مسئله ۵۴۰-- بخاری این شمر مسلح به قلم یهود می گوید اصلا رسول خدا نمی دانست برای هر نامه خاتم و مهر می خواهد ولذا مردم او را متوجه کردند مهر بدون خاتم نمی شود. و این بی خبری رسول خدا را در ۸ خبر منعکس کرده است. خبر۶۵ و۵۸۷۵و ۲۹۳۸و ۵۸۷۰و ۵۸۷۲و ۵۸۷۴و ۵۸۷۷و ۷۱۶۲و م.....مسلم در خبر ۲۰۹۲....!!
مسئله ۵۴۱-- بخاری برای کوبیدن مستقیم رسول خدا (ص) در خبر۵۸۶۳ و ۵۸۶۴ و ذیل آن خبر می گوید رسول خدا از انگشتر طلا منع کرد سپس در خبر۵۸۶۵ و ۵۸۶۶ و ۵۸۶۷ و۵۸۷۳ و ۵۹۵۱ و ۷۲۹۸ می گوید قبل از تحریم طلا ، خودش انگشتری از طلا داشت.!! در حالی که روایت دال بر استفاده رسول خدا از انگشتر طلا را پسر جناب عمر ساخته است. و سپس همان پسر نا خلف جناب عمر در خبر ۵۸۶۶ می گوید (( این خاتم طلائی را مردم تقلیداً عن رسول الله برای خود انتخاب کرده همه دارای انگشتر طلائی شدند! وقتی رسول خدا دید خودش باعث انتشار سنت استفاده از انگشتر طلا شد آنرا انداخت سپس از انگشتر نقره ای استفاده فرمودند))!! .
و بر این افترا اکتفا نکرد سپس افزود:(( آن خاتم نقره ای پس از رسول خدا رسید به ابوبکر و از او به عمر و از او به عثمان (ولی به علی نرسید) و از دست عثمان افتاد در چاه اریس))!! . پس طبق این خبر
اولا : اصلا انگشتر طلا حرام نشده ، اما همه می دانند حرام شده .
ثانیاً به عنوان ارث خلافت به خلفای کودتای سقیفه رسیده و همه می دانند نرسیده.
ثالثاً می گوید آن انگشتر به علی نرسیده. در حالی که همه میدانند تمام میراث النبوه به علی(ع) رسیده است .
رابعا می گوید رسول خدا باعث رسمیت داشتن انگشتر طلا شد ( آن هم بین مردمی که برای زندگی روز مره دنبال یک عدد خرما بودند.) در حالی که این بهتان به رسول خدا است. .!!
خامسا می گوید رسول خدا آن انگشتر طلا را انداخته تو آشغالدان و نفروخته تا کمی به اقتصاد خانواده بیفزاید که دروغ محض است .پس حق این است این بخاری است که برای خلافت مشروعیت می سازد.
اگر چه آبروی رسول الله فدا شود .چرا این قبیل اطلاعات خانوادگی رسول خدا را از اهلبیت مطهر او نقل نمی کند؟! اما از یک عنصری نقل می کند که پدر آن عنصر او را بی عرضه میداند حتی برای فهم حکم طلاق زنش.
پس بخاری در خدمت اهداف صهیونیسم تاریخی بوده است . و امروز در کربلای غزه آن سرمایه گذاری نتیجه داد چون مفتی های تابع صحیح بخاری بر عدد میت های متحرک بعنوان مفتی سعودی افزوده است و بس.
مسئله ۵۴۲-- بخاری در خبرهای ذیل می گوید :( به محض موفقیت عمر در کودتای یهود در سقیفه در قاپیدن قدرت نظامی به نفع ابوبکر و عمر رضی الله عن المومنین ) علم رسول خدا نیز از طریق خواب به عمر منتقل شد خبر ۸۲ و۶۰۰۶ و ۳۶۸۱و ۷۰۰۷و ۷۰۲۷و ۷۰۳۲و ۷۰۰۸و ۷۰۰۹. !! اگر بخاری از عقلا بوده پس عامل بوده و اگر از حمقا بوده روایات فوق حجت نیست. طریق خبر زهری و خاندان عمر است و بس.
مسئله ۵۴۳-- بخاری در خبر ۷۰۱۰ از طریق خواب پسر عمر (!!) عبدالله ابن سلام یهودی را به عنوان المتمسک بالعروه الوثقی معرفی می کند آن هم استناداً الی تفسیر و تعبیر رسول خدا (ص).(!!) عبدالله ابن سلامی که روزهای زوج هفته تورات می خوانده و روزهای فرد قرآن ( او بالعکس.) پس بخاری از یهود برای مسلمین از طریق خاندان عمر عروه الوثقی می سازد .
الا لعنه الله علی المنافقین والکاذبین المتسّلِلیِن لوذاً.
مسئله ۵۴۴-- بخاری برای انتقال حجیت قول و سنت از پنج تن آل عبا به عایشه در خانواده ابوبکر در خبرهای ذیل از خود عایشه ازدواج رسول خدا با عایشه را یک ازدواج آسمانی معرفی می کند! در حالی که در تاریخ خود اهل سنت ثبت شده که عایشه همواره حسادت زینب را داشته که در قرآن فقط ازدواج او مذکور است و نه ازدواج عایشه . خبر ۷۰۱۱و ۳۸۹۵و ۵۰۷۸ و ۵۱۲۵و ۷۰۱۲و ۷۰۰۸ و ۷۰۰۹. پس بخاری عمال فرهنگی یهود بوده است.
کانال مشکات در ایتا.............👇
https://eitaa.com/meshkat_ahlebeit
کانال مشکات در تلگرام👇
https://t.me/mousavizanjany
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺اگر موذن هایتان شهید شدند، صدای اذان از کلیساها بلند خواهد شد
کشیش مسیحی به مسلمانان غزه قول داد که اگر موذن ها کشته شوند و او هنوز زنده باشد ۵ نوبت در روز اذان بگوید تا صدای خدا در این سرزمین باقی بماند...
پ.ن:
والگوی آزادگان جهان که درود خدا بر او باد ، چه زیبا فرمود : اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید ...
ـــــــــــــــــــــــ
#طوفان_الاقصی
#فلسطین
💠سوال :
عرض سلام و احترام محضر استاد بسیار گرامی و حضرتعالی برادر محترم، از راهنمایی و صرف وقت با ارزش و اطلاعات گرانبها ، بسیار ممنونم. چون بنده در حال پژوهش و نگارش شبانه روزی در این زمینه هستم، چنانچه برای وجود مبارک حضرتعالی مقدور است، منابع معتبر اسلامی در خصوص وجود نورانی حضرت نرجس سلام الله علیها را معرفی بفرمایید، نفحه روحانی خواهد بود در تشخیص سره از ناسره منابع متعدد در پیش رویم.
اجرتان با مولایمان حضرت صاحب الزمان ارواحنا فداه علیه السلام. سپاسگزارم
✅پاسخ : وعلیکم السلام اگر مقدورتان هست کوشش کنید به منابع موجود در اختیار جناب مایکل کوک و مرگلیوث و گویتاق و برونشو وشولر دست پیدا کنید. و چه بهتر با جناب اشکوری کتابدار کتابخانه خطی حوزه قم نیز مشورت کنید.
کانال مشکات در ایتا.............👇
https://eitaa.com/meshkat_ahlebeit
کانال مشکات در تلگرام👇
https://t.me/mousavizanjany
مسئله ۵۴۵-- جناب عمر رضی الله عن المومنین پیش از کودتای سقیفه اصلا فکر نکرده بود که حکومت و خلافت دینی مرکب از دو پایه است 🔹اول : دانش دینی در حد کامل و یا کافی بعنوان فقیه و عالم الامه .
🔹دوم : قدرت نظامی و اجرئی . و در کودتای سقیفه قدرت نظامی و اجرائی را گرفتند بلافاصله هزاران استفتاء وارد حجره ابوبکر شد.
ابوبکر جواب پیدا نکرد.
صریحا اعلام کرد پشیمان است . عمر در همان لحظه جعل کرد که من از رسول خدا شنیدم که فرمود حاکم اسلام اگر پاسخ هر مسئله ای را ندانست حق دارد هر چه به دهانش آمد بگوید اگر مطابق نظر اسلام باشد دو ثواب و اگر خطا باشد یک ثواب بعنوان امتیاز شرکت در یک بازی دینی از دست مبارک خدای متعال خواهد گرفت. :((ان حکم الحاکم ان اصاب فله اجران وان اخطاء فله اجر واحد.)) ( کنز خبر۱۴۱۱۰) .
طبق تصریح ابن خلدون اسرائیلی در مقدمه مشاوران اهل کتاب عمر که زیر شعاع حکومت یک پیر مرد فاقد اقوام و عشیره زیاد کودتا را طراحی کرده بودند به عمر گفتند شما اگر بنشینی صاحبان عقل و خرد هر روز هزاران سوال فقهی ، فلسفی و تاریخی و عقیدتی مطرح سازند نه سوادش را دارید و نه میتوانید جامعه متفکری را کنترل کنید بعلاوه که حجاز سرزمین گرسنه است .
تنها راه لشکرکشی به سر زمینهای غنی برای کسب غنائم به بهانه صدور و نشر اسلام است. عمر این سیاست را پیاده فرمودند اما فاما!!
حاصل چه شد؟! هر چه مردم از ابوبکر و عمر پرسیدند که پس فقه چه شد؟ درس چه شد؟ بحث چه شد؟ علم چه شد؟ هم ابوبکر و هم عمر گفتند: نحوه کنترل حکومت (( فلته )) بوده مطالعه نشده و آنالیزه نشده بوده و ناپخته بوده چون اصلا روی علم و فقه فکر نکرده بودیم.
لذا عمر افکار عمومی را با مشورت با یهود طوری با لشکرکشی بر دیار دیگران منحرف کرد وقتی لشکرها را با اسم سوره را مسما کردند و از فرمانده لشکر یک سوره ( گویا لشکر بقره) پرسیدند خب بفرما چند آیه از سوره بقره بخوان ! پاسخ داد : ما از روز اول تاسیس لشکر بقره هیچی از اسلام یاد نگرفتیم اما این را بلدم : (( بسم الله الرحمن الرحیم.)) آره این را بلدم.: اینجا بود که یهود بخاری را مامور کرد فقه بتراشد آن هم از خاندان ابوبکر و عمر و عباس تا شرط دوم حکومت اسلامی خلفای ثلاثه و بنی امیه و بنی عباس تکمیل شود.
صحیح بخاری تکمله فرهنگی کودتای یهود است و نه سنت پیامبر(ص).
مسئله ۵۴۶-- در مسئله قبل گفتیم بخاری با نوشتن کتاب صحیحش از روایات مجعول بنام دختر خلیفه اول و پسر خلیفه دوم پایه دوم برای حکومت کودتا درست کرد .
اما تا نوبت به بخاری برسد عمر چه قدر سنت نابود کرد توجه می دهیم به بخش کوچک از منابع غربی ها: آقای مایکل کوک می نویسد : ( منع ثبت سنت ادامه داشته تا زمانهای زیادی و در اولِ قرن دوم رفع کامل نشد! ) در زمان منع انتشار حدیث وقتی وصیت نامه عبید کوفی و عروه مدنی و ابوقلابه بصری و حسن بصری و شعبه بصری و سفیان ثوری و شعیب ابن ابی حمزه حمصی و ابن حنبل و عطاء ابن مسلم کوفی و یوسف ابن اسباط و ابواسامه و مؤمل ابن اسماعیل و ده ها نفر دیگر را دیدند همه نوشته بودند ما احادیث النبی را در خانه مان بطور مخفیانه مکتوب کرده ایم آنرا معدوم کنید تا دست حکومت نیفتد. ( فصلنامه علوم حدیث شماره های ۸و ۹ و۱۰) .
پس جناب عمر سنت رسول خدا را نابود کرد و جناب بخاری سنتی از خاندان عمر و ابوبکر ساخت .و این کار مال یهود و طرح یهود بود.
مسئله ۵۴۷-- مطابق گزارش منابع مذکور در مسئله قبل پس از آن که عمر ناقلین حدیث و سنت را تهدید کرد سعید ابن جبیر و مجاهد ابن جبر و عمرو ابن دینار و طاووس یمانی ، و سفیان ، و معمر و اوزاعی و سعید ابن عبدالعزیز و ابو ادریس خولانی و ابوهریره و قاسم ابن محمد و ابراهیم کوفی و قتاده بصری و دهها نفر دیگر جرئت نکردند یک سطر سنت و حدیث بنویسند. ( آدرس در مسئله پیش ) یعنی سنت رسول خدا ممنوع و اما وقتی بخاری سنت فرزندان دو خلیفه اول و دوم و ابن عباس را تبدیل به کتاب صحیح کرد کسی تهدیدش نکرد!! این نمی تواند کار بخاری باشد. کار یهود است. اگر منع حدیث از سوی عمر حجت است پس چرا نشر حدیث توسط بخاری را ممنوع نکردند؟!
مسئله ۵۴۸-- طبق دلالت منابع موجود و مذکور در دو مسئله پیش : تعدادی از اشخاص در زمان منع ثبت سنت رسول خدا ( که در اول قرن دوم رفع کامل نشد ) به محض شنیدن خبر و حدیث سریعا وارد منزل خود شده آنرا بطور محرمانه در کتابی ثبت می کردند .
از آن اشخاص است : اعمش ابو اسحاق سبیعی و عبدالله ابن ادریس کوفی و حماد ابن سلمه بصری و هشیم ابن بشیر واسطی و ابوبرده ابن ابوموسی .و سفیان ابن عیینه و شافعی و وکیع ابن جراح و دهها نفر دیگر. پس در مکتب سقیفه سنت رسول خدا ممنوع اما سنت فرزندان خلفا تبدیل می شود به صحیح بخاری تا جائی مقدس می شود که در حکومت عثمانی در مراسم صبگاهی ارتش اسلام بجای قرآن روی عرشه کشتی صحیح بخاری می خواندند.!! .👇
بخاری یک کودتا را رهبری کرده نه اینکه کتابی نوشته است.
مسئله ۵۴۹-- گرهاردسن نوشته ، منع حدیث رسول خدا از سوی عمر یک اصل یهودی بوده است. و حق با آقای گرهاردسن است چون عمر صریحا گفت کار من ماخوذ از یهود است :فصلنامه (( امنیه کامنیه اهل الکتاب) ( فصلنامه علوم حدیث شماره های ۸و ۹و ۱۰) در آدرس فوق مایکل کوک و مارگلیوث و گویتایق و برونشویک و شولر کار منع حدیث از سوی عمر ، طرح یهود بود.
و بنده هم می گویم پس کار بخاری هم مال یهود بود.
مسئله ۵۵۰-- مطابق منابع مذکور در فصلنامه علوم حدیث شماره های ۸ و۹ و۱۰ با ترجمه دکتر ابوالقاسم سّری متن مورداستناد عمر برای متلاشی کردن سنت رسول خدا (ص) عبارت بوده از عبارتی از تلمود بابلی و فلسطینی.: (( کلمات شفاهی ( انبیا) را نباید نوشت)) این است که می گوئیم نابود کردن سنت رسول خدا توسط ابوبکر و عمر رضی الله عن المومنین و احیای سنت برای خانواده کودتاگران توسط بخاری کار یهود بوده است.
کانال مشکات در ایتا.............👇
https://eitaa.com/meshkat_ahlebeit
کانال مشکات در تلگرام👇
https://t.me/mousavizanjany
💠سوال : در این ایام فاطمیه در چندین مجلس روضه خوانی حضور داشتم .چند تا سوال به وجود آمده .
اول : آیا رسول خدا فرموده یا علی اطع فاطمه ؟
دوم : آیا امام زمان (ع) گفته اند ولی فی بنت رسول الله اسوه حسنه؟
سوم : حضرت موسی حاضر به تسلیم به عزرائیل نبود ، گلی از بهشت آوردند تا تسلیم مرگ شد؟
✅پاسخ : مطلب اول و سوم باطل اما دوم در احتجاج ج ۲ ص ۲۷۹ و بحار جلد ۵۳ ص۱۸۰ چاپ ایران آمده. منابر فقط برای متخصصین واقعی در دین جایز است ولی امروز دین بوسیله بیسوادان دارد به سلاخی کشیده می شود آن هم با بی سابقه ترین وجه .
کانال مشکات در ایتا.............👇
https://eitaa.com/meshkat_ahlebeit
کانال مشکات در تلگرام👇
https://t.me/mousavizanjany
مسئله ۵۵۱-- اسلامی که رسول خدا (ص) بلاواسطه و عملاً برای بشر آن روز عرضه فرمود اسلام محبت ، اسلام ادب، انسانیت، عفو، اغماض ، اغماز بخشش ، تقدم فقرا، صله ارحام، صداقت، تعهد، وفای به عهد ، مهرورزی ، تقدم دیگران بر نفس خود، خدمت کردن عملی و نه قولی، با فقرا زندگی کردن ، خود و خانواده خود را فدای دیگران کردن ، تبلیغ اسلام با عمل ،و با کار کردن ،با زحمت کشیدن ، و فدای دین خدا شدن ، فدای حفظ ایمان مردم شدن بود. اما وقتی جناب ابوبکر و جناب عمر رضی الله عن المومنین به قدرت رسیدند اسلامشان عبارت شد از تجمیع قبایل خودی یعنی قریش و متلاشی کردن و بیرون کردن غیر قریش از صحنه قدرت ، خشونت وصف ناپذیر، دِرَّه ( شلاق) گردانی، تهاجم به دیگران ، ضرب مستمر، جنگ مستمر، برای مردم فقر مستمر و برای لشکر ، فتح مستمر و طبعا و تبعاً پول مستمر. بجای مهربانی در حق مردم تبدیل شدند به میر غضب ، بجای دست کشیدن بر سر فقرا و مردم ، شمشیر کشیدن بر چهره منتقدین ، اسلام در حصر و انحصار قریش، پول در اختیار قریش، سهیم شدن در قدرت در انحصار عبدالرحمن ابن عوف . مهرورزی جای خود را داد به ((دِرَّه)) ، محبت جای خود را داد به خشونت ، تدریس قرآن جای خود را داد به جمع ثروت. عالمانی مانند علی (ع)، ابوذر ، سلمان ، مقداد ، حجرابن عدی ، جابرابن عبدالله انصاری ووو خانه نشین و جانیانی مانند عبدالرحمن ابن عوف و خالدابن ولید شدند همه کاره . در نتیجه حکومت اسلام حدود ۳۰ سال پس از رسول خدا شد همان حکومت پادشاهی با آرم شریعت و سپس معاویه تبدیل کرد به حکومت پادشاهی واقعی بدون کندن آرم شریعت. و در زمان یزید تقریبا کل اصحاب باقیمانده و تابعین پیرامون حکومت اسلام از کوخهای جنوب شهرها رفتند در کاخهای شمال شهرها . سخنشان از اسلام بود هر چه خوردنی و بردنی بود برای جیبشان بود. سخنرانان مدافع مستضعفین دیروز در بالای منبرِ حرف و حراّفی ؛ پس از کودتای سقیفه رفتند پشت میز جلادی تا آفتاب روز عاشورا غروب کند هر پنج تن آل عبا را با مدافعین شان کشتند و یهود را آسوده خاطر فرمودند. !!
مسئله ۵۵۲-- با تکیه بر متن کتاب صحیح بخاری یکی از اهداف بخاری نقل روایات ضد قرآن است .مثلا در قرآن فرموده : لاتدرکه الابصار( انعام /۱۰۳) یعنی چشم ، توان دیدن خدای متعال را ندارد. اما بخاری در خبر ۵۵۴ و۵۷۳ و ۴۸۵۱ و۷۳۴۳ و۷۴۳۶ و مسلم خبر۶۳۳ نقل می کند :(( انکم سترون ربکم کما ترون هذاالقمر ولاتضامون --ولاتضاهون-- عن رئیته.)) یعنی شما بزودی و در آینده نزدیک خدای خودتان را طوری شفاف و زلال خواهید دید که گوئی این ماه را در وسط آسمان می بینید.!!
بدون این که بخشی از خدا در پرده و مخفی بماند.
مسئله۵۵۳-- احمد امین میوه درخت امثال صحیح بخاری را چنین معرفی کرد :(( القول باقفال باب الاجتهاد یفضی الی القول الی انه لم یبق فی الناس من توفرّ فیه شروط المجتهد...... لضعف ثقتهم بانفسهم وسوء ظنهم بالله. (( یوم الاسلام ص/۱۸۹) یعنی اگر علمای ( تربیت شده تحت تعلیم امثال صحیح بخاری) اهل سنت معتقد شدند پس از ۴ فقیه ۴ مذهب اهل سنت ( ابوحنیفه ، شافعی ، مالک، احمد) دیگر همه فقهای اهل سنت فاقد شرایط اجتهادند بدین دلیل است که نه به صحت اجتهاد خودشان اعتماد داشته اند و نه حسن ظنی به مردم داشتند. خب آفرین !
البته باید اضافه می کرد : (( فتاوای این ۴ فقیه ، مهندسی شده به نفع سلاطین دست ساز یهود از کارخانه اجتهاد خارج شده بوده است و تضمینی نبود همه فقهای آینده نوکر حلقه به گوش حاکم باشند و طلبه ها هم توزیع کننده پوسترهای نمایندگان مهر ذلت خورده حکومت)) احمد امین اگر امروز زنده بود با چشم خود می دید فتواهای مفتی های سعودی و امثالهم اینقدر از کمان قوس غیر فقهای ۴ مذهب خارج شده تبدیل شده به فتواهای یک بار مصرف.
مسئله ۵۵۴-- در کتاب الموافقات جلد ۴ ص۱۳۷ و۱۴۱ آمده : ((قاضی قرطبه یقضی بمایرضی المخلوقین)) قاضی شهر قرطبه( اندلس ) نظرش تابع رضایت خدا نبود بلکه برای جلب نظر انسان صادر میشده است !
پس یعنی اسلام را به مسلخ صحیح بخاری بردند که هدف یهود بود. !! امروز آب آشامیدنی شمرهای اسرائیل در قتلگاه غزهّ را اردوغان ترکیه تامین می کند ( آدرس مسئله قبل) همه فارغ التحصیلان صحیح بخاری هستند.
مسئله ۵۵۵-- جناب قاضی یحیی ابن لبانه عند ماعُزِل عن القضاء لسقوط عدالته ولکنه عادالی المنصب عند ماافتی الخلیفه بما یرضیه ( آدرس مسئله قبل) این قاضی محترم گویا بخاطر امثال اخذ رشوه از قضاوت اخراج شده بوده اما وقتی متعهد شده مطابق میل سیاسی حاکم قضاوت کند عدالتش باز گشته مجددا قاضی شد. بله!
قاضی فارغ التحصیل از مکتب صحیح بخاری همین است.!
ولیس هذا اول قاروره کسرت فی الاسلام.. ولیس آخرها.
کانال مشکات در ایتا.............👇
https://eitaa.com/meshkat_ahlebeit
کانال مشکات در تلگرام👇
https://t.me/mousavizanjany
مسئله ۵۵۶-- در کتاب حجه الله البالغه جلد ۱ص ۱۵۸ آمده :(( کان ابو یوسف و محمد ابن الحسن الشیبانی هما عمادالمذهب یُکَبِّران فی العیدین تکبیرابن عباس (!!!) لان هارون الرشید کان یحب تکبیر جدّه))
پس هارون تکبیرات عید را مطابق تکبیر جدش ابن عباس می گفته است و دو نفر عمده حکومت یکی قاضی مزدور دربار و دیگری محدث و مفتی دربار هم مطابق مقتضای پول حاکم تکبیر می گفتند. خب پس بخاری بیجا ابن عباس را در صحیحش عَلَم نکرده بوده است. او برای حکام جائر حدیث تولید می کرده است.و تکبیر رسول خدا و علی مرتضی به درد هدف بخاری نمی خورده است.
مسئله ۵۵۷-- در کتاب الاعتصام جلد ۳ ص ۲۶۸ و کتاب الموافقات جلد ۴ ص ۱۳۵ مال شیخ محمد عبدالله دراز آمده در یکی از کتب فقهی درسی الازهر که تدریس می شود و همچنین در یکی از کتب شافعیه چنین می نویسد :(( نحن مع الدراهم قله وکثرهً)) در قضاوت تابع مقدار پول هستیم. هر کس رشوه اش بیشتر حقش بیشتر.!! اعاذنا الله تعالی.
این محصول احادیث امثال صحیح بخاری است.
مسئله ۵۵۸-- لیث ابن سعد کتاب نوشت و در آن ثابت کرد مالک رئیس مذهب مالکی در۷۰ مسئله شرعی علیه حکم رسول خدا فتوای داده است . ( الامام الصادق والمذاهب الاربعه ج ۳ص۱۸۱) .
مسئله ۵۵۹-- شافعی کتاب نوشت ثابت کرد در موارد فراوان فتاوای مالک بر ضد سنت رسول خدا است .( جامع بیان العلم ج ۲باب منع القول بالرئی.)
کانال مشکات در ایتا.............👇
https://eitaa.com/meshkat_ahlebeit
کانال مشکات در تلگرام👇
https://t.me/mousavizanjany
مسئله ۵۶۰-- تمام دست پروده های بخاری محکوم این قانون نانوشته هستند :(( هر کس یکی از این ۲۰ آیه ذیل در قرآن را برای کودتا کنندگان سقیفه حجت بداند و مطابق آن ایمان داشته باشد که وظیفه امت در سقیفه این بوده مطابق آن ۲۰ آیه انتخاب رهبر امت را بخدا واگذار کنند )) محکوم به ترور یا اعدام است.
چون در آن ۲۰ آیه مخصوصا در بعضیهایش به صراحت می فرماید تعیین خلیفه اللهی و پادشاه اللهی برای بیان احکام اللهی فقط به دست خدا است و نه با اجماع چند نفر کودتا گراز صحابه و یا مردم ، بعنوان نمونه : انی جاعل فی الارض خلیفه /بقره /۳۰، و از آیه ۲۴۶ تا ۲۵۱ باز در بقره.
-- وجعلکم ملوکا /مائده /۲۰-- وانی جاعلک للناس اماماً/ بقره /۱۲۴ --. آل عمران /۲۶ : توتی الملک من تشاء وتنزع الملک ممن تشاء-- .و اعراف ۶۹ و ۷۴ و نمل ۶۲ و فاطر ۳۹ و فرقان ۳۵ و۷۴ و سجده ۲۴ و ص ۲۶ و یوسف ۱۴ و قصص/ ۵ .
البته بعضی از آیات در دلالت به مطلوب جای بحث است، اما بعضی ها بسیار صریح است مثل آیه ۱۲۴ بقره و ۲۶ سوره ص و ۲۶ آل عمران . و از آیه ۲۴۶ تا ۲۵۱ بقره .
عمال سیاسی بخاری دشمن تفسیر و تطبیق آن بیست آیه در زمان کودتای سقیفه هستند. و مامورند تا نگذارند احدی تا روز قیامت از آن بیست آیه برای کوبیدن کودتای سقیفه استفاده کند. آن آیات ؛ آیاتِ خطر و آیات افشا کننده بطلان اجماع در انتخاب خلیفه و ملوک است.
مسئله ۵۶۱-- یکی از مدارک دال بر صحت مسئله قبل این است که در کتاب المنتظم ج ۹ ص ۱۲۰ نوشته جناب سلطان بخاطر اختلاف در عقیده در یک حمله ۳۰۰ نفر از باطنیه را قتل عام کردند. و در کتاب تاریخ الخلفای سیوطی ۱۵۴ آمده : حنابله فقط بخاطر اختلاف در تفسیر آیه شریفه : (( عسی ان یبعثک ربک مقاما محمودا ))/ اسراء/۷۹ .
عده زیادی را به قتل رساندند. و این کشتار متوقف نمی شد تا بخشنامه تهدید آمیز پادشاه (( الراضی بالله)) صادر شد./ الکامل لابن اثیر ج ۸ ص۱۳۲. و تجارب الامم ج ۱ ص۳۲۲.
مسئله ۵۶۲-- بله مخالفین خط سقیفه از مذهب حنفی مانند امیر محمد ابن موسی ترکی امیر دمشق بخاطر اختلاف در عقیده می خواستند از پیروان مذهب شافعی بعنوان کفار جزیه بگیرد /تاریخ ابن کثیر ج ۱۲ ص۱۷۵.!!
حنابله بخاطر اختلاف در عقیده علیه عزّ ابن عبدالسلام اشعری در سال ۶۶۰ قیام کردند و محمد ابن احمد معتزلی فیلسوف را و همچنین ابو نعیم اصفهانی را در حصر خانگی گرفتار و زندانی کردند.(( الامام الصادق والمذاهب الاربعه ج۴ ص۱۶ و۳۷.))
مسئله ۵۶۳-- بخاری در حالی از عایشه و عبدالله فرزندان ابوبکر و عمر رضی عن المومنین مرجع تراشی می کند که مرحوم حر عاملی در اثبات الهداه برای اثبات امامت امیرالمومنین (ع) از اهل سنت ۳۰۷ روایت .
و برای اثبات امامت ۱۲ امام معصوم (ع) از منابع شیعه ۹۲۷ روایت . و از اهل سنت برای اثبات ۱۲ امام معصوم ۲۷۸ روایت. و برای اثبات امامت علی (ع) از طریق شیعه ۱۰۱۹ روایت و از طریق اهل سنت برای امامت علی(ع) ۳۲۶ روایت و روایات شیعه دال بر امامت امام حسن ۴۷ روایت.
و برای امامت امام حسین ۱۴ روایت و بر امامت امام سجاد ۹ روایت و برای امام باقر۱۰ و برای امام صادق ۲۲ و برای امام کاظم ۶۰ و برای امام رضا ۶۸ و برای امام جواد ۲۵ و برای امام هادی ۷ و برای امام حسن عسکری ۲۸ و برای امام عصر از طریق شیعه ۸۰۹ و از طریق اهل سنت ۲۱۰ نقل کرده است که جمعا می شود ۴۱۶۶ روایت .و بخاری این عامل اهل کتاب این ۴۱۶۶ روایت ندیده است.
این عامل دشمنان خلافت اهلبیت نیست؟!.
کانال مشکات در ایتا.............👇
https://eitaa.com/meshkat_ahlebeit
کانال مشکات در تلگرام👇
https://t.me/mousavizanjany
مسئله ۵۶۴-- کودتای فرهنگی یهود از طریق جناب خلیفه دوم رضی الله عن المومنین خیلی پیچیده تر از کودتای نظامی بود .
گویا فقط در یک آیه قرآن (انبیاء /۱۰۵) واژه (( ذکر)) در حق تورات استعمال شده است اما در قرآن در ۲۴ آیه واژه ذکر درباره قرآن و یک بار درباره خود رسول خدا (طلاق /۱۰) استعمال شده است. آل عمران ۵۸ و اعراف ۶۳ و ۶۹ و یونس ۴۲ و حجر۶ و ۹ و نحل ۴۴ و انبیا۲۴ و ۵۰ و یس ۱۱ و ۶۹ و ص ۸۷ ( دوبار در یک آیه) و ۴۹ و۸ حم سجده ۴۱ و زخرف ۶ و۴۴ و قلم ۵۱ و۵۲ و تکویر۲۷و طه ۹۹ و صافات ۳ . اما عمال اسرائیلی تفاسیر عامه ، آن یک آیه را طوری در تفاسیر بر۲۴ آیه دیگر غلبه داده اند که بخشی از مفسیرین بزرگوار شیعه ( علامه طباطبائی) به صراحت در ذیل آیه ۴۳ نحل می فرماید مطابق اقتضای این آیه باید در گره های کور تاریخ انبیای سلف به یهود مراجعه کنیم.(!!!). ( فتعین ان یکون المسئول عنه بالنظر الی مورد الآیه هم اهل الکتاب و خاصه الیهود.(!!!).---)
المیزان ج ۱۲ ص۲۸۵ چاپ اعلمی بیروت.
مسئله ۵۶۵-- بخاری با نقل ۱۱۰ روایت از اهلبیت فقط ۱/۴۶ درصد از کتاب خود را به روایات اهلبیت اختصاص داده است.!!
به نظر حقیر این هم برای رد گم کردن است که ثابت کند ما هم به اهلبیت ارادت داریم.!
مسلم با نقل ۷۵ روایت از اهلبیت ۱/۰۴ درصد احمد ابن حنبل با نقل ۸۶۷ روایت فقط ۲/۸۹ درصد و ابن ماجه ۳/۲۵ درصد و ابوداود ۲/۲۸ درصد و ترمذی ۳/۱۸ درصد و نسائی ۷/۷۴ درصد و دارمی ۲/۰۴ درصد و مستدرک حاکم ۴/۲۲ درصد و کنزالعمال ۷/۵۶درصد و بیهقی ۴/۴۲ درصد از روایات خود را به روایات اهلبیت اختصاص داده است.
باقی روایات را از ارادتمندان اهل کتاب خاصه یهود نقل کرده اند پس محدثین اهل سنت محترم اقلاً ده درصد هم از اهلبیت اخذ حدیث نکرده اند. پس یهود تنها خلافت را منحرف نکرده است بلکه مرجعیت را هم منحرف کرده است.
اما ببینید مجموع ۱۴۶،۳۶۷ روایت را که اهل سنت در آن ۱۱ کتاب نقل کرده اند بخش اعظمم آن از مخالفین خاندان پیامبر است.
پس حدیث شیعه هم توسط مسلح به قلمهای عامل بیگانه عمداً متلاشی شده است. ما نظر دیگر داریم می خواهیم عرض کنیم اگر این ۱۱ نفر هیچ روایتی را نقل نمی کردند هزار برابر بهتر از این بود که نقل کنند اما از دشمنان اهلبیت .
مسئله ۵۶۶-- در مسئله پیش گفتیم کل علمای درجه اول حدیث اهل سنت که ۱۱ نفر هستند جمعا در حدود دو درصد روایات را از اهلبیت و حدود ۹۸ درصد باقی را از دشمنان اهلبیت گرفته اند.
اینک ببینیم به جای روایات اهلبیت چقدر و کدام منابع یهود را بعنوان منابع اسلامی به داخل منابع تفسیری و حدیثی اسلام تزریق کرده اند.؟ و تزریق کنندگان چه کسانی هستند؟
جناب عمر رضی الله عن المومنین و بخاری و من تبعهما من الاسراییلیین پس از حذف سنت و روایات ۱۴ معصوم متن تورات را که عبارت است از آیات ذیل به درون حدود ۷۰۰۰ تفسیر مسلمین تزریق کردند (که حدود ۱۵۰۰ تفسیر مال شیعه است که یک لایه از اسرائیلیات در آنها هم نفوذ کرده است ) و ۵۵۰۰ تفسیر مال اهل سنت . عمال عمده این تزریق زیادند . منتها کعب الاحبار، عمرابن الخطاب . زید ابن ثابت.. مسروق ابن اجدع. شقیق ابن سله . وهب ابن منبه ، زهری ، عکرمه . مقاتل ابن سلیمان . مقاتل ابن حیان . نخعی . ابن جریج . نوف بکالی پسر خوانده کعب الاحبار (که تا قلب یک خطبه در نهج البلاغه نفوذ کرده و مورد تشویق بعضی از علمای ما هم واقع شده.! ) عبدالله ابن سلام ، عبدالله ابن عمرو عاص، عروه ابن زبیر ،عبدالله ابن عمر ، ابوهریره ، عایشه ، قتاده ابن دعامه ، محمد ابن کعب قرظی ، سُدی ، ربیع ، مجاهد ، ابن عباس ، کلبی ، ضحاک، عطیه، ابن زید. ابوالعالیه . حسن بصری، عبید ابن عمیر ، عطاء خراسانی ، عطا ابن رباح ، عمرو ابن میمون ، ابن ابی نجیح ، اسود ابن زید ، ابوعبدالرحمن سُلَمّی ( عبدالله ابن حبیب) ، ابوقلابه ، سعید ابن مسیب ، ابان ، عمرو ابن دینار ، عامر ابن ربیعه ، ابن رزین ، داود ابن عاصم ، شهر ابن حوشب ، شعبی ، ابن ابی لیلا ، عمیر مولی ابن عباس ، سعید ابن جبیر ، عبدالله ابن حارث ، ابومجلز ، عبیدالله عتکی ، عبدالرحمن ابن ابی لیلا ، نافع ابن ازرق خارجی ، سفیان ثوری ، ابن اسحاق ، داود ابن ابی عاصم ، عرباض ابن سایه ، معاذ ابن انس ، ابوامامه ، ابو شریح خزاعی ، اُبیّ ابن کعب ، عبیده ابن ابی لبابه ، رافع ابن خدیج ، ابوصالح ، ابوخلد ، ابن ابی جعفر ، علی ابن طلحه ، ابومالک ، اما آیات تورات که ۱۴۰۰ سال است به اسم تفسیر و فقه وارد کتب مسلمین شده است : ادامه در مسئله بعد.👇
مسئله ۵۶۸-- اما آیات توراتی که ( معلوم هم نیست در تورات اصل هست یا نیست ) تقریبا بخش اعظم تفاسیر مسلمین را بعنوان تفسیر مسلمین پر کرده است عمدتا اینها است که این حقیر شناسائی کرده است : سفر پیدایش باب ۹آیه ۲۱ و باب ۱۸ آیه ۱۱ به که جمعا ۲۳ آیه و باب ۲۶ از آیه ۶ تا ۱۲ جمعا ۷ آیه و باب ۱۲ آیه های ۱۲ تا ۱۹ جمعا ۷ آیه .👇
👇👆
و باب از آیه ۱ تا ۱۸ جمعا ۱۸ آیه .و باب ۱ و آیه ۶ و باب ۹ آیه های ۲۱ تا ۲۸ جمعا ۸ آیه.
و باب ۳ و باب ۶ از آیه ۸ تا ۱۱ جمعا ۳ آیه . و باب ۲ و باب ۲ کلا جمعا ۲۵ آیه و باب ۳ کلا جمعاً ۳۴ آیه. و سفر خروج باب ۵ آیه ۲۲ و باب ۳۲ آیه ۳۲ و باب ۳ و باب ۱۲ کلاً. که ۷۳ آیه است. و باب ۳۳ آیه آخر باب و باب ۲۵ آیه ۱۸ و باب ۲۰ آیه ۱۱ و سفر اعداد باب ۱۱ از آیه ۱۱ تا ۱۶ جمعا ۶ آیه.
و باب ۱۴ آیه ۱۸ و سفر داوران باب ۱۵ آیه ۱۶ و باب ۱۶ آیه ۹ تا ۲۳ جمعاً ۱۵ ایه. و سفر تثنیه .باب ۵ آیه ۹ و باب ۷ آیه ۶و ۷و ۸ . بقیه کتاب عهدین در مسئله بعد.
مسئله ۵۶۹-- اما اسرائیلیاتی که خارج از تورات است و تفاسیر مسلمین را پر کرده و هزار شوربختانه سرمایه عمده منبری ها و مداحان معاصر و صدا و سیمای عصر ما را تشکیل میدهد.
کتاب ارمیا باب ۵ آیه ۳۱ و باب ۲۳ آیه ۳۰ و ۳۱ و ۳۲و باب ۲۳ آیه ۱۱ و کتاب شعیا باب ۲۰ آیه های ۳ تا ۶. و باب ۶ آیه های ۱ تا ۶ و باب ۲۸ ایه ۷ و سفر ایوب باب ۲ آیه ۱ تا ۱۰ و مزامیر داود باب ۱۷ آیه ۱۵ و کتاب اول پادشاهان باب ۱۱ آیه ۹ و باب ۱۲ آیه ۱۹ و در این کتاب باب تورات ( تابوت عهد) آیه ۱ تا ۱۳ و کتاب حزقیال باب ۱ آیه ۱تا ۲۸و باب ۱۸ آیه ۲۰ و کتاب دوم سموئیل باب ۱۱ آیه ۲ تا ۲۷ و باب ۱۲ آیه ۱ تا ۱۵ و کتاب دانیال باب ۱۰ آیه های ۸تا ۱۷ و کتاب هوشع باب ۹ آیه ۸ و ۹ . و کتاب ارمیا باب ۲۳ آیه ۱۱ و انجیل متی باب ۵ آیه ۱۳ و آیه ۳۸ تا ۴۲ و باب ۴ آیه ۱ تا ۹ و انجیل لوقا باب ۱۴ آیه ۳۴ و باب ۱ آیه ۳۹ تا ۴۵ و ۱۱و ۱۲ و انجیل مرقس باب ۱ آیه ۱۲ و۱۳ و انجیل یوحنا باب ۱ آیه ۱۷ و باب ۴ آیه ۶ تا ۹ . و مکاشفه یوحنا باب ۴ آیه ۶ تا ۹. بله این اسرائیلیات بخش اعظم تفسیر طبری را تشکیل میدهد.
و باقی تفاسیر هم اقتدا به طبری ناشر این اسرئیلیات هستند و سرمایه منبری ها هم همین ها است.
کانال مشکات در ایتا.............👇
https://eitaa.com/meshkat_ahlebeit
کانال مشکات در تلگرام👇
https://t.me/mousavizanjany
💠سوال : استاد ! در دهه فاطمیه تقریبا در تمام منابر قضیه وصیت رسول خدا(ص) به علی ابن ابی طالب (ع) درباره حضرت زهرای(س) نقل می شود و محور هم ، کتاب وصیت عیسی الضریر است و در آن کتاب دستور رسول خدا(ص) به امیرالمومنین آمده که تو باید از دستورات زهرای (ع) اطاعت کنید .
این کتاب چقدر اعتبار دارد؟
✅پاسخ :
اولا : وجود عیسی الضریر معلوم نیست.
ثانیاً : وجود کتاب وصیت هم معلوم نیست.
ثالثاً : متن نسخه های این کتاب هماهنگ نیست .
رابعاً : سندها هم هماهنگ نیستند.
یکی با پنج واسطه دیگری با یک واسطه نقل شده.
خامساً : عبارت (( یا علی اطع فاطمه )) هم بر خلاف اصل (( صحت صدور امر از امام )) است .
علی(ع) امام زهرای اطهر(ع) است . سادساً : در احتجاج انفذ امر فاطمه است و نه اطع امر فاطمه.
سابعاً : اگر چنین وصیتی بوده چرا در خانه ائمه اطهار (ع) اثری از این وصیت در یک قرن و نیم پس از رسول خدا نبوده است؟!
کانال مشکات در ایتا.............👇
https://eitaa.com/meshkat_ahlebeit
کانال مشکات در تلگرام👇
https://t.me/mousavizanjany