eitaa logo
♥مشکات♥
182 دنبال‌کننده
12.1هزار عکس
6.5هزار ویدیو
129 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از #ابر_گروه_آنتی_لیبرال
در روایات اسلامی برای دوره ی آخر الزمان علایم و نشانه هایی ذکر شده است.  1- گسترش ترس و ناامنی امام باقر علیه السلام می فرماید: لایقوم القائم إلا علی خوف شدید .... حضرت قائم قیام نمی کند مگر در دورانی پر از بیم و هراس و نیز فرمود: مهدی علیه السلام هنگامی قیام می کند که زمام کارهای جامعه در دست ستمکاران باشد.  2- حرام خوری و آلودگی های اقتصادی در آخرالزّمان بحران اقتصادی حرام به حدّ اعلای خود می رسد، خانواده ها تقوای اقتصادی را از دست داده و در منجلاب آلودگی های اقتصادی همچون ربا، کم فروشی، رشوه خواری و گران فروشی غوطه ور می گردند: هنگامی که ببینی اگر مردی یک روز گناه بزرگی همچون فحشا، کم فروشی، کلاه برداری و شرب خمر انجام نداده باشد، بسیار غمگین و اندوهگین می شود که گویی آن روز عمرش تباه شده است و می بینی که زندگی مردم از کم فروشی و تقلّب تأمین می شود. در آن زمان ربا شایع می شود، کارها با رشوه انجام می یابد، مقام و ارزش دین تنزّل می نماید و دنیا در نظر آنها ارزش پیدا می کند.. 3
هدایت شده از #ابر_گروه_آنتی_لیبرال
3- تهی شدن مساجد از هدایت پیامبر صلی الله درباره ی وضعیت مساجد در آخر الزمان می فرماید: مساجدهم عامره و هی خراب من الهوی مسجدهای آن زمان  آباد و زیباست،  ولی از هدایت و ارشاد  در آن خبری نیست 4- مانع تراشی در تربیت دینی فرزندان از دیگر نشانه های آخرالزّمان، کم توجّهی والدین به تربیت دینی فرزندان و مانع تراشی برای علم آموزی دینی و گرایش های الهی آنان است.. 4
هدایت شده از #ابر_گروه_آنتی_لیبرال
5- سردی عواطف انسانی رسول اکرم در این باره می فرماید: در آن روزگار، بزرگترها به زیر دستان و کوچکترها ترحم نمی کنند و قوی بر ضعیف ترحم نمی نمایند. در آن هنگام خداوند به او (مهدی علیه السلام ) اذن قیام و ظهور می دهد.   6- آشناگریزی و همسایه آزاری از دیگر نشانه های آخرالزّمان، قطع رحم، آشناگریزی و همسایه آزاری به شیوه های گوناگون است. 7- گسترش فساد اخلاقی رسول اکرم می فرمایند: قیامت بر پا نمی شود تا آن که زنی را در روز روشن و به طور آشکار گرفته ، در وسط راه به او تعدی می کنند و هیچ کس این کار را نکوهش نمی کند. امام باقر علیه السلام فرموند: هنگامی که مردها خود را شبیه زنان و زنان خود را شبیه مردان کنند . آن گاه که مردان به مردان اکتفا کرده و زنان به زنان اکتفا کنند.. 5
هدایت شده از #ابر_گروه_آنتی_لیبرال
  8- زن پرستی یکی ناهنجاری های دوره آخرالزّمان، زن سالاری تا سر حدّ زن پرستی و قبله قرار دادن زنان است: (در آخرالزّمان) تمام همّت مرد، شکم او و قبله اش، همسر او و دینش، درهم و دینار او خواهد بود. مرد از همسرش اطاعت می کند، ولی پدر و مادرش را نافرمانی می کند. در آخرالزّمان زن را ببینی که با خشونت با همسرش رفتار می کند، آنچه را که او نمی خواهد، انجام می دهد، اموال شوهرش را به ضرر وی خرج می کند. 9- بی غیرتی خانوادگی مردان و زنان آخرالزّمانی، دچار نوعی "قحط غیرت" می شوند تا جایی که در دفاع از کیان عفّت و نجابت خانواده های خود دچار نوعی بی حسّی و بی میلی می گردند و گاه به عمد، ناموس خویش را در معرض دید نامحرمان قرار می دهند و حتّی به بی عفّتی ها و خودفروشی ایشان رضایت می دهند: "مرد از همسرش انحرافات جنسی را می بیند و اعتراضی نمی کند. از آنچه از طریق خودفروشی به دست می آورد، می گیرد و می خورد. اگر انحراف سراسر وجودش را فراگیرد، اعتراض نمی کند، به آنچه انجام می شود و در حقّش گفته می شود، گوش نمی دهد. پس چنین فردی دیّوث است( إلزام الناصب، ص195.) 10- آرزوی کمی فرزند پیامبر اسلام فرموند: رستاخیز بر پا نمی شود تا آن که کسی پنج فرزند دارد آرزوی چهار فرزند کند. و آن که چهار فرزند دارد می گوید : کاش سه فرزند داشتم ، و صاحب سه فرزند آرزوی دو فرزند دارد . و آن که دو فرزند دارد ، آرزوی یک فرزند بنماید . وکسی که یکی فرزند دارد آرزو کند که کاش فرزندی نداشت. 6
هدایت شده از #ابر_گروه_آنتی_لیبرال
11- شهوت گرایی و لذّت جویی عفّت و نجابت زنان و مردان آخرالزّمانی در تاخت و تاز اسب وحشی شهوت تاراج می گردد و روح ایشان به لجن زاری بدبو از بی عفّتی و هواپرستی تبدیل می گردد: همّ و غم مردم (در آخرالزّمان) به سیر کردن شکم و رسیدگی به شهوتشان خلاصه می شود، دیگر اهمیّت نمی دهند که آنچه می خورند حلال است یا حرام؟ و اینکه آیا راه اطفای غرایزشان مشروع است یا نامشروع؟! (اصول کافی، ج8، ص42) 12 - مرگ های ناگهانی پیامبر اکرم فرمود:قیامت برپا نمی گردد، تا این که مرگ سفید ظاهر شود. گفتند: ای رسول خدا ! مرگ سفید چیست ؟ فرمود: مرگ ناگهانی 13 - جنگ و کشتار امام رضا علیه السلام فرمود: پیش از ظهور امام زمان علیه السلام کشتارهای پیایی و بی وقفه رخ خواهد داد.. 7  
هدایت شده از #ابر_گروه_آنتی_لیبرال
در روایتی از امام علی، مراحل و حوادث قبل از خروج سفیانی، چنین نقل شده است: إِذَا اخْتَلَفَ الرُّمْحَانِ بِالشَّامِ لَمْ تَنْجَلِ إِلَّا عَنْ آيَةٍ مِنْ آيَاتِ اللَّهِ قِيلَ وَ مَا هِيَ يَا أَمِيرَ الْمُؤْمِنِينَ قَالَ رَجْفَةٌ تَكُونُ بِالشَّامِ يَهْلِكُ فِيهَا أَكْثَرُ مِنْ مِائَةِ أَلْفٍ يَجْعَلُهَا اللَّهُ رَحْمَةً لِلْمُؤْمِنِينَ وَ عَذَاباً عَلَى الْكَافِرِينَ فَإِذَا كَانَ ذَلِكَ فَانْظُرُوا إِلَى أَصْحَابِ الْبَرَاذِينِ الشُّهْبِ الْمَحْذُوفَةِ وَ الرَّايَاتِ الصُّفْرِ تُقْبِلُ مِنَ الْمَغْرِبِ حَتَّى تَحُلَّ بِالشَّامِ ... فَإِذَا كَانَ ذَلِكَ فَانْظُرُوا خَسْفَ قَرْيَةٍ مِنْ دِمَشْقَ يُقَالُ لَهَا حَرَسْتَا فَإِذَا كَانَ ذَلِكَ خَرَجَ ابْنُ آكِلَةِ الْأَكْبَادِ مِنَ الْوَادِي الْيَابِسِ حَتَّى يَسْتَوِيَ عَلَى مِنْبَرِ دِمَشْقَ فَإِذَا كَانَ ذَلِكَ فَانْتَظِرُوا خُرُوجَ الْمَهْدِي. چون دو لشکر در منطقه شام و سوریه، درگیر جنگ شوند، یکی از آیات بزرگ الهی ظاهر می‌شود و آن رجفۀ در منطقه شام و سوریه است که بیش از صد هزار نفر، هلاک می‌شوند که برای مؤمنان رحمت و برای کافران عذاب است، بعد در انتظار ورود نیروهای نظامی پرچم های زرد رنگ از غرب سوریه (لبنان) و ادوات و ماشین های جنگی مجهز به پرتاب سلاح، باشید که به سرزمین شام و سوریه وارد خواهند شد ... سپس در انتظار زلزله و خسف منطقه حرستا دمشق در سوریه باشید و بعد از آن منتظر خروج سفیانی، پسر هند جگرخوار، باشید که از وادی یابس (مرز بین اردن و سوریه در استان درعا) خروج می‌کند تا بر دمشق دست یابد و بعد از آن منتظر قیام امام عصر باشید.. 8
هدایت شده از #ابر_گروه_آنتی_لیبرال
ترتیب حوادث قبل از خروج سفیانی، از کتاب الغیبۀ نعمانی به نقل از امام علی چنین خواهد بود: 1. اختلاف و جنگ بین دو پرچم و دو تفکر در منطقه شام و سوریه (اختلف الرمحان بالشام) 2. صوت با پیروزی در پایتخت منطقه شام، دمشق (یجیئکم صوت من ناحیۀ دمشق بالفتح) و رجفۀ با رحمت برای مؤمنین و عذاب برای کافرین در سوریه (رجفۀ تکون بالشام یهلک فیها اکثر من مائۀ الف، یجعلها الله رحمۀ للمومنین و عذابا للکافرین) 3. ورود ادوات نظامی پیشرفته به سوریه (اصحاب البراذین الشهب المحذوفۀ) 4. ورود پرچم های زرد رنگ از غرب سوریه به این کشور (الرایات الصفر تقبل من المغرب حتی تحل بالشام) 5. خسف و زلزله دمشق در محور جابیه حرستا (تخسف قریۀ من قری الشام تسمی الجابیۀ) 6. بخشی های از مسجد اموی دمشق، فرو می ریزد (تسقط طائفۀ من مسجد دمشق الایمن) 7. ادعای انفصال کردها از حاکمیت منطقه شام و سوریه (مارقۀ تمرق من ناحیۀ الترک) 8. حمله ترک ها به مناطق کردنشین سوریه (سیقبل اخوان الترک حتی ینزلوا الجزیرۀ) 9. بعد از این حوادث، منطه شام و سوریه، واقعا تخریب می شود (اول ارض تخرب، ارض الشام) 10. غربی ها هرچند در این بین، خود از اختلاف و اضطراب و چه بسا جنگ جهانی، رنج می برند (هرج الروم) 11. غربی ها در دفاع از یهودیان، وارد رمله، میناء اشدود در فلسطین، می شوند (و ستقبل مارقۀ الروم حتی ینزلوا الرملۀ) بنابراین، اگر حوادث منطقه شام و فعلی سوریه در زمان معاصر، به "ترتیب" ذکر شده در حدیث فوق و به فاصله "زمانی معین"، رخ دهد، به این معنا خواهد بود که وارد "تحولات عصر ظهور" در سوریه، شده ایم. انهم یرونه بعیدا و نراه قریبا.. 9
هدایت شده از #ابر_گروه_آنتی_لیبرال
علائم حتمی‌ ظهور حضرت مهدی (علیه‌السّلام) یعنی، نشانه‌هایی که قطعاً واقع خواهند شد و ارتباطی شدید با ظهور داشته و بسیار نزدیک ظهورند، پنج نشانه می‌باشند: برخی از این نشانه‌های پنج‌گانه چند روز قبل از ظهور واقع می‌شوند؛ بعضی چند ماه بعد از ظهور و بعضی قبل از قیام حضرت و در آغاز نهضت آن بزرگوار رخ می‌دهند. امام صادق علیه‌السّلام)فرمودند: پنج علامت قبل از قیام قائم (علیه‌السّلام) است: یمانی، سفیانی، نداکننده‌ای که از آسمان ندا درمی‌دهد، فرو برده شدن در بیداء، کشته شدن نفس زکیه.  صیحه آسمانی و یا نداء آسمانی، از بارزترین نشانه‌ها و واضح‌ترین علائم و قوی‌ترین برهان‌ها بر ظهور حضرت مهدی (علیه‌السّلام) محسوب می‌شود. علائم غیر حتمی ظهور اتفاق افتاده است اما برای علائم حتمی ظهور مصداق یابی قبل از صیحه اسمانی هم سخته هم لغزشگاه ، چون احتمال تکرار مصداق یا جعل مصداق وجود دارد. تا صیحه آسمانی دمیده نشه تطبیق علائم ظهور بر مصادیق درست نیست.. قریش حسین پور 10
آش دوغ مجلسی و خوشمزه😍👆😋😋 @dig_paz🍎
200 گرم گشنیز، 200 گرم اسفناج، مقداری شوید،200 گرم گل آغا و 100 گرم پونه(گل آغا و پونه به دلخواه)  نخود پخته شده نیم لیوان ،برنج یک چهارم لیوان دوغ محلی نیم کیلو،ماست چکیده یک کاسه  تخم مرغ یک عدد،نمک،فلفل و سیر یک بوته ابتدا دوغ و ماست را در یک لیتر آب حل کرده و بعد روی حرارت میگذاریم تخم مرغ رو اضافه میکنیم تا دوغ و ماست نبرد کم کم به هم میزنیم و سپس سبزیها رو که درشت ساتوری کردیم رو با برنج اضافه میکنیم بعد نخود پخته شده رو اضافه کرده و روی حرارت ملایم میگذاریم هم میزنیم تا ته نگیرد ودر آخر نمک و فلفل را اضافه میکنیم این آش 45 دقیقه ای آماده میشود فقط باید مرتب هم بزنید. مال هر منطقه ای فرق میکنه این آش خیلی خوشمزه ست حتما امتحان کنید. نوش جان😋😋 @dig_paz🍎
پای چوپان😋😍 بینظیر و خوشمزه✅👌 @dig_paz🍎
گوشت چرخکرده 200 گرم پیاز داغ 3 ق سوپ خوری هویج پخته و نگینی شده ½ پیمانه  نخود فرنگی پخته ½ پیمانه فلفل دلمه ای نگینی خرد شده 2 ق سوپخوری رب گوجه فرنگی 3 ق سوپخوری نمک و فلفل و زردچوبه و آویشن به میزان لازم روغن به میزان لازم پنیر پیتزا (موتزارلا یا گودا) 1 پیمانه طرزتهیه: ابتدا گوشت و پیاز داغ را در مقداری روغن تفت میدهیم. نمک و فلفل و زردچوبه و آویشن را هم اضافه کرده و مخلوط میکنیم. سپس سبزیجات (نخودفرنگی، فلفل دلمه، هویج) و رب را هم اضافه و مخلوط میکنیم و میگذاریم مواد کاملا جا بیافتاد و کنار میگذاریم. حالا مواد گوشتی را در ظرف مخصوص فر بریزید. روی مواد گوشتی را با پنیر بپوشانید کمی روش آویشن بریزید و روی پنیر را هم با سیب زمینی پوشانیده و با چنگال خطوطی روی پوره ایجاد کنید تا زیباتر شود (میتوانید پوره سیب زمینی را در قیف با ماسوره ستاره ریخته و روی پنیر را با شکوفه های سیب زمینی بپوشانید یا اینکه سیب زمینی ها رو تو دست عین گردو گرد کنید و بچینید). ظرف را برای مدت نیم ساعت یا تا زمانی که روی پوره طلایی شود در فر داغ شده با حرارت 180 درجه سانتیگراد یا 375 درجه فارنهایت قرار میدهیم سپس با همان ظرف سرو میکنیم @dig_paz🍎