eitaa logo
مجهولات
318 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
816 ویدیو
22 فایل
آدم‌ها منظوری که تو فکر خودشون هست و مایل به شنیدنش هستن رو می‌شنون، نه لزوماً حرف تو رو. تأویل هستم و این‌جاام چنلیه که باهاش بیش از ۴ سال خاطره شیرین دارم =) شناس @ha_jafarii ناشناس https://eitaa.com/mjholat/29486 محل save ناشناسا: @mjholat_gap
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/mjholat/29486 حالم به هم خورد خدا لعنتشون کنه ای کاش مرداشون بیدار میشدن، نه اینکه. انقد بی غیرت بشینن تماشا کنن و فیلم بگیرن بعد هم که تموم شد با خنده همشون پاشن برن اصلا باورم نمیشه اینا معتقدن اسلامشون و اعمالشون همون اسلامیه که پیامبر آورد🚶🏻‍♀️ ++++++++++++ منم از بی غیرتی مردمشون بیش از هر چیزی در عجبم...
مجهولات
دلم برای اسم اسلام می‌سوزه که چنین حیواناتی یدک می‌کشن‌اش...💔
https://eitaa.com/mjholat/33088 داداش تیاتره؟ تیاتر دارن اجرا میکنن دیگه؟ خیالم راحت باشه نمایش یزیدو بازی میکنن؟ فعک نکنم:)🤌
ببین من رفتم یکم سرچ کردم الان، باور کن سگ یزید شرف داشته به اینا.. به چیا رسیدی؟💔
😧😧😧😧😧😧😧😧😧 :)
https://eitaa.com/mjholat/33097 یه آرایشگری رو ده برابر این خانمه میزدن فقط چون ریش یه نفر رو کوتاه کرده... طرف داد میزد دیگه نمیکنم نزن.. صد هزار مرتبه شکر که شیعه نیستن اقلا...
بیست نفرو کردن به صف، در عرض یه دیقه به رگبار میبندنشون، جلوی زن و بچه.. :))))))))
آخه مسئله اینه یزید قبول داشت برای تحویل ندادن حکومت جنایت میکنه، اینا دارن به اسم احکام اسلامی عمل میکنن.. ++++++++++++++++
بعد اون سوری‌ه می‌گفت حاج قاسم بهشون ظلم کرده که نذاشته داعش وحشی مثل اینا بالا سرشون بیاد:))
مجهولات
https://eitaa.com/mjholat/33085 ۴تومن که چیزی نیست از یکی قرض کن #ناشناس خیلی خوشحالم چنین ممابر پ
https://eitaa.com/mjholat/33089 به نظرت اگه میتونسته اینکار رو نمی‌کرد داره میگه به هر دری زده حتما بهش ندادن و باید بگم ۴تومن برای خیلی ها پول زیادی هستش دوس دارم مثل چنل تاداشی تو تلگرام چالش بذارم تا فردا برا این دوستمون ۴ تومن جمع کنیم 😔😂✨ البته نه صدقه دور از جونش مثلا هرکی یعنی مبلغی قرض بده، من همه رو ثبت کنم، و دوستمون کم کم برگردونه باحال میشدا
مجهولات
https://eitaa.com/mjholat/33089 به نظرت اگه میتونسته اینکار رو نمی‌کرد داره میگه به هر دری زده حتما
https://eitaa.com/mjholat/33103 کاش میشد من الان ۱۰۰دارم میدونم کمه ولی اگه شماره کارت داد میزنم منم در حد ۵۰۰ تومن دارم فعلا
بچه ها من اینقد پولم کمه که خواستم موجودی بگیرم، چون اون چند ریالی که برا تراکنش کم میکنه رو نداشتم، نداد بهم موجودی😭😂😂 من میرم تو بله می‌بینم خیلی خوبه😂✨