eitaa logo
مشکات اهل بیت (ع)
1.1هزار دنبال‌کننده
1.4هزار عکس
854 ویدیو
43 فایل
✅ کانال رسمی ▫️نظرات قرآنی ▫️نظرات فقهی ▫️نظرات تاریخی ▫ ️دیدگاهها ◾️سیدحسین موسوی زنجانی 👈 برای عضویت کلیک کنید 🔻🔻 کانال مشکات در ایتا..👇 https://eitaa.com/meshkat_ahlebeit ارتباط با ادمین @S_A_M15511348
مشاهده در ایتا
دانلود
مشکات اهل بیت (ع)
فتوای عموم اعاظم این است که در اجرای قصاص شجه(زخم سر وصورت) باید اندازه آن در سر مجنی علیه گرفته شود سپس در همان اندازه در سر جانی زخم ایجاد شود. لکن بنظر قاصر حقیر باید نسبت اندازه زخم در سر مجنی علیه گرفته شود که چند درصد سر هست ، سپس با آن نسبت در سر جانی قصاص شود. و اگر مطابق فتوای رایج و عموم فقهای عظام قصاص شود، در صورت دو برابر بودن سر مجنی علیه ،و سی سانت بودن زخم و این سی سانت نصف سر مجنی علیه باشد در صورت رعایت تساوی در مساحت باید کل سر جانی قصاص شود این خلاف وجوب تساوی درنسبت است. تنها صفحه رسمی آیت الله موسوی زنجانی در اینستاگرام👇 @mousavi.zanjani.ir ایتا👇 https://eitaa.com/meshkat_ahlebeit تلگرام👇 https://t.me/mousavizanjany
مسئله ۲۸۶۶-- در تاریخ بغداد ج ۵ ص ۲۸۱ خ ۲۰۰۳ آمده که رسول خدا (ص) در صدر اسلام در قضیه جنگ احُد فرموده : (( افضل شهدا حضرت حمزه است و سپس کسی افضل است که در مقابل حاکم جائر و مستبد قد عَلَم کند و امربه معروف و نهی از منکرش کند و بخاطر این جهادش کشته شود .)) و در لسان المیزان ج ۲ ترجمه شماره ۱۳۹۸ هم آمده است. اما عبدالله ابن عمر سپس تمام مفتی های درباری مفت خور مخصوصاً نُوَوی فتوای دادند باید از هر حاکمی حمایت کرد ولو جائر و ظالم باشد. چرا؟! چون کودتای سقیفه نیاز به لشکر دائمی دارد تا از دست آورد کودتا دفاع مستمّر کند. کودتا همواره در حال بحران و درگیری است. مسئله ۲۸۶۷-- در جلد ۵ ص ۳۴۷ تاریخ بغداد آمده با وجود اینکه بشر مرسی فرزند یک یهودی بود اما در دربار هارون رشید بود. پدرش تورات را و خودش قرآن را مورد تهاجم قرار می دادند. صراط و میزان را انکار میکرد . مادرش او را زندیق خواند.فقها او را مهدورالدم خواندند. و فضای علمی را تبدیل کرد به میدان تکفیر فِرَق مسلمین. چرا؟! چون یک آخوند باسواد سنی نبود اهل مناظره باشد و فقهای قوی شیعه هم در زندان بودند. حکومتهای ناشی از کودتای سقیفه حاضر شدند یهود را در دربار تحمل کنند و تحمل هم کردند، اما موسی ابن جعفر (ع) را در زندان هم تحمل نکردند و به شهادت رساندند. مسئله ۲۸۶۸-- در تاریخ بغداد ج ۵ ص ۴۵۹ خبر ۲۱۷۸ و مسند احمد ج۵ ص ۲۶۶ و کنزالعمال خ ۹۰۰ و ۳۲۰۹۵ نقل می کنند رسول خدا فرموده :(( هر کس مخالف سنت من باشد از من نیست)) ( من خالف سنتی فلیس منی) . اما اولین نفر در دشمنی با سنت رسول خدا ابوبکر و عمر بودند که کل سنت را به آتش کشیده و حرف خودشان را بجای سنت نشاندند. چرا؟! چون کودتا یعنی همین. کانال مشکات در ایتا.............👇 https://eitaa.com/meshkat_ahlebeit کانال مشکات در تلگرام👇 https://t.me/mousavizanjany
مسئله ۲۸۶۹-- در تاریخ بغداد ج ۵ ص ۴۸۰ خبر ۲۱۹۴ آمده رسول خدا (ص) فرموده : بهترین جهاد آن است که انسان در قبال حاکم جائر و دیکتاتور ایستاده حکم خدا و تکلیف او را بر او تذکر دهد و در گفتن حق در قبال سوئ استفاده های او از قدرت علیه حق و احکام خدا از او نترسد )) این خبر متواتر است ابوداود در خبر ۴۳۴۴ و ابن ماجه خبر۴۰۱۲ و کنزالعمال خبر ۵۵ ۱۲ و۵۵۷۶ وووو نیز آمده است. اما در حکومتهای خلفاء وقتی امثال مغیره مرتکب فساد و جنایت می شد و افراد عدالت طلب جامعه افشا می کردند جناب خلیفه بجای عزل و سپس محاکمه او ، او را از مقام فعلی عزل کرده سپس مقام بهتر می داد و خبری از محاکمه نبود ، چون آبروی خود را در راه تطهیر جنایات جناب خلیفه خرج کرده بوده است. اما وقتی یک محرومی از شدت فقر مجبور به دزدی می شد دستش را قطع می کرد. مسئله ۲۸۷۰-- در تاریخ بغداد ج ۶ ص ۲۳۵۲ و کنزالعمال خبر ۳۲۹۳۴ آمده عمرابن الخطاب رضی الله عن المومنین (ع) گفت خودم شنیدم رسول خدا (ص) فرمود :((نسبت علی با من نسبت هارون با موسی است ، منتها پس از من پیامبری نیست .)) اما همین جناب عمر پس از کودتا علیه علی(ع) کسانی را بعنوان کارگزار بر کشور اسلامی مسلط کرد ، عثمان خیال کرد خلیفه یعنی کسی که حق دارد تمام بیت المال کشور را بدهد به اطرافیان خودش و هر کس هم هر مقدار خورد محاکمه هم نشود، یعنی حکومت عمر رانتخواری حاکمان را از ویژگیهای خلافت اسلام تشخیص داد. بطوری رانتخواری اصل شده بود که در زمان عثمان رانت نخوردن نوعی بی عرضگی بود ، حالا اینها خلفای راشد شان بود. اما خلفای غیر راشدشان هم رانت می خوردند و هم منتقدین را سر به نیست می کردن ،و خودشان هم نماز جمعه را مثل جلو کشیدن ساعت ها در بهار و تابستان جلو کشیده چهارشنبه میخودند.!! ( الغدیر ج ۲ ص ۷۲ ) این نوع استفاده از نماز جمعه و جماعات برای غارت بیت المال در کتب تاریخی خودش فصل مستقلی دارد. اولین ثمره اش محاکمه نشدن رانتخواران بوده است. مسئله ۲۸۷۱-- در تاریخ بغداد جلد۶ ص ۳۴۶ آمده احمدابن حنبل می گفته :(( حریز ابن عثمان ثقه، ثقه، ثقه ، یعنی بسیار، بسیار ،بسیار ثقه و مورد تایید مکتب خلفا است. و در ص ۳۴۵ نوشته : این حریز ابن عثمان ( بعنوان اهرم فشار علیه اهلبیت (ع) ---) می گفته روایت عمر در بیان مقام علی(ع) اشتباه منتقل شده ، اصلش این است : ((انت منی مکان قارون من موسی ،)) علی قارون امت است.!!! خلفای کودتا افراد قوی را توسط عناصر مزدور خود ترور شخصیت می کردند یعنی افراد پاکدامن را با تهمت زدن آلوده می کردند اما رانتخواران جنایت پیشه مدافع خود را با وجود جنایتش حتی محاکمه هم نمی کردند. چون می دیدند آنها دین خود را فدای دنیای خلفا کرده اند. مسئله ۲۸۷۲-- در تاریخ بغداد جلد ۷ ص ۷۳ خبر ۲۶۶۵ از حدیث ثقلین جمله (( و عترتی )) را برداشته است. و فقط کتاب الله را نقل کرده است وکذا در معجم کبیر طبرانی ج ۳ ص ۲۰۱ و کنز العمال خبر ۳۹۱۹۲. چرا !؟؟ چون عترت مخالف رانتخواران بود و حکومت را وسیله رانتخواری نمی شناختند. مسئله ۲۸۷۳-- اسلام عبارت بود از اطیعوا الله یعنی به قرآن عمل کنید و اطیعوا الرسول یعنی به سنت عمل کنید . از خروجی کودتا معلوم شد در مقدمات سیاسی و نظامی کودتای سقیفه تصویب کرده اند اطیعوا الرسول را از ریشه بزنند و برای این کار فقط عمر ابن الخطاب را انتخاب کردند و عمر به خود رسول الله(ص) گفت : حسبنا کتاب الله یعنی حسبنا اطیعوا الله . در تاریخ بغداد خبر۳۰۷۸ و سنن نسائی ج۱ ص ۲۸۱ آمده عایشه گفت : رسول خدا نماز دو رکعتی مستحبی پس از نماز عصر را در حجره من همیشه می خوانده است. اما تاریخ ثبت کرده اگر این نماز را کسی در مسجد میخواند عمر شلاق می زد.!! چرا ؟! چون پس از نماز عصر مردم به بهانه نماز مستحبی در مسجد بحث سیاسی می کردند عمر ترسید کودتائی بودن ماهیت خلافتش در این مناظرات لو برود ، جلو اطیعوا الرسول را گرفت.!! کانال مشکات در ایتا.............👇 https://eitaa.com/meshkat_ahlebeit کانال مشکات در تلگرام👇 https://t.me/mousavizanjany
مسئله ۲۸۷۴-- در تاریخ بغداد ج ۸ ص ۳۲۷ می نویسد : (( روزی جعفر ابن قاسم از سادات هاشمی به عبیدالله ابن محمد معروف به ابن عایشه گفت : در قرآن در شأن ما هاشمی ها آیه ۴۴ سوره زخرف نازل شده :(( وانه لذکر لک ولقومک )) قرآن برای قوم تو تذکر است. ابن عایشه گفت : منظور از قوم در این آیه مخصوص یک قبیله از قریش بنام بنی هاشم نیست. بلکه به کمک آیه ۶۶ سوره انعام :(( وکذب به قومک وهوالحق )) یعنی قوم تو آن قرآن را تکذیب کردند در حالی که حق بود. به کمک این آیه منظور از قوم کل شاخه های قریش است و شامل ما هم هست که از قریش هستیم و بنی هاشم نیستیم. باقی در مسئله بعد. مسئله ۲۸۷۵-- ادامه مسئله قبل .. در اینجا عبرت عظیمی هست ، هدف اهلبیت این بود : عالمان ، واعظان ، حاکمان ، همه در خدمت قرآن باشند. لکن پس از کودتای سقیفه قرآن و اسلام در استخدام حاکمان و عالمان درباری قرار گرفت. آیه ۴۴ سوره زخرف را اهلبیت با بیش از۷۰ روایت تفسیر کردند به این که خاندان تو آنرا تفسیر کنند ، آیه تمجید و تصدیق از اهلبیت است. ولی آیه ۶۶ انعام درباره تکذیب کنندگان قریش مانند ابولهب نازل شده است. آیه توبیخ و تکذیب است .! ابن عایشه درباری کوشش می کرد حتی آیه توبیخ را هم بعنوان آیه تمجید از خلفا تفسیر کند . آری پس از کودتای سقیفه هر کس قرآن را مطابق سیاست حاکمان تفسیر می کرد ، خطیب بود ، امام جمعه بود ، قاضی بود. مشاور فقهی بود ، و هر کس قرآن را مطابق میل حاکمان تقسیر نمی کرد و قرآن را در خدمت حاکمان قرار نمی داد از هستی ساقطش می کردند .که مصداقش اهلبیت علیهم السلام و من تبعهم بودند. مسئله ۲۸۷۶-- پس از کودتای سقیفه حاکمان در حق خلق جنایت می کردند ولی آخوندهای درباری در حق قرآن و اسلام جنایت می کردند. کل قدرت مال جناب ابوبکر رضی الله عن المومنین و عمر رضی الله عن المومنین بود اما کل فقه مال دختر ابوبکر آقازاده محترمه سرکار خانم عایشه رضی الله عن المومنات و جناب آقازاده محترم عبدالله ابن عمر رضی الله عن المومنین بود. چرا فقه مال آقازاده ها شد؟ !! چون قدرت کارخانه فقیه سازی هم دارد. چون پدر ، قدرت دارد دختر و پسر نیز زیر سایه قدرت به صورت خودکار فقیهه و فقیه می شوند اکنون ستون فقرات فقه اهل سنت یا مال عایشه است و یا مال عبدالله ابن عمر. چرا؟! چون قدرت خاصیت تولید فقه راهم دارد. اینجا استثنائاً فاقد شیء معطی شئ می شود. حالا دقت کنید : اهلبیت فرمودند آن اسمائی که خدا به آدم یاد داد اسامی انبیا و ائمه بوده و شجره هم شجره النبوه و موضع الرساله بوده ، اسامی انبیا را خدا یاد داد و ضمیر (همُ) شاهد است انبئهم باسمائهم ،اما آخوند درباری ( عذر میخواهم چاره نیست ولی با حروف مقطع می نویسم.) نوشته :(( آن اسمائی که خدا به آدم یاد داد اسامی اشیاء بود مثل اسم باد معده ( چ س ، گ ،و، ز و خر ووو بوده است)) .!! تاریخ کامل ابن اثیر ج ۱ ص ۳۳ ترجمه دکتر محمد حسین روحانی . و کامل ابن اثیر سرمایه منبری های جهان اسلام است.!! کانال مشکات در ایتا.............👇 https://eitaa.com/meshkat_ahlebeit کانال مشکات در تلگرام👇 https://t.me/mousavizanjany
مسئله ۲۸۷۷-- در تاریخ بغداد ج ۹ ص ۱۳۱ خبر۳۳۸۱ می نویسد: رسول خدا فرمود : همه آگاه باشند خلیفه من بین امت پس از من حضرت عیسی (ع) است.!! چرا ؟! چون از اساس سیاست اهل کتاب نفوذی این بود یک بنی اسرائیلی مانند حضرت عیسی سلام الله علیه وارث مسلمین باشد ،و هیچ بعید نیست نزول مجدد حضرت عیسی هم ساخته اهل کتاب نفوذی باشد. و آیه مورد استناد در این خصوص فاقد توان اثبات نزول مجدد او است. مسئله ۲۸۷۸ -- در تاریخ بغداد ج ۹ ص ۱۶۴ نقل می کند علی فرمود که خود رسول خدا قبلا مرا در جریان گذاشت و فرمود : پس از من اصحاب علیه تو کودتا خواهند کرد !. ( ان الامه ستغدر بک بعدی .). چرا ؟! چون اسلام علاوه از دین بودن باید دارای دولت و قدرت‌ باشد و قدرت امامت و ریاست نیاز دارد و ریاست همواره سرش دعوای است. سر روزه و نماز دعوای نبوده دعوای سر ریاست بوده است. این روایت در مستدرک حاکم ج ۳ ص ۱۴۲ و دلائل النبوه بیهقی ج۶ ص ۴۴۰ نیز آمده است. مسئله ۲۸۷۹-- در تاریخ بغداد ج ۱۰ ص ۶۹ نقل می کند رسول خدا فرمود : (( من و اهلبیتم سفینه النجات هستیم. هر کس از کشتی ما فاصله بگیرد غرق خواهد شد.)) اتفاقا نه تنها فاصله گرفتند بلکه خود کشتی را هم به آتش کشیدند و خودشان هم بالاتفاق عادل شدند و هر چه از اهلبیت کشتند زیر سایه اجتهاد ، پیش خدا مقام هم گرفتند و رانت ملت را هم خوردند. شمال شهرها را گرفتند و جنوب شهری ها را نصیحت کردند. مسئله ۲۸۸۰-- در تاریخ بغداد ج ۱۰ ص ۸۳ آمده رسول خدا(ص) به شخصی بنام عبدالرحمن فرمود خدا تو را در پناه خود حفظ کند از(جنایات) حاکمان پس از من .( اعاذک الله من اُمراء یکونون بعدی) چرا؟! چون دعوایشان سر خدمت به محرومین نخواهد بود دعوایشان سر حفظ قدرت خواهد بود. قطب آمالشان حفظ قدرت و ریاست است. مسئله ۲۸۸۱-- در تاریخ بغداد ج ۱۱ از ص ۲۱۹ تا ۲۲۱ از ده طریق نقل کرده که رسول خدا فرموده امت من به بیش از۷۰ فرقه منشعب خواهد شد خطرناکترینشان آن فرقه ای است که قیاس و رای خود را مقیاس استنباط احکام قرار خواهد داد. اتفاقا مذهب ابوحنیفه صددرصد و سه مذهب دیگر هم بصورت پراکنده رای و قیاس را مقیاس اجتهاد قرار دادند. و از جهنمی شدن خودشان هم ابائی نداشتند. کانال مشکات در ایتا.............👇 https://eitaa.com/meshkat_ahlebeit کانال مشکات در تلگرام👇 https://t.me/mousavizanjany
مسئله ۲۸۸۲-- با توجه به حجم کار باقیمانده از مقدمات فقه، در نقل بعضی از نکته های تاریخ بغداد به همین چند مورد اکتفا می کنیم . و در این مسئله به روایت ۳۳۷۹ سنن ترمذی توجه میدهم که نقل می کند معاویه افتخار می کرده که احدی به من نمی رسد در حدیث نقل نکردن از رسول خدا (ص) . و این انسان اقل حدیثاً از رسول خدا ، تبدیل شد به امیر مومنین اهل سنت محترم !؟ . این دشمنی با حدیث و اما دشمنی با قرآن شان ؛ در خبر۲۴۴ نقل می کند پدری پسرش را تهدید می کرد که حق نداری در نماز برای حمد بسم الله بخوانی! در صورتی که در جزء سوره بودن بسم الله در سوره های دیگر اگر حرفی باشد در جزء حمد بودن بسم الله اختلافی نیست. این هم دشمنی با قرآن!! . با خلافت اهل‌بیت دشمن! با مرجعیت اهلبیت دشمن ! با نقل حدیث رسول خدا دشمن ، با خواند بسم الله قرآن هم دشمن . پس چه کسی دوست مدافعین کودتای سقیفه است؟! کعب الاحباریهودی. وهب ابن منبه مسیحی . تمیم داری مسیحی. عبدالله ابن سلام یهودی. زید ابن ثابت رابط یهود.!!! مسئله ۲۸۸۳-- در اینجا کمی درنگ می کنیم و اصلهائی را بصورت کبرای کلی معرفی می کنیم. یک : تمام روایات تفسیری اهلبیت (ع) در ذیل آیات ۴۹ ، ۵۰ و ۵۱ در سوره عنکبوت باید اصل بشود . دو : تمام روایات اهل سنت درباره ضرورت حفظ قرآن در ذیل این آیات اسرائیلی است . سه : تمام روایاتی که نقل می کند در تورات آمده باید کتب آسمانی را در ذهن حفظ کرد و نباید نوشت دروغ است و غرض کعب الاحبار از نقل این متن تورات زمینه سازی برای تحریف قرآن است . می خواهند مسلمانان قرآن را ننویسند و حفظ کنند تا روزی تحریف شود. چهار : مطالبی که در محافل رایج قرآنی دست به دست منتشر می شود درباره حافظ قرآن بودن عایشه ، حفصه، ابوبکر و عمر ووو جعلی است. پنج : تشویق به حفظ و منع کتابت قرآن و حدیث طرح دشمن بود. شش : واژه حافظ بعنوان لقب حافظین ربطی به اسلام ندارد و سیاسی بود. کانال مشکات در ایتا.............👇 https://eitaa.com/meshkat_ahlebeit کانال مشکات در تلگرام👇 https://t.me/mousavizanjany
مسئله ۲۸۸۴-- در موطا مالک ص ۶ آمده حدیث سلسله الذهب اهل سنت این است : (( مالک عن نافع ، عن ابن عمر)) این سلسله الذهب نیست سلسله الجعل الاسرائیلی است . هر سه نفرشان کذابند. مسئله ۲۸۸۵-- در موطا مالک در روایات ۳۷۱ و۷۵۰ و ۷۵۴ و ۸۶۸ و ۸۷۵ و ۸۸۲ و ۸۹۸ و ذیل خبر۱۰۵۲ و۱۱۷۳ و۱۱۸۴ و ۱۳۵۴ و۱۴۴۷ و۱۷۱۹ علی (ع) راوی است اما راوی سلسله الذهبی نیست‌ . پس علی (ع) امام نیست ، مرجع نیست . راوی سلسله الذهبی هم نیست. اما یک برده کابلی الاصل راوی سلسله الذهبی است! مسئله ۲۸۸۶-- در موطا مالک ۱۸۰ مورد عمل عمر عین عمل رسول خدا ، شده حجت.!! و از حدیث شماره ۱۰۸۹ به بعد ۷۰ مورد مالک گفته : امر مجتمع علیه این است ،و اجماع انسان شده حکم خدا!. و احتمال دادم تعداد قال مالک از تعداد قال رسول الله بیشتر است. و در کل موطا روایات منقول از رسول خدا در حدود ۴۰درصد بود. باقی ربطی به اسلام نداشت. حرف خودشان بود. مسئله ۲۸۸۷-- در خبر ۹۱۱ عبدالملک ابن مروان به حجاج ابن یوسف سفاک سفارش می کند باید فقط فتوای پسر عمر ملاک عمل باشد. مسئله ۲۸۸۸-- ابن معین رجالی متمایل به دربار می گفته :(( مالک یکی از حجج الله علی وجه الارض است.)) که پس از سه سال از مرگ پدرش متولد شد که مادرش شوهر نداشت.!! موطا ص ۶ مسئله ۲۸۸۹-- شافعی می گفته پس از قرآن کتابی معتبر تر از موطا مالک نیست و مالکیها هم روزی با قفل یک انبار زدند شافعی را کشتند .!!( همان) مسئله ۲۸۹۰-- منصور دوانقی سفاک دستور داد موطا کتاب فقهی جهان اسلام شود و عملا هم شد . (موطا ص ۹) کتابی که فقط برای جلوگیری از انتشار فتاوای امام باقر( ع) و صادق( ع) تالیف شد. کانال مشکات در ایتا.............👇 https://eitaa.com/meshkat_ahlebeit کانال مشکات در تلگرام👇 https://t.me/mousavizanjany
مسئله ۲۸۹۱-- چون مالک لو داد که رسول خدا فرموده اصحاب من پس از من کودتا کرده مرتد خواهند شد شافعی از مالک گله مند شد. اما می گفته مالک از حرف خود پشیمان شده است. ص ۱۲ مسئله ۲۸۹۲-- مالک موطا خود را با روایت مغیره ابن شعبه زناکا و قاتل بعنوان تیمن و تبرک شروع کرده است.!! مسئله ۲۸۹۳-- در خبر ۲۱۶ موطا مفتی کعب الاحبار است و عبدالله ابن عمرو عاص در شک بین ۳ و۴ !! امتیازش اخذ حدیث از دو پرچمدار یهود است.!! لذا موطا شده مرجع.! مسئله ۲۸۹۴-- تا خبر ۲۴۰ از ۳ خلیفه راشد چندان خبری نیست ، در آنجا از عمر حدیث دارد آن هم علیه اعتبار قرآن که در سوره جمعه فاسعوا الی ذکرالله ، فامضوا الی ذکر است .! مسئله ۲۸۹۵-- در خبر۲۴۳ موطاء کعب الاحبار ابوهریره را برده به کوه طور تا در جای مقدس اخبار اسرائیلی تزریق کند .و از ماهیت سنت رسول خدا هم اطلاعاتی به دست آورد. مسئله ۲۸۹۶-- در خبر۲۵۳ عمر نمازی تحمیل می کند از شدت طول آن مردم با عصا قیام می کنند و سر پا می مانند. مسئله ۲۸۹۷-- در خبرهای ۲۹۳ و۳۱۶ و۳۱۷ و ۲۶۶ زید ابن ثابت فارغ التحصیل از دانشکده ماسکه یهودیان مدینه در باب استحباب خواندن بخشی از ۱۷ رکعت یومیه در خانه فتوای می دهد ، حفصه و زید ابن ثابت صلاه وسطی را تفسیر به نماز عصر می کند و کعب الاحبار فتوای فقهی می دهد. مسئله ۲۸۹۸-- در خبر ۳۹۷ موطا صلوات بر محمد (ص) همراه با ازواج است اما در خبر ۳۹۸ همراه با آل!! مسئله ۲۸۹۹-- در خبر۲۰۸ عبدالله ابن عمر از پیش خود فتوای می دهد، اما در خبر۴۴۲ نوشته او از غیر رسول خدا اخذ خبر نمی کند. مسئله ۲۹۰۰-- یهود میخواهد هم در صحیح بخاری و هم در خبر۴۴۶ موطا عذاب قبر را از طریق عایشه ام المومنین به خانواده وحی تزریق کند. مسئله ۲۹۰۱-- در خبر ۴۶۹ عمر بدون وضوء قرآن مسح می کند و قرآن می خواند و مردم اعتراض می کنند. و عمر می گوید مگر مُسیلمه ( مدعی نبوت) این فتوای را صادر کرده است!؟. مسئله ۲۹۰۲-- در خبر ۴۷۶ آمده عمر سه بار گفت یا رسول الله! اما رسول خدا اعتنا نکرد. سپس اضافه کرده آیه به نفع عمر نازل شد. یعنی خدا و عمر هم خط بودند و رسول خدا خط منحرف ( العیاذالله) داشته است. موطا نوعی عمَرنامه است. مسئله ۲۹۰۳-- در خبر۴۷۷ اعتراف کرده عمر در طول ۸ سال تلاش برای حفظ قرآن به جز بقره هیچ سوره ای را نتوانست حفظ کند. مسئله ۲۹۰۴-- در خبر۴۸۲ موطا عمر یک روزی بخاطر قرآئت آیه سجده با کل مردم سجده کرد اما روز بعد پس از قرآئت آیه سجده نه خودش سجده کرد و نه مردم.!! مسئله ۲۹۰۵-- در خبر ۵۵۹ محمد ابن کعب قرظی یهودی ظاهرا مسلمان هم مطابق اسرائیلیات قصه نقل می کند و هم اسلام حساب می کند.! مسئله ۲۹۰۶-- در خبر۷۳۸ عبدالله عمر تلبیه رسول خدا در حج را تغییر داد و اضافه کرد. مسئله ۲۹۰۷-- در خبر ۷۵۰ علی (ع) عثمان را در مسئله قصر و اتمام نماز در منیٰ محکوم کرد که عثمان خلیفه بود.! مسئله ۲۹۰۸-- در خبر۷۷۱ سعد وقاص ، ضحاک ابن قیس جلاد مدافع کودتای سقیفه را کوبید و ثابت کرد عمر نفهمیده حج تمتع را ممنوع کرده است. مسئله ۲۹۰۹-- در خبر ۷۹۲ کعب الاحبار یهودی از سوی عمر هم امیر قافله شد و هم دوبار فتوای شرعی صادر فرمود. مسئله ۲۹۱۰-- در خبر ۱۲۲۰ موطا مالک ، عبدالله ابن عمر حتی حکم طلاق زنش را بلد نبود، اما در کل موطا ۲۰۸ فتوا صادر فرمود.!! مسئله ۲۹۱۱-- در موطا مالک در خبر ۱۲۸۲ پسر عمر فتوای میدهد رضاع کبیر مفید حلیت نیست .اما دختر ابوبکر در خبر۱۲۸۳ فتوای میدهد مفید حلیت هست. و عمر در خبر ۱۲۸۹ رضاع کبیر را قبول نداشت. اسلام ابزار خاندان حاکمان .!! مسئله ۲۹۱۲-- در خبر۱۳۹۶ موطا یک بار پدر خانم پسر عمر ابوموسی اشعری که استاندار بصره بوده بیت المال را از طریق آقازاده های عمر خلیفه مسلمین ( که یکی دامادش بوده) تبدیل به مال التجاره کرد و پسران عمر عبدالله و عبیدالله سود آن را به جیب زدند سپس بیت المال را سالم تحویل عمر دادند. عمر قبول نکرد ، سپس با واسطه کسانی عمر در قبال ضمان و ریسک آن که بر گردن دو پسرش بوده نصف سود را داد و نصفش را به بیت المال برگرداند. باز خدا پدرش را رحمت کند همه اش را امضا نکرد فردا گیر بیفتد . کانال مشکات در ایتا.............👇 https://eitaa.com/meshkat_ahlebeit کانال مشکات در تلگرام👇 https://t.me/mousavizanjany
مسئله ۲۹۱۳-- ابن ابی شیبه در المصنَّف خود در ج ۶ ص ۶۶ ده روایت نقل کرده دلالت میکند که اصحاب رسول خدا(ص) پس از رسول خدا و کودتای سقیفه از انگشتر طلا استفاده کرده و به حرمت آن اعتنا نمی کردند اما همه شان طبق فتوای اهل سنت عادل بودند.!!! مسئله ۲۹۱۴-- در المصنف ابن ابی شیبه در اول کتاب دیات ج ۶ ص ۲۶۹ نوشته رسول خدا دیه را ۸۰۰ دینار طلا قرار داد و عمر تبدیل کرد به ۱۰۰۰ دینار و ۱۲۰۰۰ (درهم) مسئله ۲۹۱۵-- در المصنف در ج ۶ ص ۲۷۰ آمده عمر گفت : ((زمان فرق کرده دیه بر اهل قرای ۱۲۰۰( درهم) باشد و زمان عوض شده تغلیظ دیه هم معنا ندارد وکذا ماههای حرام هم تغییر ندارد.)) پس عمر زیر سایه کودتا و قدرت شارع هم شد و کار خدائی و پیغمبری هم کرد.!! مسئله ۲۹۱۶-- در همان جلد ۶ ص ۵۰۲ (( ۷ روایت نقل کرده که هر کس نبیذ می خورد ۸۰ ضربه زیانه حد داشت.)) اما کل اهل سنت قبول کرده اند خود جناب عمر رضی الله عن المومنین تا لحظه مرگشان دست از نبیذ خوری بر نمی داشتند. در دوره پس از ترور نیز نبیذ می خورد و از جای خنجر خارج می شد.!! مسئله ۲۹۱۷-- همان ج ۶ ص ۲۲۷ نوشته :(( هیچ صحابه ای این شهامت را نداشته بگوید سوالاتتان را از من بپرسید جز علی ابن ابی طالب.!! اما او و خاندانش را قتل عام کردند و خودشان عادلند!! مسئله ۲۹۱۸-- در ج ۶ مصنف ص ۲۳۰ اول به علی (ع) افترا می زند که مخالف کتاب نوشتن بوده ‌سپس طبق روایات کثیره ، نوشته : ((عمر و هم خطّانش کل کتب تالیف شده را محو می کردند)). اما پس از تثبیت اوضاع و نابودی احادیث النبی از اسرائیلیان خواستند کتاب بنویسند که شد صحیح بخاری و مسلم و سنن و مسندها و هزاران و میلیون ها کتاب دیگر. کانال مشکات در ایتا.............👇 https://eitaa.com/meshkat_ahlebeit کانال مشکات در تلگرام👇 https://t.me/mousavizanjany
💠سوال : حضرت آیت الله موسوی دامت توفیقاته السلام علیکم آیا طبق آیه ی (۱۳۰+۱) در سوره ی انعام، از طرف خدای متعال پیامبرانی از 👈 《جنس طایفه ی جن 》 برای آنان ارسال فرموده؟ يَا مَعْشَرَ الْجِنِّ وَالْإِنْسِ أَلَمْ يَأْتِكُمْ رُسُلٌ مِنْكُمْ يَقُصُّونَ عَلَيْكُمْ آيَاتِي وَيُنْذِرُونَكُمْ لِقَاءَ يَوْمِكُمْ هَٰذَا ؟ قَالُوا شَهِدْنَا عَلَىٰ أَنْفُسِنَا وَغَرَّتْهُمُ الْحَيَاةُ الدُّنْيَا وَشَهِدُوا عَلَىٰ أَنْفُسِهِمْ أَنَّهُمْ كَانُوا كَافِرِينَ ✅پاسخ : وعلیکم السلام طبق روایات کثیره مفسره تا زمان پیامبر خاتم (ص) اجنه مکلف به اطاعت از انبیاء سلف نبوده اند گویا اصلاً مخاطب نبوده اند .این فقط پیامبر آخرالزمانی است که پیامبر اجنه هم هست. بعلاوه احکام فرعی مانند معاملات و شکل عبادات متوجه آنان نیست مگر حول محدوده شمول آیات سوره جن . پس پیامبر اجنه از انس است و نه از جن. و گویا محور احکامشان وجوب ایمان و اجتناب از کفر و القای شبهه در آیات است. کانال مشکات در ایتا.............👇 https://eitaa.com/meshkat_ahlebeit کانال مشکات در تلگرام👇 https://t.me/mousavizanjany
مسئله ۲۹۱۹-- طبق روایات منقوله در ص ۴۲۹ از جلد ۶ مصنف عمر دستور داد احدی از مسئولین قضائی کشور حق صدور دستور اعدام ندارند ، هیچ حکم اعدامی صادر نشود مگر با اذن من خلیفه . اما بزرگترین خونریزی جهان از پیروان همین سیاستمداران محترم ! صادر شد . سه نمونه اش سه جنگ علیه امیرالمومنین (ع) و یک نمونه اش کربلا . مسئله ۲۹۲۰-- در مصنف در ج ۴ ص ۴۱۷ روایات باب ۳۱۰ تقریبا همه صریح است در این که احدی از اهالی مکه حق ندارند از حجاج کرایه منزل بگیرند. این حکم شرعی آن مکان است اما اکنون یکی از بزرگترین درآمدهای جهانی درآمد از هتلهای مکه است.!!! و این حکم توسط رسول خدا و هر چهار خلیفه راشد مراعات شده بود منتها معاویه از بین برد. و سعودیها تابع معاویه شدند. مسئله ۲۹۲۱-- در مسند احمد و سایر کتب اهل سنت برای تحقیر رسول خدا و ترفیع مقام خلفا با تبعیت از یهود ۱۸ طریق روایت ساختند که رسول خدا در حال احرام با میمونه ازدواج کرده است. اما در مصنف ج ۴ ص ۲۲۶ یک باب مستقل روایت نقل کرده که اصل این قضیه دروغ محض بوده است .پس احمد، بخاری، مسلم و سائر صاحبان صحاح و سنن از عوامل خطرناک بوده اند. مسئله ۲۹۲۲-- در مصنف ج ۴ ص ۲۲۳ باب ۳۷ خبر۶ می گوید : عمر استفتاء مردم از او درباره احکام حج را به علی ابن ابیطالب ارجاع داد. بله اما علی حق خلافت نداشت.! علم مال علی دِرّه(شلاق) مال عمر.!! مسئله ۲۹۲۳-- قبله یهود ( بیت المقدس) آنقدر برای خاندان عمر رضی الله عن المومنین مقدس بوده پسر عمر حتی برای حج می رفت از بیت المقدس احرام می بست‌.!!! مصنف ج ۴ باب ۳ ص ۱۹۳ خبر ۵ . روزی عمر به دوست سعید ابن مسیب توصیه کرد زیارت بیت المقدس را عمره حساب کن.!! . مسئله ۲۹۲۴-- در مصنف ج ۴ ص ۵۴۴ باب ۴۹۷ خبر ۵ آمده ابن زبیر مخالف حج تمتع بود و می گفت به حرف کورتان ( ابن عباس کور شده بود) گوش نکنید ابن عباس شنید و گفت آن که هم چشم سر و هم چشم قلبش کور شده توئی!! برو از مادرت بپرس ، مادرش ( اسما خواهر عایشه) حرف ابن عباس را تایید کرد. پس مخالفت عمر هم مثل ابن زبیر با حج تمتع دشمنی با رسول خدا بوده است. کانال مشکات در ایتا.............👇 https://eitaa.com/meshkat_ahlebeit کانال مشکات در تلگرام👇 https://t.me/mousavizanjany