eitaa logo
اخبار مهم آموزش و پرورش ( تعطیلی و استخدامی )
13.8هزار دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
2.2هزار ویدیو
610 فایل
کانال خبری شاد. 🌐کانال اطلاع رسانی آموزش و پرورش 🌐 👇ارتباط با ادمین تبادل ارتباط با واحد تبلیغات 👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/858390734C5538c5d1dd
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️دانشجومعلم با حکم ۶،۶۰۰،۰۰۰ ماهانه چقدر می گیره ؟ 🔥کسری ۲۰ درصد : با در نظر گرفتن سایر کسورات اداری ، ماهانه ۴،۵۵۰،۰۰۰ تومان 💵 🔥کسری ۴۵ درصد : با در نظر گرفتن سایر کسورات اداری ، ماهانه ۲،۹۰۰،۰۰۰ 💵 🔥نومعلم : دریافتی حداقل ۵،۵۰۰،۰۰۰ تومان 💵 ______ ❇️ شبکه خبـری شـاد👇 https://eitaa.com/joinchat/3047227419C57a69856ea 🌸🍃🌸🍃🌸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥ببینید| زمان واریز افزایش حقوق‌ها به حساب کارمندان مشخص شد ▫️عزیزی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: اگر اجرای مصوبه به واریزی مهرماه نرسید این مطالبه در آبان ماه به حساب کارمندان واریز می شود. ______ ❇️ شبکه خبـری شـاد👇 https://eitaa.com/joinchat/3047227419C57a69856ea 🌸🍃🌸🍃🌸
‍ ‍ ❇️تکنیک هایی برای لذت بخش کردن تکلیف مدرسه ♦️کارهایی که شما در رابطه با مدرسه باید انجام دهید👆👆👆👆 📝قبل از تکالیف مدرسه به او فرصت استراحت بدهید. 📝زمان مشخصی را هر روز برای انجام تکالیف مدرسه تعیین کنید. 📝ساعاتی که مناسب سن اوست اجازه دهید تلویزیون تماشا کند. 📝محیطی آرام و ساکت را برای کودک به وجود آورید. 📝بعد از انجام تکالیف خستگی او را با یک نوشیدنی یا خوراکی سالم برطرف کنید. 📝در صورت لزوم پاسخگوی بعضی از پرسش های درسی کودک باشید. 📝ماهی یک بار با معلم او ارتباط داشته باشید. 📝به هیچ عنوان کودک را مجبور به انجام تکلیف نکنید. 📝سعی کنید انجام تکلیف را به صورت کاری شاد و لذت بخش تبدیل کنید. 📝از کودک در مورد زمان انجام دادن تکلیف نظرخواهی کنید. 📝حتما تشویق را چاشنی تکلیف داشته باشید. __ ❇️ شبکه خبـری شـاد👇 https://eitaa.com/joinchat/3047227419C57a69856ea 🌸🍃🌸🍃🌸
❇️ ۵۰ نکته از سیره نبوی ♦️به مناسبت میلاد حضرت رسول و در کنار جشن و تبریک و شور محمدی (ص) معرفت احمدی هم پیدا کنیم👇👇🙏 ۱-هنگام راه رفتن با آرامی و وقار راه می‌رفت.‌👌 ۲-در راه رفتن قدم‌ها را بر زمین نمی‌کشید.👌 ۳-نگاهش پیوسته به زیر افتاده و بر زمین دوخته بود.🌹 ۴-هرکه را می‌دید مبادرت به سلام می‌کرد و کسی در سلام بر او سبقت نگرفت.🌸 ۵-وقتی با کسی دست می‌داد دست خود را زودتر از دست او بیرون نمی‌کشید.👌 ۶-با مردم چنان معاشرت می‌کرد که هرکس گمان می‌کرد عزیزترین فرد نزد آن حضرت است.👌 ۷-هرگاه به کسی می‌نگریست به روش ارباب دولت با گوشه چشم نظر نمی‌کرد.🌹 ۸-هرگز به روی مردم چشم نمی‌دوخت و خیره نگاه نمی‌کرد.🌸 ۹-چون اشاره می‌کرد با دست اشاره می‌کرد نه با چشم و ابرو.🌾 ۱۰-سکوتی طولانی داشت و تا نیاز نمی‌شد لب به سخن نمی‌گشود.🌾 ۱۱-هرگاه با کسی، هم صحبت می‌شد به سخنان او خوب گوش فرا می‌داد.♨️ ۱۲-چون با کسی سخن می‌گفت کاملا برمی گشت و رو به او می‌نشست.♨️ ۱۳-با هرکه می‌نشست تا او اراده برخاستن نمی‌کرد آن حضرت برنمی خاست.🌸 ۱۴-در مجلسی نمی‌نشست و برنمی خاست مگر با یاد خدا.🌸 ۱۵-هنگام ورود به مجلسی در آخر و نزدیک درب می‌نشست نه در صدر آن.🍁 ۱۶-در مجلس جای خاصی را به خود اختصاص نمی‌داد و از آن نهی می‌کرد.🍁 ۱۷-هرگز در حضور مردم تکیه نمی‌زد.💐 ۱۸-اکثر نشستن آن حضرت رو به قبله بود.💐 ۱۹-اگر در محضر او چیزی رخ می‌داد که ناپسند وی بود نادیده می‌گرفت.🥀 ۲۰-اگر از کسی خطایی صادر می‌گشت آن را نقل نمی‌کرد.🥀 ۲۱-کسی را بر لغزش و خطای در سخن مواخذه نمی‌کرد.🌷 ۲۲-هرگز با کسی جدل و منازعه نمی‌کرد.🌷 ۲۳-هرگز سخن کسی را قطع نمی‌کرد مگر آنکه حرف لغو و باطل بگوید.🔅 ۲۴-پاسخ به سوالی را چند مرتبه تکرار می‌کرد تا جوابش بر شنونده مشتبه نشود.🔅 ۲۵-چون سخن ناصواب از کسی می‌شنید.🌴 نمی‌فرمودـ «چرا فلانی چنین گفت» بلکه می‌فرمود «بعضی مردم را چه می‌شود که چنین می‌گویند؟»🌴 ۲۶-با فقرا زیاد نشست و برخاست می‌کرد و با آنان هم غذا می‌شد.🍃 ۲۷-دعوت بندگان و غلامان را می‌پذیرفت.🍃 ۲۸-هدیه را قبول می‌کرد اگرچه به اندازه یک جرعه شیر بود.🎋 ۲۹-بیش از همه صله رحم به جا می‌آورد.🎋 ۳۰-به خویشاوندان خود احسان می‌کرد بی آنکه آنان را بر دیگران برتری دهد.🌱 ۳۱-کار نیک را تحسین و تشویق می‌فرمود و کار بد را تقبیح می‌نمود و از آن نهی می‌کرد.🌱 ۳۲-آنچه موجب صلاح دین و دنیای مردم بود به آنان می‌فرمود و مکرر می‌گفت هرآنچه حاضران از من می‌شنوند به غایبان برسانند.🍂 ۳۳-هرکه عذر می‌آورد عذر او را قبول می‌کرد.🍂 ۳۴-هرگز کسی را حقیر نمی‌شمرد.🎋 ۳۵-هرگز کسی را دشنام نداد و یا به لقب‌های بد نخواند.🎋 ۳۶-هرگز کسی از اطرافیان و بستگان خود را نفرین نکرد.🌼 ۳۷-هرگز عیب مردم را جستجو نمی‌کرد.🌼 ۳۸-از شر مردم برحذر بود، ولی از آنان کناره نمی‌گرفت و با همه خوشخو بود.💐 ۳۹-هرگز مذمت مردم را نمی‌کرد و بسیار مدح آنان نمی‌گفت.💐 ۴۰-بر جسارت دیگران صبر می‌فرمود و بدی را به نیکی جزا می‌داد.💐 ۴۱-از بیماران عیادت می‌کرد اگرچه دور افتاده‌ترین نقطه مدینه بود.🌼 ۴۲-سراغ اصحاب خود را می‌گرفت و همواره جویای حال آنان می‌شد.🍃 ۴۳-اصحاب را به بهترین نام هایشان صدا می‌زد.🍃 ۴۴-با اصحابش در کار‌ها بسیار مشورت می‌کرد و بر آن تاکید می‌فرمود.🌾 ۴۵-در جمع یارانش دایره وار می‌نشست و اگر غریبه‌ای بر آنان وارد می‌شد نمی‌توانست تشخیص دهد که پیامبر کدامیک از ایشان است.🌿 ۴۶-میان یارانش انس و الفت برقرار می‌کرد.🍀 ۴۷-وفادارترین مردم به عهد و پیمان بود.🌿 ۴۸-هرگاه چیزی به فقیر می‌بخشید به دست خودش می‌داد و به کسی حواله نمی‌کرد.🍀 ۴۹-اگر در حال نماز بود و کسی پیش او می‌آمد نمازش را کوتاه می‌کرد.🎋 ۵۰-اگر در حال نماز بود و کودکی گریه می‌کرد نمازش را کوتاه می‌کرد.🌷🌹💐🍄 __ ❇️ شبکه خبـری شـاد👇 https://eitaa.com/joinchat/3047227419C57a69856ea 🌸🍃🌸🍃🌸
❇️ مهار هفت عادت مخرب در کلاس درس ♦️طبق دیدگاه ویلیام گلسر، ما در جایگاه معلم، با ترک هفت عادت مخرب در کلاس‌مان از کنترل بیرونی اجتناب کنیم؛ ➖به انتقاد ➖سرزنش ➖شکایت ➖مقایسه ➖تهدید ➖تنبیه ➖باج دادن روی نیاوریم.👌 ✔️ چون نکته‌ی اصلی و مهم این است که ما می‌خواهیم با دانش آموزان که مهمترین عضو مدرسه هستند، ارتباط محکمی برقرار کنیم. 🌸 __ ❇️ شبکه خبـری شـاد👇 https://eitaa.com/joinchat/3047227419C57a69856ea 🌸🍃🌸🍃🌸
بخشنامه-سامانه-مدیریت-اطلاعات-_پرداخت-به-کارکنان.pdf
283.8K
✍بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور؛ 📌استقرار سامانه مدیریت اطلاعات پرداخت کارکنان نظام اداری ♦️براساس این بخشنامه، دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده (29) قانون برنامه ششم مکلفند نسبت به ثبت اطلاعات پرداخت کارکنان (اعم از اطلاعات نیروی انسانی و اقلام پرداختی) برای پرداخت در مهرماه سال 1401، به‌صورت آزمایشی تا 15 آبان‌ماه اقدام نمایند. __ ❇️ شبکه خبـری شـاد👇 https://eitaa.com/joinchat/3047227419C57a69856ea 🌸🍃🌸🍃🌸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💢تعریف تدریس تدریس بخشی از آموزش است و همچون آموزش یک سلسله فعالیت های منظم ، هدفدار از پیش تعیین شده را در بر می گیرد وهدفش ایجاد شرایط مطلوب یادگیری از سوی معلم است. به آن قسمت از فعالیت های  آموزشی که به وسیله رسانه ها وبدون حضور وتعامل معلم با دانش آموزان صورت می گیردبه هیچ وجه تدریس گفته نمی شود. بنابراین اموزش معنایی عامتر از تدریس دارد. به عبارت دیگر می توان گفت هر تدریس آموزشی است، ولی هر آموزش ممکن است تدریس نباشد. چهار ویژگی خاص در تعریف تدریس وجود داردکه عبارتنداز: الف) وجود تعامل بین معلم ودانش آموزان ب) فعالیت براساس اهداف معین واز پیش تعیین شده. ج) طراحی منظم با توجه به موقعیت وامکانات. د) ایجاد فرصت وتسهیل یادگیری. (شعبانی) «تدریس عبارت است از تعاملیا رفتار متقابل معلم وشاگرد، براساس طراحی منظم وهدفدار معلم، برای ایجادتغییردررفتارشاگرد.تدریس مفاهیم مختلف مانند نگرشها،گرایشها، باور ها، عادتها وشیوه های رفتاروبه طورکلی انواع تغییراتی راکه می خواهیم درشاگردان ایجاد کنیم،دربرمی گیرد»(میرزامحمدی) ____________________________ ❇️ شبکه خبـری شـاد👇 https://eitaa.com/joinchat/3047227419C57a69856ea 🌸🍃🌸🍃🌸
💢 در تدریس خود از داستان استفاده کنید. یکی از روش های متداول خلاقیت هنگام تدریس و تفهیم مطالب به محصلین روش داستان گفتن می باشد مهم نیست محتوا و موضوع درس شما چیست همیشه مسائل و مباحث ای وجود دارد که باید بررسی و برطرف شود اگر بتوانید این مباحث و مسائل را با یک داستان بسیار زیبا به دانش آموزان خود توضیح دهید قدرت یادگیری آنها به شدت افزایش پیدا می کند همچنین می توانید از دانش آموزان بخواهید که خودشان در مورد موضوع مورد بحث داستانی ساخته که راه حل کم نظیر برای حل آن موضوع یا مشکل ارائه دهد این کار نه تنها قوه تفکر آنها را درگیر می‌کند بلکه تمرین بسیار خوبی برای حل مسئله و افزایش مهارت تصمیم گیری آنها می باشد. در روش داستان گویی نه تنها دانش آموزان را با مهارت حل مسئله و تصمیم گیری صحیح آشنا می کنید بلکه گروه تصویرسازی ذهنی و تقویت نیمکره های مغز را نیز در آن ها افزایش خواهید داد پس پس از این روش افزایش خلاقیت هم برای خود و هم برای دانش آموزان خود استفاده کنید. ____________________________ ❇️ شبکه خبـری شـاد👇 https://eitaa.com/joinchat/3047227419C57a69856ea 🌸🍃🌸🍃🌸
💢ویژگی‌های معلم فکور ✅دانش در عمل مهرمحمدی (1391) از این مؤلفه به‌عنوان دانش شخصی ـ حرفه‌ای یاد می‌کند؛ که برخاسته از تجربیات زیسته معلمان است. طبق دانش محلی، معلم معنایی جدید را خلق می‌کند. این دانش محلی ظرفیت عمومی شدن دارد. شهید مطهری هدف معلم را استقلال دادن به نیروی فکر دانش‌آموزان و رشد ابتکار آن‌ها بیان داشت. در بحث علم و تعلم، نیز حالت رشد عقلانی و استقلال فکری مطرح است به‌گونه‌ای که معلم می‌تواند قوه استنباط دانش‌آموز را رشد دهد (مطهری، ). ____________________________ ❇️ شبکه خبـری شـاد👇 https://eitaa.com/joinchat/3047227419C57a69856ea 🌸🍃🌸🍃🌸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 کنایه مجری تلویزیون به زنگ ورزش مدارس: 100 سال است از زمان گردو بازی بچه ها تا الان زنگ ورزش همان شکلی باقی مانده است! ________________________ ❇️ شبکه خبـری شـاد👇 https://eitaa.com/joinchat/3047227419C57a69856ea 🌸🍃🌸🍃🌸
بارش پراکنده باران در برخی از نقاط کشور بارش پراکنده در برخی نقاط استان‌های ساحلی خزر، اردبیل و خراسان شمالی رخ داده و به تدریج بارش در این مناطق قطع می‌شود. در شمال شرق و شرق کشور وزش باد شدید گاهی گردوخاک پیش‌بینی می‌شود. پنجشنبه افزایش دما در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل خواهیم داشت. ________________________ ❇️ شبکه خبـری شـاد👇 https://eitaa.com/joinchat/3047227419C57a69856ea 🌸🍃🌸🍃🌸