eitaa logo
مجهولات
318 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
815 ویدیو
22 فایل
آدم‌ها منظوری که تو فکر خودشون هست و مایل به شنیدنش هستن رو می‌شنون، نه لزوماً حرف تو رو. تأویل هستم و این‌جاام چنلیه که باهاش بیش از ۴ سال خاطره شیرین دارم =) شناس @ha_jafarii ناشناس https://eitaa.com/mjholat/29486 محل save ناشناسا: @mjholat_gap
مشاهده در ایتا
دانلود
🌀 یه بازی خاص، یه سفر ناب معنوی با کلی جایزه! 💌 یه بازی متفاوت که آخرش می‌تونه تو رو به مشهد برسونه… 📲 فقط کافیه عدد ۲۰ رو بفرستی به ۸۸۰۰ 🔗 یا از لینک زیر وارد بشی و توی مسابقه بزرگ امام‌رضایی شو شرکت کنی! rezvan.novinrazavi.ir/competition/imamreza 🎁 جایزه‌هاش: لپ‌تاپ، تبلت، مچ‌بند هوشمند و کمک‌هزینه سفر به مشهد و کلی جایزه های باحال دیگه! همین الان امام رضایی شو... @aqr_ir
یه بازه طلایی تو صبح هست، اون تیکه که بیدار شدی و داری تصمیم می‌گیری باز بخوابی یا برپا بزنی و البته هنوز داری لود میشی؛ میگن تو اون بازه هر کار انجام بدی، اقلا تا آخر اون‌روز مغزت ترجیحش به انجام همون کاره(مثلا میگن جای گوشی کتاب بالا سرتون باشه برا اون بیداری) اما من میخوام بگم که اگر بد بیدار شی، و تو اون بازه کسی رو مخ‌ات بره، هنوز لود نشده مامانت بهت تیکه بندازه، بفهمی خواهرت رفته تیکه آخر پیتزاتو خورده، داداشت کرم بریزه، هر چی.. تا آخر اون روز تو ديگه بدفازی:) حالا هر چی ام اتقاق خوب بیافته.. حالت ديگه خوب نیست🤌
پدر مادر عزیز، شما در قبال درس خوندن فرزندت بیش‌تر از "تذکر" نه وظیفه‌ای داری، نه حقی داری! ایام امتحانات به قدر کافی پراسترس و سیاه هست؛ با تهدید، تحقیر، و حتی کتک برای بچه‌ها سیاه‌ترش نکنیم:)
زندگی بدون ایتا:
اخیرا یه کشف مهم داشتم البته همه چیز از یه اتفاق ساده شروع شد! یه روز که داشتم مقنعه‌مو اتو می‌کردم برم دانشگاه، سطح بزرگی از دستم خورد به اتو و سوخت:) منم فورا رفتم روش عسل زدم که تاول نزنه ولی خب چون به اندازه کافی وقت نداشتم، یه دستکش پوشیدم و بقیه کارام‌و کردم و آماده شدم برم دانشگاه! یه مدت بعد تو دانشگاه که دستکش رو در آوردم و دستم و شستم، متوجه یه پدیده عجیب شدم! رنگ پوستم دو، سه درجه روشن‌تر شده بود و خصوصا وقتی روش دست می‌کشیدی، شبیه اینا که حس می‌کنی پوست دستشون شبیه برگ گله، همون‌طوریا نرم و ناز شده بود🥹 و صد البته که شیارهاش پر شده بود و خلاصه خفن... اومدم خونه، عسل رو برداشتم و البته این بار با یه کم روغن بنفشه و روغن نارگیل و کمی‌ام آبرسان ترکیب کردم، با مامانم کامل به دستامون مالیدیم و روش دستکش پوشیدیم(من لاتکس، مامانم پلاستیکی ساده) و خب نتیجه؟ معرکه بود😀 اگر اون روغنا و آبرسانم ندارید حتما تستش کنید با عسل خالی! در حد نیم ساعت تا یکساعت هم رو دستتون بمونه. اصلا ام اذیت نمی‌کنه، من بار اول باهاش دانشگاه رفتم، بار دوم‌ام آشپزی کردم. نتیجه‌اش واااقعا خوبه✨ اگر امتحان کردید و راضی بودید بهم بگید 😂🤍
تو یه هفته حدود ۲۰نفر ریفیق جدید بهمون اضافه شدن اگر هستید و دوس داشتید بیاید یه کم خودتونو معرفی کنید(مثلا از دغدغه‌هاتون) یا سوالی داشتید از من بپرسید بیشتر آشنا شیم🤍 https://daigo.ir/secret/192696131
قلب
هدایت شده از ۅاےۅ
خب یه شب زودتر واسه فرار از درس خوندن تستش کردم البته که فقط با مرطوب کننده قاطی کردم نرم شد پوستم و روشنی هم یکم حس میکنم ولی باید عکس میگرفتم از قبل و بعد که نگرفتم ولی خب پشیمون نیستم با روغن هم امتحان میکنم فردا شب😔😂
مجهولات
خب یه شب زودتر واسه فرار از درس خوندن تستش کردم البته که فقط با مرطوب کننده قاطی کردم نرم شد پوستم
بچه‌ها اینکه میگه روشن نشده، ایشون خودش خیلییی روشنه خب، دیگه دو درجه روشن‌تر احتمالا پوستش شفاف می‌شد 😔🤣