تلگرام عجب آپدیتی داده:)
دلم میخواد تمام پیامرسانهای داخلی رو جلوی پاش قربانی کنم:)
مجهولات
سلام میگم چقدر ممبرات خفنن خیلی باحالن به کسی که نمیشناسن کمک میکنن برای دادش کسی که نمیشناسن نگران
https://eitaa.com/mjholat/33186
منم به ممبرا کانال حمیده حسودیم میشه و باید بگم شما فوقالعاده هستید
قبلاً دوست داشتم یه کانال بزنم و در مورد علاقه ، کتاب و.... توش فعالیت کنم که دیدم ممبرها زیادی نمیتونم بیارم از طرفی اگه بیارم پایه و هم صحبت نیستن پس کنسل شد
#ناشناس
مرسی از لطفتون بچهها 🙂↔️🩵
باید بگم که این کانال بعد از رسما ۵ سال به این نقطه رسیده که از ۳۶۵ روز سال، نهایتا ۳۰ روزشو چنین لحظات باحالی داره. اقدام کنید و صبور باشید😂✨
مجهولات
داداشم همینطور بود عاشق موکب و مسجد و هیات،تا دیر وقت کمک میکرد(چقدر اون موقع اخلاقی و روحی بهتر بو
https://eitaa.com/mjholat/33176
میفهمت
ما معمولا گیر نمیدیم البته من موافقم که باید حداقل از دور نظارت داشته یه بار محرم زنگ زدن و گفتن یه بچه با چوب به داداشم زده و داداشم حالش بده الحمدلله اون موقع چیزی خاصی نشد برای همین هست که نگرانم بیشتر میشه ولی اینم قبول دارم که کلا نگران هستم تا حدودی. همیشه میگم من اگه بچه دار بشم و بچم راه رفتن یاد بگیره خونم رو حصار میکشم چون این عمیقاً نگران میشم
#ناشناس
حالا کاش صرفا این بود. متاسفانه بعضی بچههای بیتربیت کارای دیگه ام میکنن...
در کل باید محتاط بود و به فضاهایی سپرد نوجوون رو که بدونی مسئولین هیئت نظارت کافی دارن🤍
مجهولات
تلگرام عجب آپدیتی داده:) دلم میخواد تمام پیامرسانهای داخلی رو جلوی پاش قربانی کنم:)
https://eitaa.com/mjholat/33193
چی؟
#ناشناس
https://eitaa.com/mjholat/33193
چی شده مگه
#ناشناس
نشده آپدیت براتوووون؟
کلااااا سر تا پاش فرق کرده
همه چیش بلوری و شناور شده
دسترسیاش متنوع و معرکه شده
قابلیت ai بهش اضافه شده متنا رو حین ارسال تو کانال ادیت و ترجمه میکنه
هنوز با دقت نگشتم تازه ولی تا همینجاشم برگام واقعا:)
مجهولات
حمیده جان) من هر سال نمیشه گفت نذره ولی ی چیزی شبیهش اوصولا شب حضرت علی اصغر تو محرما برای بچه ها ی
https://eitaa.com/mjholat/33189
قربون شما خیلی ممنونم) ایشالله
هیچ چیزی به ذهنم نمی رسه میشه ی کمم کمکم کنی تو اون متنه؟)
#ناشناس
زنده باشید جانم
منم تو همین وضعیتم والا و چند روزه میخوام برای کانال بسیج دانشگاه یه چیزی بنویسم ولی فرصت نکردم...
هدایت شده از خانقاهِ۫ غزلچه 𓏲࣪ ۫🕌🌱 ۫ 𓍼ִֶָ 𓅪 🏴
کاش لپه قیمه نذری روز عاشورا بودم ولی فردا دوتا امتحان سگی نداشتم.