eitaa logo
کانال میز معارف
7.1هزار دنبال‌کننده
1.9هزار عکس
3هزار ویدیو
993 فایل
🔺کانالی برای اطلاع رسانی، اشتراک تجربیات و ارتقا توانمندی استادان معارف دانشگاهها آدرس سامانه آموزش مجازی دانشگاهیان https://maaref.ecnahad.ir/ منتظر نظراتتان هستیم.. 🔰ارتباط با ادمین: @amoozesh_majazi
مشاهده در ایتا
دانلود
◀️ شماره جدید نشریه الکترونیکی معارف منتشر شد ♦️پنجمین شماره الکترونیکی نشریه معارف (آبان و آذر1400) با پرونده اختصاصی «جهاد تبیین» منتشر شد عناوین مطالب این شماره: ❇️ «بازتولید معارف اسلامی»؛ مسئله این است! ✅ + پرونده جهاد تبیین 🔸ما و «جهاد تبیین» 🔸آداب جهاد تبیین 🔸شش نکته درباره فرمان جهاد تبیین جوانان 🔸همپای جهاد تبیین 🔸«جهاد تبیین» ورسالتهای استاد معارف تراز تمدن نوین اسلامی 🔸شش گام عملی استاد معارف در تشکیل کارگروه جهادی 🔹اصل مرحله‌ای و تدریجی بودن در پاسخ‌گویی به شبهات دینی 🔹انواع روش تدریس 🔹سبک تدریس علامه طباطبایی 🔹گفت‌وگوی شرق و غرب 🔹تفاوت‌های فلسفه در شرق و غرب. 🔹نسبت عرفان مدّون با عرفان اهل‌بیت(ع) 🔹فقه؛ هدایت و حیات 🔹عوامل و زمینه‌های پایداری خودکنترلی اخلاقی و مراقبه 🔹«تواکل»؛ چیستی و آثار آن در کلام امام رضا؟ع؟ 🔸 کتاب پهلوی ستایی در ترازوی تاریخ 🔸صفحه ما در اینستاگرام www.instagram.com/maarefmags_ir 🔸صفحه معارف در پیام رسان ایتا https://eitaa.com/maarefmags_ir
64813833303.pdf
724.8K
💡 عنوان: {مقايسه ميزان تاثير بحث گروهي با روش تدريس بر پيشرفت تحصيلي و مهارتهاي ارتباطي دانشجويان} ✍🏻 محمد‌جواد لياقت دار، محمد عابدي، سيدابراهيم جعفري، فاطمه بهرامي 📑 چکیده: هدف اصلي پژوهش حاضر مقايسه ميزان تأثير روش تدريس بحث گروهي با روش تدريس سخنراني بر پيشرفت تحصيلي و مهارتهاي ارتباطي دانشجويان دانشگاه اصفهان است. 🔖 نتایج پژوهش نشان داد كه در مجموع، روش تدريس بحث گروهي از نوع گروههاي پنج نفره بر افزايش پيشرفت تحصيلي و نيز مهارتهاي ارتباطي دانشجويان مؤثرتر از روش سخنراني است. به علاوه، فرضيه سوم پژوهش در باره پيشرفت تحصيلي دانشجويان تأييد شد، به اين صورت كه روش بحث گروهي براي پسران مؤثرتر از دختران بود، لكن اين فرضيه در مورد مهارتهاي ارتباطي رد شد. 🔰میزمعارف @mizemaaref
93محورهای اساتید ممتاز سراج صادقی.pdf
833.9K
از آنجا که اساتید معارف، علاوه بر دارا بودن بنیه‌ی علمی مناسب، در شیوه کلاس‌داری و مهارت های تأثیر گذاری نیز باید از تسلط کافی برخوردار باشند از این رو پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی قم در راستای ارتقاء سطح تأثیرگذاری و تجارب اساتید معارف اسلامی و استفاده از تجربیات اساتید پیشکسوت و موفق در حوزه ی دروس معارف اسلامی اقدام به مصاحبه و جمع آوری تجربیات ایشان نموده است. این سلسله مصاحبه ها با عنوان «بایسته های تدریس در بیان اساتید معارف اسلامی» تقدیم کاربران گرامی می گردد: ✅ جناب آقای دکتر محمدحسن سراج صادقی ✅ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد فیروزکوه و مدرس دروس معارف در گرایش‌های مبانی نظری اسلام، تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی و دروس تخصصی 🔰 میزمعارف @mizemaaref
🔹قوی شدن کشور جزو هدفهای ما است... ابعاد قوّت ابعاد وسیعی است... امروز قوّت در فضای مجازی حیاتی است؛ امروز فضای مجازی حاکم بر زندگی انسانها است در همه‌ی دنیا؛ و قوّت در این [زمینه] حیاتی است. 🎙مقام معظم ، ۱۳۹۹/۱/۰۳ 🔰میزمعارف @mizemaaref
🔶 لا يَكُن حُبُّكَ كَلَفا، و لا بُغضُكَ تَلَفا؛ أحبِب حَبيبَكَ هَونا ما، وأبغِض بَغيَضكَ هَونا ما 🔹 بحارالأنوار ج74 ص178 🔰میزمعارف @mizemaaref
🔺متن کامل ۴۰ هزار پایان‌نامه ارشد و دکتری متن کامل بیش از ۴۰ هزار پایان‌نامه ارشد و رساله دکتری روی وب سایت کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران قرار گرفت. جهت مشاهده و دریافت کلیک کنید. 👇🏻 🔗 کتابخانه دیجیتال 🔰میزمعارف @mizemaaref