eitaa logo
مجهولات
318 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
816 ویدیو
22 فایل
آدم‌ها منظوری که تو فکر خودشون هست و مایل به شنیدنش هستن رو می‌شنون، نه لزوماً حرف تو رو. تأویل هستم و این‌جاام چنلیه که باهاش بیش از ۴ سال خاطره شیرین دارم =) شناس @ha_jafarii ناشناس https://eitaa.com/mjholat/29486 محل save ناشناسا: @mjholat_gap
مشاهده در ایتا
دانلود
واقعا خودت لپتاب خریدی؟ بابا دسخوششش🤞🏻 استوک و قسطی ولی خب بله 🥲😂 مرسیییی ان‌شاءالله ماشین بخرم سوارتون کنم بریم دور دور😂
مجهولات
عه این استیکر کیبورد بامزه هارو از کجا گرفتی🥹 مرکز خرید نزدیک خونه‌مون🥲😂✨ قیمتشم واقعا خوب بود نسبت به چیزی که تو آنلاین‌شاپ‌ها دیدم.. ۷۰ تومن
بنظرت برای ادمین بودن.. آچار فرانسه منظورمه بدون هیچ تجربه‌ای میشه با هوش مصنوعی پیش رفت؟ تو محتوا نویسی و تبلیغات و اینا؟ سلام عزیزم من به شخصه ندیدم کسی برای هوش مصنوعی صرف حقوق بده... اونایی که استخدام می‌کنن هم تاکید دارن هوش مصنوعی در حد ابزار ایده‌پردازی و متن‌ها کاملا انسانی باشه
مجهولات
عه این استیکر کیبورد بامزه هارو از کجا گرفتی🥹 #ناشناس مرکز خرید نزدیک خونه‌مون🥲😂✨ قیمتشم واقعا خوب
https://eitaa.com/mjholat/33080 وای چقدر عالییی، قم درسته؟ میشه آدرسشو بدی؟ البته اگر برای مدل های دیگه هم داشت آره عزیزم بفرمایید https://share.google/L2kYhxo7ph6TAhfdQ فکر کنم برای همه مدل‌های کیبورده🤝 فقط اینکه کدوم مغازه میشه رو دقیقا نمیدونم.. همون طبقه اوله، از کنار عطرفروشی که بری بعد از یه مغازه لباس کودک و مغازه لوازم آرایشی، همونه تقریبا..🤍
اوضاعم واقعا افتضاح دوروزه پول لازم دارم و حقیقتا فهمیدم هیچکس رد ندارم به هر دری زدم پول جور کنم ولی واقعا نشده میشه یه دعای کنید تا صبح جور بشه وگرنه آبروم میره چشم عزیزدلم حتما:)❤️ چقدره مگه؟
الحمدالله!
حس میکنم از همه هم سن و سالام عقبم اونا یه عالمه مهارت بلدن ولی من هیچی خب یه مهارتی یاد بگیر💙
3.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دلم برای اسم اسلام می‌سوزه که چنین حیواناتی یدک می‌کشن‌اش...💔
مجهولات
https://eitaa.com/mjholat/33083 ۴تومن #ناشناس بیسمیلاه😭💘
https://eitaa.com/mjholat/33085 ۴تومن که چیزی نیست از یکی قرض کن خیلی خوشحالم چنین ممابر پولداری دارم واقعا 💓 بچه‌ها منم برا قسط لپ‌تاپم یه ۱۰ تومن دستی میخوام میتونم از کی قرض کنم؟ کلیه‌ام فروش بره بلافاصله تسویه میکنم
مجهولات
دلم برای اسم اسلام می‌سوزه که چنین حیواناتی یدک می‌کشن‌اش...💔
فیلمه مال کجاس؟ افغانستان؟ دقت کردین بیشترشون داشتن فیلم میگرفتن؟ انگار یه نمایش بود بله:) چون یه جو غیرت ندارن. چی بگم والا.