استاد عزیز
با سلام و احترام
🌺🌺🌺
ضمن تشکر از تعریف فعالیت مکمل کلاسی، به خوبی مستحضرید اختصاص نمره به فعالیت های مکمل آموزشی و اطلاع رسانی مجدد به دانشجویان، مشارکت آنان را افزایش می دهد.
🔹 فایل های راهنمای ویژه تعریف دوره های مکمل آموزشی
🔸 نحوه دریافت گواهی نامه تعریف دوره ویژه اساتید معارف
🔹 در صورتی که تا کنون موفق به تعریف دوره آموزش مجازی در سامانه معارف نشدید، هم اکنون اطلاعات زیر را به آی دی @hamyarmaaref ارسال کنید تا فعالیت کلاسی دانشجویان شما توسط همکاران مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان ایجاد شود.
1⃣ نام و نام خانوادگی
2⃣ کدملی
3⃣ نام دانشگاه
4⃣ نام درس
🔸 سامانه معارف: https://maaref.ecnahad.ir
☎️ پشتیبانی در ساعات اداری 02167618523
🔴 در صورتی که شما استاد معارف نیستید، یا مجوز فعالیت شما نیاز به تمدید دارد، لطفا این پیام را نادیده بگیرید و برای پیگیری امور مربوط به مجوزها، با نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه محل خدمت خود در ارتباط باشید و یا با شماره 02184222418تماس حاصل فرمایید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸از سر ره - تا غبار افشاند جان - برخاستم
چون الف در وصل جانان از میان برخاستم
🔹غرق خون هر چند جام روزی ام چون لاله بود
از کنار خوان قسمت شادمان برخاستم
🔸مقصد از سامان هستی مهر تابان تو بود
همچو شبنم چهره چون دادی نشان برخاستم
🔹در لگد کوب حوادث جان دیگر یافتم
چون غبار از زیر پای کاروان برخاستم
🔸همچو بلبل با گرانجانان ندارم الفتی
طوطیان تا لب گشودند از میان برخاستم
🔹صحبت شوریده حالان مایه شوریدگی است
با «امین» هر گه نشستم بی امان برخاستم
▫️باشگاه استادان معارف اسلامی
:: میزمعارف ااا @mizemaaref
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔶توصیه رهبر انقلاب به استفاده از امکانات ارتباطی برای انعکاس معارف ائمه
🔶رهبر انقلاب: باید به زبان روز و با شیوههای درست، معارف ائمه را به دنیا منعکس کرد.
▫️باشگاه استادان معارف اسلامی
:: میزمعارف ااا @mizemaaref
📲معاونت آموزشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها برگزار میکند:
🔰سلسله کارگاههای مجازی🔰
🍃بررسی مسائل روز حجاب و عفاف🍃
⏪موضوع نشست اول:
«حجاب: معنای اجتماعی و حرام سیاسی»
⏪ استاد:
حجت الاسلام دکتر مجید دهقان
عضو هیأت علمی پژوهشکده زن وخانواده
⏰زمان: دوشنبه 1403/2/24
⌚️ساعت 19/30 الی 21
🔶همراه با ارائه گواهی نامه
(پس از پایان سلسله جلسات و با مراجعه به سایت مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان)
🌐لینک شرکت در کارگاه
https://room.nahad.ir/ch/amozesh
room.nahad.ir/ch/amozesh
✅لطفا با گزینه مهمان وارد شوید. (مشخصات کامل خود ـــ نام و نام خانوادگی و دانشگاه محل تدریس ــ را به فارسی درج نمایید.)
⌨️لطفا پس از پایان جلسه، با ورود به لینک نظرسنجی، نظرات خود را ثبت نمایید تا درجلسات آتی مورد مورد استفاده و برنامه ریزی قرار گیرد.
لینک نظر سنجی:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdg1YG2hNUYxaiWghkXSZkKWrd3EYEvX9Q3W9uPeXojZqCrDQ/viewform?usp=sf_link
🔰🔰🔰🔰جهت دسترسی به اطلاعیه ها و محتوای کارگاه های آموزشی به کانال ذیل مراجعه نمایید.
📲لینک پیوستن در کانال کارگاه های آموزشی استادان معارف اسلامی در ایتا:
https://eitaa.com/edarehkarghmaaref
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅#طنز
بسیج اروپا 😁
▫️باشگاه استادان معارف اسلامی
:: میزمعارف ااا @mizemaaref
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️ آبروی دیگران را نبریم...‼️
▫️باشگاه استادان معارف اسلامی
:: میزمعارف ااا @mizemaaref
غمنامه رستم و سهراب، حسن انوری.pdf
14.4M
📚 غمنامه رستم و سهراب
✏️ نویسنده: جعفر شعار
🇮🇷 ناشر: قطره
📄 تعداد صفحات: ۲۳۲
📣 زبان: فارسی
☘️ ۲۵ اردیبهشت روز بزرگداشت فردوسی گرامی باد
▫️باشگاه استادان معارف اسلامی
:: میزمعارف ااا @mizemaaref
27.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎊ششم ذی القعده،سالروز ولادت احمدبن موسی علیه السلام ملقب به شاهچراغ تبریک و تهنیت باد🌹
▫️باشگاه استادان معارف اسلامی
:: میزمعارف ااا @mizemaaref
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️شعر طنز
☘️درد دلِ پیرزن یزدی با امام رضا علیه السلام
▫️باشگاه استادان معارف اسلامی
:: میزمعارف ااا @mizemaaref
✅ عالمان واقعی برای نسبت دادن چیزی به اسلام مثل بید به خود میلرزیدند!
🔸«اجتهاد» به مفهوم واقعى كلمه، يعنى تخصص و كارشناسى فنى در مسائل اسلامى، چيزى نيست كه هر «از مكتب گريختهاى» به بهانه اينكه چند صباحى در يكى از حوزههاى علميه بهسر برده است بتواند ادعا كند.
🔹قطعاً براى تخصص در مسائل اسلامى و صلاحيت اظهار نظر، يک عمر اگر كم نباشد زياد نيست، آنهم به شرط اينكه شخص از ذوق و استعداد نيرومندى برخوردار و توفيقات الهى شامل حالش بوده باشد.
🔸گذشته از تخصص و اجتهاد، افرادى مىتوانند مرجع رأى و نظر شناخته شوند كه از حداكثر تقوا و خداشناسى و خداترسى بهرهمند بوده باشند. تاريخ اسلام افرادى را نشان مىدهد كه با همه صلاحيت علمى و اخلاقى هنگامى كه مىخواستهاند اظهار نظرى بكنند مانند بيد بر خود مىلرزيدهاند.
📝 استاد مطهری، نظام حقوق زن در اسلام، ص109
▫️باشگاه استادان معارف اسلامی
:: میزمعارف ااا @mizemaaref
استاد عزیز
با سلام و احترام
🌺🌺🌺
ضمن تشکر از تعریف فعالیت مکمل کلاسی، به خوبی مستحضرید اختصاص نمره به فعالیت های مکمل آموزشی و اطلاع رسانی مجدد به دانشجویان، مشارکت آنان را افزایش می دهد.
🔹 فایل های راهنمای ویژه تعریف دوره های مکمل آموزشی
🔸 نحوه دریافت گواهی نامه تعریف دوره ویژه اساتید معارف
🔹 در صورتی که تا کنون موفق به تعریف دوره آموزش مجازی در سامانه معارف نشدید، هم اکنون اطلاعات زیر را به آی دی @hamyarmaaref ارسال کنید تا فعالیت کلاسی دانشجویان شما توسط همکاران مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان ایجاد شود.
1⃣ نام و نام خانوادگی
2⃣ کدملی
3⃣ نام دانشگاه
4⃣ نام درس
🔸 سامانه معارف: https://maaref.ecnahad.ir
☎️ پشتیبانی در ساعات اداری 02167618523
🔴 در صورتی که شما استاد معارف نیستید، یا مجوز فعالیت شما نیاز به تمدید دارد، لطفا این پیام را نادیده بگیرید و برای پیگیری امور مربوط به مجوزها، با نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه محل خدمت خود در ارتباط باشید و یا با شماره 02184222418تماس حاصل فرمایید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 شنبه از اول هفته به آخر هفته رفت🤐
▫️باشگاه استادان معارف اسلامی
:: میزمعارف ااا @mizemaaref
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔅به رفاقت خدا خیانت نکنی
🎙 استاد عالی
▫️باشگاه استادان معارف اسلامی
:: میزمعارف ااا @mizemaaref
May 11
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⁉️ شبهه : آقا من به لباس عقیده ای ندارم دوس دارم لخت بیام تو خیابون...
🎙استاد رحیم پور ازغدی
▫️باشگاه استادان معارف اسلامی
:: میزمعارف ااا @mizemaaref
گروه موسیقی BTS کره ای و نفوذ سازمان سیا و اسرائیل.pdf
1.6M
#دانلود_رایگان
#نفوذ_فرهنگی
🔺پاورپوینت فرمتPDF
✍چطور گروه های موسیقی کره ای به عنوان «عناصر عملیاتی سازمان سیا» در ایران نفوذ کرده اند.
📌حجم: 1.5 مگ
📋 تعداد صفحات: 35 صفحه تمام رنگی
▫️باشگاه استادان معارف اسلامی
:: میزمعارف ااا @mizemaaref
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#بینش_تمدنی
🎙 ما شهادت را حیات می دانیم!
📽 موشن کلیپ
▫️باشگاه استادان معارف اسلامی
:: میزمعارف ااا @mizemaaref
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#خود_تحقیری
#کشتن_امید
◀️چرا احساس میکنیم ما فقیر ترین، بیچاره ترین و بدبخت ترین کشور جهان هستیم؟؟؟
▫️باشگاه استادان معارف اسلامی
:: میزمعارف ااا @mizemaaref
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 السلام عَلَیْکَ یا بَقِیَّةَ اللّهِ فی اَرْضِه
🔹السلام علیک حین تقرا و تبیّن
🔸السلام علیک حین تصلّی و تقنت
🔹السلام علیک حین ترکع و تسجد
🔸السلام علیک حین تهلّل و تکبّر
🔹السلام علیک حین تحمد و تستغفر
▫️باشگاه استادان معارف اسلامی
:: میزمعارف ااا @mizemaaref
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👌 وعده اهل بیت در مورد انقلاب اسلامی ایران در آخر الزمان داره محقق میشه
🎙استاد شجاعی
▫️باشگاه استادان معارف اسلامی
:: میزمعارف ااا @mizemaaref
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚫اینجوری با جایزه صلح نوبل سر دنیا رو گرم کردند...
▫️باشگاه استادان معارف اسلامی
:: میزمعارف ااا @mizemaaref
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سیل مشهد و بازخوانی تذکر ده سال قبل رهبر انقلاب
🇮🇷امیدوارم دستگاه های نظارتی و اطلاعاتی وارد عمل شوند.
#سیل
▫️باشگاه استادان معارف اسلامی
:: میزمعارف ااا @mizemaaref
سواد رسانه
▫️چگونه فیک نیوز را شناسایی کنیم ؟
✓ شناسایی فیک نیوز آسان نیست
پژوهشی که در دانشگاه استنفورد در سال گذشته انجام شده نشان میدهد که دانشجویان در تفاوت گذاشتن میان محتواهای آنلاین گوناگون − محتوای سفارشی، محتوای جعلی، و محتوای معتبر − بسیار بد عمل میکنند.
▪️فیسبوک فهرستی از ترفندها برای شناساییِ فیک نیوز ارائه داده که در زیر به آنها اشاره میکنیم:
۱. به سرخط خبرها با دیدهی شک بنگرید.
تیتر خبرهای جعلی اغلب جالب هستند و با فونت بزرگ و علامت تعجب میآیند.
اگر سرخط خبر باورناپذیر باشد این احتمال هست که خبر جعلی باشد.
۲. به نشانیِ وبسایت با دقت بیشتر توجه کنید.
بسیاری از وبسایتهایی که خبرهای جعلی منتشر میکنند از نشانی اینترنتی مشابه منابع موثق استفاده میکنند؛ آنها نشانی وبسایتهای معتبر را کمی تغییر میدهند. شما میتوانید با مقایسهی نشانیِ وبسایتها این نکته را دریابید.
۳. منبع خبر را نگاه کنید.
مطمئن شوید که خبر از منبعی خوشآوازه به دست شما میرسد. اگر خبر از وبسایتی به دست شما رسیده که برایتان آشنا نیست دربارهی آن وبسایت اطلاعات کسب کنید.
۴. به فرمتهای نامتعارف توجه کنید. بسیاری از خبرهای جعلی در خود خطاهای املایی و گرامری دارند و فرمت ظاهریشان هم غیرعادی است.
۵. به عکسها توجه کنید.
گزارشهای خبریِ جعلی اغلب با عکسها یا ویدئوهای دستکاریشده همراه هستند. گاهی عکس مورد نظر معتبر است اما در جایی غیر از پیشزمینهی خودش به کار رفته است. میتوانید عکس را در اینترنت جستجو کنید تا دریابید از کجا آمده است.
۶. به تاریخها توجه کنید.
گزارشهای خبریِ جعلی ممکن است زمانبندیهایی داشته باشند که بیمعنا باشد یا ممکن است در آنها زمان رخدادها تغییر داده شده باشد.
۷. شواهد را چک کنید.
منابعی که در آنها نام نویسنده آمده است را بررسی کنید. نبود هیچ منبعی یا بینام بودن نویسنده میتواند نشانهی جعلی بودنِ خبر باشد.
۸. به دیگر گزارشها هم توجه کنید.
اینکه هیچ منبع دیگری آن خبر را گزارش نکرده است میتواند نشانهی جعلی بودن خبر باشد.
۹. آیا خبر طنز است
گاهی دشوار است میان خبر جعلی و مطلب فکاهی تمایز بگذاریم. بررسی کنید که آیا منبع خبر به مطالب طنز معروف است و آیا جزئیات خبر و آهنگ خبر نشان از طنز بودن دارد.
۱۰. برخی خبرها عمداً دروغ هستند.
با نگاهی انتقادی دربارهی خبرهایی که میخوانید بیندیشید و فقط آنهایی را همرسانی کنید که میدانید موثق هستند.
▫️باشگاه استادان معارف اسلامی
:: میزمعارف ااا @mizemaaref