هدایت شده از بدون تعارف!
حمیده ی عزیزم✨
دست به نوشتنم به اندازه تو خوب نیست
اما به اندازه ی دریای افکارت،به اندازه ی بینایی چشمات،به اندازه ای که تخیل میکنی،به اندازه ای که خوشحال میشی ،به اندازه تمام نقاشی های قشنگی که میکشی،به اندازه ی قدمهایی که برمیداری،خوشحالم از اینکه بدنیا اومدی و امیدوارم همیشه به مراد دلت(که ان شاالله صلاحتم هس😂)برسی و یه مرد خفن بهتر ازخودت بیاد بگیرتت تا شکفته تر شی✨😂
🌱این عکسای تیفانی با عشق تقدیم به تو🌱
ارادتمند شما
#مبهوم
هدایت شده از بدون تعارف!
تولدت به اندازه تمام بارونای بهاری بوی خاک بارون خورده و شکوفه های درخت مبارک
هدایت شده از بدون تعارف!
38.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تو خیلی برام قشنگیا یعنی خیلی برام زیبایی، اصلا تعریف ِ من از زیبایی یعنی وجود تو . . میدونی داشتنت مثل جاری بودن مورفین تو رگایِ یه مریض بدحاله؛ نمیگم حالم بده ها اتفاقا خیلی حالم خوبه .. ولی وقتی هستی خوب ترم :)!’ وقتی هستی حالم بھتره، وقتی هستی آروم ترم، اصلا بودنت یعنی دلگرمی ... دلگرمیِ زیبایی که به تمام پوچی هایِ دنیا می ارزه
دلیل ِ زیبایی ِ امروز ! برات آرزو میکنم که وقتی شمع های تولدت رو فوت میکنی ؛ بی آرزو نباشی✨ . برات آرزو میکنم : هر سال شوق ِ و امید امروزتو داشته باشی 💕، برات آرزو میکنم : برق ِ چشمای مثل ماهت هیچوقت خاموش نشه …
من برات بھترینارو آرزو میکنم : )!🥺🤍 ˺ تولدت مبارك ‹بھترینم› . .️🔗🫂
هدایت شده از بدون تعارف!
زمینی شدنت مبارک دختر بهار امیدوارم قطار زندگیت همیشه رو ریل خوشبختی و شادی حرکت کنه و ارزوهات برات خاطره بشن