19.59M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠سوال :
نظرتون درباره این کلیپ که مربوط به خط استواست چیست؟
✅پاسخ: معرفی کننده محترم خطای بزرگی مرتکب شده است چون در خط استوای در طول سال فقط دو روز و شب مساوی است و در ۱۲ ماه
بجای ۴ فصل ۸ فصل دارد.
کانال مشکات در ایتا.............👇
https://eitaa.com/meshkat_ahlebeit
کانال مشکات در تلگرام👇
@mousavizanjany
🔶بخش سوم (١) از بررسی معیار تحقق بلوغ دختران ،....
🔹در این بخش ابتدا به زوایای پنهان و تاریخی این بحث می پردازیم،
سپس می رسیم به بررسی اعتبار روایات دال بر ملاک بودن ۹ سال:
الف: بارها بنده تکرار و تاکید کرده ام اگر ما بدون اطلاع از تاریخ وارد فقه شویم مسلما در فتواهای مربوط به امور اجتماعی و سیاسی خطا کرده و از قافله زمان عقب خواهیم ماند.
ب: بطور مسلم مردم قاره های گرم و گرمسیر طبع حاره و سریع البلوغ دارند، مردم آفریقا و حجاز سریع البلوغ تر از مردم روسیه دارند، و بطور کلی مردم ساکن در دو طرف استوا تا ۴۵ درجه سریع البلوغ تر از مردم ساکن در دو ۴۵ درجه طرفین دو قطب اند .
🔺لذا بخش اعظم روایات دال بر ملاک بودن بلوغ در ۹ سال حاکی از قابل ملاحظه بودن تعداد دختران به بلوغ رسیده در ۹ سال در عصر ائمه در حجاز است.
ج: در زمان فتوحات خلفا و بنی امیه و بنی عباس آنقدر از طریق اسیر گرفتن کنیز وارد خانه های مسلمین شده بوده ، که یکی از گرفتاری های جامعه مسلمانان رفتار استمتاعی غیر قابل کنترل با کنیزکان به اسارت گرفته شده بوده است. تنها مدافع راستین برده ها و کنیزها اهلبیت (ع) بوده اند، و اهلبیت برای دفاع از انسانیت کنیزان ۶ امام با کنیز ازدواج کردند و مادر ماجده ۶ امام اخری همه از کنیز بوده اند.
د : اهلبیت(ع) وقتی متوجه شدند حاکمان و به تبع آنها مردم بدون ملاحظه اخلاق و انسانیت از کنیزان سوء استفاده جنسی میکنند، لذا حکم اسلام را اعلام کردند که تا کنیزان به حد حیض نرسند در حکم زن نیستند بلکه در حکم طفل هستند ، ولی طالبان سوء استفاده های جنسی از کنیزان صغیره با هزار حیله و جعل کوشش می کردند راه سوء استفاده را باز نگهدارند، لذا بخشی از روایات به سند و مرسله و مرفوعه دال بر جواز ازدواج و استمتاع از کنیزان ۹ ساله که خون عادت ندیده اند در معرض و شُرُف و احتمال جعل است و بخشی نیز بخاطر سریع البلوغ بودن مردم حجاز بوده است، که دختران در ۹ سالگی خون عادت میدیدند، یعنی بلوغشان بخاطر ۹ ساله بودن نبوده است، بلکه بخاطر حصول بلوغ واقعی بوده است. نتیجه اینکه حتی اگر در حجاز بخش قابل ملاحظه ای از دختران در سن ۹ سالگی خون عادت می دیده اند و بالغ شرعی بودند ، اما در ایران چون دختران بین ۱۲ تا ۱۳ سال خون عادت می بینند و زمان بلوغ دختران ایرانی بین ۱۲ تا ۱۳ سال است، لذا برای دختران ایرانی معیار نیست و زمان بلوغ دختران ایرانی تابعی از ظهور خون حیض است که بین ۱۲ تا ۱۳ سال است. باقی مطالب در بخش بعدی.
کانال مشکات در ایتا.............👇
https://eitaa.com/meshkat_ahlebeit
کانال مشکات در تلگرام👇
@mousavizanjany
بخش سوم : (٢)
بررسی معیار در تحقق بلوغ دختران......
در ادامه بررسی زوایای پنهان تاریخی این بحث باید در این بخش سوم نیز پیش از بررسی روایات دال بر معیار بودن ۹ سال و رد کامل آنها به چند نکته دیگر اشاره کنم : (ه) در روایات دال بر معیار بودن ۹ سال برای دختران باید توجه کنیم : با توجه به این که درصد قابل ملاحظه دختران حجاز در حوالی ۹ سالگی خون عادت می دیده اند، لذا تصریح بر شرطیت ۹ ساله بودن در بلوغ دختران در درون خودش این معنا را داشته که ۹ ساله بودن دلیل و یا قرینه این است که این خانمها خون عادت دیده و به بلوغ واقعی رسیده اند،
یعنی ۹ ساله بودن معیار نبوده ،عادت دیدن معیار بوده لکن ۹ ساله بودن بعنوان خبر از بلوغ و تحقق عادت مطرح بوده است. و خود ۹ ساله بودن موضوعیت نداشته است.
۶-- با بررسی دقیق دستی و بلا واسطه این بنده حقیر , تنها اهل سنت در ۸۰ منبع اصلی شان روایت دال بر معیار بودن احتلام و بلوغ معرفتی، جسمی و عقلی (و معیار نبودن ) ۱۵ سال و ۹ سال را نقل و مطرح کرده اند که ما به چند آدرس اشاره می کنیم:
سنن ابو داوود خبر ۴۴۰۲ با عبارت رفع القلم عن الصبی حتی یبلغ ، و
خبر ۴۴۰۳ ...حتی یحتلم ، و
خبر ۴۴۰۱ حتی یحتلم، و
خبر ۴۳۹۸ حتی یکبر، و
خبر ۴۳۹۹ حتی یعقل، و۴۴۰۰ حتی یعقل و سنن نساُئی خبر ۳۴۳۲ و
ترمذی خبر۱۴۲۳ و
ابن ماجه ۲۰۴۱ وووو
جمعا ۸۰ مورد.
در این ۸۰ مورد یک بار سخن از سن دختر یا پسر به میان نیامده است.
۷-- هر عاقلی میداند که رعایت رسیدن روح و جسم کودک به حدی که احساس کند مکلف است ، موظف است ، مسئول است ، متعهد است ، و دیگر آزاد نیست ، این رسیدن ، کار جسم و روح کودک است، کودک باید برسد و باصطلاح کال نماند و این رسیدن مال عدد ریاضی لایشعر نیست، مگر عدد ۹ مکلف است؟ نه ، مگر عدد موضوعیت دارد؟ نه،
مگر هدف پنهانی و امنیتی در میان است؟ نه،
پس در دوره طفولیت کودک منتظریم چه چیزی بوجود آید؟!
آیا منتظریم یک عدد ۹ و گردش زمین به مقدار ۹ سال محقق شود؟! و یا نه ، منتظریم انسان فاقد درک و شعور کافی،، درک و شعور لازم پیدا کند؟
منتظریم انسان برسد، انسان ، به عقل لازم برسد، و به جسم لازم برای خدمت برسد، بلی این مراد شرع مقدس است، گیرم دختر رسید به ۹ سال ، اما هیچ تغییر و تکاملی در شعور، درک ، عقل ،
و احساس مسئولیت او پیدا نشد ، با روزه گرفتن بدون درک معنای روزه و بدون توان لازم برای روزه گرفتن و صرفا با شکنجه شدن از طریق روزه گرفتن ((برای او لا یعقل)) چه تکاملی در او پیدا می شود؟! در حالی که قرآن فریاد می زند باید دختر به حلم و عقل برسد ، عزیزم ! عدد ۹ که عقل نیست ، تا با رسیدن به آن به بلوغ برسد،
۸-- هر اهل تاملی تشخیص میدهد واژه ((رسید)) مستلزم وجود سه چیز است، اول مبدا، دوم شیء حرکت کننده و سوم مقصد . پس اگر عاقلی از کسی شنید که گفت(( رسید )) می فهمد یک شئی از یک جائی حرکت کرده بوده و اکنون رسید به جائی ، پس مقصد داشتن عضو لازم معنای واژه ((رسیدن ))است، حالا ، در بحث بلوغ دختر می گوئیم دختر شرعا به بلوغ رسید،
خوب سوال می کنم این دختر که رسید و شد بالغ ، و بالغ یعنی موجودِ به مقصد رسیده ،
خوب این خانم به چه چیزی رسیده که قبلا نرسیده بوده؟!
مقصد چه بوده ؟!
در اینجا قائلین به معیار بودن رسیدن به ۹ سالگی ، می گویند هدف شرع رسیدن دختر به یک عدد خشک ریاضی بوده که ۹ بود! یعنی خدا دختر را آفریده بوده به سوی یک مقصد عالی بنام عدد ریاضی ۹ همین، اما عرض می کنم قطعا نه خیر . مقصد را خدا تعیین کرده ، مقصد حلم و عقل لازم برای پذیرفتن مسئولیت و تکلیف است،
یبلغ الحلم. ای داد و بیداد قرآن فرموده دختر بالغ یعنی دختر به حلم و عقل رسیده ولی ما می گوئیم به عدد رسیده ، !
باقی مطالب در بخش چهارم .👇
کانال مشکات در ایتا.............👇
https://eitaa.com/meshkat_ahlebeit
کانال مشکات در تلگرام👇
@mousavizanjany
💠یک سوال :
استاد! اتفاقا آیت الله جعفر سبحانی و دیگران به آیه ۵۸ و ۵۹ سوره نور در رابطه با شرطیت و یاعدم شرطیت رسیدن به حلم بحث مفصلی کرده اند ولی شما تاسف خورده اید که فقها توجه نکرده اند.!!
✅پاسخ: بنده تمام متون مباحث ایشان در نقد نظر آیت الله مرحوم صانعی را در اختیار دارم ولی زاویه ورودشان درست نیست . منظور من نگاه خاص اهلبیتی به آیه است که توجه نشده است. عجله نکنید تازه کارمان شروع شده است. استدعا دارم تا بحث من تمام نشده تحمل فرمائید سپس متواضعانه با رغبت کامل در خدمت هستم .
کانال مشکات در ایتا.............👇
https://eitaa.com/meshkat_ahlebeit
کانال مشکات در تلگرام👇
@mousavizanjany
سوال :
سلام حاج اقای عزیز
میدانیم که مسیحیان الا قلیل درباره ی حضرت مسیح غلو میکردند یعنی بعلاوه ی آنچه که از فضیلت او دارا بود میگفتند و بر آن نیز می افزودند حال سوال:
چرا نطق حضرت عیسی در گهواره در اناجیل ذکر نگشته است با اینکه مقتضای حال مسیحیان این بوده که ابدا" از ذکر فضیلتی باز نمانند؟؟
ولکن قرآن آن را ذکر نموده است.
✅پاسخ :
سلام چون خداوند کودک نمی شود و یا از کودک خدا نمی شود.
از نظر آنها مسیح بخشی از خدا است.
کانال مشکات در ایتا.............👇
https://eitaa.com/meshkat_ahlebeit
کانال مشکات در تلگرام👇
@mousavizanjany
💠سوال :
سلام استاد بزرگوار
استاد کتابی را به ما معرفی کنید که پژوهشی جامع و کامل کرده باشد من باب نحوه ی چگونگی فوت پیامبر که آیا شهادت بوده یا بخلاف.
✅پاسخ :
سلام تاریخ طبری که شهادت بود .
➖➖➖➖➖➖➖
💠سوال :
بی زحمت اسم کتب منابع رو هم ذکر بفرمایید.
به عنوان مثال : (جلد ۳ باب ۲۸از ابواب لباس مصلی خبر۴)
یا (جلد ۱۸ باب ۲۸ از ابواب مسروقه) مربوط به چه کتبی هستند؟
✅پاسخ : وسایل الشیعه .
کانال مشکات در ایتا.............👇
https://eitaa.com/meshkat_ahlebeit
کانال مشکات در تلگرام👇
@mousavizanjany
بخش چهارم :
بحث معیار شناسی در بلوغ دختران.
در بخش دوم ۲۵ روایت و یا ۲۵ دسته روایت دال بر معیار بودن بلوغ به ۱۲ تا ۱۳ سال برای دختران آوردیم .
و در بخش سوم نیز یک دسته روایات .
اینک ادامه ادله دال بر معیار بودن ۱۲ الی۱۳ سال:
۲۷-- : در بحار ج ۱۴ ص ۲۰۳ و ص ۲۰۷ در قضیه بلوغ حضرت مریم , امام
می فرماید: وقت بلوغ (( اذا بلغت مبلغ النساء )) که اشاره به زمانی است که مریم به حد زن بودن رسیده بوده که اشاره به خون حیض دیدن است که در حوالی ۱۳ سالگی است.
۲۸-- در کافی ج ۵ ص۳۹۴ خبر ۶ ( که همان روایت ۱۵۴۰ در جلد ۷ تهدیب است ) امام در پاسخ به سوالی که با عبارت ((البکر اذا بلغت مبلغ النساء)) آمده بوده پاسخ داد . این عبارت نشان می دهد در زمان ائمه معیار در بلوغ این بوده دختر به حد زن برسد که با عادت محقق می شود. و نه با ۹ سال.
۲۸-- روایت نبوی مشهوره که اذا بلغت مبلغ النساء وجب علیها الارتداء کما یجب علیها القیام بفرائض الاسلام و واجبات الدین ،
که مکرر در متون اهل سنت منتشر است.
۲۹-- روایت مشهوره و منتشره نبوی دیگر : قال رسول الله (ص)ان المرئه اذا بلغت المحیض لا یصلح ان یرای منها الا هذا، و اشار الی الوجه.
که میرساند احکام حجاب با بلوغ به حیض رابطه دارد درالمنثور ج ۵ ص۴۲،، و این روایت در تفسیر ابن کثیر و تفسیر قرطبی و جوامع سیوطی و سنن بیهیقی ووو زیاد آمده است .
۳۰-- در کتاب نوادر راوندی از موسی ابن جعفر (ع) از رسول خدا(ص) آمده: لو ان غلاما" حج عشره حجج ثم احتلم کانت علیه فریضه الاسلام اذا استطاع الیه سبیلا (بحار ج ۹۹ ص۱۱۵)
پس در بلوغ پسر ۱۵ سال ملاک نیست ، احتلام ملاک است. و در دختر حیض .
۳۱-- روایت قرب الاسناد در بحار ج ۱۰۳ ص ۱۶۱ خبر ۲ : سالته متی ینقطع یتمه قال : اذا احتلم و عرف الاخذ والاعطا .
۳۲-- در بحار جلد ۱۰۳ ص ۱۶۱ از رسول خدا (ص) همان مضمون را دارد و نه ۱۵ و یا ۹ سال .
۳۳-- در همان آدرس بالا ص ۱۶۲ خبر۵ باز احتلام معیار است .
۳۴--و در همان آدرس ص ۱۶۳ خبر ۸ رسول خدا فرموده لا یتم بعد احتلام
۳۵- در همان آدرس ص ۱۶۳ خبر ۱۰ باز ملاک احتلام است.
۳۶-- همان آدرس ص ۱۶۵ خبر ۱۵ از عیاشی
۳۷-- و خبر ۱۶ ...
۳۹--- وخبر۱۸.
۴۰-- سنن ابو داود کتاب الوصایا خبر ۲۸۷۳ ...
۴۱ -- غوالی اللئالی ج ۳ ص۱۱۵...
۴۲-- لایتم بعد حلم و یا احتلام ، سنن ابو داود خ ۲۸۷۳
۴۳-- کنزالعمال خ ۶۰۴۶
۴۴-- کنزالعمال خ ۱۵۰۵۴ ....
۴۵-- کنز العمال خبر۶۰۴۶...
۴۶-- همان خبر ۶۰۴۵ ...
۴۷-- بحار ج ۹۶ ص ۲۶۲ ...
۴۸-- بحار ج ۸۸ ص۱۳۲ ...
۴۹-- جامع احادیث الشیعه ج ۴ ص۸۰ ..۵۰-- سنن بیهقی ج ۷ ص۵۷ ..
۵۱-- معجم اوسط طبرانی ج ۱ ص۹۶ ..۵۲-- تلخیص الحبیر ج۳ ص۱۰۱ ..
۵۳-- نصب الرایه ج۳ ص ۲۱۹ ...
۵۴-- درالمنثور ج ۱ ص ۲۸۸ ...
۵۵-- ارواء الغلیل ج ۵ ص۷۹...
۵۶-- مشکل الآثار ج ۱ ص ۲۸۰ ...
۵۷-- فتح الباری ج ۹ ص۳۸۲...
۵۸-- کشف الخفاء ج ۲ ص۵۱۷...
۵۹-- معجم کبیر طبرانی ج ۴ ص۱۶...
۶۰-- مصنف عبدالرزاق خ ۱۱۴۵۰ ..
۶۱-- جامع مسانید ابوحنیفه ، ج۲ ص۳۹. ۶۲--- مسند ابو حنیفه ص۱۸۳....
۶۳-- علل متناهیه ج ۲ ص ۱۵۲...
۶۴ -- مجمع الزواید ج ۴ ص۲۲۶..
۶۵-- مطالب العالیه خ ۱۴۳۷...
۶۶-- مصنف عبدالرزاق خ ۱۳۸۹۹
۶۷ -- باز نصب الرایه ج ۳ ص۲۱۹ ..
۶۸-- زاد المسیر ج ۳ ص۳۶۰ ...
۶۹-- تاریخ خطیب ج ۵ ص ۲۹۹ ..
۷۰-- الکامل ابن عدی ج ۲ ص ۸۵۳...
۷۱-- اذکار النوویه ص۳۶۱..ووو
در ۲۱ منبع دیگر اهل سنت هم شناسائی شده است که لیست کامل آن پیش بنده موجود است که جمع منابع آن به بیش از صد و بیست می رسد که در تمام این روایات فقط رسیدن به احتلام و حیض معیار در بلوغ کودکان است و سخنی از ۱۵ و یا ۹ سال نیست .
⭕️نتیجه در این بخش چهارم این است که مجموع روایاتی که بین شیعه و سنی وارد شده و دلالت دارد معیار در بلوغ دختران دیدن حیض و در پسران محتلم شدن است و سخنی از سن نیست . مسلّما به حد تواتر اجمالی می رسد . و چون تواتر اجمالی دارد و از طرفی هم پشتوانه قرآنی دارد نیازی به بررسی اعتبار سند نیست علاوه از اینکه بین این صدو بیست مورد ۴۰ روایتش معتبر است.
حال در بخش پنجم میرویم سراغ پرونده روایات دال بر ۹ سال و ثابت می کنیم روایات دال بر معیار بودن ۹ سال برای بلوغ دختران حول محور استمتاع، از کنیزکان و دختران است .
هر جا و یا غالبا مسئله ۹ سال مطرح شده یا سائل سوال از دخول و ازدواج کرده و یا امام پاسخ را طوری داده تا معلوم شود عیاشان زمان , دنبال پیدا کردن جواز دخول و استمتاع از دختران صغیر بوده اند .
دو خبر ابن ابی عمیر حول محور دخول است که نتیجه بگیرند دخول به دختر ۹ ساله جایز است و همچنین روایت زراره ، حلبی ، ابو ایوب ، طلحه ابن زید ، برید ابن معاویه ، یعقوب ابن یزید ، و محمد ابن مسلم . اینها محور روایات دال بر جواز دخول بر دختر ۹ ساله است!!
چون کنیزکان تفلیس و شمال آفریقا مثل سیل بعنوان کنیز ریخته بوده به کاخ👇
👇👆👆👇👇
های بنی امیه و بنی عباس ، کنیز داران حاکم، با منتشر کردن جواز دخول بر دختران اسیر آنهم به اسم اهلبیت در صدد استفاده حداکثری از کنیزان بوده اند. و موفق هم شدند طوری سازمان جعل را وسیع کنند که به مخیله کسی نیامد که قرآن کریم گاهی با رسیدن به حُلُم و گاهی با رسیدن به نکاح و گاهی با رسیدن به : ((اشدّه)) جلو سوء استفاده های جنسی گرفته است.
حالا چگونه اهلبیت در مقابل قرآن می توانند بفرمایند نترسید همین که دیدید ۹ ساله شدند استمتاع کنید چه حلمی باشد چه نباشد . عدد سال به ۹ رسید پس دختر هم رسید، حلم دیگر چیست ؟!. آزادید !!
انشاالله در بخش پنجم به پرونده تاریخی این مسئله اخلاقی اجتماعی و سیاسی اشاره خواهیم کرد .
کانال مشکات در ایتا.............👇
https://eitaa.com/meshkat_ahlebeit
کانال مشکات در تلگرام👇
@mousavizanjany
💠سوال :
خوب هستین،صبح بخیر
سوال اولم این هست... دلیل نجس بودن سگ چیست!؟
✅پاسخ :
ممنون . ۲۰ درصد (( انسانهای حق مردم خوار و رانتخوار و دزد )) ۸۰درصد ثروت دنیا را می خورند و برای۸۰ درصد مردم غارت شده جهان فقط ۲۰ درصد ثروت مانده است و این آمار قطعی جهانی و کمیسیون براندت و کلوپ رُم، می باشد. عده ای در فکر نجات آن ۸۰ درصد غارت شده ، فلک زده ، گرسنه ،بیمار ، در حال گریه ، در حال فنا شدن هستند. و عده ای در فکر غارت هر چه بیشتر.
و اما جایگاه بحث سگ در این عالم مملوّ از جنایت و غارت :
🔹اولا در قرآن کریم ۴۰۳ بار واژه آیه ، آیات ، آیتک ، آیاته و آیتین آمده است و سگ جزئ این آیات خدا است .
🔹 ثانیا در سوره کهف آیه ۱۷ فرموده جریان اصحاب کهف که یکی هم سگ بوده : ((ذالک من آیات الله من یهدی الله فهو المهتد،)) یعنی جریان اصحاب کهف که همراه خود سگ با وفایی را داشته اند آیات خدا هستند و هر کس که هدایت خدا را همراه خود دارد ، اوست که هدایت یافته است. پس در آیه بودن جریان همراهان سگ بار دوم نیز آیه خاص تلقی شده است ،
این اساسنامه خدا در کره زمین در برخورد با خلقت سگ می باشد،
🔹ثالثا روزی امین وحی الهی جبرئیل نازل شد و گفت سگ موجود بسیار با وفائی است ، پر جذبه است چون در قبال یک خدمت هزار خدمت می کند ، روزی خواهد آمد، این موجود دوست داشتنی یعنی سگ ، آن قدر محبوب القلوب انسانها شوند ، دیگر توجهشان از جنایت و دزدی آن ۲۰ درصد رانتخوار ، دزد ، جنایتکار ، آقازاده ، و یا جنایتکار زاده ، ابر بیت المال خوار ، در قبال آن ۸۰ درصد مظلوم فراموش شود ،
لذا خدا فرمود اول بحساب آن بیست درصد دزد، رانتخوار ، جنایتکار بیت المال خور و مستضعف خوار برسید آن وقت اگر یک سگ دارید برای مقاصد تعریف شده در شرع ، دو تا داشته باشید ، دو تا دارید چهار تا داشته باشید. پس در دین اسلام سگ آیه خدا است، و چون بسیار دوست داشتنی است، توجه بیش از حد به آن باعث می شود در خانه عده از انسانها سگها مشغول زندگی راکفلری و روتشلدی شوند در حالی که آن ۲۰ درصد رانتخوار و دزدان پیرامون حاکمان و دولت مردان مشغول غارت آن ۸۰ درصد مردم گرسنه شوند.
حال که جنابعالی از این آیه الهی اینقدر خوشتان می آید اگر همراه آن سگ بیائید با من در جنگ با رانتخواران ، دزدان ، و سارقان بیت المال شرکت کنید سگ خودتان را هم داشته باشید .
🔹 رابعا: لطف کنید آماری از حجم غذای سگها در خانه آن ۲۰ درصد انسان ِ دزد ، رانتخوار ، و جهانخوار و بیت المال خوار پیرامون حاکمان جهان ، داشته باشید ، و فیلمی از کاخهای متعلق به سگان مرفه هم داشته باشید بنده هم به محضر شریفتان فیلمی از خانه کارگران تاراج شده ، معلمان گرسنه و محرومان غارت شده و مستضعفان نام به دزدی رفته ارائه می دهم ،
سپس بنده بعنوان پدر دینی ، و جنابعالی بعنوان فرزند عزیز با هم به جنگ دزدان و غارتگران پیرامون حاکمان جهان برویم.
⭕️پس اگر در زبان دین سگ نجس است قطعا به معنای بد بودن سگ از سایر موجودات نیست،
بلکه به آن مشغول شدن و جنایت جنایتکاران و دزدی رانتخواران را فراموش کردن در دین کار خوبی نیست، شما از زمان هرودوت تاکنون ببینید کسانی که از ۸۰ درصد مردم غارت شده توسط رانتخواران ، دفاع کرده اند دفاع از انسان را مقدم بر دفاع از سگ شمرده اند، در تمام جهان انسانهای مبارز و در زندان پوکیده ابتدا در فکر بشر بوده اند سپس در فکر سگ اگر چه سگ هم موجود و مخلوق خدا است.
🔺 نتیجه اینکه دفاع شما از سگ بسیار مطلوب شرع است اما در جنگ با دزدان نباید کوتاه بیائید . همراه ما باشید در جنگ با رانتخواران.
و در پایان نباید از این نکته غافل شویم اگر آن ۸۰ درصد مردم فقیر و غارت شده جهان ، روزی زیر سایه جنگ و مبارزه بخواهند به خانه و کارخانه و کاخ آن ۲۰ درصد جنایتکار حمله کنند باید احتیاط کنیم، چون اگر صد هزار رانتخوار بکشیم طبیعی است بیش از سیصد هزار هم سگ مدافعشان شان کشته خواهد شد. شما خودتان دیدید که دو ماه پیش وقتی مردم خشمگین به کاخ کنگره امریکا حمله کردند دو تا سگ وفادار به کنگره خیلی از مردم را زخمی کردند. لذا ما برای گرفتن حقوق آن ۸۰ درصد مردم غارت شده باید از یک خاکریز بسیار بلندی از سگان مدافع آنها عبور کنیم.
کانال مشکات در ایتا.............👇
https://eitaa.com/meshkat_ahlebeit
کانال مشکات در تلگرام👇
@mousavizanjany
بخش پنجم :از بحث
(( شناخت معیار در بلوغ دختران.))
🔹 بررسی روایات دال بر این که ،(( دختران به محض رسیدن به ۹ سالگی بالغ می شوند )) می باشد.
پیش از ورود به موضوع تکرار می کنم ، این بحث پیش از آنیکه بحث فقهی باشد ، بحث تاریخی ، اجتماعی ، اخلاقی و سیاسی است. که متاسفانه در فقه چندان ملاحظه نمیشود.
اگر پیش از ورود به این بحث از منظر فقهی , میرفتیم تاریخ فتوحات مسلمانان بی اعتنا به اهلبیت را مطالعه می کردیم یقین می کردیم که اصلا روایات مورد استناد برای اثبات بلوغ دختران ۹ ساله در مقام بیان همه احکام شرعی برای دختران نیست !!
همه و یا اکثریت قاطع آن روایات
ببخشید و عفو بفرمایید ( که واژه نداریم برای بیان آن جز اینکه بگوییم) : این روایات اجازه دخول و برای استمتاع از دختران و کنیزکان به اسارت در آمده ی کم سن اند و نه در مقام بیان سایر احکام و تکالیف الهی ،!
به بیان دیگر روایاتی که به آنها استناد شده برای اثبات بلوغ دختران به محض ۹ ساله شدن آنها ، تقریبا همه و یا اکثرا در مقام بیان رفع مانع شرعی برای سوء استفاده از دختران و اسیران ملل دیگر توسط حکام بنی امیه و بنی عباس بوده است، و لذا من با نهایت صراحت می گویم از تاریخ این قضیه در دهها کتاب استفاده می شود ، روح اهلبیت از این روایات ۹ ساله بی خبر بوده اند، و لذا بخشی از روایات اصلا" سند متصل ندارد، مانند روایت
۱-- حفص
۲--صدوق
۳--عمار
۴-- یعقوب ابن یزید، و روایت رانتخوار بزرگ تاریخ بنی عباس، غیاث ابن ابراهیم
و طلحه ابن زید نیز از اهل سنت است که گویا از قرشی بودن جدا شده سپس خزرجی شده و وارد دنیای شیعه شده ، او را اهل سنت طرد کرده بودند ، شده راوی شیعه!
روایت او را اهل سنت محکوم کردند ولی شده راوی تکلیف ۹ ساله برای دختران شیعه.!
و عبدالکریم ابن عمرو هم هنوز دعوای واقفه بودنش تمام نشده روایت او را صحیحه کرده اند. او عقیده خود را حفظ نکرده چگونه روایتش صحیحه شده!؟ پس ۷ تا از این بیست و چند روایت پرونده ضعیف و عدم حجیت دارند ما در آینده آدرس همه روایات را معرفی می کنیم ،
بروید ببنید این راویان نامرئی در مقام رواج یک نظریه بنام اهلبیت اند که بگویند اهلبیت قائلند , می شود از کنیز ۹ ساله استمتاع کرد !
نه سوالی از نماز ،
نه سوالی از زکات،
نه سوالی از روزه،
نه سوالی از حج ،
نه سوالی از دانش و درس ، نه سوالی از اقتصاد ،!!
تمام هم و غم این روایات برداشتن منع شرعی جهت لذت جوئی از کوکان صغیر بوده است.!!
بلی در یکی دو تا از روایتها به بعضی از احکام فقط اشاره شده است.
اینک پیش از رسیدن به نقل متون روایات مورد استناد یک ادعا می کنم سپس به خودم اشکال می کنم سپس جواب می دهم تا در ذهن شریف اعضای محترم مشکات اهلبیت (ع) دغدعه ای باقی نماند.
🔺 ادعای من این است که تمام روایات دال بر جواز استمتاع و ازدواج با دختران ۹ ساله جعلی است و چون خلاف صریح قران است که از واژه بلوغ بحلم ، بلوغ به نکاح ، و رشد استفاده کرده جایی برای معیار سازی از ۹ سال نیست ، و این روایات دال بر ۹ سال مجعول عمال حکام و عیاشان و برده داران بوده است و به هیچ وجه به اسلام ربطی ندارد.
اکنون به خودم پاسخ می دهم چگونه ممکن است ۲۲ تا ۲۵ روایت همه مجعول باشد؟!
پاسخ می دهم
یک: چگونه یک نسخه تاریخ ابن خلدون سه نسخه شد ،؟
با آن همه تغییر؟!
دو: چگونه یک نسخه فتوحات مکیه چندین نسخه شده؟!
سه: چگونه کتاب خرایج راوندی دو نسخه شد؟!
چهار: چگونه مشارق الانوار ملارجب دو نسخه شد و یکی در نجف مخفی شد؟!
پنج: چگونه کتاب مدینه العلم صدوق که خزانه الشیعه بوده در کل دنیا گم شد ولی مصباح الشریعه بدون مولف وارد حوزه ها شد؟!
شش : چگونه از نسخه حسین اشکیب صحیفه سجادیه بیش ۹۰۰ صلوات حذف شد،؟!
هفت: چگونه در مشارق الانوار ملا رجب ییش از صد روایت تزریق شد که در هیچ کتابی نیست، ؟!
هشت:چگونه سه نسخه عهد عتیق عبرانی ، سامریه و یونانیه در بیش از صد مسئله با هم اختلاف دارند ؟!
نُه: چگونه دعای شبور یهود با تغییر چند عبارت از کتب مسلمین با عنوان دعای سمات سر درآورد؟!
ده: چگونه عبارت اللهم حاکی از یک خدای اسلام در کتاب مهدیه تبدیل شده به یا اله آلآلهه چند خدایی؟!
یازده: چگونه جابر ابن حیان ((غیر موجود حتی در عصر ابن ندیم))
شد منبع علم شیمی و امام صادق(ع) پدر علم شیمی متروک شد؟!
دوازده : چگونه آیات مجعول و تحریفی حاکی از العیاذ بالله جنایت موسی (ع) در سفر تثنیه باب ۲۰ تبدیل شد به تفسیر آیه ۲۶ سوره احزاب و شدیم عامل اولین هولوکاست بر ضد یهود و ناشر آن در بیش ۲۰۰ تفسیر؟!
سیزده: چگونه آیات ۶ تا ۱۰ تواریخ ایام اول باب۲۲ در حلیه الاولیای ابو نعیم اصفهانی شد روایت برضد امیرالمومنین ؟!
👇👇👇
👆👇👆👇
چهارده : چگونه همان آیات شد محور عرفان ابن عربی در جلد سوم فتوحات مکیه ص ۶۲۵ ؟!
پانزده: چگونه آن آیات توراتی شد متن مورد استناد عمر برای خانه نشنی علی (ع)؟!
شانزده: چگونه ملاک بلوغ بودن ۹سال در طول عمر رسول خدا(ص) و علی مرتضی (ع) تا عصر امام صادق(ع) از زبان هیچ معصومی صادر نشد ؟
درحالی که بیش از ۵ میلیون دختر خانم تا زمان امام صادق(ع) نیاز به بیان این حکم داشته اند؟!
پس آن دستانی که آن ۱۶ جعل در مقیاس کل عالم اسلام را کردند می توانند ۱۶ روایت هم بر ضد بیش از ۳ آیه و بیش از صد روایت هم جعل کنند .
راستی من به عنوان یک شاگرد مخلص از اعاظم دامت برکاتهم و ادام الله ظلهم علی رئوس المسلمین
دو تا سوال دارم :
آیا تا زمان امام صادق(ع) دختران مسلمان کاملا از حکم آغاز تکلیف خودشان بی خبر بوده اند؟!
که پیش از امام صادق(ع) برای سوال کنندگان مجهول بوده؟
یعنی یک قرن و نیم نصف مسلمانان که زن بودند آغاز زمان تکلیف خودشان را نمی دانستند،؟!
اگر جواب منفی است ، چرا رسول خدا (ص) و اهلبیت یک و نیم قرن حکم زمان بلوغ دختران مسلمان را بیان نکرده بودند؟! و اگر جواب مثبت است و احکام دختران در آغاز تکلیف را از زمان رسول خدا معلوم فرموده بودند پس لطفا روایات دال بر ۹ سال بودن آغاز تکلیف را از رسول خدا نقل کنند.
و چرا روایات از امام صادق(ع) است؟! .
بنده عرض می کنم هرگز به این سوال من پاسخ نخواهد آمد و لذا روایات دال بر بلوغ دختران ۹ ساله محکوم به جعل سیاسی است.
ادامه بحث در بخش ششم.
کانال مشکات در ایتا.............👇
https://eitaa.com/meshkat_ahlebeit
کانال مشکات در تلگرام👇
@mousavizanjany
بخش ششم :
از بحث معیار در بلوغ دختران.
اینک می رویم به سراغ پرونده تک تک روایات دال بر بلوغ دختران در سن ۹ سالگی و ابتدا تصریح می کنم که روایات باب ،، ۱۱ دسته اند ،!!
این یازده آهنگ برای یک دین نشان می دهد دست جعل چقدر آزاد بوده !! :
🔺اول روایت حسن ابن راشد در وسایل ج ۱۳ ابواب الوقوف والصدقات باب ۱۵ خبر ۴ : (( عن الحسن العسکری (ع) قال: اذا بلغ الغلام ثمانی سنین فجایز امره فی ماله وقد وجب علیه الفرایض والحدود و اذا تمّ للجاریه سبع سنین فکذالک .!
این روایت می گوید پسر در ۸ سالگی مکلف است و دختر در ۷ سالگی،!
پس ربطی به فتوای شیعه ندارد گویا جاعل خیلی بی سواد بوده است،
روایت دوم: مرسله حفص است ، چون سندش قطع است. فاقد اعتبار است. بعلاوه متن همان متن روایت اول است . بحث لازم نیست.
روایت سوم:، مرسله صدوق در وسایل
ج ۱۳ ص۴۳۲ باب ۴۵ از ابواب وصایا خبر ۴ امام صادق فرموده باشد ! : اذا بلغت الجاریه تسع سنین دفع الیها مالها و جازه امرها فی مالها واقیمت الحدود التامه لها وعلیها.!
پس سن بلوغ دختر ۹ سال تمام است.! چون سند متصل ندارد باز بی اعتبار است.
روایت چهارم ، صحیحه حلبی در وسائل ج ۱۴ ص۷۰ باب ۴۵ از ابواب مقدمات نکاح خ ۱ : (( عن ابی عبدالله (ع):
قال: اذا تزوج الرجل الجاریه و هی صغیره فلا یدخل بها حتی یاتی لها تسع سنین.
یعنی پیش از ۹ سالگی استمتاع حرام است مفهومش این است پس از بلوغ به ۹ سال دخول جایز است.!
پس معلوم شد دغدغه ، کسب اجازه برای لذت جویی بوده است. و خبری از تامین حقوق آنها نیست،!
روایت پنجم روایت زراره است ، که خبر دوم همین باب است، عبارت هم همان است.
خبر ششم مرسله عمار سجستانی است که روایت سوم همین باب است که باز جواز دخول به دختر ۹ ساله دغدغه آن راوی غایب،!
روایت هفتم: روایت عبدالکریم ابن عمرو است که خبر ۴ این باب است باز دغدغه ، کسب جواز برای استمتاع از دختر ۹ ساله است که می گوید امام فرموده ۹ ساله و یا ده ساله باشد . با وجود اینکه در سند این روایت سهل ابن زیاد است و مشکل وقف عبدالکریم ابن عمرو بدرستی حل نشده آیت الله سبحانی دامت برکاته از این روایت با عنوان صحیحه یاد فرموده است.!!
روایت هشتم : صحیحه ابو ایوب خزاز است در وسایل ج ۱۸ کتاب الشهادات باب ۲۲ ص۲۵۲ خ ۳ اساسا این روایت نیست ، بلکه کلام خود راوی جناب اسماعیل ابن جعفر است که خبر از دخول به عایشه در ده سالگی می دهد سپس می گوید دختر تا زن نشده رابطه زناشوئی با او درست نیست، و برای پسر هم ده سالگی را مقطع جواز شهادت دانسته است.
بهرحال سخن از دخول است .پس نه تنها این صحیحه نیست اصلا روایت از معصوم نیست.
روایت نهم: خبر طلحه ابن زید است که خبر ۶ باب ۴۵ از ابواب مقدمات نکاح در جلد ۱۴ وسایل است، که امام صادق (ع) از علی (ع) نقل می کند که مبادا باکنیزکان دارای سن زیر ۹ سال رابطه شرعی داشته باشید یعنی با ۹ سال مشکل حل است !،
باز دغدغه استمتاع از کنیزکان صغیره است راوی این خبر طلحه ابن زید سنی اخراجی از حوزه اهل سنت است بخاطر دروغهای زیادش , حال شده راوی جواز استمتاع از دختران ۹ ساله !!
روایت دهم: باز صحیحه حلبی است در ج۱۴ وسائل در باب ۴۵ از ابواب مقدمات نکاح خبر ۵ این همان خبر ۱ همین باب است ، حلبی همان حلبی ، حماد همان حماد ، ابن ابی عمیر همان ابن ابی عمیر امام صادق (ع) هم تغییر نکرده منتها عبارت خبر کمی تفاوت دارد که دغدغه همان اخذ جواز برای لذت جویی از کنیزکان صغیره است ،
می گوید زیر ۹ سال نباشد مشکل حل است !! پس خبر جدیدی نیست .
فقط عدد را زیاد کرده اند.
روایت یازدهم : خبر غیاث ابن ابراهیم است که خبر ۷ باب ۴۵ فوق است در اینجا توجه شود که اولا این غیاث با آن طلحه هر دو سنی بوده اند و لذا هر دو گفته اند اما صادق (ع) فرمود علی(ع) چنین فرموده اگر سن دختر۹ سال پایین نباشد استمتاع شرعی عیب ندارد دغدغه نداشته باشید !!
و این رساندن راس حدیث به امیرالمومنین (ع) قرینه این است همان غیاث سنی است. که از مهدی عباسی ده هزار درهم رشوه گرفت و حدیث جعل کرد برای جواز کبوتر بازی،
روایت دوازدهم: خبر برید ابن معاویه است در باب ۳۴ خ ۳ از ابواب ما یحرم بالمصاهره باز در این روایت دغدغه بررسی خطرات ناشی از دخول در سن پایین تر از ۹ سال است.
در سند این روایت حارث ابن محمد وجود دارد که توثیق ندارد.
و این روایت فاقد اعتبار است و باز دغدغه در این است که به دختران زیر ۹ سال دخول نشود، یعنی به ۹ساله مانعی ندارد.
روایت سیزدهم: صحیحه حمران است در وسایل ج ۱۴ باب ۴۵ از ابواب مقدمات نکاح خ ۹ در این روایت هم دغدغه عواقب دخول به کنیزکان نا بالغ است که از امام صادق برای دختر۹ ساله جواز می خواهند. نه سوالی از نماز دختر نه سوالی از روزه دختر نه سوالی حقوق دختر ،!
هدف رفع موانع لذت جنسی است آنهم بنام امام معصوم.!!
روایت چهاردهم: مرسله یعقوب ابن یزید است در باب ۳۴👇