هدایت شده از خانقاهِ۫ غزلچه 𓏲࣪ ۫🕌🌱 ۫ 𓍼ִֶָ 𓅪 🏴
سعید تو بزن،تو باید بزنی
اصن بزن که خوب میزنی واسه تو
دلیلشم به خودم و حمیده مربوطه.
بچهها راستی جلسه قبل تو کم عمق موفق شدم رو آب بخوابم و کل عرض استخرو تنهایی کورال برم و برگردم.
این جلسه این اتفاق تو عمیق افتاد:)
تونستم رو آب بمونم بالاخره. دور اول کل عرضو بدون کمک دوچرخه رفتم. و برگشت مربیمون چالشها رو شروع کرد. از جمله آب پاشیدن تو صورتم (چون خیلی آب میخوردم) و چندبار وسط استخر و شنا گفت بخوابم کورال برم/بشینم دوچرخه برم. که خب؛ رفتم:)))))
پتانسیل اینو داشتم که از ذوق گریه کنم وسط استخر.
فقط نکتهاش اینه که با نودل بودم😔😂
ایشالا قراره از جلسه بعد بدون هیچی برم🤌
و حس میکنم اگر بشه، اگر بتونم رو آب لعنتی تنها بمونم، دیگه هیچی نمیتونه بترسوندم:))))
آب و خفگی یکی از عمیقترین ترسای من بود.
مجهولات
به قول داداشم آخر به خاطر همین دیر سین کردنا میرم قعر جهنم:))))
بالاخره موفق شدم این عدد رو به ۷ برسونم
خیلیها پیامهاشون رو پاک یا ویرایش کرده بودن. ولی بهرحال پیش پیش خونده بودم. البته حق میدم. و خیلی دلم میخواد به پیامهای پاک شدهشون که حتی تو ذهنم هست کاملا جواب بدم ولی خب هر جور راحتن😔😂
و حالا شاید بپرسی تو که با این جزئیات خوندی، چرا سین نمیکردی و جواب نمیدادی؟ که باید عرض کنم نوعی بازدارندگی درونی بود که هنوزم تعریف مشخصی براش ندارم. سر یه پروژه پیوی مارکتینگ کمپین محرم بودم که روزانه حدودا ۱۰ ساعت متمرکز، +۵۰۰ پیوی رو سین و تعامل میکردم. خوش و بش، تعامل، قربون صدقه، و فروش. و چون چنل بلاگری بود، خیلی از پیامها همون صرفا خوش و بش بود...
و انگار انرژی روانیم برای چت، و حتی یه احوالپرسی ساده ته میکشید آخر روز...
ثانیا فرو رفته بودم تو نقش اون بلاگر برای تعاملم و دوست داشتم به ورژن خودم بازیابی بشم و جواب بدم✨
خلاصه اونکه تجربه خیلی سخت و جالبی بود، ولی خب گفتم توضیح بدم که دلخوری پیش نیاد و شاید نرم قعر جهنم❤️🔥
مجهولات
🩵 برای آشنایی بیشتر؛ تو ایتا تأویل صدام میکنن؛ که این واژه تخلص شعرامه (@manzome_man) دانشجوی رشت
شما چه خبر؟
عزاداریاتون قبول
مجهولات
هیچ خبر حقیقتا امسالم مثل هرسال محروم از روضه و هیأت #ناشناس ماام امسال خیلی محروم بودیم:)))
https://eitaa.com/mjholat/33237
منم همینطور:)
#ناشناس
واقعا هر شب محرم روضه رفتن نعمتیه که تا صلب نشه نمیفهمی چقدر ارزشمند بوده...
مجهولات
هیچ خبر حقیقتا امسالم مثل هرسال محروم از روضه و هیأت #ناشناس ماام امسال خیلی محروم بودیم:)))
https://eitaa.com/mjholat/33237
من دیگه عادت دارم به این شرایط فقط حسرته هست همیشه.چیکار میشه کرد بابام هیچ جا نمیبره😄
#ناشناس
واقعا از امسال جز معیارهای خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی مهم ام برا ازدواج قرار گرفت اهل روضه و هیئت بودن
مجهولات
https://eitaa.com/mjholat/33237 من دیگه عادت دارم به این شرایط فقط حسرته هست همیشه.چیکار میشه کرد ب
https://eitaa.com/mjholat/33239
برای خودمم این ایمان بزرگ ترین چیزه و واقعا حس میکنم توان ندارم با یکی زندگی کنم که مثل خانوادم نسبت به این مسائل بیخیال باشه
#ناشناس
ایمان یه مسئله جداست
من همین اخیرا یه نفرو که آدم مومنی هم بود ولی مومن خونه ای..
نه چندان اهل هیئت و راهیان و تجمع و... رد کردم. چون من آدمی ام که به اینجور فضاها نیاز دارم و زهد در منزل برام کافی نیست