فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 شما که قرآن را میبوسید، شما چرا؟!
🗄 #پرونده_ویژه 🦠 #ویروس_هدفمند
☑️ @MesbahYazdi_ir
@MobarezRavandi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☑️ ... تا مردم حالت تضرع پیدا کنند
🗄 #پرونده_ویژه 🦠 #ویروس_هدفمند
☑️ @MesbahYazdi_ir
@MobarezRavandi
💠 رفع بلا به دست خدای متعال
🔹 وقتی شما وظیفهتان را عمل کردید، آیا تمام میشود؟ یعنی این کاری را که خدا کرد، آثارش از بین میرود؟ نه؛ ما نجاتتان میدهیم و در مقابل عمل خیری که انجام دادید ما به شما برکت میدهیم، بلا را از شما رفع میکنیم. هم آن بلایش برای این بود که در شما یک شوکی ایجاد شود، هم وسیله آزمایشی بود برای اینکه [معلوم شود] آیا صبر میکنید یا جزع و فزع میکنید، آیا این را کار خدا میدانید یا کار طبیعت میدانید، آیا برای خدا نقشی قائل هستید یا نیستید؟
۱۳۹۹/۰۳/۰۶
🗄 #پرونده_ویژه 🦠مجموعه بیانات حضرت آیت الله مصباح یزدی (ره) درباره ویروس کرونا با عنوان #ویروس_هدفمند ۱۱
☑️ @mesbahyazdi_ir
@MobarezRavandi
💠 مبنای فقهی مواضع امام جامعه
🔸[با اشاره به اینکه در تزاحم رعایت مسائل بهداشتی و برگزاری مراسم مذهبی] چرا مقام معظم رهبری این روش را انتخاب کردند؟
🔹 اولاً: تشخیص وظیفه شرعی است که کاری که موجب این شود که عده زیادی از مومنین، از اولیاء خدا، از خوبان، از بیگناهان، به واسطه یک عمل مستحبی این ضررها را متحمل بشوند و جامعه از وجود اینها محروم بشود، فتوای فقهی ایشان این است که جایز نیست.
[اگر] ما احتمال بدهیم در یک راهی برویم باعث این بشود که چند مسلمان مومن متعهد بیگناه کشته بشوند و بمیرند, در چه صورتی جایز است؟ وقتی که اگر این کار را نکنیم اسلام از بین برود نه اینکه یک بهانهای دست یک عدهای ضداسلام بیفتند که باز اسلام را از آن راه بکوبند.
🔹 ثانیاً: کسانی منتظرند تا مقام معظم رهبری بگویند باید عزاداریها [انجام بشود] و لو بلغ ما بلغ، آنها هم همینها را علَم کنند که ببینید آخوندها چه میگویند، جان مردم را به خطر میاندازند! اگر [مقام معظم رهبری] این کار را نمیکردند، مخالفین اسلام و انقلاب و روحانیت بیشتر میشدند. آنوقت ما بیاییم و بگوییم که هرکاری میخواهید بکنید؛ این مسئله امام حسین جداست؟ فرضاً اگر فتوای من هم این بود, حق نداشتم این کار را بکنم، به خاطر این که اصل اسلام را زیر سوال میبرند. این معنایش این بود که ما فاتحه انقلاب و امام و روحانیت را بخوانیم.
🔰 فداکاری مقام معظم رهبری
🔸[با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری درباره محوربودن تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا]، به نظر بنده، یکی از بزرگترین فداکاریهای مقام معظم رهبری این سخنرانی ایشان بود.
🔹ایشان بهتر از همه نبض حرف مردم دستشان است؛ میدانند که اینکار چه دشمنانی برایشان میتراشد, ولی حتی به این صراحت گفتند: ملاک چیزی است که آنها میگویند؛ بروید بپرسید. خیلی تعبیر عجیبی است. نگفتند من نظرم این است؛ آنهایی که نظر من را میخواهند اینجور کنند. نه؛ [فرمودند:] من وظیفهام میدانم که جلوی این کار را بگیرم جلوی این آزادی را.
بیایید یک کاری بکنید که مصالح طرفین هر دو در حد امکان تأمین بشود. این یکی از بزرگترین فداکاریهای آقا بود و آگاهانه بود. میدانند که چه ضررهایی هم برای خودشان دارد, ولی برای انجام وظیفه این کار را کردند, و روزی مردم خواهند فهمید که چه تدبیر حکیمانهای بود.
۱۳۹۹/۰۶/۰١
🗄 #پرونده_ویژه 🦠مجموعه بیانات حضرت آیت الله مصباح یزدی (ره) درباره ویروس کرونا با عنوان #ویروس_هدفمند ۱۲
☑️ @mesbahyazdi_ir
@MobarezRavandi
🔰 عرصه فعالیت دین تمام مسائل فردی و اجتماعی بشر است
💠 امام خامنهای (مدظلهالعالی): از سوی قدرتهای سیاسی مادّی اصراری وجود دارد بر اینکه اسلام را در عمل فردی و عقیدهی قلبی منحصر کنند. آنچه اسلام مطرح میکند، این است که عرصهی فعّالیّت این دین، تمام گسترهی زندگی بشر است؛ از اعماق قلب او تا مسائل اجتماعی و سیاسی، باید تلاش کنیم نظر اسلام را دربارهی خودش تبیین و ترویج کنیم. ۱۴۰۰/۸/۲
#️⃣ #اسلام_دین_کامل
@MobarezRavandi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌐 باید شبیه NSA در ایران ایجاد شود
🔰 ببینید | مستند کلیپ NSA
🔸 وقتی اینترنت، پدیدهای نظامیست چرا ما اون رو کوچک کردیم و زیرنظر مخابرات قرار دادیم؟! این خیانت است، که اینترنت دستِ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات باشد.
@jdale_ahsan
☑️ سخنرانی #استاد_حسن_عباسی در دانشگاه امیرکبیر
🗓 مورخ ۱۳۹۷/۱/۲۰
🔺 برای اینکه ببینید چگونه مردم جهان کنترل میشوند، سریالهای «Person Of Interest» و «Intelligence» و همچنین چگونه مردم، توسط سازمانهای اطلاعاتی و امنیتی جهان کنترل و جهت پیشبرد منافع صهیونیستی، به کار گرفته میشوند، سریالهای «24» و «Homeland» رو تماشا و مطالعه نمائید.
#️⃣ #شبکه_ملی_سایبر #فضای_سایبر
@MobarezRavandi
🔰 تا وقتی ماهیت دقیق سایبرنتیک را نشناسیم، مشکلی حل نخواهد شد!
💬 مسئله دقیقاً این است که حمله «سایبری» یعنی چه؟
تا زمانی که «سایبر» را یک مقولهی تکنیکی میبینیم و علاقه نداریم ماهیت دقیق آن را بشناسیم، مشکلی حل نخواهد شد.
✍️ #توییت دکتر کاظم فولادی قلعه
@kfouladi_ir
🌐 علوم سایبرنتیک، مجموعهی علوم حکومتداری از طریق کنترل و اشراف بر اطلاعات جاری در جامعه است. این مضمون، نه تنها از بستر محتوایی علوم سایبرنتیک بهدست میآید، بلکه حتی از حیث معنای لغوی واژهی «Cybernetic» نیز مستفاد میشود. در نگاه علوم سایبرنتیک، برای کنترل و مدیریت بر هر پدیده، اولاً آن پدیده بهعنوان یک سیستم یکپارچه که با محیط تعامل دارد در نظر گرفته شده و ثانیاً بهمنظور یافتن بخشی از آن که تولیدکننده یا واردکننده اطلاعات کاربردی برای مصرف تمام آن سیستم است، مورد بررسی و مطالعه قرار میگیرد.
✍️ مهندس محمدعلی شکوهیانراد، بخشی از مقالهی «معرفی #علوم_سایبرنتیک»
#️⃣ #شبکه_ملی_سایبر #فضای_سایبر
@MobarezRavandi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 نماهنگ | یکی از بزرگترین فداکاریهای امام خامنهای (مدظلهالعالی)
🗄 #پرونده_ویژه 🦠 #ویروس_هدفمند
☑️ @MesbahYazdi_ir
@MobarezRavandi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 نماهنگ | مبنای مواضع امام خامنهای (مدظلهالعالی)
🗄 #پرونده_ویژه 🦠 #ویروس_هدفمند
☑️ @MesbahYazdi_ir
@MobarezRavandi
🔰 الگوی مواجهه با پدیدههای تمدنی، از جمله کرونا - ۱
💬 بیانات #استاد_میرباقری در دیدار تعدادی از فعالان #طب_سنتی:
🔹 بحمدالله خداوند در این مرحله از انقلاب اسلامی، نیروهایی که برای گذار از این مرحله نیاز داریم را تربیت کرده است. حضرت آقا همیشه دنبال تربیت این نیروها بودند و بهدنبال به نتیجه رسیدنش بودند؛ یادم هست فعالانی در سال ۱۳۹۲ خدمت حضرت آقا رسیدند و ایشان به این مضمون فرمودند که من منتظر شماها بودم. یعنی ایشان سرمایهگذاریهایی انجام دادهاند و منتظر به نتیجهرسیدنش بودند. جمعهای فعال آتشبهاختیار، محصول همان برنامهریزی است و امیدواریم کار انقلاب با اینها جلو برود.
🔹 این مرحله از انقلاب، مرحله تحقق #انقلاب_فرهنگی است. باید فرهنگ جامعه خودمان و زندگی بشر را از سطوح بنیادین تا سطوح روبنایی تغییر دهیم و این کار، نیاز به آدمهای اهل این میدان دارد که بتوانند انقلاب فرهنگی را، از جمله در حوزه بهداشت و سلامت دنبال کنند. ما با یک امر بزرگ مواجه هستیم که باید با آن خوب برخورد کنیم و ظرفیت انقلاب اسلامی را برای ایجاد تغییرات بزرگ پیش ببریم. ما باید بدانیم در مواجهه با فرهنگ مدرن، بهخصوص در مواجهه با فرهنگ تخصصی مدرن چه باید کرد.
🔹 مأموریت کنونی حوزه، مأموریت رهبری حوادثی است که تاثیرگذار بر فرایندهای جهانی هستند. الآن ظرفیت حوزه ظرفیت پاسخگویی به #مسائل_مستحدثه است؛ یعنی حادثهای سیاسی یا حادثهای در حوزه سلامت و حوادث دیگر ایجاد میکنند و بعد میخواهیم نحوه مواجهه خودمان را با این حادثه بیان کنیم. همین مواجهه ما با حوادثِ ایجادشده هم بر اساس فقه فعال نیست. یعنی نهتنها فقه رهبری حوادث نداریم، بلکه در مواجهه با حوادثِ ایجادشده هم مواجهۀ فعالی نداریم.
امام(ره) فرمودند که حوزه باید نبض زمان را در اختیار داشته باشد. در #منشور_روحانیت میفرمایند: استراتژی حاکم بر جهان را مستکبرین تعیین میکنند، ولی انقلاب اسلامی باید تعیین کند و حوزه باید در این مقیاس حضور پیدا کند.
پس جایگاه ما باید تغییر کند و برخوردمان باید برخورد ایجاد حادثه بشود و حوادث اثرگذار بر پیشرفتهای جهانی و فرایندهای جهانی ایجاد کنیم [و لااقل مواجهه ما با پیشامدها، مواجهه انفعالی نباشد.]
🔹 موقف ما باید موقف ایجاد و رهبری حوادث باشد (#حادثهسازی). اما در یک قدم قبلتر، در مواجهه با حوادث و مسائلی که دیگران ایجاد کردهاند، باید توجه داشته باشیم که این حوادث و مسائل را از سه زاویه میتوان بحث کرد:
۱. از زاویه تبیین حکمِ موضوع. یعنی آن را موضوعی ببینید که میخواهید حکمش را بیان کنید.
۲. آن مسئله را در یک ساختار کلان ببینید و نسبتهایش را ببینید و حکم بدهید.
۳. برای بهینه آن موضوع حکم بدهید.
🔹 ما معمولاً از زاویه تبیین حکمِ موضوعات با مسئلهها و حوادث مواجه میشویم؛ از جمله در حوزه سلامت. فرض کنید در یک پدیدهای در حوزه سلامت، ما آن را بهعنوان یک موضوع در نظر میگیریم و با آن مواجه میشویم و سعی میکنیم حکمش را استنباط کنیم؛ اما نسبتش را با بقیه موضوعات نمیبینیم و همچنین بهینه آن موضوع را نمیبینیم [و فارغ از اینها حکم میدهیم.]
اینهم خلأ دوم در حوزه است؛ یعنی غیر از اینکه رهبری حوادث نداریم، در مواجهه با موضوعات هم مواجهه موضوعی میکنیم [و تناسبات موضوع و بهینه موضوع را در نظر نمیگیریم].
استاد ما _ خدا رحمتش کند _ میفرمود که برای این مداد، سه لایه حکم میتوانید بدهید؛ یکی اینکه این مداد را ابزار ارتباط و ابزار کتابت در نظر بگیرید و حکمش را بیان کنید؛ بگویید آیا کتابت با این مداد جایز است؟ آیا میتوانیم با آن با نقاشی بکشیم؟ و... و حکم تولیدش و فروشش و خریدش چیست؟ این میشود احکام این موضوع.
اما لایه دوم این است که بگویید نسبت این مداد با سایر ابزارهای ارتباطی چیست و چه سهمی را باید به این مداد در بین ابزارهای ارتباطاتی بدهیم؛ یعنی نظام نسبتها و نظام اولویتها را باید مشخص کنیم وسپس حکمش را بیان کنییم. این حکم هم حکم همین موضوع است. صدور چنین احکامی، الآن در دست نظام کارشناسی است نه در دست نظام فقاهت. ما حکمی در این زمینه نداریم و نظام کارشناسی با یک نگاه سیستمی دراینباره نظر میدهد. لایه سوم حکم این است که بهینه این موضوع چگونه باید واقع شود. آیا همیشه باید با خودکار بنویسیم؟ یکموقعی با چکش روی سنگ مینوشتند، کمکم کاغذ آمد و بعد صنعت چاپ شکل گرفت و حالا میگویند این قلم باید به قلم نوری و... تبدیل بشود. آیا در این بهینهها حکم داریم یا خیر؟ ما دنبال حکم بهینه موضوعات نیستیم.
این الگو، در همه موضوعات، از جمله در موضوعات سلامت هم وارد میشود.
▪️ادامه دارد...
☑️ @mirbaqeri_ir
@MobarezRavandi
🔰 الگوی مواجهه با پدیدههای تمدنی، از جمله کرونا - ۲
💬 بیانات #استاد_میرباقری در دیدار تعدادی از فعالان #طب_سنتی:
🔹با توجه به نکاتی که عرض شد، ما در مواجهه با موضوعاتی مثل #کرونا، باید جایگاه موضوعات را بفهمیم. پدیده کرونا #پدیده_تمدنی است و یک موضوع خُرد در داخل یک تمدن نیست. پدیده کرونا پدیدهای است که با آن میخواهند جهان را بازسازی کنند و آن نظم قدیمی را که ایجاد کرده بودند و تحت تأثیر انقلاب اسلامی شکسته شد، میخواهند خودشان به هم بریزند و بنای جدید بسازند. قبلاً هم عرض کردهام که آنها در در جنگهای جهانی، امنیت جامعه جهانی را به گروگان گرفتند و ساختار جهانی و نظم جدید بینالمللی را بر محور سازمان ملل درست کردند، و امروز هم میخواهند سلامت مردم را به گروگان بگیرند و با آن نظم جدید جهانی ایجاد کنند. البته در این دور، بهشدت منفعل از انقلاب اسلامی هستند. شاید هم «وَقَذَفَ فِي قُلُوبِهِمُ الرُّعْبَ ۚ يُخْرِبُونَ بُيُوتَهُمْ بِأَيْدِيهِمْ» دارد اتفاق میافتد! حالا خراب کنند، ببینیم آیا میتوانند دوباره درستش کنند یا خیر!
علیایحال این پدیده در مقیاس تغییر نظم جهانی است؛ میخواهند نظم جدید و نظام جدیدی ایجاد کنند؛ شاید بتوان گفت که این نظم جدید، سه متغیر اصلی دارد؛ یکی اینکه میخواهند محور را از غرب به شرق ببرند و دوم اینکه فرهنگ حاکم بر جهان را به یک فرهنگ ترکیبی تبدیل کنند و یک نوع معنویت مبهم نظیر معنویت کنفوسیوسی و... را تقویت کنند و سوم اینکه این نظم جدید را از جهان حقیقی به جهان مجازی انتقال دهند و #رؤیای_امریکایی را به رؤیای حکمرانی مجازی تبدیل کنند. شاید بتوان گفت که این سه تحول، متغیرهای اساسیِ نظم جدیدی است که میخواهند ایجاد کنند.
یکی از ابزارهای اصلی آنها برای ایجاد این نظم جدید، گروگان گرفتن سلامت جامعه جهانی از طریق کروناست. لااقل یکی از سناریوها این است؛ سناریوهای تندتر هم قطعاً قابلفرض است.
🔹 پس در مواجهه با موضوعاتی مثل سلامت و کرونا و سایر موضوعات، باید سطح موضوعات را بشناسیم و در سطح خودشان با آنها روبهرو شویم والا آن موضوعات قابل کنترل و مدیریت نخواهد بود.
مثلاً بهنظر میآید اگر با ادبیات حضرت آقا بخواهیم بیان کنیم، اصل #انقلاب_اسلامی امام(ره) یک حادثهسازی در مقیاس #رنسانس بود. آنها یک دوران جدید ایجاد کردند، امام هم یک #عصر_جدید ایجاد کرد. مرحله دوم آن هم ایجاد یک نظام است که نه سوسیالیستی است نه سرمایهداری. کمااینکه انقلاب امام نه سرمایهداری بود نه مبارزه مسلحانه و نه مبارزه پارلمانتاریستی.
پس #حادثهسازی، باید در وِزان آن حوادثی باشد که دشمن ایجاد میکند. آنها دوران جدید ایجاد کردند و امام هم یک عصر جدید ایجاد کرد که عصر امامخمینی(ره) است.
🔹 در باب واکسن هم یک نکته کوتاه عرض کنم که: ممکن است نقدهای زیادی بر واکسنهایی که در جهان تولید میشود وارد باشد، اما باید بدانید که نمیتوان همه ابعاد واکسن را کاملاً و همهجانبه رد کرد.
یکی از اتفاقاتی که در اینگونه دستاوردها میافتد امتزاج حق و باطل و ترکیبشدنِ جنبههای مثبت و منفی و مضار و منافع است تا قابلپذیرش بشود. امیرالمؤمنین(ع) در خطبه پنجاه نهجالبلاغه میفرمایند: «وَ لَكِنْ يُؤْخَذُ مِنْ هَذَا ضِغْثٌ وَ مِنْ هَذَا ضِغْثٌ فَيُمْزَجَانِ فَهُنَالِكَ يَسْتَوْلِي الشَّيْطَانُ عَلَى أَوْلِيَائِهِ وَ يَنْجُو الَّذِينَ سَبَقَتْ لَهُمْ مِنَ اللَّهِ الْحُسْنى». بنابراین، دنیای استکبار آنجایی که حق و باطل را ترکیب میکند دنبال حق نیست، بلکه اراده باطل میکند و با این آمیختگی میخواهد در کنار حقش، باطلش را القا و محقق کند؛ اما از این طرف، شما باید جنبههای حق و باطل و آثار مثبت و منفی را در این محصولات، تفکیک کنید؛ وگرنه اگر همه آثار واکسن را بالکُل نفی کنید، از شما قبول نمیکنند.
۱۴۰۰/۷/۲۹
☑️ @mirbaqeri_ir
@MobarezRavandi
حیات پهلویچیا فقط برای شکم و زیرشکمه، نه برای رشد و تعالی!
«كَالْأَنْعَامِ بَلْ هُمْ أَضَلُّ سَبِيلًا»؛ اینا گوشی برای شنیدن، چشمی برای بصیرت و از همه مهمتر قلبی برای تعقل و ایمان ندارند؛ فقط مثل حیوونا زندگی میکنند و بس!!
مبارز راوندی
@MobarezRavandi
🔰 پس از اینکه امام حسن علیهالسلام با معاویه صلح کرد، نادانان و ناآگاهان با زبانهای مختلف حضرت را نکوهش میکردند؛ گاهی او را ذلیلکنندۀ مؤمنین میدانستند، و میگفتند شما این مؤمنین پرشورِ پرحماسهای که درمقابل معاویه قرار داشتند، با صلح خودتان خوار کردید و تسلیم معاویه نمودید، گاهی تعبیرات محترمانهتر و مؤدبانهتری به کار میبردند ولی مضمون یکی بود.
امام حسن علیهالسلام در برابر این اعتراضها و ملامتها جملهای را خطاب به آنان میگفتند که شاید در سخنان آن حضرت از همۀ جملات رساتر و بهتر باشد و آن جمله این است:
«ما تَدری لَعلَّهُ فِتنَةٌ لَکُم وَ مَتاعٌ اِلی حینٍ»
چه میدانی و از کجا میدانی، شاید این، آزمونی برای شما است؟ و شاید متاع و بهرهای است برای معاویه تا زمانی محدود. ۱۳۷۹/۳/۱۳
📚حلقات #انسان_250_ساله/ حلقۀ دوم/ فصل پنجم: امام حسن علیهالسلام
📆 سالروز صلح امام حسن علیهالسلام در سال ۴۱ هجری قمری
☑️ @sahba_nashr
@MobarezRavandi
🎬 اینجا دیگه هالیوود نیست
🔰 ارتش هالیوودی آمریکا
🔹 امام خامنهای (مدظلهالعالی): ماهیّت ارتش آمریکا که تصویرهای هالیوودی نشان میدهند، [نیست]؛ اینها واقعیّت ندارد ... در ارتش [آمریکا] یک عنصر اساسی و حیاتی نیست و آن عنصر معنوی، روحیه اخلاقی، توجه به خدای متعال و به معنویات است ... واقعیت ارتش آمریکا این است. ۱۴۰۰/۷/۱۱
☑️ @nojavan_khamenei
▪️ #جنگ_شناختی #سواد_رسانه
@MobarezRavandi
💠 حفظ هوش سیاسی
🔹 مهمترین مناسبت این ایام همان روز ملی مبارزه با #استكبار_جهانی است، این #سیزده_آبان، به تعبیر جناب شیخ فریدالدین عطار، فراز و فرودی داشت[دیوان اشعار عطار، غزل337؛ «ز سرگشتگی زیر چوگان چرخ ٭٭٭ چو گویی ندانی فراز از فرود».]؛ هم روزی بود كه امام راحل رضواناللهتعالیعلیه به تركیه تبعید شد، هم روزی است كه دانش آموزان عزیز قیام كردند و به دانشگاه رفتند؛ هم دانش آموزان و هم دانشجویان عزیز آسیب دیدند؛ عدهای شربت #شهادت نوشیدند، عدهای مجروح و مصدوم شدند و روزی است كه دانشجویان مسلمان پیرو خط امام این توفیق را داشتند كه لانه جاسوسی را تسخیر كنند. آن روز خیلی مشخص نبود كه سفارت آمریكا مشغول چه كاری است؛ اما بعد از تسخیر لانه جاسوسی، ثابت شد كه این لانه در صدد توطئه علیه نظام اسلامی (نظام نوپای اسلامی) و براندازی آن بود.
🔹 عدهای هم كه برابر سوره «مائده» بیماری سیاسی داشتند و فكر میكردند كه شاید نظام شكست بخورد [و] دوباره آمریكاییها برگردند، اینها هم سرسپرده بودند؛ آن روز در مجلس خبرگان تدوین قانون اساسی، ما دیدیم یک كسی در كمیسیون مشترک، نه صحن علنی، یک وقتی گرفت برای سخن گفتن، ما خیال كردیم درباره این اصول می خواهد سخن بگوید، این وقتی كه آمد شروع كرد، از علما خواست شما چون جزء زعمای قوم هستید به عرض امام برسانید كه این جوانها را نصیحت بكنند كه دست از این سفارت آمریكا بردارند! هیچ كس فكر نمیكرد كه او آنجا پرونده دارد، وقتی این دانشجویان عزیز پرونده او را خواندند ـ بعد از اینكه آن رشته شدهها را هماهنگ كردند و این شخص هم سر از #جاسوس_خانه درآورد ـ طولی نكشید كه فرار كرده (از ایران گریخت)، خدا به این انقلاب رحم كرده بود، در زمان #دولت_موقت این جزء استانداران رسمی این كشور بود.
🔹 حافظ این انقلاب ذات اقدس الهی است، خونهای پاک شهدا وسیله خوبی است كه اهل بیت عصمت و طهارت این انقلاب را حفظ میكنند؛ جریان طبس از این قبیل بود؛ جریان لانه جاسوسی از همین قبیل بود؛ جریان رو شدن دست بسیاری از این افراد از این قبیل بود. ذات اقدس الهی در سوره مباركه «مائده» به رسولش فرمود: ﴿فَتَرَی الَّذِینَ فِی قُلُوبِهِم مَرَضٌ یسَارِعُونَ فِیهِمْ یقُولُونَ نَخْشَی أَن تُصِیبَنَا دَائِرَةٌ فَعَسَی اللّهُ أَن یأْتِی بِالْفَتْحِ أَوْ أَمْرٍ مِنْ عِنْدِهِ فَیصْبِحُوا عَلَی مَا أَسَرُّوا فِی أَنْفُسِهِمْ نَادِمِینَ﴾،[سوره مائده، آیه ۵۲] اینجا نگفت «یسارعون الیهم» [بلكه] فرمود: ﴿یسَارِعُونَ فِیهِمْ﴾، برای اینكه اینها اصلاً جزء آنها بودند، نه اینكه تازه میخواهند جزء آنها بشوند. در بخشهای دیگری از قرآن كریم فرمود اینها فقط منتظرند كه چه موقع رهبر شكست میخورد و مسلمانها شكست میخورند، فرمود اینها كسانیاند كه فكر میكردند وقتی پیامبر و مؤمنان همراهش به جبهه رفتند سالم برنمیگردند (اینها همانها هستند) [ر.ك: سوره فتح، آیه ۱۲].
🔹 ما با داشتن اینگونه از دشمنهای داخلی كه نوكران سرسپرده آنها هستند، از یك طرفی بیگانه هم كه صف بسته، اینچنین نیست كه دست بردار باشد، حالا ما وظیفهمان چیست؟ آن روزی كه این مملكت در اختیار شما بود با همه این نیروها [كه] در اختیارتان بود شما را بیرون كردند، كاری از شما ساخته نیست؛ اما اینها اهل عبرت نیستند؛ نه اهل عدلاند، نه اهل مذاكرهاند، اینها همان كسانی هستند كه ذات اقدس الهی در قرآن كریم درباره این صهیونیستها خبر داد فرمود كار به دست اینهاست: ﴿لاَ تَزَالُ تَطَّلِعُ عَلَی خَائِنَةٍ مِنْهُمْ﴾ [سوره مائده، آیه ۱۳]؛ رسول من! آن هوش سیاسی را به مردم منتقل بكن، به مردم بگو: ﴿خُذُوا حِذْرَكُمْ﴾[سوره نساء، آیه ۱۰۲] در عین حالی كه اسلحه دارید، در عین حالی كه اسلحه میسازید، در عین حالی كه تولید میكنید؛ اما فهم و شعور و خردتان را حفظ بكنید، این شعورتان را نگذارید زمین بیفتد؛ ﴿خُذُوا حِذْرَكُمْ﴾، این تیزهوشی، این خردورزی، این عقلگرایی، این درایت، این را حفظ بكنید، نفرمود «خذوا سیفكم»، «سیفكم» آن آیات دیگر است، فرمود: فهمتان را حفظ بكنید!
▪️ #آیت_الله_العظمی_جوادی_آملی، خطبههای نماز جمعه ۱۳۸۵/۰۸/۱۲
🎙صوت
☑️ @a_javadiamoli_esra
@MobarezRavandi
1400,08,17_ جایگاه پروژه کرونا در منطق دشمن.mp3
26.14M
🎙#صوت نشست علمی «جایگاه پروژهی کرونا در منطق دشمن»
☑️ مهندس محمدعلی شکوهیانراد (متخصص مطالعات سایبرنتیک)
🗓 مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
🌐 محورهای موضوعی این نشست:
1️⃣ آیا جمهوری اسلامی دشمن دارد؟
2️⃣ علت دشمنی دشمن با نظام جمهوری اسلامی
3️⃣ سوابق دشمنی با جمهوری اسلامی، پیش از پیروزی انقلاب اسلامی!
4️⃣ تلاش دشمن از ممانعت نهضت زعما و مرجعیت شیعه
5️⃣ جنگ حق و باطل در آخرالزمان
6️⃣ تلاش دشمن برای تجزیهی سرمایهی اجتماعی انقلاب اسلامی در پروژهی کرونا
7️⃣ زمین ماندن خطوط قرمز امام در موضوع واکسنهای کرونا
8️⃣ بایوسایبرنتیک، دارای نگاه ماورائی است برای آرماگدونیسم دشمن
9️⃣ در موضوع کرونا، سلطهی بیولوژیک مطرح است که اعم از حملهی بیولوژیک است
0️⃣1️⃣ تقسیمبندی مسائل از جمله واکسن به مخالف/ موافق یک اشتباه استراتژیک و بازی در زمین دشمن
1️⃣1️⃣ چرا مسألهی کرونا یک موضوع میان رشتهای با مبانی حاکمیتی و حاکمیتی است، نه صرفاً پزشکی؟
2️⃣1️⃣ گریت ریست، چیست و آیا امکان تحقق دارد؟
▪️ #نظم_نوین_جهانی #صهیونیسم_جهانی #جنگ_شناختی #جهاد_تبیین #فتنه_کرونا #سواد_سایبری #فضای_سایبر
@MobarezRavandi
📝 نامهای است از امام عسکری علیهالسلام به اهل قم و آوج؛ که تعبیر عربیاش «آبَه» است. ..در این نامه امام عسکری علیهالسلام میفرمایند:
«فَلَم تَزَل نِیَّتُنا مُستَحکَمَةً» نیّت ما و مقصد و هدفی که داشتیم، و آن عزم ما، همچنان مستحکم و راسخ است.
🔹 «وَ نُفوسُنا اِلَی طیبِ آرائِکُم ساکِنَةً» ما دلمان به خوشنیّتی شما و خوشرأیی و خوشفکری شما آرام است؛ یعنی خاطرمان از شما جمع است، معتقدیم که شما دوستان خوب، با ما هستید و شما هم مثل ما از راهتان و از عقیدهتان برنگشتهاید. ۱۳۵۱/۱۱/۲۷
📚 حلقات #انسان_250_ساله/ حلقۀ سوم/ ۷۴. گسترش فراگیر شبکۀ تشیّع در زمانۀ امام جواد، امام هادی و امام عسکری
☑️ @sahba_nashr
▪️ #امام_حسن_عسکری
@MobarezRavandi
✨بدرقه ستارهها
🔹امام خامنهای (مدظلهالعالی): این دختر جوان تربیتشده دامان اهلبیت، با پاشیدن بذر معرفت در طول مسیر و بعد رسیدن به قم، موجب شد که قم به عنوان پایگاه اصلی معارف اهلبیت بدرخشد. ۱۳۸۹/۰۱/۲۹
🔰 ما شیعیان کشور موسی بن جعفریم
▪️ #حضرت_فاطمه_معصومه
@MobarezRavandi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️ مأموریت امروزِ #بسیجی
🎬 ویدئو کلیپ کدپستی به کدپستی روایت حاج حسین یکتا از ماموریت اجتماعی امروز
▫️#هفته_بسیج #زندگی_تشکیلاتی #مسجد_محوری
@MobarezRavandi
💠 اولین ویژگی #بسیجی
🔹 اولین ویژگی بسیج ، «حرکت» است... کسانی که در جامعه هیچ تحرّک و رشد و اثری ندارند، تحت تأثیر عوامل خارجی به سرعت تحلیل میروند و ممکن است به عناصری زیانبار بدل شوند؛ همانند مردابهای گندیدهای که محل رشد میکروبها و موجب پیدایش امراضاند .
📖 نگاهی گذرا به بسیج و بسیجی صفحه ۱۵ و ۱۸
☑️ @mesbahyazdi_ir
▫️#اندیشه_مصباح #هفته_بسیج
@MobarezRavandi
💠 کمکردن حشر با عوام
🔷 کم کردن حشر با عوام، چند خاصیت دارد؛
▫️ یکی فراغت وقت برای مطالعه و کمتر از دست دادن فرصتها؛ و دیگری اینکه حشر مداوم با عوام، فکر را عوامزده میکند و آن دقت کافی را از او میگیرد و فکر عوامزده دچار سطحینگری و سادهاندیشی میشود.
📖 #آیت_الله_العظمی_جوادی_آملی، مهر استاد، ص ۱۵۰
▪️#عوام_زدگی
@MobarezRavandi
🔰 لاشه علم، دانشجوی الهی نمیپروراند
🔹 بخش اعظمی از علوم دانشگاهی، موضوعش فعل خداست، یعنی «خلقت»؛ امّا آنچه امروزه در دانشگاه وجود دارد نه #علم_دینی بلکه لاشه علم است، چرا که فاقد «هُوُ الاوّل» یعنی توحید و مبداء یا به عبارت دیگر "که آفرید؟" و نیز فاقد «هُوَ الآخر» یعنی معاد و مقصد و به عبارت دیگر "چرا آفرید؟" است؛ و لاشه علم، کسی را الهی نمیکند.
▫️ #آیت_الله_العظمی_جوادی_آملی در دیدار با جمعی از اساتید دانشگاه علامه طباطبایی(ره) تهران
🗓قم، ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
🗂 شانزدهم آذر؛ #روز_دانشجو
@MobarezRavandi