eitaa logo
کانال میز معارف
7.4هزار دنبال‌کننده
2.1هزار عکس
3.5هزار ویدیو
1هزار فایل
🔺کانالی برای اطلاع رسانی، اشتراک تجربیات و ارتقا توانمندی استادان معارف دانشگاهها آدرس سامانه آموزش مجازی دانشگاهیان https://maaref.ecnahad.ir/ منتظر نظراتتان هستیم.. 🔰ارتباط با ادمین: @amoozesh_majazi
مشاهده در ایتا
دانلود
تعالی علوم انسانی و پژوهشهای حکمرانی.mp3
زمان: حجم: 11.05M
🎙 سخنرانی استاد خسروپناه با موضوع: تعالی علوم انسانی و پژوهش های حکمرانی در جمع استادان و مسئولان دانشگاه عالی دفاع ملی ۱۵ دی ۱۳۹۹ 🔰میزمعارف @mizemaaref
‏عکس از محمد
چهل سال صعود.pdf
🌞🪴🌞🪴🌞🪴🌞🪴 📌 همزمان با نزدیک شدن به دهه فجر، فایل pdf کتاب صعود چهل ساله تقدیم محضرتان می‌شود. 🔴 این کتاب که ما حصل ۱۷ هزار ساعت کار پژوهشی و بررسی ۱۹ هزار آمار بین‌المللی است، دستاورد های جمهوری اسلامی ایران را در دوران چهل سالگی‌ انقلاب بیان می‌کند که بحمدالله مورد تحسین و عنایت بسیاری از بزرگان اهل فن واقع شده است. 🌷💎🌷💎🌷💎🌷💎
رهبرمعظم انقلاب : 🔻از قرآن درس زندگی بیاموزیم. ♦️قرآن یک اثر هنری بی‌نظیر است، یعنی یک جنبه‌ی از عظمت قرآن و اهمّیّت قرآن عبارت است از زیبایی هنری قرآن؛ اتّفاقاً آن چیزی که در درجه‌ی اوّل دل‌ها را مثل مغناطیس به سمت اسلام جذب کرد، همین جنبه‌ی هنری قرآن بود. عرب ها، هم موسیقی الفاظ را می‌فهمیدند، هم با زبان ادب آشنا بودند -در آن محیط عربی این جوری بود- ناگهان دیدند یک پدیده‌ای وسط آمد که شبیه آن را نشنیده‌اند؛ نه شعر است، نه نثر است امّا یک پدیده‌ی هنری فوق‌العاده است. این همان چیزی است که امیرالمؤمنین (علیه السّلام) می‌فرماید: ظاهِرُهُ اَنیقٌ وَ باطِنُهُ عَمیق؛(۱) «اَنیق» یعنی آن زیبایی شگفت‌آور، آن زیبایی‌ای که وقتی انسان در مقابل آن قرار می‌گیرد، به حیرت می‌افتد؛ زیبایی در قرآن این جوری است. البتّه ما فارس‌زبان‌ها یعنی غیر عرب‌زبان‌ها و خیلی از عرب‌زبان‌ها این توفیق را ندارند که این زیبایی را درک کنند؛ [ولی] با اُنس زیاد با قرآن می‌شود درک کرد. وقتی انسان با قرآن اُنس بگیرد، زیاد تلاوت کند، زیاد بشنود، آن وقت می‌فهمد که غیر از جنبه‌ی معنوی، این زبان، این جملات، چقدر شیوا است، چقدر زیبا است. ۱۳۹۸/۲/۱۶ 🔸۱. نهج‌البلاغه، خطبه‌ی ۱۸ 🔰میزمعارف @mizemaaref
📌 بزرگترین پایگاه‌ تولید و نشر محتوای پاورپوینت در فضای مجازی 📁 ارائه هزاران پاورپوینت، انجام سفارشات تخصصی و ایجاد زمینه برای فروش فایلهای ارزشمند کاربران ▫️لطفا دیدن بفرمائید و فایل های مورد نیاز خود را دانلود کنید. قابل دانلود : 🖥 www.powerpointshop.ir 🔰میزمعارف @mizemaaref
📌 کمیته برنامه‌ریزی درسی دروس معارف دانشگاه تهران برگزار می‌کند: ♻️ سلسله نشست‌های ایده‌ها و تجربیات کلاس‌داری: ✒️ نشست نهم: "روش تدریس هدایت محور؛ پیوست راهبردی برای کارآمدسازی دروس معارف اسلامی در دانشگاهها" 🎙سخنران: آقای دکتر حسن عباسی؛ عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد تبریز ⏰ زمان: چهارشنبه ۹۹/۱۱/۸؛ ساعت ۱۹:۳۰ الی ۲۰:۱۵ 🔗 لینک نشست: http://vclas9.ut.ac.ir/farabi28 🔰میزمعارف @mizemaaref
زبان_بدن6️⃣ دست دادن: دست دادن يادگاری از زمان انسان های غار نشين است، وقتی که آنها به همديگر می رسيدند برای آنکه نشان دهند که مسلح نيستند و چيزی را پنهان نكرده اند، دستان خود را به هوا بلند کرده و کف دستان خود را نشان می دادند؛ اين حالت در طی قرن ها تغيير کرد و حالت هايی چون دست بر روی قلب گذاشتن و بسياری از حالت های ديگر دست دادن بوجود آمد. ↙️ سبک کف دست رو به پايين، تهاجمی ترين سبک دست دادن است؛ زيرا شانس رابطه برابر را به طرف مقابل نمی دهد. اين سبک در مردان پرخاشگر و سلطه جويی متداول است که هميشه در اين کار پيشقدم می شوند و ديگران را مجبور به اتخاذ وضعيت متواضع می کنند. 🔰میزمعارف @mizemaaref
WhatsApp Image 2021-01-25 at 14.07.09.jpeg
🎬 مستند« پلندمیک » 📽 تامین کننده :سینمامارکت-بین الملل محصول : آمریکا مستند «پلندمیک» پژوهشی از دکتر «دیوید ای.مارتین» است که ردپای پول را برای سه دهه طولانی دنبال می کند که به طور مستقیم منتهی به داستان کنونی شیوع کووید 19 می شود. این مستند ارتباط مستقیم موضوعات مختلف با یکدیگر از قبیل رسانه های خبری گرفته تا صنعت پزشکی، سیاست و گردش مالی را نمایان می سازد. 🖥 مشاهده و دانلود : https://www.cinemamarket.ir/p/ab8a 🔰ميزمعارف @mizemaaref
تدریس دانشگاهی کدام روش.pdf
حجم: 474.6K
عنوان : {تدریس دانشگاهی: کدام روش؟کدام الگو؟ } ﺗﺪرﻳﺲ ازﺟﻤﻠﻪ ﻓﻌﺎﻟﻴﺖﻫﺎﻳﻲ اﺳﺖ ﻛﻪ ﺗﻌﺮﻳﻒ آن ﺑﺎ ﻫﻤﻪ ﺳﻬﻮﻟﺖ ﻇﺎﻫﺮي، از ﺻﻌﻮﺑﺖ زﻳﺎدي ﺑﺮﺧﻮردار اﺳﺖ؛ ﻧﻘﺶ اﻧﻜﺎرﻧﺎﭘﺬﻳﺮ اﻳﻦ ﻓﻌﺎﻟﻴﺖ در ﻓﺮاﻳﻨﺪﻫﺎي آﻣﻮزﺷﻲوﭘﺮورﺷﻲ، ﻣﻮﺟﺐ ﺷﺪه اﺳﺖ ﻛﻪ ﺑﺮاي وﺿﻊ ﻣﻄﻠﻮب آن اﻧﺪﻳﺸﻪورزيﺷﻮد و اﻟﮕﻮﻫﺎﻳﻲ اراﺋﻪﺷﻮﻧﺪ؛ اﻳﻦ ﺗﻼشﻫﺎ ﺑﺎ دﺳﺘﺎوردﻫﺎﻳﻲ ﻣﺘﻨﻮع ﻫﻤﺮاه ﺑﻮده اﻧﺪ و ﺑﻪ ﺗﺒﻊ آن، ﺷﻮاﻫﺪ و دﻻﻳﻠﻲ ﺑﺮاي دﻓﺎع از اﻟﮕﻮﻫﺎي ﻣﻮرد ﻧﻈﺮ ﺗﻬﻴﻪ و ﺗﻮﻟﻴﺪﺷﺪه اﻧﺪ؛ اﻣﺎ «آیا با اطمینان میتوان از یک روش، الگو یا راهبرد ﻣﻨﺎﺳﺐ ﺗﺪرﻳﺲ ﺳﺨﻦﮔﻔﺖ و دﻓﺎعﻛﺮد؛ ﺑﻪﮔﻮﻧﻪايﻛﻪ آن روش ﻳﺎ اﻟﮕﻮ ﻳﺎ راﻫﺒﺮد ﺑﻪﻣﺜﺎﺑﻪ ﻳﻚ راه، معلم را به مقصود برساند؟» ﻃﺮح اﺳﺎﺳﻲ در اﻳﻦ ﻣﻘﺎﻟﻪ آن اﺳﺖ ﻛﻪ دراﺻﻞ «معلمی کردن» ﺑﺎ ﻋﻤﻞ در ﻣﻮﻗﻌﻴﺖﻫﺎي ﻣﻨﺤﺼﺮﺑﻪﻓﺮد ﻫﻤﺮاه اﺳﺖ و ﺑﺮاي ﭼﻨﻴﻦ ﻋﻤﻠﻲ « قابلیت تولید روش بر اساس دانش» ﻧﻘﺸﻲ ﻣﺤﻮري ﺑﺎزيﻣﻲﻛﻨﺪ . 🔰میزمعارف @mizemaaref