🖼راه رسیدن به کمال مطلوب انسانی
📚 #کتاب_انقلابی_بمانید جلد۱ صفحه۲۲و۲۳
⏪ روش تهیه و خرید کتاب:
✴️مراکز فروش حضوری
قم👇
🔴 روبروی مدرسه دارالشفاء انتشارات انقلاب اسلامی
🟠 مجتمع ناشران طبقه همکف پاتوق کتاب فردا
🟡 خیابان صفائیه روبروی دفتر مقام معظم رهبری نشر معارف( فروشگاه پاتوق کتاب)
اصفهان👇
🔵 خیابان فروغی خیابان شهیدان علاقمندان کوچه شهید منشئی پلاک ۳ نشر فدک
🌐 فروشگاه مجازی 👇
⬜️ تارنمای اینترنتی مرکز مطالعات راهبردی به نشانی www.mmhe.ir
⬛️ ارتباط با ادمین در ایتا به نشانی @mmheir
#محصولات
#انقلابی_بمانید
┈┄┅═✾••••✾═┅┄┈
👈 به حُـوزِهوإنْقِلٰابِـــــإســـلٰامِی بپیوندید
🖼قال الامام الحسین (علیه السلام): «اِنَّ النّاسَ عَبيدُ الدُّنْيا وَ الدِّينُ لَعْقٌ عَلى اَلْسِنَتِهِمْ يَحوطونَهُ ما دَرَّتْ مَعائِشُهُمْ فَاِذا مُحِّصوا بِالْبَلاءِ قَلَّ الدَّيّانونَ»
📚تحف العقول، ص ۲۴۵
🏴السَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّه🏴
#حدیث
┈┄┅═✾••••✾═┅┄┈
👈 به حُـوزِهوإنْقِلٰابِـــــإســـلٰامِی بپیوندید
🔰رشد روزافزون نظام جمهوری اسلامی
📝ما باید تضمین کنیم حفاظت و سلامت انقلاب و رشد روزافزون نظام جمهورى اسلامى و ریشه دواندن هرچه بیشترِ این نظام را؛
با همان روش و با همان شیوه؛ یعنى
◀️با #حفظ_ایمان،
◀️با کار مخلصانه،
◀️با وحدت کلمه،
◀️با داشتن ارتباط و پیوند قلبى با خدا،
◀️با اتّکاء به نفْس،
◀️با تصمیم بر اینکه باید بر مشکلات فائق بشویم.
🗓۱۳۶۴/۰۴/۰۵
#اتقلاب_اسلامی
┈┄┅═✾••••✾═┅┄┈
👈 به حُـوزِهوإنْقِلٰابِـــــإســـلٰامِی بپیوندید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰مومنها با هم جنگ ندارند؛
اگر جنگی باشد بین دو نفر، باید بدانند که مومن نیستند. مومنها با هم جنگ ندارند...
📌 پیشنهاد مشاهده
#در_محضر_امام
🎥#درس_اخلاق
┈┄┅═✾••••✾═┅┄┈
👈 به حُـوزِهوإنْقِلٰابِـــــإســـلٰامِی بپیوندید
#مراسم_افتتاحیه اردوی معرفتی تشکیلاتی
"مِثـــــــــل خــُـــــــمِیني"
● اجتماع سالیانه طلاب عصر انقلاب ●
┄┄┄┅•••==✧؛❁؛✧==•••┅┄┄┄
🖋 به همراه قرائت مکتوب پیام مرجع عالیقدر حضرت #آیت_الله_نوری_همدانی
سخنران: #آیت_الله_اراکی
🗓 زمان: یکشنبه ۱۵ مرداد، ساعت ۱۵:۳۰
🔹 مکان: مدرسه علمیه فیضیه قم
📌 شرکت عموم طلاب در این مراسم موجب امتنان است.
@ahd_ba_khomeini
┈┄┅═✾••••✾═┅┄┈
👈 به حُـوزِهوإنْقِلٰابِـــــإســـلٰامِی بپیوندید
195.pdf
208.2K
بیانیه جناب استاد ابوالقاسم علیدوست در واکنش به سخنان جناب استاد مسعود عالی
دفاعی عقیم و پرهزینه
حکومت علوی: بعثت عدالت
بيانات استاد عالی را اینجا ببینید:
https://eitaa.com/rozaneebefarda/13132
جوابیه استاد عالی به بیانیه جناب آقای علیدوست را اینجا ببینید:
https://eitaa.com/rozaneebefarda/13134
🔶حاشیه روزنه
بعد از سخنرانی استاد عالی در حسینیه امام خمینی و در محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی که در بخشی از آن به درستی به مسئله فساد در حکومت علوی اشاره شده بود، بیانیه تندی از سوی آقای علیدوست صادر شد که واکنشهای متعددی را در پی داشت.
قبل از این نیز او در واکنش به برخی مواضع مشابه بعضی سخنرانان انقلابی، موضعگیری کرده بود.
غیر از آقای علیدوست، آقای #سیدمحمدجواد_علوی_بروجردی نیز در مصاحبه با #مهدی_نصیری، نسبت به این موضوع واکنش نشان داده بود.
واقعیت آن است که مسئله وجود کارگزاران فاسد در حکومت علوی امری غیر قابل انکار است و پنهانکاری نسبت به این واقعیت تاریخی، به معنای دفاع از حضرت نیست زیرا بازخوانی برخوردهای محکم ایشان با کارگزاران فاسد در تبیین سیره سیاستورزی معصومانه ایشان کفایت میکند و طرح این موضوع هزینه خاصی هم ندارد و نیاز نیست امثال آقایان علوی بروجردی و علیدوست از این جهت نگران باشند!
اساسا حقایق تاریخی قابل پنهانکاری نیست وانگهی! عصر این گونه پنهانکاری ها هم گذشته است. و از این گذشته، بازخوانی #تجربه_حکمرانی صدر اسلام نه تنها هزینه ندارد بلکه ناگزیر از آنیم تا مشخص شود که مسئله خطیر حکمرانی چه لوازم و صعوبتهایی در پی دارد.
@rozaneebefarda
ندای شیخ فضلالله در حوزه امروز
جوابیه اساتید و فضلای حوزوی به بیانیه سیاسی حاشیهساز جناب آقای علیدوست/7
@rozaneebefarda
🔻🔻🔻
[صفحه 1 از 2]
در ایام سالروز صدور فرمان مشروطه و شهادت عالم مبارز و مدافع حریم اسلام آیت الله شیخ فضل الله نوری رحمهالله بیانیه ای صادر شد که نشان میدهد هنوز هم جریان اسلام ناب و حوزه های مبارک علمیه اصیل از گزند برخی روحانیون کجاندیش و روشنفکرنما در امان نیست و خود را با چهره ای حق به جانب در موضع نصیحت نسبت به مدافعان حریم ولایت راستین قرار میدهد و با وجود چنین تفکراتی در حوزهها باز هم صدای شیخ فضل الله ها به گوش میرسد.
بعد از بیانات صحیح و به دور از فریب و ریای استاد مسعود عالی، آقای ابوالقاسم علیدوست از اساتید حوزه علمیه قم ناظر به بیانات ایشان چند خطی را قلم فرسایی کردند که:
اولا: به نظر میرسد جناب علیدوست فهم دقیقی نسبت به بیانات استاد عالی نداشته و بیشتر به بیان نقطه نظرات و برداشتهای ناقص خویش از تاریخ پرداختهاند.
ثانیا: برخی مغالطات در بیان ایشان وجود دارد که از فردی با سابقه تدریس خارج بعید است لکن این نشان میدهد که غرض از صدور بیانیه دفاع از حریم ولایت نبوده بلکه اغراض دیگری از این بیانات دنبال میشود.
اما بعد...
نسبت به برخی فقرات نوشته ایشان نکاتی را به رشته تحریر درمی آوریم تا خوانندگان محترم قضاوت کنند:
1. «نسبت به سخنی که حدود 30 فساد در زمان حکومت امام علی علیه السلام اشاره میکند، باید توجه کرد که این فسادها، هیچ ربطی به امام نداشته و میراثی بوده که از حاکمان و حاکمیت ناتوان و فاسد کرد که این فسادها، هیچ ربطی به امام نداشته و میراثی بوده که از حاکمان و حاکمیت ناتوان و فاسد قبل به ارث رسیده بود»
باید عرض شود که، مگر فضلا و مبلغان اندیشمند گفتهاند افراد فاسد مربوط به شخص امیرالمومنین و یا زاییده حکومت ایشان و یا حاصل عملکرد ایشان هستند؟!سخن تنها در این است وجود چنین افرادی در حکومت ربطی به اصل حاکمیت و ریل گذاری آن ندارد.
آیا ناقدان؛ بیان استاد عالی را ندیدهاند؟ یا دیده و خدای ناکرده قصد مغالطه دارند؟ یا میخواهند سخنان غلط خود را به جبههای که شبانهروز از زبان دشمنان و دوستان نادان در عذاب است منتسب کنند؟ غرض از بیان چنین مطلبی چه بود؟ والله العالم.
#تحلیلی
@rozaneebefarda
ندای شیخ فضلالله در حوزه امروز
[صفحه 2 از 2]
2. «نباید تردید کرد دفاعیههایی این چنین، هرگز منتقِد به وضعیت موجود در جمهوری اسلامی ایران را معتقد به این روش حاکمیتی نمی کند ؛ بر عکس ، چوب حراج بر تراث میزند که بگویند: پس هر حکومتی از اسلام وضعیتش چنین است! من نمیدانم آن حضرات در آینده در نیمه شعبان، چگونه میخواهند از حکومت مهدوی بگویند و فریاد زنند که:« یَمْلَأُ اللهُ به الْأَرْضَ قِسْطاً وَ عَدْلًا کَمَا مُلِئَتْ ظُلْماً وَ جَوْراً»؟
اولا: مگر هر منتقدی اعتقاد به این روش حاکمیتی ندارد که آقای علیدوست اینگونه قلم میزند؟! چه بسیار منتقدانی که اعتقاد عمیق به این
روش حاکمیتی دارند و برای بقای آن جان میدهند. باید دقت کرد که منتقد به چه هستیم و معتقد به چه چیزی هستیم. جناب آقای علیدوست چگونه لازمه انتقاد را عدم اعتقاد محاسبه کرده است؟
ثانیا: مگر بیان عبرت ها و نقاط ضعف در حکومت ها چوب حراج به تراث زدن است؟! که اگر اینگونه باشد بخشهای مهمی از قرآن کریم که به بیان نقاط ضعف پیشینیان پرداخته است را چگونه توجیه میکنید؟!
ثالثا: نیازی به نگرانی ایشان نسبت به نیمه شعبان نیست! کسانی که در این منظومه فکری( اسلام ناب) حرکت میکنند نگاهشان به حکومت مهدوی هم با برداشتهای ناقص امثال حضرتتان متفاوت و کاملا منطبق بر یک نگاه کلان است. بهتر است شما نگران مقایسه دولت امیرالمونین با دولت کریمه حضرت حجت با نگاه خودتان باشید که بسی ناهمخوانی دارد.
3. «دفاع از انقلاب و نظام با پذیرش برخی کاستی ها، خود تحریمی و... راه دیگری دارد که صاحبان احساس تکلیف در اینباره باید به آن بپردازند»
اولا: مرادتان از خود تحریمی چیست؟ روشن صحبت کنید تا شاگردان شما و طلاب جوان زوایای فکری شما را بشناسند و دچار اشتباه محاسباتی نشوند.
ما خود تحریم هستیم؟! آیا نظام و روش حاکمیت باعث تحریم شده است که اینگونه بیان میکنید؟! تاریخ استعمار بخوانید البته نه با نگاه کجی که به تاریخ اهل بیت دارید.
کمی از حجره تنهایی و انزوا و روشنفکرمآبی بیرون بیایید و ببینید در عالم چه خبر است.
اگر نا دانسته نوشتید بیایید اصلاح کنید و اگر دانسته نوشتید بروید در خلوتتان استغفار کنید که جریان حق شیعه را تحریف کردید.
ثانیا: دفاع از نظام احساس تکلیف نیست که برخی داشته باشند برخی هم نداشته باشند بلکه تکلیف است و همگان باید به این تکلیف عمل کنند و هر کس در انجام این تکلیف کمکاری کند باید استغفار کند.
ثالثا: شما که خود را در اکثر زمینهها صاحب نظر میدانید و در بیانیههای گذشتهتان نسبت به برخی مسایل مطرح شده قلم فرسایی میفرمایید، بد نیست کتابی هم در رابطه با روشهای صحیح دفاع از انقلاب و نظام بنگارید تا همگان مستفیض شوند.
#تحلیلی
@rozaneebefarda
🗓 به مناسبت سالروز بمباران هیروشیما و ناکازاکی
📝این #نظام_استکبار که قصد سلطهی بر ملّتها را دارد، از این شیوه بهطور متعارف و معمول در همهی زندگیاش استفاده میکند؛ شیوهی #توجیه_جنایت و پوشاندن لباس خدمت به جنایت.
🔸[در] همین حملهی به ژاپن، یعنی دو بمبی که در هیروشیما و ناکازاکی منفجر شد، [وقتی] آمریکاییها عذرخواهی میکنند، به این صورت میگویند که اگرچه با این دو بمبی که ما به این دو شهر پرتاب کردیم، دهها هزار در وهلهی اوّل، [یا] شاید صدها هزار کشته شدند، [امّا این کار] هزینهی تمام کردن جنگ جهانی دوّم بود؛ اگر ما آمریکاییها این بمبها را نمیانداختیم، جنگ ادامه پیدا میکرد؛ حالا اگر دویست هزار [انسان] کشته شدند، آنوقت دومیلیون کشته میشدند؛ بنابراین ما خدمت کردیم که این بمبها را انداختیم! ببینید این حرفی است که آمریکاییها در تبلیغات رسمی [میگویند]. الان شاید از آن روز ۶۵ سال میگذرد؛ دائماً همین حرف را تکرار کردهاند و گفتهاند...
🔸این بمبها در تابستان ۱۹۴۵ میلادی بر روی این دو شهر افتاد و منفجر شد و این جنایت اتّفاق افتاد؛ در حالی که چهار ماه قبل از آن هیتلر که رکن اصلی جنگ بود خودکشی کرده بود؛ دو روز قبل از او هم موسولینی - رئیس جمهور ایتالیا - که او هم رکن دوّم جنگ بود دستگیر شده بود و جنگ عملاً خاتمه پیدا کرده بود؛ ژاپن هم که پای سوّم جنگ بود، از دو ماه قبل اعلام کرده بود که آمادهی تسلیم است؛ جنگی وجود نداشت امّا این بمبها منفجر شد.
🗓۱۳۹۲٫۰۸٫۲۹
#دشمن_شناسی
┈┄┅═✾••••✾═┅┄┈
👈 به حُـوزِهوإنْقِلٰابِـــــإســـلٰامِی بپیوندید
🔰راهکار مدیریت و تبدیل تهدید به فرصت
📝در یک #نگاه_کلان به مسائل کشور، شماها که مسئول هستید، از مسئولین درجهی یک تا مدیران بخشهای مختلف،
‼️اگر بخواهید کشور را درست اداره کنید،
اگر بخواهید فرصتها و تهدیدها را به¬معنای واقعی کلمه مدیریّت بکنید- چون هم فرصتهایی هست، هم تهدیدهایی هست؛ باید بتوان این فرصتها و تهدیدها را درست مدیریّت کرد-
اگر بخواهید سرمایههای ملّی را درست به کار بگیرید،
اگر بخواهید #ظرفیّتهای_کشور را که بسیاری از این ظرفیّتها هم هنوز ناشناختهاند به فعلیّت برسانید و از آنها بهرهبرداری بکنید،
اگر بخواهیم راه را از بیراهه تشخیص بدهیم -چون انسان، مسئولین کشور، دولتها و بخشهای مختلف، در مقابل خودشان گاهی راههایی را مشاهده میکنند که بعضی از این راهها بیراهه است؛ ما را به سرمنزل مقصود نمیرساند- و این کارهای بزرگ را انجام بدهیم،
احتیاج داریم که؛
◀️اوّلاً ملاکهای تصمیمگیریمان را مشخّص کنیم و آنها را درست انتخاب کنیم،
◀️ثانیاً از تجربههایمان استفاده کنیم؛
🗓۱۳۹۶٫۰۳٫۲۲
#مدیریت_حکمرانی
┈┄┅═✾••••✾═┅┄┈
👈 به حُـوزِهوإنْقِلٰابِـــــإســـلٰامِی بپیوندید
May 11
🖼حالات روحانی شهید مصطفی ردانیپور هنگام خواندن دعای کمیل...
#حجتالاسلام_شهید_مصطفیردانیپور
📌ترویج نامهای اینها(شهدای روحانیت)، ترویج عکسهای اینها، بیان شرححالهای اینها، ترویج و تکثیر وصیّتنامههای اینها و بیان موقعیّتهایی که اینها در آن قرار داشتند و در آن موقعیّتها دست به این جهاد زدند، کارهای خیلی مهمّی است؛ اینها را باید تکثیر کرد.
🗓۱۳۹۸٫۱۰٫۲۳
#شهدای_روحانیت 8️⃣1️⃣
┈┄┅═✾••••✾═┅┄┈
👈 به حُـوزِهوإنْقِلٰابِـــــإســـلٰامِی بپیوندید
29.31M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰با قرآن مأنوس شوید؛
🔅و کانَ فی وَصیَّةِ النَّبِیِّ (صَلَّى اللهُ عَلَیهِ وَ آلِهِ) لِعَلیٍّ (عَلَیهِ السَّلامُ) [اَن قالَ: یا عَلیُّ!] ... وَ عَلَیکَ بِتِلاوَةِ القُرآنِ عَلیٰ کُلِّ حال🔅
🔸در همه حال، #تلاوت_قرآن بکن؛ یعنی در سفری، در حضری، در خانهای، در بیرونی، هر وقتی به صرافت افتادی، قرآن را تلاوت کن.
🔸قرآن را هم باید با #خشوع خواند. قرآن را اگر چنانچه بدون خشوع و با غفلت انسان بخواند، خیلی چیزی گیرش نمیآید، گاهی هیچ چیزی گیرش نمیآید، گاهی هم خدای نکرده اثرات عکس میبخشد.
📚کافی، ج ۸، ص ۷۹
🗓۱۳۹۲/۰۱/۱۹
🎥#شرح_حدیث
┈┄┅═✾••••✾═┅┄┈
👈 به حُـوزِهوإنْقِلٰابِـــــإســـلٰامِی بپیوندید
🔰مدیریت علم
📝در دنیا برای اینکه ثابت کنند که علم ذات #سکولار دارد و دانش با ارزشها کاری ندارد، خیلی سعی شد و برایش فلسفه درست کردند؛ استدلال کردند و بحث کردند برای اینکه مفهوم دانش را یک مفهوم مجردِ از ارزشها معرفی کنند؛
🔸درست نقطهی مقابل کاری که الان شما کردهاید. شما میگویید جهاد دانشگاهی؛ #جهاد یک ارزش است. حقیقت مطلب هم این است که علم و عقل ابزار دو جنبهایی است؛ میتواند در خدمت ارزشها قرار بگیرد، میتواند در خدمت حیوانیت و سَبُعیت قرار بگیرد.
بستگی به این دارد که #مدیریت_علم با چه کسی است.
🗓۱۳۸۳٫۰۴٫۰۱
#ولایت_فکری
┈┄┅═✾••••✾═┅┄┈
👈 به حُـوزِهوإنْقِلٰابِـــــإســـلٰامِی بپیوندید
🖼گوش به فرمان یک مبداء حاکم و قادر...
📚 #کتاب_انقلابی_بمانید جلد۱ صفحه ۲۸
⏪ روش تهیه و خرید کتاب:
✴️مراکز فروش حضوری
قم👇
🔴 روبروی مدرسه دارالشفاء انتشارات انقلاب اسلامی
🟠 مجتمع ناشران طبقه همکف پاتوق کتاب فردا
🟡 خیابان صفائیه روبروی دفتر مقام معظم رهبری نشر معارف( فروشگاه پاتوق کتاب)
اصفهان👇
🔵 خیابان فروغی خیابان شهیدان علاقمندان کوچه شهید منشئی پلاک ۳ نشر فدک
🌐 فروشگاه مجازی 👇
⬜️ تارنمای اینترنتی مرکز مطالعات راهبردی به نشانی www.mmhe.ir
⬛️ ارتباط با ادمین در ایتا به نشانی @mmheir
#محصولات
#انقلابی_بمانید
┈┄┅═✾••••✾═┅┄┈
👈 به حُـوزِهوإنْقِلٰابِـــــإســـلٰامِی بپیوندید
🔰اهمیت گفتمان سازی
📝وقتی گفتمانسازی شد، آنوقت همه به این فکر خواهند افتاد، یعنی در همه یک انگیزهای به وجود میآید؛ کأنّه یک جادّهی وسیع و یک بزرگراهی به وجود میآید که همه میل میکنند از این بزرگراه حرکت کنند؛ بنابراین گفتمانسازی خیلی مهم است.
🗓۱۳۹۵/۰۶/۰۳
#گفتمان_سازی
┈┄┅═✾••••✾═┅┄┈
👈 به حُـوزِهوإنْقِلٰابِـــــإســـلٰامِی بپیوندید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥انتشار به مناسبت روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم
#روحانیشهید_سیدعلی_زنجانی
📌امام خامنهای: شهدای #دفاع_از_حرم اگر نبودند، ما باید حالا با عناصر فتنهگرِ خبیثِ دشمنِ اهلبیت و دشمن مردم شیعه، در شهرهای ایران میجنگیدیم.
🗓۱۳۹۶٫۰۴٫۱۲
#شهدای_روحانیت 9️⃣1️⃣
┈┄┅═✾••••✾═┅┄┈
👈 به حُـوزِهوإنْقِلٰابِـــــإســـلٰامِی بپیوندید
🔰دست برداشتن از پایبندی ها
📝و اما مسألهی سادهلوحی و #مذاکره. مذاکره، یعنی چه؟
⁉️صرف اینکه شما بروید با #آمریکا بنشینید حرف بزنید و مذاکره کنید، مشکلات حل میشود؟
✅اینطوری که نیست. مذاکره در عرف سیاسی، یعنی معامله. مذاکره با آمریکا، یعنی #معامله با آمریکا. معامله، یعنی داد و ستد؛ یعنی چیزی بگیر، چیزی بده.
⁉️تو از #انقلاب_اسلامی، به آمریکا چه میخواهی بدهی، تا چیزی از او بگیری؟ آن چیزی که شما میخواهید به آمریکا بدهید، تا در مقابل از او چیزی بگیرید، چیست؟ ما چه میتوانیم به آمریکا بدهیم؟ او از ما چه میخواهد؟ آیا میدانید که او چه میخواهد؟
✅«و ما نقموا منهم الّا ان یؤمنوا بالله العزیز الحمید» والله که آمریکا از هیچچیز ملت ایران، به قدر مسلمان بودن و پایبند بودن به اسلام ناب محمّدی، ناراحت نیست.
✅او میخواهد شما از این #پایبندیتان دست بردارید. او میخواهد شما این گردنِ برافراشته و سرافراز را نداشته باشید؛
⁉️حاضرید؟
🗓۱۳۶۹٫۰۲٫۱۲
#دشمن_شناسی
┈┄┅═✾••••✾═┅┄┈
👈 به حُـوزِهوإنْقِلٰابِـــــإســـلٰامِی بپیوندید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📣📣#اطلاع_رسانی♨️♨️
♨️در آستانه هشتمین سالگرد تصویب«#برجام» دوره آموزشی «#چالش_هستهای» توسط مرکز مطالعات راهبردی حوزه و انقلاب اسلامی رونمایی شد.
🎥#نماهنگمعرفی۱
👤 با تدریس:
_ حجتالاسلاموالمسلمین دکتر نبویان(۱۴جلسه)
_ دکتر امیرحسین ثابتی(۲جلسه)
🌀 اولین دوره از سلسله #روایتهای_انقلاب_اسلامی
💠 برخی از سرفصلهای تدریس شده:
🔻تاریخچه صنعت هستهای ایران
🔻چالشهای قبل و بعد برجام تاکنون
🔻نقد جامع برجام
🔻فرجام برجام
📌جهت تهیه دوره به پیوند زیر مراجعه کنید
🌐https://mmhe.ir/?p=9400
#چالش_هستهای #محصولات
#دکتر_نبویان
#دکتر_ثابتی
#مذاکره
┈┄┅═✾••••✾═┅┄┈
👈 به حُـوزِهوإنْقِلٰابِـــــإســـلٰامِی بپیوندید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📣📣#اطلاع_رسانی♨️♨️
♨️ به مناسبت هشتمین سالگرد تصویب«#برجام» دوره آموزشی «#چالش_هستهای» توسط مرکز مطالعات راهبردی حوزه و انقلاب اسلامی رونمایی شد.
🎥#نماهنگمعرفی۲
👤 با تدریس:
_ حجتالاسلاموالمسلمین دکتر نبویان(۱۴جلسه)
_ دکتر امیرحسین ثابتی(۲جلسه)
🌀 اولین دوره از سلسله #روایتهای_انقلاب_اسلامی
💠 برخی از سرفصلهای تدریس شده:
🔻تاریخچه صنعت هستهای ایران
🔻چالشهای قبل و بعد برجام تاکنون
🔻نقد جامع برجام
🔻فرجام برجام
📌جهت تهیه دوره به پیوند زیر مراجعه کنید
🌐https://mmhe.ir/?p=9400
#چالش_هستهای #محصولات
#دکتر_نبویان
#دکتر_ثابتی
#مذاکره
┈┄┅═✾••••✾═┅┄┈
👈 به حُـوزِهوإنْقِلٰابِـــــإســـلٰامِی بپیوندید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 چهار آفت همنشینی ائمه جمعه با اصحاب قدرت و ثروت
🗓۱۳۹۸٫۰۴٫۲۵--۱۳۹۴/۱۰/۱۴
#گفتمان_سازی
#نماز_جمعه_تراز
┈┄┅═✾••••✾═┅┄┈
👈 به حُـوزِهوإنْقِلٰابِـــــإســـلٰامِی بپیوندید