eitaa logo
مجهولات
318 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
814 ویدیو
22 فایل
آدم‌ها منظوری که تو فکر خودشون هست و مایل به شنیدنش هستن رو می‌شنون، نه لزوماً حرف تو رو. تأویل هستم و این‌جاام چنلیه که باهاش بیش از ۴ سال خاطره شیرین دارم =) شناس @ha_jafarii ناشناس https://eitaa.com/mjholat/29486 محل save ناشناسا: @mjholat_gap
مشاهده در ایتا
دانلود
چایی صبح آخر که یکساعت معطل باز شدن چایخونه موندیم اما چسبید و دو لیوان نوشیدیم:)✨ *و عکسی که نذاشتن من تنها بگیرم
کاش می‌شد وقتی آدمو تو قبر میزارن و لحد رو می‌چینن، اون‌لحظه چشماشو که باز و نگاه می‌کنه، جای سیاهی این سقف حرم‌و ببینه:)
این‌جا شهرستان قدمگاه در شهر نیشابور و توقف ۳ساعته‌ی ما خیلی ماجراهای کوچیک و آدمای جدید و احساسات عمیقی برام شکل گرفت که حوصله‌ی توصیفش رو ندارم اما برام عزیزه ولی این زاویه از سقف آینه‌ای مصلی وقتی دراز کشیده بودم و خادم مهربون برامون کولرو زد و نت هم خط نمی‌داد، این‌جا بمونه
از اینام خیلی خوشم اومد و خریدمشون برای خودم. هر کی ام مسخره کنه ایشالا سوسک شه😭😂
از اون آدم خفنا🤌✨
و اما به خانه برمی‌گردیم طبق معمول زیارت اول بعد از مشهد هربار موقع سلام دادن به حضرت معصومه میگیم "السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا" و "السلام علیک یاابن‌الحسن" و یهو ببخشید! "یا فاطمه المعصومه بنت موسی ابن جعفر"
داشتم فکر می‌کردم اگر خونه‌مون جایی غیر از قم بود و از مشهد و اون انس با حرم، می‌رفتم جایی که ديگه حلقه وصلی نبود، چقدر زندگی سخت می‌شد. حاضر بودم تو مشهد گدا بمونم ولی برنگردم سر خونه زندگیم. ولی الان به امام رضا گفتم لطفا برای طی سال هم سفارش منو به خواهرتون بکنید🎀
خب تمومه ديگه ببخشید اگر طولانی شد و سوژه خاصی هم نداشت اصلا تردید داشتم تو پست کردنش ولی حالا بمونه یادگاری...
اگر در آینده بخوام زندگی تو شهر دیگه‌ای رو تجربه کنم اولویتم اینجوره تهران> اصفهان> مشهد> همدان> شیراز> تبریز
به عنوان یک فرهنگ اجتماعی؛ لطفا یاد بگیرید که به هیچ کسی موقع گریه کردن‌ش تو هیئت، موکب، ایستگاه صلواتی یا هرچیز دیگه‌ای خیره نشید. وقتی صدای گریه‌ش بلند میشه عجیب نگاهش نکنید. یک ذره فقط فهم میخواد این موضوع... کسی که اضطراب اجتماعی داره و یهو اموشنال شده و میخواد گریه کنه واقعا زیر نگاه شما معذب میشه‌. مگر گریه کردن غیر طبیعیه؟! حتی اگه واکنش ناخودآگاهتونه هم کنترلش کنید.
دوس دارم در آینده خانوادم جوری باشه که محرم و صفر، خواب و بیداری‌مون، برنامه غذایی‌مون، خرید لباسامون، مهمونی و سفر رفتن‌مون، "بر مدار روضه و هیئت" باشه! دغدغه‌مون باشه. سبک‌ زندگی‌مون باشه. و اون‌قدر قشنگ که بچه‌هامون برای رسیدن شبای محرم ذوق داشته باشن:)