مسئله ۸۸۴-- این عالم سنی در ج ۶ ص۹۶ می نویسد : (( علی علیه السلام فرمود: من میراث و حقی را می طلبم که خدا و رسول او به من داده بودند شما کتکم می زنید سر آن میراث و حق اختصاصی من .))
پس اهل سنت آگاه بوده و هستند ۳ خلیفه غاصبند.
اگر غصبیت را قبول نکنند پس علی (ع) را باید محکوم به کذب کنند و اگر چنین کنند خلیفه چهارم خود را محکوم کرده اند.
تمام راهها به روی باطل بسته است.
مسئله ۸۸۵-- در ج ۶ ص۹۹ می نویسند :(( معاویه از نظر علی علیه السلام چندین ویژگی دارد
یک : دشمن خدا .
دو : دشمن سنت .
سه : دشمن قرآن .
چهار : اهل بدعت .
پنج : اختراع در دین .
شش : رشوه خور، نوکر دنیا.))
پس اهل سنت محترمی که معاویه را سید اعظم مسلمانان می دانند سیدشان کافر بوده است.
کانال مشکات در ایتا.............👇
https://eitaa.com/meshkat_ahlebeit
کانال مشکات در تلگرام👇
https://t.me/mousavizanjany
مسئله ۸۸۶-- در ج ۶ ص ۱۲۳ می نویسد :(( در کوفه ۳۰۰ نفر صحابه دفن شده قبر احدی از آنها را کسی نمی شناسد جز قبر علی علیه السلام را که دیگر همه می شناسند ..... واگر بعضی می گویند آن قبر مال مغیره است غلط می گویند ، قبر مغیره در منطقه (( الثویهّ .)) است.))
پس این خط علی است که ماند ، خط صحابه ولو در خط علی تحت شعاع شهرت عدل علی ماند.
مسئله ۸۸۷-- و در ص ۱۲۹ می نویسد: (( اگر کسی دقت کند علی علیه السلام در تمام شئون نسخه مطابق نسخه رسول الله است ( کپی برابر اصل) در جنگ ، در صلح ، در سیرت، در اخلاق، و کثرت شکایتش از منافقین از صحابه خود ، و متخلفین از دستوراتش.
اگر می خواهید بدانید من چقدر درست تحلیل می کنم سوره توبه را بخوانید)) پس این تیر خلاص ابن ابی الحدید سنی است بر عقاید کل اهل سنت محترم.
مسئله ۸۸۸-- در ص ۱۴۷ ابن ابی الحدید می نویسد :(( علی علیه السلام نحوه چشیدن لذت خلافت توسط مروان در آینده را تشبیه کرد به لیسیدن سگ پوزه خودش را با زبانش که حاکی از کوتاه بودن مدت خلافت او است.)) و آن طوری هم شد. (( لعقه الکلب انفه))
مسئله ۸۸۹-- در ص ۱۴۷ می نویسد : (( علی علیه السلام دست بیعت مروان را دست یهودی خواند)) پس رضی الله گفتن اهل سنت محترم به مروان مانند رضی الله گفتن آنها در حق یهود است. ما عرض می کنیم کدام دست مخالف علی بود اما متصل به یهود نبود!؟
مسئله ۸۹۰-- در ج ۶ ص ۱۵۰ می نویسد: (( عایشه می گفت ای مروان در حالی رسول خدا به پدر تو لعنت می فرستاد که تو در صلب او بودی)) ولی این ملعون به لعن رسول الله در محافل اهل سنت محترم رضی الله عنه است. خوب شد در آن فضای صدر اسلام شیطان مجسم نشد حتماً امروز برادران اهل سنت ما به شیطان هم می گفتند رضی الله عنه البته یهود از زیر بغل اهل سنت محترم در قالب تصوف به صراحت رضی الله عنه که چه عرض کنم به شیطان می گویند رئیس الموحدین.!!
بخوانید کتاب مجالس احمد غزاّلی سنی را.
مسئله ۸۹۱-- در ص۱۵۰ می نویسد :(( عبدالله ابن عمرو عاص می گوید رسول خدا وقتی خبر داد یک انسان ملعون داخل محفل خواهد شد پس از لحظاتی حَکَم ابن ابی العاص پدر مروان وارد شد)) این حکم زیر سایه عثمان به عزت ظاهری هم رسید. فعلا از محترمین محافل بخشی از مسلمین است .
پس ما در واقع اهل سنت نداریم بلکه مستضعفین فرهنگی تاریخی ، اعتقادی ، سیاسی داریم که اساس اعتقاداتشان بر ضد رسول خدا است. بندگان خدا فقط دارند خیال می کنند اهل سنت رسول خدا هستند.
مسئله--۸۹۳-- در ص ۱۵۰ از الاستیعاب نقل می کند که در آنجا آمده روزی علی (ع) به چهره مروان نگاه کرد و بعنوان پیشگوئی فرمود : وای بحال تو و وای بحال امت محمد از دست تو و از دست فرزندان تو .)) این موجود لعن شده از ارکان دولت اسلامی اهل سنت محترم است!. و دارای جواز فتوای و اجتهاد!!
مسئله ۸۹۳-- گاهی ام سلمه علیها الرحمه در واقع نقش نیروی اطلاعاتی داشته . ابن ابی الحدید در ج۶ در ص۲۱۹ نوشته : (( ام سلمه از طریق مکه یک نامه به امیرالمومنین نوشت مبنی بر این که : طلحه و زبیر و تابعینشان که اهل ضلالت هستند دارند عایشه را تحریک می کنند تا زیر سایه حمایت او بعنوان طالبین خون عثمان ،، او را بکشند ببرند بصره برای جنگ با تو ،خدا با تو است من برای کمک به تو دستم بسته است چون طبق نص قرآن زوجات النبی حق خروج از منزل ندارند. و الا به یاری تو می شتافتم ، اما پسرم نور چشمم عمر ابن ام سلمه را به سوی تو می فرستم او را توصیه کن بخیر تا در خدمتت باشد.))
پس طبق این متن اهل سنت عایشه ، طلحه، زبیر و تابعینشان همه اهل ضلالت هستند. اما امروز طبق منطق توصیه شده یهود ، شده اند رضی الله عنهم و مفتی و مرجع.
آری یهود معمار فساد است.
کانال مشکات در ایتا.............👇
https://eitaa.com/meshkat_ahlebeit
کانال مشکات در تلگرام👇
https://t.me/mousavizanjany
مسئله ۸۹۴-- در منطق قرآن کریم و اهلبیت(ع) ایمان بدون عمل صالح به درد طی طریق الی الله تعالی نمی خورد.
در سوره فاطر آیه ۱۰ آمده : (( الیه یصعدالکلم الطیب والعمل الصالح یرفعه)) این عمل صالح است که کلم طیب و اقرار باللسان و اعتقاد به دعوت خدای متعال را بالا می برد. متاسفانه در چند قرن گذشته نیاز مسلمانان به دانش فقهی فردی باعث شده اوقات شریف فقهای عظام صرف اجتهاد همین مسائل فقهی فردی بشود و دیگر بحث درباره توحید ، نبوت ، امامت و معاد بعنوان مسائل درجه دوم و حتی سوم محسوب شود. و طبعا روحانیون درجه دوم و سوم به مسائل اعتقادی مانند توحید ، عدل و نبوت بپردازند و بدبختانه این جابجائی در اجتهاد یعنی اشتغال روحانیون فاقد توان اجتهادی بالا به استنباط مسائل اصول دینی سبب شده جامعه از نظر اعتقادی آنقدر دچار انحطاط بشود که اخیرا کتاب مرثیه و مداحی را دیدم که یک فرد دارای سابقه دزدی سروده و منتشر کرده است و اکنون منابر تشیع زیر پای قاریان این مزخرفات است.
در همین قم کتابی درباره اعتقادات نوشته شده که صراحت دارد اصل در مسلمان صحت اعتقاد است و عمل صالح مهم نیست.!!
فقهای بزرگ بیشتر بحث حیض و غسل ، وصیت و ارث ، نکاح و طلاق لقطه ووو دنبال می کنند و روحانیون فاقد توان اجتهاد دارند خدا را معرفی می کنند ! و نتیجه عملی و علنی آن این شده
🔺الف: در یک سفر زیارتی بیش از صدبار از شیعه شنیدیم می گفت : امام حسین و امام زمان قبول کند و یا جزای خیر دهد حتی یک بار از خدا اسمی نبود.
🔺ب : یک نوجوان مظلوم غزهّ ای که تمام خانواده اش را از دست داده بود در ۳ دقیقه مصاحبه همراه با گریه ۳ بار لاحول ولا قوه و حسبنا الله و نعم الوکیل به کار برد ، اما امام حسین را در حد خالد ابن ولید هم نمی شناسد.! عوام شیعه نقش خدا را دارد از دست می دهد ( اگر تا بحال نداده باشد) و سنی نقش اهلبیت را.!! در حالی که رسول خدا دهها بار تکرار فرمود : (( ما ان تمسکتم بهما لن تضلوا ))
یعنی اگر نقش قرآن و حکم خدا و (( خدا مبدئی) را همراه با اهلبیت با هم نداشته باشید ، بدانید منحرفید . خدای بی اهلبیت و اهلبیت بی خدا اسلام نیست راه جهنم است.
آیا توحید کلینی ، طوسی ، علامه حلی ، محقق ، شیخ انصاری مشکل داشت؟ نه ، خب همان توحید را دنبال کنید .
توحید تبدیل شده به کتاب شعر یک دزد ، اسلام نیست راه جهنم است. الحمدلله فاطمیه داریم حسینیه داریم مهدیه داریم محسنیه ووو داریم پس اقلا در حد محسنیه ( سلام الله علیه) یک برنامه قرآنیه ، تفسیریه ، توحیدیه ، امامیه داشته باشیم که پایه هستند.
چه خوب است برای احیای اسلام مراسم عزا برای امام حسین ( ع) داریم. لله الحمد .
اما برای مرده ها قرآن را ۶۰ پاره کردیم و یا ۳۰ پاره کردیم آن هم نه برای تفسیر بلکه فقط می خوانیم بدون اینکه برنامه ای برای فهم آن از طریق خط امام حسین داشته باشیم . انتظار این بود و هست روحانیت جهان اسلام وقتی در جایگاه مهم قرار می گیرند اثرگذار باشند ،جهت دهنده بسوی عدالت اجتماعی باشند ، مسلط بر ابزار رساننده به مقصد (که عدل است) باشند، و ابتکار عمل را در دست بگیرند اما متاسفانه بجای این ،، خودشان ( مانند مجموعه های محکوم به تبعیت از جریان غلط حاکم بر جامعه ) نیز تابع وضع موجود و محکوم به حرکت در مسیر نادر می شوند.!!
امکانات مال من اما اثرگذاری مال وضع موجود!! .
امام حسین (ع) فرمود: انتظار از علماء دعوت به سوی اقامه عدل است.
اگر قادر به دعوت به اقامه عدل نیستیم پس قادر به هیچی نبوده ایم و نیستیم واژه حکومت از واژه (( حکمه الدابه)) اخذ شده یعنی افسار اسب مثلا .
یعنی صاحب کنترل برای هدایت در مسیر درست ، اگر کنترل برای حرکت در مسیر عدل در جامعه نداریم پس هیچی نداریم . باید اراده عالمان دارای توان ،( در مسیر احیای عدل) حاکم شود و جهت دهنده باشد، نه اینکه توان او را هم سیل حرکت انحرافی با خودش ببرد. هنگامی که سیل بنیان کن می آید تمام سنگهای صد کیلوئی یک تنی و چند تنی را میبرد .
اما زورش به ده هزار تنی نمی رسد مجبور می شود مسیر خود را تغییر دهد. انتظار اهلبیت از عالمان دارای نفوذ و تمکن این است مانند سنگ ده هزار تنی نه تنها تابع سیل نشود بلکه جهت سیل را هم تغییر دهد.
کانال مشکات در ایتا.............👇
https://eitaa.com/meshkat_ahlebeit
کانال مشکات در تلگرام👇
https://t.me/mousavizanjany
مسئله ۸۹۵-- در ج ۶ ص ۲۲۹ می نویسد :(( علی علیه السلام پس از شکست عایشه در جنگ جمل ابن عباس را فرستاد بسوی عایشه که بگوید شکست خوردی آماده شو علی (ع) می خواهد شما را برگرداند بسوی مدینه . ابن عباس می گوید وارد چادر عایشه شدم اصلا یک تعارف هم نکرد روی فرشی و یا چیزی بنشین من مجبور شدم خودم یک متکا در آورم و بنشینم روی آن .
عایشه گفت ابن عباس !! مرتکب خطا شدی ! سنت رسول خدا را شکستی چرا بدون اذن من روی متکای من نشستی؟!
گفتم اینجائی که تو نشستی این بیت تو نیست که خدا فرموده در آن مستقر باش ، ( چون مطابق آیه (( و قرن فی بیوتکن )) عایشه حق خروج از خانه نداشته است،)
بله اگر بیت تو بود من چنین حقی نداشتم .))
پس اهل سنت محترم دنبال عایشه ای می روند که با امام حقِ مورد قبولِ خدا و مردم جنگیده است.
❗️توجه کنید! اگر کسی مثل عایشه با علی بجنگد فاسق نمی شود اما اگر کسی از عمر فقط انتقاد لفظی کند محکوم به اعدام است.!!
این اسلام مال خدا و رسول خدا نیست. بلکه ساخت اهل کتاب است . اسلام عُمر مقدس ، اما اسلام علی ، نه تنها مقدس نیست بلکه جنگ کننده با آن اسلام مثل عایشه جنگجو را هم مقدس می کند.!!
این سیاست مال یهود است. از این اسلام مفتی و مرجع نمی شود ساخت .
مسئله ۸۹۶-- در ج ۶ ص۲۸۲ می نویسد :(( عمرو عاص از دشمنان پرُ اذیت و آزار و فحاش به رسول خدا بود. آن هم فحشهای متوالی بسیار زیاد ، او کودکان مکه را بسیج می کرده تا در حین عبور رسول خدا به ایشان توهین کنند . و رسول خدا نیز چاره ای جز نفرین و دعا علیه او نداشت .)) و اکنون عمرو عاص راوی اهل سنت محترم هستند.!!
و حجت خدا بر مسلمین.!!
مسئله ۸۹۷-- این سنی در ج ۶ ص!۲۸۲ نوشته :(( عمرو عاص ( پیش از مسلمان شدنش ) با چند نفر دیگر رحم حامل جنین شتری را با همان کثافتش که بیرن انداخته بودند برداشتند اندختند بر روی رسول خدا (ص) در حالی که در سجده بود و رسول خدا در حال سجده گریه کرد و به آنها نفرین کرد و دخترش فاطمه آمد سر و صورت پدرش را پاک کرد در حالی که هر دو گریه می کردند.!!))
آیا از اینها مفتی و مرجع می شود قبول کرد؟!
ولو اینکه با این جنایت و سابقه در ظاهر بعدا مسلمان شده باشند.!؟
مسئله ۸۹۸-- این عالم بزرگ سنی در جلد ۶ ص۲۸۳ می نویسد :(( مادر عمرو عاص ( نابغه) به دلیل ارتباط خاصش با ابولهب و امیه ابن خلف و هشام ابن مغیره و ابوسفیان و عاص ابن وائل ، وقتی عمرو عاص را آورد برای این کودک ۵ پدر پیدا شد ، نابغه گفت پدر واقعیش عاص ابن وائل است ، اما عمرو عاص عین ابوسفیان بود.
ولذا شاعری از ابوسفیان دفاع کرده و سرود :(( ابوک ابوسفیان لاشک قد بدت ....لنا فیک منه بینات الشمائل.)) یعنی ای عمرو عاص ! بینات می گوید پدرت ابوسفیان است.!!
این قبیل افراد مراجع و مفتی های اهل سنت محترم هستند .
نمی شود از آنها تقلید کرد .
کانال مشکات در ایتا.............👇
https://eitaa.com/meshkat_ahlebeit
کانال مشکات در تلگرام👇
https://t.me/mousavizanjany
مسئله ۸۹۹-- در جلد ۶ ص ۲۹۰ می نویسد :(( امام حسن فرمود در این موارد خاص یعنی در۷ مورد رسول خدا به ابوسفیان پدر معاویه لعن فرستاده است و تک تک موارد را در مقابل معاویه شمرد البته زمخشری می گوید به این دلیل نابغه گفت پدر بچه عاص ابن وائل است چون او بیشتر حق الزحمه پرداخت می کرده است. .)) پس از این ملاعین مفتی و مرجع در نمی آید.
مسئله ۹۰۰-- در ج ۶ ص ۲۸۹ مینویسد :(( امام حسن به معاویه فرمود تو آنقدر ضد خدا هستی وقتی در دوره کفرت پدرت ابوسفیان خواست مسلمان شود تو مانع شدی؟)) اکنون این معاویه بعنوان (( سیدنا الاعظم)) اهل سنت محترم زاهدان و چابهار مطرح است.! از معاویه سید ومفتی ومرجع نمی شود.
مسئله ۹۰۱-- این عالم سنی در ج ۶ ص ۲۹۱ می نویسد :(( امام حسن (ع) فرمود : معاویه ۷۰ شعر توهین آمیز درباره رسول خدا سروده بوده است.)) خب ! از این آدم جانی بالفطره مفتی، رهبر و مرجع و سیدنا الاعظم درست نمی شود.
مسئله ۹۰۲-- بنده خیال می کنم اگر یک عالم شیعه دوبار شرح ابن ابی الحدید را مطالعه نکند که در ظاهر نویسنده اش یک عالم سنی معتزلی است. خبری از تاریخ تکوین تشیع ، و عمق مظلومیت امیرالمومنین(ع) و امام حسن(ع) ندارد . در هیچ کتابی ندیده ام عظمت و قدرت استدلال امام حسن را مثل این کتاب منعکس کند. ابن ابی الحدید مثل حاکم نیشابوری در باطن شیعه بوده و تمام دفاعش از اهل سنت تاکتیکی بوده است. ابن ابی الحدید بزرگترین افشاگر تاریخ اسلام در قالب اهل سنت علیه اهل سنت است.
بنده او را از بزرگترین عالمان مدافع اهلبیت می شناسم. در طول تاریخ ۱۴۰۰ ساله اسلام هیچ کتابی نمی شناسم بیش از یک هزار سِّر سیاسی مستند علیه کودتای سقیفه افشا کرده باشد و نویسنده اش هم سنی باشد جز این کتاب.
این کتاب عظیم در دفاع از شیعه از نظر افشای اسناد اگر غنی تر از کتاب الغدیر نباشد کمتر نیست.
مثلا کدام تفسیر روائی شیعه آیه ۱۶ سوره اسرارا از قول معصومی درباره حکومت بنی امیه تطبیق داده است جز در این کتاب جلد۶ ص ۲۹۴ ؟؟.
مسئله ۹۰۳-- در ج ۶ ص۳۰۴ خبرهائی از قضایای ناموسی عمرو عاص نقل می کند که بنده شرم دارم از نقل آن . فقط اضافه کنیم بخوانید و این جنایتکاران مدافع کودتای یهود را به جهانیان معرفی کنید .تا فلسفه رضی الله عنه گفتنها را به دست آورید. که عبارت است از حفظ دست آوردهای یهود .
مسئله ۹۰۴-- در ج ۶ ص۳۲۳ می نویسد :(( عمرو عاص در حین مردن گفت : دارم می بینم سقف آسمان بر زمین خوابیده در حالی که من بین آن دو گرفتارم. در حدی در فشارم که گوئی نفسم از سوراخ سوزن عبور می کند سپس گفت خدایا هر چه دستور دادی عمل کن! زیربار نرفتم ، هر چه نهیم فرمودی ، گوش نکردم و مرتکب شدم به دادم برس .))
این دشمن خدا و دشمن دین خدا رضی عنه اهل سنت محترم است.!! و پرچمدار اسلام جناب عمر رضی الله عن المومنین.
مسئله ۹۰۵-- در جلد ۸ ص ۲۵۳ می نویسد :(( اباذر دشمن رانتخواران بود ، عثمان مخالف او بود ، دستور داد تبعید شود و اعلام کرد کسی ابوذر را در حین تبعید بدرقه نکند و کسی هم با او حرف نزند ، اما علی (ع) ، عقیل ، حسن(ع) حسین(ع) و عمار گوش نکردند بدرقه کردند ، عثمان مروان را مامور کرد بگوید کسی با ابوذر صحبت نکند ، اما امام حسن صحبت کرد ، مروان گفت حسن ! اگر نمی دانی بدان امیرالمومنین عثمان تماس با ابوذر را منع فرموده ! علی با شلاقی که در دست داشت از وسط دو گوش مرکب مروان را زد و خطاب به مروان فرمود برو خدا تو را در آتش افکند ! مروان برگشت و به عثمان شکایت کرد.....)).
من حقیر از نقل بقیه این صحنه حاکی از مظلومیت اهلبیت ، حاکی از مظلومیت اسلام و ابوذر معذورم ، قلبم مالامال از درد ،رنج ،حزن و اندوه است. این قطعه را بخوانید تا از جنایت رانتخواران حکومتی در صدر اسلام مطلع شوید و بدانید چه دستهائی در پشت صحنه تاریخی مروان های اَبَر رانتخوار را بعنوان مفتی ، مرجع و راوی و اصحاب و با عبارت رضی الله عنه معرفی می کنند.!!
کانال مشکات در ایتا.............👇
https://eitaa.com/meshkat_ahlebeit
کانال مشکات در تلگرام👇
https://t.me/mousavizanjany
مسئله ۹۰۶-- در جلد ۸ ابن ابی الحدید ص ۲۵۴ می نویسد :(( علی علیه السلام فرمود : ای اباذر! تو برای خدا با این رانتخوران دشمن شدی! ولی این قوم بخاطر دنیایشان .
یعنی تو خطر برای دنیای آنها و آنها خطر برای دین تو هستند .
سپس فرمود ای عقیل با برادرت خدا حافظی کن. و به همراهانش ( حسن و حسین) فرمود با عمویتان خدا حافظی کنید. ))
حالا طبق اصل حکومت رانتخوار عثمان همه شام حجت ، مفتی ، مرجع و رضی الله عنه هستند.!
مسئله ۹۰۷-- در جلد ۸ ص۲۵۴ می نویسد :(( ابوذر پیرمرد نحیفی بود . در حال تبعید بود ، در حین خدا حافظی خاندان وحی با او ابوذر گریه کرد و گفت خدا به شما بدرقه کنندگان جزای خیر دهد ای اهلبیت رحمت!
من با دیدن شما به یاد رسول خدا می افتادم، من در مدینه کسی غیر از شما نداشتم ، من بر حکومت عثمان سنگین بودم ، همانطوری که در شام بر معاویه غیر قابل تحمل بودم. ترسیدند در دو شهر مردم را علیه آنها بشورانم ولذا دارند مرا به منطقه ای تبعید می کنند که کسی جز خدا آنجا ندارم .))
پس لعنت خدا بر رانتخواران قدیماً و جدیداً و درود خدا بر ابوذر آخوند پرورش یافته در حوزه علمیه رسول اکرم (ص) و لعنت خدا بر تمام رانت دزدان ، رانت بازان ، رانت سازان ، رانتخواران . لعنت خدا بر سازنده شان ، برآورنده شان ، بر رابطشان بر مربوطشان ، لعنت خدا بر بزرگشان، بر کوچکشان ،بر توجیه گرشان ، لعنت خدا بر ارزشان ، بر پولشان ، لعنت خدا بر چک شان ،بر سفته شان بر برواتشان و حوالاتشان ، لعنت خدا بر محفلشان ، بر مذاکراتشان و مکالماتشان ، لعنت خدا بر تلفن شان بر مبایلشان بر کارخانه شان ، بر ماشین شان ، بر شرکتشان بر کاخشان ، بر استخرشان و لعنت خدا بر ممهّدین شان و مقدمه سازانشان . لعنت خدا بر بانکشان ، عاملشان و رئیسشان و وکیلشان ، لعنت خدا بر هماهنگ کنندگانشان ،بر صاحبان سهام شان ، لعنت خدا بر همراهانشان ،بر همگامانشان .
مسئله ۹۰۸-- در جلد۸ ص ۲۵۶ می نویسد : ((وقتی عثمان رضی الله عن المومنین کلید بیت المال را داد به مروان ( گله را تحویل گرگ داد)
یک حجم خاصی از بیت المال را اختصاص داد به زید ابن ثابت ( فارغ التحصیل از مدرسه ماسکه یهود و رابط رسمی و دولتی عمر و عثمان با یهود) و این رانتخواری یهود از بیت المال مسلمین را ابوذر شنید شروع کرد به خواندن آیه دال بر حرمت گنج سازی از طلا و نقره آن هم با صدای بلند در کوچه و بازار، وذچ عقده عثمان رضی الله عن المومنین ( رانتخوارترین رانتخواران ) از اینجا سر چشمه گرفت.))
اکنون یهود برای حفظ صحت این عمل رضی الله پشت سر رضی الله بر مروان و جناب عثمان رضی الله عن المومنین و همه دشمنان اسلام لازم دانسته . اما بر علی (ع) فقط کرّم الله وجهه جایز است.!! این دوخت مال چرخ خیاطی یهود است.
مسئله ۹۰۹-- در جلد ۶ ص۳۲۵ بطور خلاصه می نویسد: (( از نظر معتزله انحراف و جهنمی بودن عمرو عاص را با هیچ آبی نمی شود شست .
و توبه او قبول نیست )) تمام اهل جهنم در صدر اسلام در یک مسیرند آن هم مسیر غیر اهلبیت است . هر کس در مسیر اهلبیت نبوده جهنمی است.
کانال مشکات در ایتا.............👇
https://eitaa.com/meshkat_ahlebeit
کانال مشکات در تلگرام👇
https://t.me/mousavizanjany
مسئله ۹۱۰-- بنده خیال می کنم در خصوص فرقه (( مرجئه)) تنها در ایران بیش از یک هزار مقاله و کتاب نوشته شده و یا سخنرانی صورت گرفته ، هر چه مقدورم بوده مطالعه کرده ام علی رغم کوشش عزیزان و محققان به نظر قاصر حقیر هیچکدام بیان کننده واقع قضیه نبوده و نیست.
بعلاوه آنچه نوشته شده غالبا و یا تماماً جنبه تحلیلی دارد و نه تتبعی و کشف سندی .
⬅️قضیه از این قرار است : در تمام نامه ها و خطبه های امیرالمومنین و امام حسن مجتبی در اثبات حقانیت امیرالمومنین در ادعای خلافت استناد شده به داشتن سابقه در ایمان که از مقوله عمل است و سابقه در جهاد که از مقوله عمل است و سابقه در دفاع از رسول خدا در جنگها که از مقوله عمل است ، مخصوصا خطبه امام حسن که در شرح نهج البلاغه در جلد ۶ از ص۲۸۸ شروع شده و در صفحه ۲۹۴ تمام شده است.
این خطبه کاری کرده که معاویه گفته: (( قدانبآتکم انه ممن لانطّاق عارضته و نهیتکم ان تسبوه فعصیتمونی والله ما قام حتی اظلم علیّ البیت قوموا عنی ! فضحکم الله واخزاکم بترککم الحزم.))
توضیح اینکه امام حسن (ع) طوری در آن خطبه در کاخ معاویه آبروی معاویه و مزدورانش را برد که باعث شد معاویه آن حرف را بزند که ترجمه می کنم: من به شما (دولتی های خودم) قبلا گفته بودم او(حسن ابن علی) کسی است که در مقام بیان و محاجه ، ما توان مقابله با او را نداریم. من قبلا شما را نهی کرده بودم و گفته بودم به او فحش ندهید اما گوش نکردید! به خدا قسم او ( حسن ابن علی) از اینجا نرفت مگر این که کاری کرد این خانه جلو چشمم تیره و تار شد! بروید بیرون!!
خدا بخاطر بیشعوری تان شما را مفتضح کند و ذلیلتان کند. .
اما خطبه امام حسن این بود خاندان معاویه ، مروان ، ولید ووو از نظر نسل و نسب مشکل دارند از نظر ایمان مشکل دارند ،از نظر سابقه مشکل دارند و درست هم بود ،در حدی امام آبروی آنها را برد وقتی امام خواست برود عمرو عاص محکم یقه امام حسن را گرفت و گفت به مادر من نسبت زنادادی محکوم به حد قذف هستی. باید اینجا حد بخوری معاویه گفت رها کن.
خدا خیرت ندهد. پس از این حوادث بنیان کن معاویه و عمرو عاص چسبیدند به آیه ۵۳ زمر ،(( قل یا عبادی الذین اسرفوا علی انفسهم لاتقنطوا من رحمه الله ان الله یغفر الذنوب جمیعا )) با تمسک به این آیه ، حزبی ساختند بنام ((حزب مرجئه )) یعنی حزب کسانی که صِرف ایمان را در دخول به بهشت کافی می دانند و به هیچ وجه مرجئه ربطی به آیه مرجون لامرالله ندارد که در تمام مقالات تقریبا محور آن است.
پس از این تاسیس حزب ، حکام بنی امیه طلبکار هم شدند .چرا که می گفتند خدا خودش گفته نا امید نشوید و مرجئ بشوید.
صرف ایمان بس است ، پس سابقه داشتن علی در ایمان و جهاد امتیاز نیست .
( مراجعه شود به شرح نهج البلاغه ج۶ ص ۳۲۵)
مسئله ۹۱۱-- در ج ۶ ص ۳۳۶ می نویسد :(( روایت شده بخشی از اصحاب ( تابع سقیفه )) هم قمار باز شده بودند و هم شطرنج باز و هم دارای برنامه برای استماع به ترانه ی ِ ترانه خوان و هم شرابخوار )) اینها اصحاب رضی الله عنهم هستند؟!
مسئله ۹۱۲-- در ج ۶ ص ۳۴۲ می نویسد :(( عمر رضی الله عن المومنین در خانه خودش وقتی از دست یکی از اعضای خانواده خودش عصبانی می شد تا دست او را گاز نمی گرفت و خون در نمی آورد رها نمی کرد.))( حتی یعض یده عضا شدیدا حتی یدمیه)
این جانشین پیامبر رحمت بود ! و مرجع تقلید و مفتی.
مسئله ۹۱۳-- در ج ۶ ص۳۴۳ نوشته ((عبدالله ابن زبیر هم دقیقا در گاز گرفتن دست طرف و رها نکردن طرف تا خون جاری شود مثل عمر رضی الله عن المومنین بوده.))
مسئله ۹۱۴-- در همان آدرس نوشته (( از ابن عباس پرسیدند چرا در زمان عمر بحث عول در ارث را مطرح نکردی؟! گفت از هیبت ( گازگرفتن) عمر میترسیدم))
مسئله ۹۱۵-- در آدرس بالا نوشته (( از ابوسفیان هم پرسیدند چرا در بحث استلحاق زیاد فلان موضع را اتخاذ کردی؟
گفت : اخاف ..... ان یخرق علیّ اهابی، ترسیدم این اقا (گاز بگیرد) تا پوستم سوراخ شود. )) و میدانیم گاز گرفتن از شرایط ریاست و مرجعیت نیست.
کانال مشکات در ایتا.............👇
https://eitaa.com/meshkat_ahlebeit
کانال مشکات در تلگرام👇
https://t.me/mousavizanjany
مسئله ۹۱۶-- در جلد ۶ ص۳۴۳ می نویسد :(( طلحه به پسر عمویش ابوبکر در زمان خلافتش گفت : ای خلیفه رسول خدا ! واقعا فردا در پیشگاه عدل خدا چه پاسخی داری این موجود سر تا پا خشونت ( عمر) را بر امت مسلط کردی!؟
هنوز که تو هستی و قدرت خلافت در دست توست نمی توانیم از چموشی او در امان باشیم وای به حال امت که فردا این موجود بی لجام ، خود حاکم کل مسلمین شود!؟)) اما ما برای طلحه پاسخ داریم ، جناب طلحه!! این ابوبکر نبود عمر رضی الله عن المومنین را بر امت مسلط فرمودند، بلکه هم ابوبکر رضی الله عن المومنین را و هم عمر را و هم عثمان را آن کسی به قدرت رساند که دو روز قبل از شهادت رسول خدا به دهان مبارکش آن هم در حال خواب علی رغم هشدارش دارو ریختند ،و کسانی که شب کودتا ، بین زنان مدینه پول رشوه تقسیم کردند.
از این کودتاچیان مرجع فقهی نمی شود ساخت.
کانال مشکات در ایتا.............👇
https://eitaa.com/meshkat_ahlebeit
کانال مشکات در تلگرام👇
https://t.me/mousavizanjany
مسئله ۹۱۷-- در ج ۶ ص۳۵۷ نوشته :(( روزی ابوبکر به یک طرف افتاد و گفت : عترت رسول خدا ما هستیم :(( نحن عتره رسول الله صلی الله علیه و بیضته التی فُقِئت عنه)) قطب خاندان رسول خدا ما هستیم . پس حمله به خانه زهرای اطهر حمله به خارجیها بوده ؟! مگر تو دیروز نمی گفتی فاطمه ارث ندارد چون انبیا ارث بجا نمی گذارند اما امروز یک حکومت به شما به ارث گذاشتند.!!؟
از دزدان قدرت مرجع نمی شود.
مسئله ۹۱۸-- عمر وقتی حکم خدا را نمی دانست به سراسر جهان اسلام می نوشت : هر جا سواد نداشتید تا بفهمید حکم شرعی چیست وظیفه تان این است :(( اعرف ا الشبه ثم قس)) وجه شباهت را کشف کنید آنگاه حکم مورد مجهول را قیاس کنید بر حکم مورد معلوم.
مثلا اگر در فلان جنایت شرعا ۱۰۰ ضربه شلاق مقدر شده پس اگر کسی شیشه مصرف کند هم ۱۰۰ ضربه بزنید. اما امیرالمومنین در خطبه ای فرمود :(( فلاتستعملوا الرائ فیما لایدرک قعره البصر ولاتتغلغل الیه الفِکَر.))
شما حق ندارید در مسائل شرعی که بصیرتتان به عمق فلسفه آن نمی رسد و فکرتان توان جَوَلان ندارد از پیش خود جاهلانه فتوا صادر کنید.
اما پس از مدتی ابوحنیفه را ساختند که کارش ساختن قطعات یدکی جهت احکام شرعی برای مسلمین بود.
از این حکم سازان جاهل مفتی نمی شود.
مسئله ۹۱۹-- ابن ابی الحدید در شرح نهج البلاغه از انتشارات آیت الله نجفی در ج ۶ ص ۳۷۷ و۳۷۶ می گوید :(( علیّ علیه السلام معصوم مذهنا)) ( مذهب معتزله) و (( علی واجب العصمه )) مذهب الامامیه. پس حداقل معلوم شد از نظر ابن ابی الحدید و هم مذهبانش علی معصوم است و قاتلین معصوم نمی توانند مفتی و مرجع مسلمین باشند.
مسئله ۹۲۰-- در کودتای یهود در سقیفه اولین فاز فرهنگی فعال شد و آن به آتش کشیدن احادیث النبی بوده با اسم اهل کتاب !!
یعنی جهت نفی تمام ماسوا الکتاب (قرآن ) وقتی تمام احادیث نابود شد قومی را ساختند بنام حشویه معتقد شدند
یک : انبیاء به هر جنایتی مرتکب می شوند. ( شرح ابن ابی الحدید ج ۷ ص ۷ تا۱۱) .
دو : هر روایتی از هر کسی قابل قبول است . وقتی هر روایتی بشود اسلام پس اسرائیلیان می شوند امام ، و عملا هم طوری امام شدند که طبری امام المفسرین ۹۸درصد تفسیر خود را از اسرائیلیان گرفت.
یعنی در قرن اول که صحابه زنده بودند سینه شان پر از احادیث النبی (ص) بود نقل حدیث را منع کردند تا صحابه مردند .
وقتی مردند از هر بی سر و پائی روایت و تفسیر جمع کردند.
سه: قومی از خوارج ساخته شد که معتقد شدند خدا می تواند از هر کافری پیامبر مبعوث کند .
چهار : قومی از حشویه و برغوث از متکلمین نجاریه معتقد شدند رسول خدا ( العیاذبالله) پیش از بعثت کافر بوده است .
پنج : سُدّی مفسر دم دستی همیشه حاضر در تفاسیر ما می گوید ((وزر)) در (( و وضعنا عنک وزرک)) در سوره الم نشرح یعنی الشرک ، پس تفسیر مطابق این اسرائیلی نفوذی رسول خدا پیش از وحی و بعثت مشرک بوده است. این نحوه قتل اسلام با شمشیر یهود بود.
مسئله ۹۲۱-- ابن ابی الحدید در جلد ۷ ص ۳۹ صداقت حزب مکتب سقیفه را چنین نقل کرده (( ولید گفت ای علی! ما با تو بیعت می کنیم حرفی نداریم منتها با شرایطی بیعت می کنیم :
اول : تمام رانتهائی که در دوره عثمان به جیب زده ایم و یا بدست آوردیم را از ما نگیری ،(ان تضع عنا ما اصبنا من المال فی ایام عثمان )
دوم قاتلین عثمان را اعدام کنی ،و اگر از تو بترسیم قطعا به شام ( معاویه) ملحق خواهیم شد)).
آیا از این قوم دیروز جنوب شهری امروز شمال شهری ، رانتخوار ، محروم خوار و مستضعف خوار می شود مفتی و مرجع ساخت؟!
کانال مشکات در ایتا.............👇
https://eitaa.com/meshkat_ahlebeit
کانال مشکات در تلگرام👇
https://t.me/mousavizanjany
مسئله ۹۲۲-- در جلد۷ ص ۴۳ می نویسد :(( ابوبکر موازی با((زیّ)) رسول الله (ص) حرکت کرد.
اما به محض به خلافت رسیدن عمر او قومی را در برداشتن از کیسه بیت المال ( در رانتخواری) بر دیگری برتری داد. و در طول خلافت عمر این امتیاز خوری (و رانتخواری) تبدیل به فرهنگ شد ،( و اشربت قلوبهم حب المال وکثره العطاء) و اصلا به خیالشان خطور نکرد در بین امت کسانی ( مثل امیرالمومنین) هستند اوضاع را بر خواهند گرداند.
سپس عثمان که خلیفه شد وضع زمان عمر را توسعه داد و مردم اینقدر با بخور بخورهای عصر عمر و عثمان عادت کردند دیگر رانتخواری تبدیل به زندگی عادی شد .اما وقتی امام امیرالمومنین( ع) به قدرت رسید خواست اوضاع را از رانتخواری جدا کرده برگرداند به وضع عصر رسول الله (ص) و ابی بکر ، پس از ۲۲ سال رانتخواری دولتی ها عده ای موضع گرفته زیربار حکومت علی (ع) نرفتند. چون عمر و عثمان رانتخواری را تبدیل به فرهنگ ( بخوربخور) کرده بودند. و شد آنچه نمی باید بشود.))
پس نتیجه این شد وقتی اجازه دهید رانتخواری جای عدالت اجتماعی را بگیرد دودش را باید تحمل کنید . از رانتخواران مفتی و مرجع نمی شود. خب! این حرف ما است و نه اهل سنت محترم.
مسئله ۹۲۴-- در جلد۷ ص۴۷ می نویسد : امیرالمومنین (ع) فرمود: ((رسول خدا (ص) تمام اخبار حوادث آینده را به من خبر داده پیش من است ، حتی در حدی که یک قوم صد نفره از کفار مومن شوند و یا یک قوم صد نفره از مومنین منحرف شوند من اطلاع دارم .)) و ما ( یعنی ابن ابی الحدید ) بخشی را امتحان کردیم دیدیم درست است. بعنوان نمونه آنچه علی (ع) پیشگویی کرده بود و واقع شد عبارت اند از :
یک : شهادت خودشان .
دو : شهادت امام حسین(ع) .
سه : خلافت معاویه .
چهار : جنایت حجاج ابن یوسف . پنج : خروج خوارج .
شش : جنگ جمل .
هفت : جنگ صفین .
هشت : جنگ نهروان .
نُه : خروج عبدالله ابن زبیر .
ده : سونامی بصره .
یازده : ظهور بنی عباس با پرچمهای سیاه .
دوازده : تاسیس دولت توسط سادات از نسل خودش در مازندران مثل ناصر وداعی .
سیزده : قتل نفس زکیه در مدینه .
چهارده : تاسیس مملکت علوی در مغرب .
پانزده : خبر از کتامه مدافع عبدالله داعی معلم .
شانزده : قتل حمزه برادر نفس زکیه. هفده : قتل مظلومین منطقه (( وجّ)) هجده : خبر از بنی زریق و آل مصعب طاهر ابن حسین مدافعین بنی عباس
نوزده : خروج آل بویه از دیلمان حتی خبر از مدت سلطنتشان داد که کمی بیش از صد سال .
بیست : خبر از دولت عزالدین بختیار.
بیست و یک : خبر دادن به ابن عباس که اولادت حاکم می شوند.)) در آینده به شرط حیات در این خصوص خبرهائی را نقل خواهیم کرد. پس علم پیش علی بوده و درهّ و باتوم پیش عمر .
از جبهه عمر مفتی و مرجع ساخته نمی شود.
مسئله ۹۲۵-- در ج ۷ص ۶۴ می نویسد :(( رسول خدا فرمود : لایبغض احد اهلی الاحرمه الله الجنه.
یعنی احدی نیست که دشمن اهل بیت من باشد اما بر او بهشت حرام نشده باشد)) .
پس دشمنان اهلبیت همه جهنمی هستند. پس فلسفه این همه رضی الله عنه گفتنها معلوم شد که عبارت است از اینکه جهنمی را بهشتی معرفی کنند و طبعا از جهنمیها مفتی و مرجع نمی شود. معاویه ، مروان ، ولید، خالد، ابوهریره و صدها جنایتکار با رضی الله دارند لباس بهشتی پوشانده می شوند.!!
مسئله ۹۲۶-- شگرد یهود این بود
اول : سنت را نابود کنند که ابوبکر رونمائی کرد .
دوم : تفسیر قرآن را نابود کنند که عمر آنرا رونمائی کرد.
سوم : قرآنهای دارای تفسیر رسول خدا در حاشیه را آتش بزنند که عثمان آنرا رونمائی کرد .
چهارم : اهلبیت را قتل عام کنند که خاندان بنی امیه آنرا بر عهده گرفت پنجم : اسرائیلیات را در جهان اسلام منتشر کنند که توسط کعب الاحبار و عبدالله ابن سلام و عثمان و وهب ابن منبه و تمیم داری و روات تفسیر ثعلبی و ابوهریره و ۷۰۰ نفر دارای شناسنامه پیش حقیر ماخوذ از تاریخ و مجتمع در الغدیر با کلید زدن عمر انجام شد.
ششم : متصوفه را تولید کنند که معتقد باشد مسلمانی مساوی است با ساکت شدن در قبال ظلم که توسط خواجه ربیع ها انجام شد که جعل کرده بودند رسول خدا گفته :(( دیدید که مومنی لال شده و خفه خون گرفته بروید از ایشان حکمت یاد بگیرید (اذا رئیتم المومن صموتاً فادنوا منه فانه یلقی الحکمه.)
بع خواجه ربیع گفتند امام حسین را با تمام اهل و عیالش کشتند!
گفت : راستی کشتنش !؟
سپس ساکت شد .( شرح ابن ابی الحدید ج ۷ ص۹۳)
هفتم : فلسفه و علوم غیر اسلامی را به داخل جهان اسلام تزریق کنند ، تا محور شدن اهلبیت در ارائه علوم و اسلام شکسته شود .که توسط بنی عباس در عصر مامون رونمایی شد. پس ، از کودتاچیان مفتی و مرجع نمی شود.
کانال مشکات در ایتا.............👇
https://eitaa.com/meshkat_ahlebeit
کانال مشکات در تلگرام👇
https://t.me/mousavizanjany
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹 چنین مادرانی شهدا را پرورش میدهند
▪️ استقبال مادر شهید یمنی از پسرش؛
میگوید من تمام فرزندان و شوهرم را فدای این راه مقدس میکنم..
#به_ویژه_ترین کانال خبری در ایتابپیوندید👇.
https://eitaa.com/joinchat/4073259207Cd2916ef4d3
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴یمنی ها رو نشناختید
_ سالها بود که از زبان ایت الله بهجت می شنیدیم که : یمن یمن یمن، برای ظهور چشمهایتان به حوادث یمن باشد...
_ و این روزها متوجه می شویم که این عارف بزرگ چه می گفتند و چه چیزی را می دید که به عقل های ما خطور هم نمی کرد.
#یمن_شاهراه_ظهور
#طــوفـان_الاقـصـی