آدما اشتباهتتو اول مسیر به روت میارن
ولی رشد و پیشرفتی که کمکم میکنی رو فقط خودت میبینی.
لطفا با دقت ببینش و به خودت تبریک بگو.
چون آدمای ناامن، برای اینکه رو دستشون بلند نشی، نخوان برای بودنت بهای بیشتری بپردازن، و... این کار رو انجام نمیدن💙
هدایت شده از گرافاتشوریدهیکگیاهسمی
ویکتور فرانکل خدابیامرز یه جمله داره که میگه :
وقتی کسی نتونه حس عمیقی از "معنا" پیدا کنه حواس خودشو با "لذت" پرت میکنه...
و فکر میکنم هممون حداقل یه دوره ی کوتاه هم که شده این وضعیت رو حس کردیم.
شاید بعضی از دست دادنا شکست به نظر بیاد
ولی پایانی که بعدش نفس عمیق بکشی و لبخندت رو واقعیتر از اشکت حس کنی قطعا یه نوع پیروزیه.
اصلا به برنامه شلوغم نگا نکن. من همیشه برای "بریم بیرون" وقت دارم.
حالا با هر کیفیتی.
صرفا بریم سوار ماشین شیم تو رستم تهمتنی بذاریم و چایی موکب بخوریم و حین پرچم زدن پستامم بنویسم و پیوی جواب بدم.
یا سوار ماشین شیم دو روز بریم اصفهان و حدفاصل پل خواجو و میدون امام ضربتی دو تا امتحان میانترم بدم.
هدایت شده از Never meant to belong
شب برنامه میچینم و صبح
حتی دلم نمیخاد از تخت بیام بیرون