰ تن از دانشمندانِ بزرگ شیعه و چگونگی شهادت آنان است. 8. الشیعه و الحاکمون (ترجمه شده با نام: شیعه و زمامداران خودسر) / از علامه محمد جواد مغنیه (م ۱۴۰۰ق): برخورد خصمانه حاکمان جهان اسلام با شیعیان از سقیفه بنی ساعده به بعد. 9. شهدای روحانیت شیعه در یکصدساله اخیر (دو جلدی: چاپ اول 1402 ق) / اثر استاد علی ربانی خلخالی: سرگذشت شهدای روحانیت شیعه از قرن چهاردهم تا علمای شهید محراب و جنگ تحمیلی. 10. المجازر و التعصبات الطائفیه فی عهد الشیخ المفید / اثر فارس حسون (م 1384ش): نمونههای بارزی از کشتار جمعی شیعه در قرن چهارم. 11. شیعه و حکومت در عراق / سید حسن العلوی: قتل عام شیعیان عراق در دوره حاکمان عثمانی، دست نشاندگان انگلیسی و رژیم بعثی. 12. موسوعه عن قتل و اضطهاد مراجع الدین و علماء و طلاب الحوزه الدینیه لشیعه بلد المقابر الجماعه العراق (1968 - 2003 م) / دکتر سید صاحب حکیم: شامل کشتار جمعی مراجع و فضلاء و طلاب در حوزههای علمیه عراق در دوران صدام 13. تقریر عن اغتصاب و قتل و تعذیب و اعتقال اکثر من 4000 امراه فی بلد المقابر الجماعیه (العراق) / دکتر صاحب حکیم: شامل اسناد دست اول گسترده درباره کشتارجمعی زنان شیعه در عراق. 14. تاریخ ال سعود / اثر ناصر السعید "نویسندهای که به همین جرم، با اینکه خارج از عربستان بود، ولی به دست آل سعود ترور شد و به قتل رسید". کتاب درباره کشتار جمعی شیعیان جزیره العرب به دست وهابیون و آل سعود. 15. قتل عام مسلمانان در دو سوی ارس / به قلم صمد سرداری نیا: شامل قتل عام مسلمین غرب آذربایجان و نیز مسلمانان ارومیه و خوی و سلماس توسط تشکیلات مسیحی و ارامنه 16. الشیعه فی مصر / دکتر صالح الوردانی: بخشهای مرتبط با فجایع صورت گرفته بر ضد شیعیان مصر. 17. تاریخ شیعه در شام / اثر هاشم عثمان: حاوی جنایات دشمنان تشیع علیه شیعیان و علویان سوریه 18. علوی گری در آناتولی در قرن شانزدهم / دکتر صائم ساواش: برای بررسی قتل عام شیعیان در منطقه آناتولی و ترکیه سودمند است. 19. قحطی بزرگ و نسل کشی در ایران 1296 – 1298 ش / اثر دکتر محمد قلی مجد: کشتار میلیونها ایرانی در قحطی بزرگ ایران در جنگ جهانی اول با زمینهسازی استعمار انگلیس (با تکیه بر اسناد وزارت خارجه آمریکا) 20. وهابیان / علی اصغر فقیهی : دربرگیرنده بخشی از جنایات وهابیت بر ضد شیعه 21. گزارش یک کشتار؛ بازخوانی جنایت دولت عثمانی و حمله نجیب پاشا در حمله به کربلا (سال ۱۲۵۸ق) / سید علی موجانی 22. جنایات وهابیت در نجد در دوران اول، با تأکید بر تاریخ ابنبشر ؛ مقاله علمی - ترویجی / مجتبی محیطی 23. وارونگی؛ درباره مبانی فکری و جنایات رفتاری داعش (يکی از آثار خوب درباره داعش) / سیدمهدی علیزاده موسوی 24. شیعیان نیجریه / پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق (ع) 25. شیعهستیزی در دنیای معاصر / سید توقیر عباس کاظمی. 26. کشتار شیعه در تاریخ 27. قویترین و مفصلترین کتاب پژوهشی درباره کشتارجمعی شیعه: کتاب نسلکشی سادات و مسلمانان شیعه / اثر محمدرضا زارع خورمیزی، دارای مستندات فراوان و یک سیر تاریخی منسجم با طبقه بندی بر اساس سدههای قمری و عاملشناسی و پدیدارشناسی کشتارها (در 830 صفحه: مورد توصیه به عموم عزیزان) #سیر_مطالعات_تاریخی #سیر_مطالعاتی
هدایت شده از mesaghمیثاق
💥پاسخ به یک سوال تاریخی
✔️ مزار حضرت زینب (س) کجاست؟
✍ #محمدصادق_ابوالحسنی
▪️در یک جمعبندی کلان درباره مدفن حضرت زینب (س)، به چهار نظریه بر میخوریم که در اینجا به طور مختصر به بررسی آنها میپردازیم: (به ترتیب از نظریه ضعیفتر تا قویتر)
1⃣ عراق: احتمال وجود قبر مطهر ایشان در شهر سنجار - که در شمال باختری عراق و در مسیر شام است - ضعیفترین احتمال بوده و مردود میباشد. شاید تنها کتابی که این نظر را به طور مستقل نقل کرده، کتاب المراه العظیمه... اثر حسن صفار است که از اهتمام دولتهای آل بویه و حمدانیان به بازسازی آن مکان در سنجار خبر میدهد؛ لکن همو بر پیشانی این قول، مهر تضعیف میزند.
2⃣ مدینه: احتمال دوم، وجود مدفن بی بی، در شهر مدینه است؛ ولی ادلهای که برای آن ذکر شده (همچون استصحاب اصولی) برای اثبات چنین موضوع تاریخی، دلیلی روشن و قانع کنندهای نبوده و در تعارض با ادله قویتری قرار دارد. (الاصل اصیل حیث لا دلیل). افزون بر این، در تاریخ هیچ مکانی در مدینه چه در قبرستان بقیع یا جای دیگر برای مرقد حضرت، بیان نشده و کاملا مجهول میباشد. نظریه مدینه، دیدگاه مرحوم بیرجندی صاحب کبریت الاحمر و استاد سید محسن امین است که در بین پژوهشگران معاصر، دکتر غروی نائینی نیز ضمن مقالهای در فصلنامه سفینه در پی طرح و بازسازی آن برآمده است.
3⃣ مصر: مقام السیدة زینب در قاهره مصر، از مکانهایی است که به عنوان مدفن حضرت زینب (س) مطرح شده است. از اسناد تاریخی بر میآید که، این مقبره، در قرن چهارم مورد توجه قرار داشته است. مهمترین قائل این نظریه، عبیدلی نسابه میباشد و در کتاب "اخبار الزینبیات" خویش، رواياتی را آورده كه هر يك گوياى سفر هجرتگونه حضرت زينب (س) به مصر و رحلت و دفن آن بانوى بزرگوار در محله «قناطر السباع» شهر قاهره میباشد. در بین مورخین اهل سنت، این نظر به ابن طولون و ابن عساکر نسبت داده شده که جای تامل دارد. دکتر عائشه بنت الشاطی، هم در کتاب شیرزن کربلا (ص۱۱۴؛ با ترجمه دکتر شهیدی) طبق همین دیدگاه کتابش را به پایان میبرد. ایشان معتقد است که به دستور مستقیم یزید، حضرت را از مدینه اخراج کردند. اما در بین علمای شیعه نیز، افرادی چون شیخ جعفر نقدی در کتاب زینب الکبری (س) بر این انگاره پای میفشارند. این نظریه، از چالشهای گوناگونی رنج میبرد که یکی از آنها ضعف سندی و محتوایی روایات موجود در اخبار زینبیات است. بدین جهت، قائلین به نظریه شام، اشکالات مهمی بر آنها وارد ساختند که هنوز پاسخی در خور نیافته است. وانگهی، آنچه بر دشواری کار افزوده، برخی ادلهای است که نشان میدهد، مقبره قاهره، متعلق به زينب بنت يحيى المتوج (از نوادگان حضرت علی ع) است؛ نه زینب دخت امیرالمومنین (س)!
4⃣ شام (نظریه مختار): بر اساس نظریه معروف، مزار واقعی حضرت زینب، همین مرقد موجود در شام در هفت کیلومتری دمشق (در روستای «راویه» و منطقه «غوطه») است. در بین طرفداران این دیدگاه، از شمسالدین محمد ذهبی، ابن بطوطه مغربی، ابوبکر موصلی، و نیز اعتقاد و سیره عملی: میرزای شیرازی و میرزای آشتیانی، و دیدگاه علمی محدث نوری، محدث قمی، ملاهاشم خراسانی و سید عبدالحسین شرف الدین ره نام بردهاند. خدا رحمت کند مرحوم والد ما استاد ابوالحسنی منذر (ره) و نیز صدیق دانشور ایشان مرحوم حاج شیخ احمد رحمانی همدانی (صاحب کتاب فاطمه الزهرا بهجه قلب المصطفی ص) نیز در مجموع بدین دیدگاه، باور داشتند.
از نگاه ما، نظریه شام، در مقایسه با بقیه احتمالات و مدارک، نظریهای جدیتر و قابل قبولتر مینماید. در عین حال این پرونده تاریخی هرگز مخدومه نیست و ما نیز داعیه جزم اندیشی نداریم و باطن حقیقی مسائل را موکول به علم الهی میدانیم. الله عالم بخفیات الامور.
▪️به عنوان معرفی منابع جدید، میتوانیم نگاه خود را با دو تحقیق تقویت کنیم:
1⃣ مبسوطترین تحقیق درباره شناسایی مرقد حضرت زینب (س)، کتاب "مرقد العقیله..." به قلم شیخ محمدحسنین سابقی است. او برای این کتاب زحمت زیادی کشیده و اشکالاتی که بر نظریه شام وارد کردهاند را پاسخ گفته است. از نوآوریهای آقای سابقی، این است که بین دو دسته ادله تاریخی (اینکه حرم فعلی در شام از آن حضرت ام کلثوم و یا حضرت زینب "س" است) جمع کرده است. بر اساس این تحقیق، مرقد فعلی در شام اقوی است. البته نقدهایی نیز بر این کتاب وارد کردهاند.
2⃣ مصاحبه مرحوم استاد پیشوایی که نظریه شام را قویترین احتمال معرفی میکند.
🔰 در ادامه هر دو منبع را به عنوان موید، پیش دید اهل نظر قرار میدهیم
هدایت شده از mesaghمیثاق
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑 کنایه نماینده خمینی شهر به مولوی عبدالحمید در صحن مجلس🔻
1⃣ تو اگر قائل به حقوق زنان بودی، از حق پایمال شده فاطمه دختر رسول الله (ص) دفاع میکردی!
2⃣ اگر دنبال رفراندوم هستی، بزرگترین مقبولیت مردمی در بیعت عمومی با امیرالمومنین (ع) در غدیر به ظهور رسید که طبق دستور پیامبر اکرم (ص) بود [منظور غدیر در برابر سقیفه]
3⃣ اگر آزادی در این مملکت نبود هر جمعه هر چه میخواستی علیه نظام نمیگفتی!
هدایت شده از mesaghمیثاق
⭕️ بررسی محل دفن حضرت زینب علیها السلام در گفت وگو با مرحوم استاد مهدی پیشوایی
👈 احتمال اینکه مرقد حضرت زینب (س) در شام باشد، به نظر استوارتر است.
🔀 متن کامل 🔀
هدایت شده از mesaghمیثاق
12.76M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔥 یک واقعیت تکان دهنده
❌ وهابیون و تعلیم شیعهکُشی از مهدکودک به خردسالان