یه بازه طلایی تو صبح هست، اون تیکه که بیدار شدی و داری تصمیم میگیری باز بخوابی یا برپا بزنی و البته هنوز داری لود میشی؛ میگن تو اون بازه هر کار انجام بدی، اقلا تا آخر اونروز مغزت ترجیحش به انجام همون کاره(مثلا میگن جای گوشی کتاب بالا سرتون باشه برا اون بیداری)
اما من میخوام بگم که اگر بد بیدار شی، و تو اون بازه کسی رو مخات بره، هنوز لود نشده مامانت بهت تیکه بندازه، بفهمی خواهرت رفته تیکه آخر پیتزاتو خورده، داداشت کرم بریزه، هر چی.. تا آخر اون روز تو ديگه بدفازی:) حالا هر چی ام اتقاق خوب بیافته.. حالت ديگه خوب نیست🤌
پدر مادر عزیز، شما در قبال درس خوندن فرزندت بیشتر از "تذکر" نه وظیفهای داری، نه حقی داری!
ایام امتحانات به قدر کافی پراسترس و سیاه هست؛ با تهدید، تحقیر، و حتی کتک برای بچهها سیاهترش نکنیم:)
اخیرا یه کشف مهم داشتم
البته همه چیز از یه اتفاق ساده شروع شد!
یه روز که داشتم مقنعهمو اتو میکردم برم دانشگاه، سطح بزرگی از دستم خورد به اتو و سوخت:) منم فورا رفتم روش عسل زدم که تاول نزنه ولی خب چون به اندازه کافی وقت نداشتم، یه دستکش پوشیدم و بقیه کارامو کردم و آماده شدم برم دانشگاه!
یه مدت بعد تو دانشگاه که دستکش رو در آوردم و دستم و شستم، متوجه یه پدیده عجیب شدم!
رنگ پوستم دو، سه درجه روشنتر شده بود و خصوصا وقتی روش دست میکشیدی، شبیه اینا که حس میکنی پوست دستشون شبیه برگ گله، همونطوریا نرم و ناز شده بود🥹 و صد البته که شیارهاش پر شده بود و خلاصه خفن...
اومدم خونه، عسل رو برداشتم و البته این بار با یه کم روغن بنفشه و روغن نارگیل و کمیام آبرسان ترکیب کردم، با مامانم کامل به دستامون مالیدیم و روش دستکش پوشیدیم(من لاتکس، مامانم پلاستیکی ساده) و خب نتیجه؟ معرکه بود😀
اگر اون روغنا و آبرسانم ندارید حتما تستش کنید با عسل خالی!
در حد نیم ساعت تا یکساعت هم رو دستتون بمونه.
اصلا ام اذیت نمیکنه، من بار اول باهاش دانشگاه رفتم، بار دومام آشپزی کردم. نتیجهاش واااقعا خوبه✨
اگر امتحان کردید و راضی بودید بهم بگید 😂🤍
تو یه هفته حدود ۲۰نفر ریفیق جدید بهمون اضافه شدن
اگر هستید و دوس داشتید بیاید یه کم خودتونو معرفی کنید(مثلا از دغدغههاتون) یا سوالی داشتید از من بپرسید بیشتر آشنا شیم🤍
https://daigo.ir/secret/192696131
مجهولات
خب یه شب زودتر واسه فرار از درس خوندن تستش کردم البته که فقط با مرطوب کننده قاطی کردم نرم شد پوستم
#رضایت_مشتری
بچهها اینکه میگه روشن نشده، ایشون خودش خیلییی روشنه خب، دیگه دو درجه روشنتر احتمالا پوستش شفاف میشد 😔🤣
خب بالاخره شنبه شد
برنامه این هفتهم واقعا معرکهاس:)
یکشنبه یه امتحان و کوئیز شیمی و همچنین برا حل تمرین شیمی داوطلب شدم (که برم تمرین رو حل کنم و پای تخته کاملا توضیح بدم)
دوشنبه ارائه اندیشه اسلامی دارم
سهشنبه باز امتحان و ارائه فارسی
چهارشنبه هم گزارش کار آزمایشگاه زیست باهامه و البته امتحان ترم آزمایشگاه و تحویل هوباریوم گیاهیم!
یعنی پایان این هفته رو حقیقتا باید جشن بگیرم و ساعتها بخاطرش پایکوبی کنم...
هدایت شده از خانقاهِ۫ غزلچه 𓏲࣪ ۫🕌🌱 ۫ 𓍼ִֶָ 𓅪 🏴
یه دختر خرداد ماهی
که با همون نوسانات و حسای ماه خرداد پا به زمین گذاشته...شور و تنش های ماه امتحانات، جسارت ، گاهی قدرت از وجودِ کلمات جمله هات میجوشن.
جنگیدن با غول مرحله آخر یکی از روتین هاته که ،ازش خسته نمیشی و امید داری که یک روز شکستش بدی.
شاید خورشید خرداد ماه گویای رنگ محتوای کانالت باشه همانطور که به سرعت گرماش روبه بالا رفتنه خیلی ام از الو کردن گوجه سبزا خوشحال نیست🫠🌤
برای شما:
https://eitaa.com/mjholat
خانقاه غزلچه
کاش دانشگاه به جای دو ترم، تک ترمه میشد. از نیمه شهریور یا اول مهر میاومدیم تا آخر اسفند، بعدم دو هفته تعطیلات عید فرجه و دو هفته دوم فروردین امتحانات. بعدم دیگه تموم میشد و تو فصل گرما ما رو نمیکشوندن 😭🤌
خیلیم خوب و عالی منتغیه.