eitaa logo
أخٌ‌في‌الله
12.2هزار دنبال‌کننده
79هزار عکس
46.3هزار ویدیو
221 فایل
اینجا از #زندگی_سگی_اسرائیلیها میگوییم و #حقیقت_اسرائیل را فاش میکنیم ما #دردفلسطین داریم تماس باما در تلگرام: T.me/akhonfellah
مشاهده در ایتا
دانلود
ابوعبیده: اگر ترورها یک پیروزی بود، مقاومت در برابر اشغالگری پایان می یافت در این سرزمین همان گونه که زیتون می روید، مبارزان مقاومت را پرورش می دهد و نسل به نسل شجاعت را به ارث می برد. آنچه امروز در منطقه از نظر عملیات های پشتیبانی از مقاومت در غزه در حال انجام است، از نظر ملت ما موقعیت های شایسته و بزرگی است. شادی دشمن از ترورها کوتاه مدت است و اگر ترورها پیروز بود، از زمان ترور عزالدین قسام تا حالا، مقاومت پایان می یافت.
ابوعبیده: امروز به هم رزمان خود در حزب‌الله می گوییم که به شجاعت و قدرت شما برای وارد کردن خسارات دردناک به دشمن اطمینان داریم. در تمام جبهه‌های جنگ و در طول غزه، صدها سرباز دشکن را کشته و هدف قرار دادیم، خودروهای دشمن را منهدم کردیم و تاکتیک‌ها را توسعه دادیم. ما با افتخار برای جنبش بزرگ مردمی در يمن ارزش قائلیم و از حرکت همه امت همراه و دوست در سراسر جهان قدردانی می کنیم. یک سال است که در نبردی نابرابر با دشمن جنایتکار می جنگیم
ابوعبیده: عملیات اخیر یافا تنها یک قسمت از آنچه در راه است است و آنچه در راه است بدتر و خشن تر است انشاالله. ما از برادران خود در کرانه باختری می خواهیم که مقاومت خود را برای پاسخ به وحشیگری و جنایات دشمن افزایش دهند.
ابوعبیده: اشغالگران، به ویژه دولت تروریستی کنونی آن، نمی‌خواهد یک فلسطینی در غرب رود اردن ببیند. دشمن فقط زبان زور و سلاح را می فهمد و فقط با سلاح می توان با او مقابله کند از روز اول، ما مشتاق محافظت و حفاظت از اسرا بودیم، با وضعیت فعلی احتمالاً صدها رون‌اراد جدید جدید در افق خواهد بود تا زمانی که نتانیابو و دولت تروریستی او سرسخت هستند، آنچه برای شش زندانی در رفح اتفاق افتاد، ممکن است برای دیگران نیز تکرار شود. ما دستوراتی داریم که اگر زندانیان در معرض خطر قرار گیرند یا درگیری ها تشدید شود، وضعیت انها را نگهبانان انها مشخص حواهند کرد خطرات برای اسرای اسقاطیلی روز به روز در حال افزایش است منطقه درگیری جایی است که اسرا در معرض تیراندازی متقابل و شاید در معرض آتش خود دشمن قرار می گیرند.
ابوعبیده: ما خواستار راه اندازی بزرگترین کمپین عربی، اسلامی و بین المللی برای حمایت از مردم فلسطین هستیم صهیونیست ها باید بفهمند که طرد شده از کل جهان آزاد هستند از کارشناسان جنگ الکترونیک خواستار بزرگ ترین حمله سایبری علیه دشمن هستیم ما خواهان بسیج علما در سراسر کشورهای اسلامی برای نشان دادن خطر تجاوزات اشغالگران به مردم و افشای واقعیت درگیری هستیم و خواهان عدم وجود گفتمان فرقه‌ای هستیم.