🌷 رهبر انقلاب: آذربایجان مظهر غیرت، عشق، ایمان و شور و هیجان ایمانی و اسلامی است
🔹️رهبر انقلاب صبح امروز در دیدار مردم آذربایجان شرقی:
به همهی مردم تبریز، همهی مردم آذربایجان، آن مردم عزیز، آن مردم غیور سلام و درود میفرستم و به معنای واقعی کلمه آذربایجان مفهوم عشق و غیرت است.
🔹️آذربایجان مظهر غیرت، مظهر عشق، مظهر ایمان، مظهر شور و هیجان ایمانی و اسلامی است. این، آن چیزی است که ما هم در تاریخ آذربایجان و تبریز خواندهایم، هم به چشم خودمان در طول این سالهای طولانی از دوران مبارزات تا امروز مشاهده کردهایم. ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
✅با ما همراه شوید.
🔗ایتا:
نگهبان
https://eitaa.com/mnegahban
🌷 رهبر انقلاب: حادثه تاریخساز بیستونهم بهمن ۵۶ تبریز به واقعهی نوزدهم دی قم ضریب دهها برابری داد /مردم تبریز وظیفه را به هنگام شناختند و به هنگام قیام کردند
🔹️رهبر انقلاب صبح امروز در دیدار مردم آذربایجان شرقی:
روز بیستونهم بهمن ۵۶ تبریز یک حادثهی تاریخساز بود بدون شک، حادثهی تاریخساز یعنی آن حادثهای که اینجور نیست که شروع بشود و تمام بشود و رفت، نه؛ شروع میشود و ادامه پیدا میکند و گسترش پیدا میکند و به نتایج عالی میرسد تاریخ ورق میخورد.
🔹️چه کار کرد این حادثه؟ حادثهی تبریز به قضیه و واقعهی نوزدهم دی قم تمام شده درواقع، که رویش را دستگاه داشت میپوشاند، ضریب دهها برابری داد، حادثهی قم را از قم کشاند به سرتاسر کشور، این قضیهی تبریز این بود. وقتی که روحیهی مقاومت و شور انقلابی و قیام به سرتاسر کشور کشانده میشود نتیجه این میشود که بعد از تقریباً یکسال حادثهی بیستودوم بهمن اتفاق میافتد و ایران از این رو به آن رو میشود تاریخساز یعنی این.
🔹️مردم تبریز وظیفه را به هنگام شناختند و به وظیفه به هنگام قیام کردند. اهمیت قضیه این است. ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
✅با ما همراه شوید.
🔗ایتا:
نگهبان
https://eitaa.com/mnegahban
🌷 مرور بخشهایی از بیانات صبح امروز رهبر انقلاب در دیدار مردم آذربایجان شرقی:👇👇👇
🔹️مردم در انتخابات به دنبال انتخاب اصلح باشند
🔹️امسال مردم، سرافرازی انقلابی بهخاطر ۲۲ بهمن را به رخ دنیا کشیدند
🔹️آذربایجان مظهر غیرت، عشق، ایمان و شور و هیجان ایمانی و اسلامی است
🔹️اختلافات سلیقهای و سیاسی نباید در وحدت ملی ملت ایران در مقابل دشمنان تاثیر بگذارد
🔹️همه باید در انتخابات شرکت کنند؛ راه اصلاح کشور انتخابات است
🔹️انتخابات در کشور ما همواره سالم و متین انجام شده این بار هم انشاءالله همینطور خواهد بود
🔹️کسانی که در میدان انتخابات وارد میشوند از بددهنی و توهین و سیاهنمایی اجتناب کنند
🔹️دشمن را ضعیف و ناتوان فرض نکنیم؛ شرط مهم پیروزی، شناخت تواناییهای دشمن است اما نباید از او ترسید
✅با ما همراه شوید.
🔗ایتا:
نگهبان
https://eitaa.com/mnegahban
🇮🇷🇵🇸
﷽
🖼 #عکس_نوشت | روز شمار #انتخابات
🍃🌹🍃
✅ ۱۲ روز مانده تا #انتخابات_مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان
#رای_میدهم | #مشارکت_حداکثری
✅با ما همراه شوید.
🔗ایتا:
نگهبان
https://eitaa.com/mnegahban
🍃🌹🍃
نگران نباشید!
همه رأی خواهند داد
شرکت کنندگان به صندوق ایران🇮🇷
دیگران به صندوق بیگانگان🇳🇮
📣 رسانه باشیم
✅با ما همراه شوید.
🔗ایتا:
نگهبان
https://eitaa.com/mnegahban
حاج #قاسم و #انتخابات..👇👇👇
#رأی_میدهیم
#رأی_حداکثری
#انتخابات
#ماملت_شهادتیم
#ماملت_امام_حسینیم
#لبیک_یاخامنه_ای
#باشهداتاظهور
#یازیــنب
✅با ما همراه شوید.
🔗ایتا:
نگهبان
https://eitaa.com/mnegahban
🔻حسینیه معلی؛ از برنامهای تلویزیونی تا خاکریزی برای نبرد
🔹یک هفتهای میشود که از پخش برنامه حسینیه معلی در رسانه ملی به مناسبت ایام و اعیاد ماه شعبانالمعظم میگذرد. به تبع همه برنامههایی که در ژانر دینی ساخته میشوند، این برنامه نیز حواشیای را با خود به دنبال داشته که در این یادداشت قصد دارم به آن در 2 ساحت اصلی بپردازم.
اول - ساحت برنامهسازی تلویزیونی
🔹برنامه حسینیه معلی را میتوان به چند دلیل یکی از تجربههای موفق چند سال اخیر تلویزیون در حوزه برنامهسازی دانست. نخستین نکته آنکه ساختار برنامهسازی تلویزیونی در این برنامه رعایت شده است. این برنامه از شخصیتهای مختلفی در قالب کارشناس بهره میبرد که در اجرای برنامه به کمک مجری میآیند؛ برخلاف برنامههایی مثل دورهمی و خندوانه و بقیه که در آنها مجری، محور کل برنامه بود. رعایت این نکته در ساخت تلویزیونی حسینیه معلی نشان میدهد سازندگان و دستاندرکاران این برنامه دوران عبور مونولوگ به دیالوگ را بخوبی درک کردهاند. یکی دیگر از نکاتی که درباره این برنامه میتوان از آن گفت، توجه ویژه به مخاطب عام است. هر چند عدهای بر این باورند که حسینیه معلی صرفاً برای مخاطب مذهبی تلویزیون ساخته شده اما رویه برنامه و آیتمهای آن نشان میدهد اتفاقاً خیر! ما در این برنامه با تنوع و تلفیقی از آداب و رسوم سنتی ایرانی و مذهبی مواجه هستیم (مانند اجرای اقوام خوزستانی در قسمت اول برنامه)؛ این یعنی حسینیه معلی نمیتواند صرفاً مخاطب مذهبی داشته باشد یا صرفاً برای مخاطب مذهبی ساخته شده باشد اما اینکه مخاطب مذهبی آن را بیشتر دنبال میکند، بحث دیگری است که ریشههای مختلفی دارد. نکته بعدی که در حوزه ساخت برنامه تلویزیونی باید به آن توجه داشت، زمینه یا بستر ساخت برنامه است.
دوم - استفاده از مداحان در برنامه تلویزیونی
🔹در طول پخش برنامه حسینیه معلی انتقاداتی هم از سوی افراد و طیفهای مختلف فکری و مذهبی وجود داشت؛ مثلا اینکه چرا در این برنامه از مداحان استفاده شده است؟ یا اینکه چرا مداحان حاضر در این برنامه تا این حد شادی میکنند و مباحثی از این دست. طیفشناسی منتقدان حسینیه معلی نشان میدهد عمده این افراد یک طیف مذهبی خاص هستند.
🔹طیفی که کارکرد مداح و سخنران را صرفا در رفت و آمد در هیات آن هم با شرایط و ضوابط خاص میدانند و بقیه کارکردهایی که یک مداح و سخنران به عنوان یک گروه مرجع میتواند در جامعه داشته باشد را اساسا کارکرد نمیدانند و مذمت میکنند.
🔹از طرف دیگر به نظر میرسد علاوه بر موارد گفته شده، حضور افرادی مثل میثم مطیعی و سیدرضا نریمانی در این برنامه نیز یکی دیگر از دلایل انتقادات تند این افراد است. مداحانی که در سالهای اخیر به واسطه موضعگیریهای انقلابی خود و هیات متبوعشان، از طرف طیفی که بالاتر از آن سخن رفت به عنوان مداح حکومتی نام گرفتند. دقیقا به همین دلیل هم است که اگر دست بزنند بد است، اگر قهوه عربی بخورند بد است، اگر لباس محلی اقوام ایرانی را بپوشند بد است، اگر از وحدت میان شیعه و سنی حرف بزنند که دیگر خیلی بد است، اگر با نجمالدین شریعتی شوخی کنند بد است و کلا از منظر این طیف، این مداحان هر کاری انجام دهند بد است، چرا؟ چون به زعم گروهی که بالاتر عرض شد، اینها مداحان حکومتی هستند!
🔹از طرفی عدهای هم بر این باورند که اصلا چرا باید مداح را بیاوریم و در تلویزیون به جای سلبریتی جا بزنیم؟ سوال از این دوستان این است که اولا مگر در حال حاضر سلبریتیها در تلویزیون نیستند و برنامه ندارند؟ در ثانی، ایراد استفاده کردن از مداحان در رسانه آن هم در قامت یک کار کارشناسی و نه یک شوی تلویزیونی صرف کجاست؟ چرا اصرار داریم که مداحان و سخنرانها را یک تافته جدا بافته از جامعه بدانیم و جا بنزیم؟ خروجی این نگاه و این عملکرد در دراز مدت چه خواهد بود و تا الان چه بوده؟
🔹به نظر میرسد خط تخریب برنامه تلویزیونی حسینیه معلی با قرائن و شواهدی که گفته شد، مسالهای جدا از نگرانی برای ساحت دین و دینداری و افراد منتسب به دینداری را دنبال میکند. این خط همان خط تخریب مداحی مبتنی بر اسلام ناب محمدی(ص) است که چند سالی میشود راه افتاده. مداحی که نسبت به مسائل روز انقلاب اسلامی، امت اسلامی و مسائل داخلی بیتفاوت نیست؛ حرف دارد، مطالبه دارد و در یک کلام در این جغرافیای وسیع خودش را پیدا کرده است. اما از منظر طیفی که مشغول تخریباند، هیاتیها، مداحها و سخنرانها نباید حکومتی باشند، نباید تغییرات اجتماعی برایشان مهم باشد، نباید مسؤولیت اجتماعی داشته باشند؛ از منظر این افراد، اگر کسی اینطور باشد خوب است اگرنه، اگر مداح باشد حکومتی است، اگر سخنران باشد، عالم فاسد! / روزنامه وطن امروز
✅با ما همراه شوید.
🔗ایتا:
نگهبان
https://eitaa.com/mnegahban