eitaa logo
مهدویت ومدعیان دروغین
148 دنبال‌کننده
169 عکس
60 ویدیو
21 فایل
کانال احادیث مهدوی و مبارزه با فرق ظاله همچون احمد الحسن دجال بصره و وهابیت و... ارتباط باما @modaiane
مشاهده در ایتا
دانلود
_۱ 👆سانسور احادیث توسط مدعی یمانی 📣 به جای سه نقطه، چه عباراتی وجود دارد؟ کانال مهدویت ومدعیان دروغین لینک کانال در تلگرام https://telegram.me/modaein لینک در ایتا http://eitaa.com/modaein
💠 یمانیون با تمسک به روایاتی قصد دارند تا احمدالحسن را به عنوان یار امام عصر (علیه السلام) از بصره جلوه داده وبه این وسیله مهر تاییدی بر احمد وفرقه او نهاده و موجبات عوام فریبی مردم را فراهم آورند. ما در چند بخش ادعای آنان را از زوایای مختلف مورد بررسی قرار می‌دهیم وپایه‌های این استدلال را از نظر می‌گذرانیم. 🔅 روایت اول: فيما ذكره أبو صالح السليلي في كتاب الفتن من عدد رجال المهدي عليه السلام بذكر بلادهم فقال : حدثنا الحسن بن علي المالكي ، قال : حدثنا أبو النضر عن ابن حميد الرافعي ، قال : حدثنا محمد بن الهيثم البصري ، قال : حدثنا سليمان بن عثمان النخعي ، قال : حدثنا سعيد بن طارق عن سلمة بن أنس عن الإصبع بن نباتة ، قال : خطب أمير المؤمنين علي عليه السلام خطبة ، فذكر المهدي وخروج من يخرج معه وأسماءهم ، فقال له أبو خالد الكلبي: صفه لنا يا أمير المؤمنين ، فقال علي عليه السلام : ( ألا إنه أشبه الناس خلقا وخلقا وحسنا برسول الله صلى الله عليه وآله وسلم ، ألا أدلكم على رجاله وعددهم ؟ قلنا : بلى يا أمير المؤمنين ، قال : سمعت رسول الله صلى الله عليه وآله ، قال : (أولهم من البصرة ، وآخرهم من اليمامة) وجعل علي عليه السلام يعدد رجال المهدي ، والناس يكتبون ، فقال : رجلان من البصرة . . . . الملاحم والفتن ص288 ترجمه: اصبغ بن نباته می گوید: امیرالمومنین خطبه‌ای خواند ویادی از مهدی ویارانش نمود، سپس ابوخالد کلبی گفت: او را برای ما توصیف نما یا امیرالمومنین. حضرتش فرمودند: آگاه باشید که او شبیه ترین مردم است به رسول خدا (صلوات الله علیه وآله) از نظر خَلق و خُلق و حُسن. آیا دلالت کنم شما را به یاران او عدد آنها؟ گفتیم: بله ای امیر مومنان. حضرت فرمودند: شنیدم رسول خدا (صلوات الله علیه وآله) فرمودند: (اولین آنها از بصره است وآخرین آنها از یمامه) حضرت علی اصحاب مهدی را می‌شمرد ومردم می‌نوشتند. سپس حضرت فرمودند: دو نفر از بصره . . . ✅ بررسی: 1⃣ مرحوم سید بن طاووس این حدیث را از کتاب فتن سلیلی نقل نموده و سلیلی از جماعت اهل سنت می‌باشد. راویان حدیث هم از اهل سنت بوده وذکری از اغلب آنها در کتب رجال نیست. مرحوم سید بن طاووس در مورد کتاب الفتن سلیلی ونقل احادیث از آن می گوید: (و درك ما تضمّنته على الرواة، و أنا بري‌ء من خطره) ترجمه: و درستی آنچه متضمن است [ودر این کتاب است] بر روات آن است، و من مسئولیت آن را نمی‌پذیرم پس با این اوصاف این حدیث قابلیت استدلال نداشته ونمی‌توان از آن بهره جست. 📌 البته بارها وبارها ثابت نموده‌ایم که عزیزان انصار عنایت خاصی به روایات اهل سنت داشته وپایه‌های بعضی از استدلالات آنها هم بر همین احادیث اهل سنت مبتنی است. 📣 تو خود حدیث مفصل بخوان ازین مجمل 2⃣ مضافا اینکه امام صادق (صلوات الله علیه) در حدیثی خطاب به عده‌ای از اهل کوفه فرمودند: أنصارنا غيركم ما يقوم مع قائمنا من أهل الكوفة إلا خمسون رجلا ، وما من بلدة إلا ومعه منهم طائفة إلا أهل البصرة فإنه لا يخرج معه منهم إنسان. شرح الاخبار ج3ص366 و بحارالانوار ج52ص307 با کمی تفاوت ترجمه: یاران ما غیر از شما هستند، با قائم ما قیام نمی‌کند از اهل کوفه الا پنجاه نفر، و سرزمینی نیست مگر طائفه‌ای از آنها با قائم هستند الا اهل بصره، همانا از آنان کسی همراه قائم خارج نمی‌شود. همانطور که ملاحظه فرمودید امام صادق (صلوات الله علیه) با صراحت کامل فرمودند: (إلا أهل البصرة فإنه لا يخرج معه منهم إنسان) یعنی در بین همه اصحاب امام زمان (عجّل الله تعالی فرجه الشریف) 👈 حتی یک نفر هم از بصره وجود ندارد. 3⃣ اگر از اشکالات قبلی صرف نظر نماییم، بازهم حدیث مورد گفتگو هیچ ارتباطی با احمدالحسن پیدا نمی‌کند زیرا امیرمومنان علی (صلوات الله علیه) در ضمن خطبه‌ای ــــ که منسوب به حضرت می‌باشد ــــ نام آن دو فرد را ذکر کرده‌اند. به روایت زیر در کتاب (بشارة الاسلام) دقت فرمایید: (الا و أن اولهم من البصرة وآخرهم من الابدال، فاما الذین من البصرة فعل ومحارب) بشارة الاسلام ص298 ترجمه: آگاه باشید که اولین آنها از بصره وآخرینشان از ابدال است، واما کسانی که از بصره‌اند علی ومحارب هستند. بنابراین اسم احمدالحسن 👈 در بین این دو نفر نیست وبه همین دلیل هم وقتی احمدالحسن در کتاب متشابهات به این حدیث استناد می‌کند 👈 اشاره‌ای به اسم (علی و محارب) نمی‌کند و به جای آن سه نقطه می‌گذارد. آیا این کار چیزی جز غرض ورزی و عوام فریبی می‌تواند باشد⁉️ آیا واقعا اینگونه استدلالها منطقی به نظر می رسد⁉️ کمی منصف باشیم 🌹 ـ📄👇 کانال مهدویت ومدعیان دروغین لینک کانال در تلگرام https://telegram.me/modaein لینک کانال در ایتا http://eitaa.com/modaein لینک کانال در سروش http://sapp.ir/modaein
ـ📄👆 4⃣ مضافا اینکه صاحب کتاب (بشارة الاسلام) در ابتدای حدیث فوق می‌گوید: (ومما ینسب الی امیرالمومنین/و از آن چیزهایی که به امیرالمومنین نسبت داده‌اند) که این عبارت اشاره به عدم سندیت خطبه دارد ودر انتهای خطبه هم تصریح می‌کند که مستندی برای این خطبه وجود ندارد ومی‌گوید: ان هذه الروایة لا تعارض الروایة السابقة الواردة عن الصادق (ع) لعدم الوقوف علی مستند لها. ترجمه: این روایت با روایت سابق که از امام صادق (ع) بود معارضه ندارد به خاطر اینکه آگاهی بر مستند این روایت نداریم. و همچنین در ص 110 می گوید: (انا لم نعثر علی مستند صحیح لهذه الخطبة المسماة بالبیان ولم یثبتها احد من المحدثین کالشیخ الکلینی والطوسی ونظائرهم، وعدم ذکر المجلسی لها توهین لها لاحاطته بالاخبار ویبعد عدم اطلاعه علیها مع انها غیر بلیغة کثیرة التکرار غیر بینة الالفاظ) ترجمه: ما بر مستند صحیحی برای این خطبه که نامش البیان است دست نیافتیم و احدی از محدثین مثل شیخ کلینی وشیخ طوسی ونظائر آنها این خطبه را ثبت نکرده اند وعدم ذکر این خطبه توسط علامه مجلسی نشان از بی اعتباری خطبه دارد وبعید است که علامه مجلسی اطلاع از این خطبه نداشته باشد، علاوه اینکه این خطبه غیر بلیغ بوده وتکرار زیاد دارد والفاظ غیر آشکار [ومبهمی] دارد. آری عزیزان، احمدالحسن در استدلال خود به حدیثی اشاره می‌نماید که 👈 سندی ندارد 👈 وآن حدیث بی سند را هم تقطیع می‌نماید ونام (علی ومحارب) را به سه نقطه تبدیل می‌کند. آیا به نظر شما این فرد می‌تواند (یمانی موعود) باشد⁉️ 4⃣ از دو حدیث فوق ــــ وهمچنین قرائن روایی دیگر ــــ فهمیده می‌شود که کلمه (اوّل) همیشه دلالت بر یک نفر یا یک چیز نمی‌کند، لذا استدلال به عبارت (اول المومنین) در حدیث وصیت واتحاد آن با یمانی به عنوان اولین کسی که همراه امام خواهد بود، استدلالی بی اساس می‌باشد. البته استدلال انصار بر یکسانی یمانی با اول المومنین، اشکالات دیگری هم دارد که در آینده از آن سخن می‌گوییم ان شاء الله . 5⃣ بر اساس روایت اول، حضرت می‌فرمایند: (رجلان من البصرة/دو نفر از بصره). بنابراین ادعای اینکه اسامی (علی ومحارب) در روایت دوم بر یک نفر دلالت کرده ومحارب به عنوان صفتی برای اسم علی می‌باشد، ادعایی مضحک وبی اساس می‌باشد. مضافا اینکه ظهور روایت دوم با صرف نظر از روایت اول، در عدم اتحاد علی ومحارب دلالت دارد. البته بر اساس ادعای مضحک فوق، باز هم نام احمد در حدیث درست نمی‌شود وباید دست به توجیحات فراوانی بزنند که زن جوان مرده به آنها می‌خندد. 🔵 : 📌 روایت اول ــــ (أولهم من البصرة ، وآخرهم من اليمامة . . . رجلان من البصرة) ــــ از اهل سنت بوده وقابلیت استناد و استدلال ندارد. 📌 علی فرض اینکه بتوان به حدیث فوق استناد نمود، این حدیث با روایت (وما من بلدة إلا ومعه منهم طائفة إلا أهل البصرة فإنه لا يخرج معه منهم إنسان) معارضه دارد. 📌 در حدیث دیگری که احمدالحسن در کتاب متشابهاتش به آن استدلال می‌کند، نام آن دو نفر از بصره ذکر گردیده ــــ علی ومحارب ــــ ونام احمد در حدیث موجود نمی‌باشد و متاسفانه احمدالحسن به جای ذکر نام (علی ومحارب)، سه نقطه می‌گذارد. البته ناگفته نماند که این حدیث هم هیچ مستندی ندارد. 📌 از دو حدیث فوق ــــ وهمچنین قرائن روایی دیگر ــــ فهمیده می‌شود که کلمه (اوّل) همیشه دلالت بر یک نفر یا یک چیز نمی‌کند. 📌 از دو حدیث فوق فهمیده می‌شود که نامهای علی ومحارب، اسمهای دو شخصیت هستند، نه اینکه این دو اسم بر یک شخص منطبق باشد. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 💥 تلنگر و تعقل: 🔸 آیا کسی که در استدلالات خود به احادیث اهل سنت وبی سند استناد نموده وبرای اثبات حقانیت خود آنها را تقطیع کرده و نامهای (علی ومحارب) را به سه نقطه تبدیل می‌کند، می‌تواند (یمانی موعود) باشد؟ ما لَكُمْ كَيْفَ تَحْكُمُون 🔅 ما لَكُمْ كَيْفَ تَحْكُمُون 👈 إنَّ في ذلِكَ لَعِبْرَةً لِأُولِي الْأَبْصار به امید بصیرت وبیداری برای همه محبین اهل بیت (علیهم السلام) .کانال مهدویت ومدعیان دروغین لینک کانال در تلگرام https://telegram.me/modaein لینک کانال در ایتا http://eitaa.com/modaein لینک کانال در سروش http://sapp.ir/modaein
💠 بخش دوم احمدالحسن با تمسک به روایاتی قصد دارد تا خود را به عنوان 👈 یار امام زمان (عجّل الله تعالی فرجه الشریف) از بصره جلوه داده وبه این وسیله 👈 مهر تاییدی بر فرقه خود نهاده و موجبات عوام فریبی مردم را فراهم آورد. ما در بخش قبل به دو روایتِ موردِ تمسکِ احمد اشاره نموده ومطالبی را پیرامون آن خدمتتان عرض کردیم. برای دیدن تفصیل مطلب، به بخش قبل که لینک آن در بالا ذکر گردیده مراجعه فرمایید. با توجه به اشکالاتی که در بخش قبل بیان گردید، اتباع احمدالحسن توجیهاتی را برای دفاع از امام ومحبوب خود بیان داشته‌ که به برخی از آن توجیهات اشاره شد وپاسخ علمی آن ذکر گردید. اینک به توجیهات دیگر این عزیزان پیرامون احادیث بخش قبل اشاره کرده وآنها را مورد واکاوی وبررسی قرار می‌دهیم. ⛔️ اتباع احمدالحسن در توجیه تقطیع احمدالحسن وحذف نام (علی ومحارب) توسط او می‌گویند: ((با توجه به اینکه روایات در این زمینه ــــ یعنی روایات مربوط به تعداد اصحاب حضرت ونام وشهر آنها ــــ اختلافات اساسی با هم داشته وهمچنین با توجه به اینکه احمد الحسن حجت خدا بوده وبا قانون معرفت حجت شناخته می‌شود لذا باید روایات را بر ایشان عرضه نمود تا تایید یا ردّ نماید وایشان هم با بیان این عبارت از حدیث ــــ الا و أن اولهم من البصرة وآخرهم من الابدال ــــ مهر تاییدی بر آن زده و عبارت (فعل ومحارب) را مردود دانسته‌اند)) ✅ واما در پاسخ به توجیه فوق نکاتی را خدمت شما سروران تقدیم می نماییم. 1⃣ این توجیه از طرف اتباع ارائه گردیده وهیچ ارتباطی به احمدالحسن نداشته وندارد. 2⃣ اینکه احمدالحسن بخشی از روایت را ذکر نموده وبه جای اسامی (علی ومحارب) سه نقطه می‌گذارد وهیچ اشاره‌ای هم به عدم صحت این دو نام نمی‌کند، خود دلیلی محکم است بر قبول روایت از طرف او، زیرا حجج الهی ــــ که احمدالحسن خود را جزو آنان می‌پندارد ــــ در موارد مشابه، مخاطبین خود را از فرازهای جعلی احادیثی که به آنها استناد می‌شده آگاه می‌نمودند، نه اینکه سه نقطه بگذارند. 📌 بنابراین استناد احمدالحسن به روایت کتاب بشارة الاسلام و عدم بیان اشکال نسبت به روایت، دلیل محکمی است بر تقریر وپذیرش روایت از سوی او. 3⃣ لازم به ذکر است که با قانون معرفت حجت، بطلان ادعاهای احمد الحسن مشخص می‌گردد زیرا او فاقد سلاح وپرچمی است که در روایات ذکر گردیده وحدیث وصیت هم ــــ با اشکالات فراوانش ــــ نمی‌تواند حقانیت او را ثابت نماید و او را از جهت مصداقی تعیین نماید. البته در روایات 👈 علائم زیادی برای تشخیص امام وحجت الهی ذکر گردیده که بازهم جناب احمدالحسن همبوشی 👈 فاقد آنها بوده بلکه آن علائم را شدیدا انکار هم می‌کند. برای توضیح بیشتر در مورد قانون معرفت حجت یمانیون به لینکهای زیر رجوع فرمایید: https://telegram.me/PayehayePooshaly/196 https://telegram.me/PayehayePooshaly/118 https://telegram.me/PayehayePooshaly/132 4⃣ اگر قرار باشد بر این مبنا استدلال شود که: (هرچه احمد بگوید درست است وهرچه نگوید خراب است) دیگر چه نیازی است که احمدالحسن به حدیث ضعیف السندی در کتاب بشارة الاسلام استناد کند؟! بلکه ابتداءاً از خودش حدیث بگوید وهمگان را محکوم نماید. 😄 5⃣ با پذیرش قانون ومبنای فوق از سوی انصار، دیگر طلب مناظره از این عزیزان بر مبنای قرآن و روایات هیچ فایده‌ای ندارد زیرا هرجا که از آیه یا حدیثی در مناظره علیه احمدالحسن استفاده شود ویا به عبارت دیگر، هرجا احمدالحسن بر خلاف آیات و روایات سخن بگوید، بلافاصله اتباع او با مطرح کردن قانون فوق 👈 پاسخی دندان شکن 😄 به منتقدین داده وگفتگو را فیصله می‌دهند. 🙏 تو خود حدیث مفصل بخوان ازین مجمل ـ📄👇 کانال مهدویت ومدعیان دروغین لینک کانال در تلگرام https://telegram.me/modaein لینک کانال در ایتا http://eitaa.com/modaein لینک کانال در سروش http://sapp.ir/modaein
ـ📄👆 6⃣ اگر مبنا وقانون فوق را ــــ که هرچه احمد بگوید درست است وهرچه نگوید خراب است ــــ کسی بپذیرد، ناچاراً باید بسیاری از احادیث اهل بیت (صلوات الله علیهم) را که در کتب دست اول موجود است دور ریخته وبه آنها اعتنایی نکند زیرا احمد الحسن در موارد فراوانی بر خلاف روایات ائمه سخن رانده و آنها را منکر است، ویا روایات را تقطیع نموده و سه نقطه گذاشته است. ✅ واما نکاتی دیگر پیرامون حدیث (اولهم من البصرة): 🌺 اولا: به فرض اگر در روایت به همراه دو نام (علی ومحارب) اسم احمد هم موجود باشد باز هم دردی دوا نمی‌شد زیرا افراد زیادی در بصره به راحتی می‌توانند ادعای فوق را بکنند وخود را جزو یاران حضرت معرفی نمایند. 🌺 ثانیا: با توجه به دو حدیثی که در بخش اول ذکر گردید و همچنین در صورت پذیرش اینکه احمدالحسن جزو 313 یار حضرت و اولین آنها از بصره باشد، مشخص می‌شود که آن 313 نفر، از اصحاب امام مهدی (عجّل الله تعالی فرجه الشریف) می‌باشند، نه اینکه از اصحاب احمدالحسن باشند. به عبارت دیگر 👈 شخصیت امام مهدی غیر از احمدالحسن بوده و احمد جزء یاران امام مهدی (عجّل الله تعالی فرجه الشریف) می باشد. 🌺 ثالثا: اگر کسی بگوید که آن 313 نفر جزو یاران احمدالحسن می‌باشند ــــ که متاسفانه این حرف گفته شده است ــــ ناگزیر باید بپذیرد که 👈 آن افرادِ از بصره در دو روایت بخش اول، قطعا بر احمدالحسن منطبق نمی‌شود بلکه آنان از یاران احمدالحسن هستند. در این صورت استدلال احمد به این روایات ومطرح نمودن خود 👈 به عنوان مصداق بارز یاران بصره، چیزی جز عوام فریبی نبوده وبر همین اساس، بطلان تمام ادعاهای او اثبات می‌گردد زیرا یمانی موعود، کذاب وعوام فریب نیست. 🔵 : 📌 انصار در مورد حذف نامهای (علی ومحارب) توسط احمدالحسن وتبدیل آنها به سه نقطه می‌گویند: (احمدالحسن چون حجت خدا می‌باشد، این حذف از سوی او به معنای عدم اعتبار این بخش از حدیث می‌باشد) در پاسخ به توجیه فوق نکاتی بیان گردید: 📌 این توجیه صرفا از طرف اتباع ارائه گردیده واحمدالحسن چنین مطلبی نگفته است. 📌 اینکه احمدالحسن بخشی از روایت را ذکر نموده وبه جای اسامی (علی ومحارب) سه نقطه می‌گذارد وهیچ اشاره‌ای هم به عدم صحت این دو نام نمی‌کند، خود دلیلی محکم است بر قبول روایت از طرف او. 📌 قانون معرفت حجت در روایات هیچ دلالتی بر احمدالحسن نداشته بلکه بطلان او وادعاهایش را ثابت می‌کند. 📌 با این توجیه انصار، دیگر ادعای مناظره از سوی آنان بر مبنای ثقلین، چیزی جز تناقض گویی نمی‌باشد. 📌 در مناظره هم هر جا کارد به استخوان انصار برسد و آیات و روایاتی علیه احمدالحسن ارائه گردد، با بیان توجیه فوق، از پاسخگویی علمی بر اساس ثقلین طفره می‌روند. 📌 با پذیرش توجیه فوق از سوی انصار، باید کثیری از روایات نادیده گرفته شود، که البته این کار را هم کرده‌اند. 📌 ادعای اینکه بر اساس روایات احمدالحسن جزو 313 یار حضرت بوده آن هم از بصره، با ادعای اینکه آن 313 نفر جزو یاران احمدالحسن می‌باشند سازگار نبوده وعین تناقض گویی می باشد. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 💥 تلنگر وتعقّل: 🔸 آیا با این سیل اشکالات وتناقضات وتوجیهات، باز هم می‌توان گفت که احمدالحسن همان (یمانی موعود) است؟ ما لَكُمْ كَيْفَ تَحْكُمُون 🔅 ما لَكُمْ كَيْفَ تَحْكُمُون برای رضای خدا منصفانه تعقل و قضاوت کنیم تا راه را از چاه تشخیص دهیم. 👈 إنَّ في ذلِكَ لَعِبْرَةً لِأُولِي الْأَبْصار به امید بصیرت وبیداری برای همه محبین اهل بیت (علیهم السلام) .کانال مهدویت ومدعیان دروغین لینک کانال در تلگرام https://telegram.me/modaein لینک کانال در ایتا http://eitaa.com/modaein لینک کانال در سروش http://sapp.ir/modaein
💠 بخش سوم احمدالحسن با تمسک به روایاتی قصد دارد تا خود را به عنوان 👈 یار امام زمان (عجّل الله تعالی فرجه الشریف) از بصره جلوه داده وبه این وسیله 👈 مهر تاییدی بر فرقه خود نهاده و موجبات عوام فریبی مردم را فراهم آورد. ما در بخشهای قبل به دو روایتِ موردِ تمسکِ احمد اشاره نموده ومطالبی را پیرامون آن خدمتتان گفتیم ⛔️ احمدالحسن همبوشی در کتاب متشابهات به روایت دیگری استناد جسته وبوسیله آن خود را جزو یاران بصره امام زمان (عجّل الله تعالی فرجه الشریف) معرفی می‌نماید. او روایت را به شکل زیر نقل می‌نماید: وعن الصادق علیه السلام فی خبر طویل سمی به اصحاب القائم علیه السلام: ( . . . و من البصرة . . . احمد . . . ) ترجمه: امام صادق (صلوات الله علیه) در حدیثی طولانی اصحاب قائم (صلوات الله علیه) را ذکر نمودند: ( . . . از بصره . . . احمد . . . ) با صرف نظر از بحث سندی حدیث، نکاتی را خدمت عزیزان تقدیم می‌نماییم. ✅ بررسی: 1⃣ آنچه مسلم وقطعی است، این تقطیع کاملا مغرضانه بوده و ذکر نکردن نام بقیه افراد از بصره هیچ دلیل دیگری جز غرض ورزی نمی‌تواند داشته باشد. 2⃣ همانگونه که می‌دانید کتاب بشارة الاسلام نمی‌تواند به عنوان مدرک ومنبعی برای این حدیث ذکر گردد زیرا این کتاب محصول حدودا یک قرن پیش می‌باشد. ناگزیر باید دید این حدیث از چه منبع دیگری ذکر گردیده است. در کتاب بشارة الاسلام منبعی که برای حدیث فوق ذکر گردیده، کتاب غایة المرام است که البته اشتباه می‌باشد واین حدیث در آن کتاب موجود نیست بلکه حدیث مذکور در کتاب دلائل الامامة مرحوم طبری موجود می‌باشد. 3⃣ ناگفته نماند که صاحب کتاب بشارة الاسلام پس از نقل حدیث مذکور اعتراف به وجود اغلاط زیاد در این نسخه نموده ومی گوید: (هذه النسخة 👈 کثیرة الغلط 👉 وقد سقط منها بعض الحروف ویدل البعض وقد صححت بعضها بنظری القاصر بواسطة بعض الاخبار) ترجمه: این نسخه غلط زیاد دارد واز آن بعضی حروف سقط شده وبعضی دلالت می کند ومن به نظر قاصر خود بعضی از آنها را تصحیح کردم البته با کمک بعضی اخبار. آیا ذکر این نسخه پر غلط توسط احمدالحسن وعدم مراجعه به منبع حدیث در کتاب دلائل الامامة، می تواند غیر مغرضانه باشد⁉️ 4⃣ پس باید برای دیدن اصل حدیث به کتاب دلائل الامامة رجوع نمود تا بررسی دقیق ومحققانه‌ای داشته باشیم. لازم به ذکر است که اتباع احمدالحسن هم در موارد مشابه همین کار را کرده وبه اصل منبع رجوع می‌کنند. واما اصل حدیث به قرار زیر است: (و من البصرة: عبد الرحمن بن الأعطف بن سعد و أحمد بن مليح و حماد بن جابر و أصحاب الكهف سبعة نفر مكسلمينا و أصحابه). دلائل الامامة ص318 5⃣ همانطور که مشاهده می‌نمایید اصل حدیث 👈 (احمد بن ملیح) 👉 می‌باشد، نه (احمد و ملیح). پس اگر در همه چاپهای کتاب بشارة الاسلام هم (احمد و ملیح) چاپ شده باشد، با مراجعه به منبع حدیث در کتاب دلائل الامامة پی به اشتباه در کتاب بشارة الاسلام خواهیم برد. 6⃣ جالب‌تر اینکه در کتاب دلائل الامامة حدیث دیگری قبل از حدیث مذکور ذکر گردیده ودر آن اشاره به تعداد یاران حضرت از بلاد مختلف شده است که در زیر به آن اشاره می‌کنیم: (و من البصرة ثلاثة رجال و أصحاب الكهف و هم سبعة/ و از بصره سه نفر و اصحاب کهف هفت نفر). دلائل الامامة ص309 این هم قرینه‌ای دیگر بوده بر اینکه عبارت (احمد وملیح) اشتباه چاپی در کتاب بشارة الاسلام می‌باشد زیرا در غیر این صورت تعداد یاران از بصره چهار نفر می‌شود. وهمچنین عبارت (احمد بن ملیح) همخوانی با دو اسم دیگر داشته زیرا دو اسم دیگر یاران بصره هم با نام پدر ذکر گردیده اند. ـ📄👇 کانال مهدویت ومدعیان دروغین لینک کانال در تلگرام https://telegram.me/modaein لینک کانال در ایتا http://eitaa.com/modaein لینک کانال در سروش http://sapp.ir/modaein
ـ📄👆 7⃣ علاوه بر مطالب فوق، حدیث مذکور تعارض با حدیث دیگری دارد که در زیر به آن اشاره می‌کنیم. امام صادق (صلوات الله علیه) در حدیثی خطاب به عده‌ای از اهل کوفه فرمودند: (یاران ما غیر از شما هستند، با قائم ما قیام نمی‌کند از اهل کوفه الا پنجاه نفر، و سرزمینی نیست مگر طائفه‌ای از آنها با قائم هستند الا اهل بصره، همانا از آنان کسی همراه قائم خارج نمی‌شود) شرح الاخبار ج3ص366 و بحارالانوار ج52ص307 با اندکی تفاوت همانطور که ملاحظه فرمودید امام صادق (صلوات الله علیه) با صراحت کامل فرمودند: (إلا أهل البصرة فإنه لا يخرج معه منهم إنسان) یعنی در بین همه اصحاب امام زمان (عجّل الله تعالی فرجه الشریف) 👈 حتی یک نفر هم از بصره وجود ندارد. 📌 ومتاسفانه برای رفع این تعارض هنوز از جانب احمد واتباعش هیچ جمع عرفی معقول وعالمانه‌ای مطرح نگردیده است. 🔵 : 📌 تقطیع حدیث ــ آن هم حدیثی که به اعتراف صاحب کتاب بشارة الاسلام نسخه آن پر غلط است ــ و عدم مراجعه احمدالحسن به کتاب دلائل الامامة، کاملا بوی غرض ورزی داده که هیچ توجیهی نمی‌تواند آن را درست کند. 📌 با مراجعه به حدیث در منبع اصلی آن مشاهده می‌نماییم که اصل حدیث (احمد بن ملیح) می‌باشد، نه (احمد و ملیح). 📌 در روایت دیگری تعداد افراد از بصره سه نفر اعلام گردیده که این مطلب موید دیگری بر صحت عبارت (احمد بن ملیح) واشتباه چاپی عبارت (احمد وملیح) می‌باشد. 📌 مضافا اینکه حدیث یاران از بصره، تعارض با حدیث امام صادق داشته که فرمودند: (از اهل بصره کسی با قائم خروج نمی‌کند). ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ 💥 تلنگر وتعقل: 🔸 آیا به نظر شما کسی که عامدانه حدیث مذکور را تقطیع مغرضانه نموده وهیچ اشاره‌ای هم به اصل حدیث در منبعش یعنی کتاب دلائل الامامة نمی‌کند، می‌تواند (یمانی موعود) باشد⁉️ 🔸 آیا کسی که در مباحث خود، فقط احادیث خاصی را یک جانبه مطرح نموده وبه احادیث معارض ــ در جهت فریب عوام مردم ــ هیچ اشاره‌ای نمی‌کند، می‌تواند (یمانی موعود) باشد⁉️ ما لَكُمْ كَيْفَ تَحْكُمُون 🔅 ما لَكُمْ كَيْفَ تَحْكُمُون برای رضای خدا منصفانه تعقل و قضاوت کنیم تا راه را از چاه تشخیص دهیم. 👈 إنَّ في ذلِكَ لَعِبْرَةً لِأُولِي الْأَبْصار به امید بصیرت وبیداری برای همه محبین اهل بیت (علیهم السلام) .کانال مهدویت ومدعیان دروغین لینک کانال در تلگرام https://telegram.me/modaein لینک کانال در ایتا http://eitaa.com/modaein لینک کانال در سروش http://sapp.ir/modaein
⚠️تفكری كوتاه ❎ هفت احمد اسماعيل ❎ ➖▪️💠🎴¤¤¤ 👈 اتباع احمد اسماعيل همبوشی با حيله و جعل و تقطيع احاديث سعی دارند اثبات كنند احمد اسماعيل: ❗️يمانی ❗️امام معصوم ❗️حجت خدا ❗️وحدودا هفتاد 70 مقام ديگر دارد! 🔹🔹سوال از طرفداران اين مدعی: بعد كه افراد فريب خوردند! حالا به كدام احمد اسماعيل همبوشي😎 بايد ايمان بياورند؟؟؟؟ 🅾🅾🅾🅾🅾🅾🅾🅾🅾 1⃣ و 2⃣ احمد اسماعيل فرقه مكتب كه صوت در فيس بوك يهوديان✡ارسال ميكند؟ که دو شاخه هستند ، و البته دو شاخهء دشمن هم با يك احمد اسماعيل (احمد فيس بوکی!) مكتب 👈 شاخه فتحيه مكتب 👈 شاخه كهندل ➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 3⃣ احمد اسماعيل فرقه رايات كه صوت احمد در فيس بوك را قبول ندارد و ميگويد صدای گوساله سامری است كه مكتبی ها با آن خمس اتباع احمقشان را جمع كنند. ➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 4⃣ احمد اسماعيل فرقه احلاس كه ميگويند امام در غيبت است و صوت مكتبی ها حقه بازی و تقليد صداست؟؟ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 5⃣ احمد اسماعيل موجود در تلگرام (احمدتلگرامي) كه صوت ندارد و فقط متن است . و از فيس بوك فرار كرده و ميگويد مكتبی ها از من سوء استفاده كردند و اخيرا عده ای از همبوشي ها ، با استخاره و خواب به او گرويده اند؟؟؟ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 6⃣ احمد اسماعيل فرقه جيش الغضب در بصره عراق ➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 7⃣ احمد اسماعيل فرقه زليخا منشعب از منبر مصر (عبد الله هاشم) _________________ 📣 پیروان احمد بصری! شما بعد از اينكه فريب تدليس های اتباع احمد را خورديد ، و در رواياتی كه فرستادند تحقيق نكرديد كدام احمد را جايگزين امام عصر عليه‌السلام كرده و با او به جهنم مدعيان دروغين خواهيد رفت؟؟ حالا به كدام احمد اسماعيل همبوشی بايد ايمان بياورید؟؟؟؟ ➖▪️➖➖ کانال مهدویت ومدعیان دروغین لینک کانال در تلگرام https://telegram.me/modaein لینک کانال در ایتا http://eitaa.com/modaein لینک کانال در سروش http://sapp.ir/modaein
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 مستند #مدعیان_دروغین 🔥☸ #شعبده_شیطان 3⃣1⃣ قسمت سیزدهم(پایان) کانال مهدویت ومدعیان دروغین لینک کانال در تلگرام https://telegram.me/modaein لینک کانال در ایتا http://eitaa.com/modaein
✔️مومن همانند دو کفّه ترازوست ❗️ کانال مهدویت ومدعیان دروغین لینک کانال در تلگرام https://telegram.me/modaein لینک کانال در ایتا http://eitaa.com/modaein لینک کانال در سروش http://sapp.ir/modaein
علیه السلام 💠 سیمای"مهدی موعود" علیه السلام در قرآن 📇۱۳روز تا نیمه شعبان باقیست. ▪️¤▪️¤▪️⛅️🌤☀️ سوره نمل آیه2⃣6⃣ : 🏮أمَّن يُجيبُ المُضطَرَّ إذا دَعاهُ وَ يَكشِفُ السُّوءَ وَ يَجعَلُكُم خُلَفاءَ الأرضِ. 🏮آیا آن کیست که دعای مضطر را به اجابت می رساند و رنج و غم را برطرف می سازد و شما را جانشینان زمین قرار می دهد. ➖¤➖🔰🔰 راوی می گوید : امام باقرالعلوم علیه السلام درباره حضرت قائم عليه السلام سخن گفتند و سپس فرمودند: ❇️ وَاللّهِ لَكَأنّي أنظُرُ إلَيهِ وَ قَد أسنَدَ ظَهرَهُ إلي الحَجَرِ فَيُنشِدُ اللّهَ حَقَّهُ ، ثُمَّ يَقولُ : يا أيّها الناسُ مَن يُحاجُّني في اللّهِ فَأنا اَولي النّاسِ بِاللّهِ ؛ يا أيّها النّاسُ مَن يُحاجّني في آدمَ فأنا أولي النّاسِ بِآدَمَ ، أيّها النّاسُ مَن يُحاجّني في نوحٍ فأنا اولي النّاسِ بِنوحٍ ؛ أيُّها النّاسُ مَن يُحاجُّني في إبراهيمَ فأنا أولي النّاسِ بِإبراهيمَ ؛ أيُّها النّاسُ مَن يُحاجّني بِموسي فأنا اولي النّاسِ بِموسي ؛ أيّها النّاسُ مَن يُحاجّني بِعيسي فأنا أوْلي النّاسِ بِعيسي ؛ أيّها النّاسُ مَن يُحاجُّني في محمّدٍ فأنا اولي النّاسِ بِمحمّدٍ ؛ أيّها النّاسُ مَن يُحاجُّني في كتابِ اللّهِ فأنا أوْلي النّاسِ بِكِتابِ اللّهِ ، ثُمَّ يَنتَهي إلي المَقامِ فَيُصَلّي عِندَهُ رَكعَتينِ وَ يُنشِدُ اللّهَ حَقَّهُ. وَ هُوَ وَاللّهِ المُضطَرُّ الّذي يَقولُ اللّهُ فيه : " أمَّن يُجيبُ المُضطَرَّ إذا دَعاهُ وَ يَكشِفُ السّوءَ وَ يَجعَلُكُم خُلَفاءَ الأرضِ ". ✴️ به خدا سوگند گویی او را می بینم در حالیکه پشت خود را به حجرالأسود تکیه داده و از خداوند حقش را مطالبه می کند , سپس می گوید:ای مردم , هر کس درباره خداوند با من گفتگو دارد ، پس منم اولی به خداوند ؛ ای مردم , هر کس درباره آدم با من محاجّه دارد ، پس منم نزدیکترین کسان به آدم ؛ ای مردم , هر کس درباره نوح با من محاجه دارد , پس منم نزدیکترین افراد به نوح ؛ ای مردم , هر کس درباره ابراهیم با من بحث دارد ، پس منم نزدیکترین کسان به ابراهیم ؛ ای مردم , هر کس درباره موسی با من بحث دارد , پس منم نزدیکترین کسان به موسی ؛ ای مردم هر کس به عیسی با من محاجه دارد ، پس منم نزدیکترین مردمان به عیسی ؛ ای مردم , هر کس درباره حضرت محمد (صلی الله علیه و آله) با من محاجه کند , پس منم نزدیکترین افراد به محمد (صلی الله علیه و آله) ؛ ای مردم , هر کس درباره کتاب خدا با من محاجه نماید پس منم نزدیکترین مردمان به کتاب خدا . سپس به سوی مقام ابراهیم می رود و در آنجا دو رکعت نماز می گزارد و حق خود را از خداوند می طلبد . و اوست به خدا سوگند آن مضطری که خداوند میفرماید:" آیا آن کیست که دعای مضطر را به اجابت میرساند و رنج و غم را برطرف می سازد و شما را جانشینان زمین قرار میدهد ". ➖¤➖🔰🔰 ☑️ کتاب الغیبه ص ۱۸۱،۱۸۲ کانال مهدویت ومدعیان دروغین لینک کانال در تلگرام https://telegram.me/modaein لینک کانال در ایتا http://eitaa.com/modaein لینک کانال در سروش http://sapp.ir/modaein
هر روز با دعای فرج إِلَهِي عَظُمَ الْبَلاءُ وَ بَرِحَ الْخَفَاءُ وَ انْكَشَفَ الْغِطَاءُ وَ انْقَطَعَ الرَّجَاءُ خدايا! گرفتارى بزرگ شد، و پوشيده بر ملا گشت، و پرده كنار رفت، و اميد بريده گشت، وَ ضَاقَتِ الْأَرْضُ وَ مُنِعَتِ السَّمَاءُ وَ أَنْتَ الْمُسْتَعَانُ وَ إِلَيْكَ الْمُشْتَكَى و زمين تنگ شد، و خيرات آسمان دريغ شد، و پشتيبان تويى، و شكايت تنها به جانب تو است، وَ عَلَيْكَ الْمُعَوَّلُ فِي الشِّدَّةِ وَ الرَّخَاءِ اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ در سختى و آسانى تنها بر تو اعتماد است، خدايا! بر محمّد و خاندان محمّد درود فرست، أُولِي الْأَمْرِ الَّذِينَ فَرَضْتَ عَلَيْنَا طَاعَتَهُمْ وَ عَرَّفْتَنَا بِذَلِكَ مَنْزِلَتَهُمْ آن صاحبان فرمانى كه اطاعتشان را بر ما فرض نمودى، و به اين سبب مقامشان را به ما شناساندى، فَفَرِّجْ عَنَّا بِحَقِّهِمْ فَرَجا عَاجِلا قَرِيبا كَلَمْحِ الْبَصَرِ أَوْ هُوَ أَقْرَبُ يَا مُحَمَّدُ يَا عَلِيُّ پس به حق ايشان به ما گشايش ده، گشايشى زود و نزديك همچون چشم بر هم نهادن يا زودتر، اى محمّد و اى على! يَا عَلِيُّ يَا مُحَمَّدُ اكْفِيَانِي فَإِنَّكُمَا كَافِيَانِ اى على و اى محمّد! مرا كفايت كنيد كه تنها شما كفايت كنندگان من هستد، وَ انْصُرَانِي فَإِنَّكُمَا نَاصِرَانِ يَا مَوْلانَا يَا صَاحِبَ الزَّمَانِ الْغَوْثَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ و يارى ام دهيد كه تنها شما يارى كنندگان من هستيد، اى مولاى ما! اى صاحب زمان! فريادرس، فريادرس، فريادرس، أَدْرِكْنِي أَدْرِكْنِي أَدْرِكْنِي السَّاعَةَ السَّاعَةَ السَّاعَةَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ مرا درياب، مرا درياب، مرا درياب، اكنون، اكنون، اكنون، با شتاب، با شتاب، با شتاب، يَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِينَ بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ الطَّاهِرِينَ اى مهربان ترين مهربانان، به حق محمّد و خاندان پاك او. دعای سلامتی حضرت حجة. معروف به دعای فرج اللَّهُمَّ کُنْ لِوَلِيِّکَ الحُجَةِ بنِ الحَسَن،صَلَواتُکَ علَيهِ و عَلي آبائِهِ ،فِي هَذِهِ السَّاعَةِ وَ فِي کُلِّ سَاعَةٍ ، خدايا ! در اين لحظه و در تمام لحظات،سرپرست و نگاهدار و راهبر و يارى‌گر و راهنما و ديدبان وليّت، وَلِيّاً وَ حَافِظاً وَ قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِيلًا وَ عَيْناً ، حضرت حجّة بن الحسن،که درودهاى تو بر او و بر پدرانش باد،باش، تا او را به صورتى که خوشايند اوست حَتَّی تُسْکِنَهُ اَرْضَکَ طَوْعاً وَ تُمَتعَهُ فِیهَا طَوِیلا"⚜ وهمه از او فرمانبری می نمایند، ساکن زمین گردانیده ومدت زمان طولانی در ان بهره مند سازی. ⛅️اللّٰهُمَّ عَجِّلْ لِوَلِیِّکَ الْفَرَجُ⛅️ کانال مهدویت ومدعیان دروغین لینک کانال در تلگرام https://telegram.me/modaein لینک کانال در ایتا http://eitaa.com/modaein لینک کانال در سروش http://sapp.ir/modaein
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔷🔹 استاد #حسن_عباسی ‼️ ‼️ فلسفه ۶۱ نفر نائب امام زمان تا به امروز کانال مهدویت ومدعیان دروغین لینک کانال در تلگرام https://telegram.me/modaein لینک کانال در ایتا http://eitaa.com/modaein
المدعی: ✅اینفو گرافی {معرفی کتب عربی نقد احمد بصری} لینک کانال در تلگرام https://telegram.me/modaein لینک در ایتا http://eitaa.com/modaein لینک در سروش http://sapp.ir/modaein
1_2052886.pdf
258.9K
اثلات تقلید لینک کانال در تلگرام https://telegram.me/modaein لینک در ایتا http://eitaa.com/modaein لینک در سروش http://sapp.ir/modaein
المدعی: ✅اینفو گرافی {احمدالحسن میراث دار محمد بن عبدالوهاب} لینک کانال در تلگرام https://telegram.me/modaein لینک در ایتا http://eitaa.com/modaein لینک در سروش http://sapp.ir/modaein
المدعی: ✅اینفو گرافی {مهدویت در کلام رهبری} لینک کانال در تلگرام https://telegram.me/modaein لینک در ایتا http://eitaa.com/modaein لینک در سروش http://sapp.ir/modaein
المدعی: ✅اینفو گرافی نظر مراجع عظام شیعه درباره احمدالحسن بصری لینک کانال در تلگرام https://telegram.me/modaein لینک در ایتا http://eitaa.com/modaein لینک در سروش http://sapp.ir/modaein
اغاز اعیاد شعبانیه برشما مبارک لینک کانال در تلگرام https://telegram.me/modaein لینک در ایتا http://eitaa.com/modaein لینک در سروش http://sapp.ir/modaein
🌹 امام مهدی(عج) از ديدگاه پيامبر اکرم(ع) 🌹 🌺 حضرت جواد الا ئمّه به نقل از پدران بزرگوارش از امام حسين صلوات الله عليهم اجمعين در حديثي بسيار طولاني حکايت فرمايد:روزي بر جدّم رسول خدا صلي الله عليه و آله وارد شدم، شخصي به نام أبي بن کعب حضور داشت و سؤال و جواب هايي پيرامون ائمّه اطهار عليهم السلام مطرح شد تا جايي که جدّم رسول الله صلي الله عليه و آله اظهار داشت:خداوند متعال در صُلب يازدهمين خليفه ام، نطفه اي پاک و منزّه قرار داده است که تمام انسان هاي مؤمن به وسيله آن شادمان و راضي خواهند شد.خداوند تبارک و تعالي در عالم ذرّ عهد و ميثاق ولايت او را گرفته است و کساني نسبت به او کافر خواهند شد که منکر خداوند باشند.او امامي است پرهيزکار و پاک، مسرور کننده و رضايت بخش، هدايت گر و هدايت بخش، حکم به عدل مي نمايد و بر اجراي عدالت دستور مي دهد.در تمام امور، خداوند حکيم را تصديق مي کند و خداوند هم او را تصديق و تأييد خواهد کرد، او از ديد افراد، مخفي و پنهان مي گردد تا زماني که آمادگي ظهور و بيان احکامش در جامعه آشکار شود.در طالقان گنج هاي ارزشمندي در انتظار اوست که نه طلا است و نه نقره، بلکه مرداني قوي و پايدار خواهند بود.خداوند متعال هنگام فرزندم، از تمام شهرها و دورترين نقاط اصحاب او را گرد يکديگر جمع مي نمايد که به تعداد اصحاب جنگ بدر - يعني سيصد و سيزده نفر - خواهند بود.و طوماري در دست دارد که در آن نام تمام اصحاب و يارانش با معرّفي کامل از جهت نسب، شهر، شغل و فاميل خانوادگي ثبت و ضبط گرديده است.امام حسين عليه‌السلام افزود: أُبي بن کعب سؤال کرد: علائم و نشانه هاي ظهور او چگونه و چيست؟جدّم رسول الله صلي الله عليه و آله در جواب او، فرمود: بيرقي مخصوص او قرار گرفته است که هر موقع زمان ظهورش فرا رسد بيرق، باز و گسترده خواهد شد و خداوند متعال آن را به سخن درخواهد آورد، پس صاحبش را صدا مي زند و مي گويد:اي ولي الله! ظاهر شو و دشمنان خدا را به هلاکت برسان.همچنين شمشيري مخصوص او، در قلاف قرار داده شده است، که هنگام خروج حضرتش شمشير از قلاف بيرون آيد و با قدرت خداوند به سخن آيد و گويد:اي ولي الله! خارج و ظاهر شو، چون که ديگر بر تو جايز نيست که نسبت به دشمنان خدا ساکت و آرام بنشيني.پس در همان حال، ظاهر و خارج مي گردد و دشمنان خداوند متعال را در هر کجاي عالَم و در هر حالتي بيابد، پس از إتمام حجّت، به قتل خواهد رساند.و او تمام حدود و احکام الهي را به اجراء در خواهد آورد، در حالتي که جبرئيل سمت راست و ميکائيل سمت چپ و شعيب فرزند صالح جلوي او قرار دارد.و به همين زودي قبل از قيام قيامت، او را خواهيد يافت و من تمام امور خود را به خداوند واگذار مي کنم.اي أُبي! خوشا به حال کسي که در آن زمان حجّت خدا را درک کند و خوشا به سعادت کسي که دوستدار او، و معتقد و مؤمن به ولايت و امامت او باشد، همانا که خداوند متعال آن افراد مؤمن را از شدائد و هلاکت ها نجات مي بخشد. 📚 اعلام الوري طبرسي/ ج2/ ص190-186 و کمال الدين صدوق: 264، ح11 و عيون اخبار الرضا (عليه‌السلام): ج1/ ص120 کانال مهدویت ومدعیان دروغین لینک کانال در تلگرام https://telegram.me/modaein لینک کانال در ایتا http://eitaa.com/modaein لینک کانال در سروش http://sapp.ir/modaein
📜رد ادعای احمد بصری توسط شیخ طوسی(رحمة الله علیه) همانطور که می دانید احمد اسماعیل خودش را فرزند و وصی سیزدهم پیامبر(ص) دانسته و بر این باور تاکید دارد. شیخ طوسی(ره) نیز پاسخ این دو باور باطل را در کتاب الغیبة داده و احمد اسماعیل و تمامی کسانی که بر این باور هستند را رسوا کرده است. شیخ طوسی آورده است: ✅«فأما من قال إن للخلف ولدا و إن الأئمة ثلاثة عشر. فقولهم يفسد بما دللنا عليه من أن الأئمة ع اثنا عشر فهذا القول يجب إطراحه». اما چنانچه کسی گفته بود که امام دوازدهم(ع) فرزند داشته و تعداد ائمه به سیزده رسیده است، سخن باطل و فاسدی به زبان آورده است چرا که قبلا استدلال کردیم که ائمه(ع) دوازده تن هستند. لذا ردّ این سخن باطل از واجبات است. نکته قابل توجه اینکه ظاهرا پیش از احمد بصری نیز افرادی بوده اند که به این سخن باطل باور داشته و از دیدگاه علمای شیعه در ردیف فرقه های ضاله شمارش می شده اند، چرا که شیخ طوسی(ره) بلا فاصله پس از بیان سخن فوق می فرماید: ✅«على أن هذه الفرق كلها قد انقرضت بحمد الله و لم يبق قائل يقول بقولها». بنا براین، الحمدلله تمامی این فرقه ها منقرض شده و هیچ قائلی باقی نمانده است که به این سخنان معتقد باشد. جمله فوق ادعای دیگری از احمد بصری را باطل می کند که گفته است: پیش از من کسی بر این باور نبوده و من اولین کسی هستم که با استناد به حدیث وصیت، فرزندی و وصایت و امامت خود را ثابت می کنم!!! 📚الغيبة طوسي، ص228 کانال مهدویت ومدعیان دروغین لینک کانال در تلگرام https://telegram.me/modaein لینک کانال در ایتا http://eitaa.com/modaein لینک کانال در سروش http://sapp.ir/modaein
📜 نظر شیخ صدوق(ره) درباره قائم(ع) ⤴️عقیده داریم که حجت خدا و خلیفه اش در زمان ما همان قائم منتظر محمد بن حسن بن علی بن محمد بن علی بن موسی بن جعفر بن محمد بن علی بن حسین بن علی بن ابی طالب(ع) است. ⤴️او همان کسی است که زمین را پر از عدل و داد می کند همانگونه که پر از جور و ظلم شده باشد. ⤴️مغارب و مشارق زمین به دست او فتح می شود و او همان مهدی است که پیامبر(ص) درباره اش خبر داد و فرمود که عیسی پشت سر او نماز خواهد خواند. ⤴️ما معتقدیم که قائمی غیر از او نیست و او همچنان در غیبتش باقی می ماند و اگر به اندازه عمر دنیا غیبتش طول بکشد قائمی غیر از او نخواهد بود. 📚 اعتقادات الامامیه، شیخ صدوق، ص ۹۳ تا ۹۶. کانال مهدویت ومدعیان دروغین لینک کانال در تلگرام https://telegram.me/modaein لینک کانال در ایتا http://eitaa.com/modaein لینک کانال در سروش http://sapp.ir/modaein
🅾احمد همبوشي فحش نيست ✅دو تذكر است 👇👇👇👇👇👇👇👇👇 ١-احمد اسماعيل خواب ديده فرزند پنجم امام زمان است اما با مستندات زياد جد او همبوش است داوودبن همبوش احمدبن اسماعيل بن صالح بن حسين بن سلمان بن داوود بن همبوش( قبيله احمد بنام اوست ) واين لفظ از احمد اسماعيل همبوشي نام ميبريم تا دروغ او كه قائم ال محمد است ونوه امام زمان روشن شود. ❌❌❌❌❌❌❌❌❌ ٢- يماني بايد از يمن بيايد نه طايفه همبوش دومين علت ذكر طايفه احمد (طايفه همبوش) اينست كه بگوييم 👈يماني طبق روايات زياد در كتب معتبر بايد از يمن بيايد نه طايفه ايي از بصره بنام همبوش ❌❌❌❌❌❌❌❌❌ ❌علت عصبانيت اتباع فرقه همبوشي از اين لقب معلوم شد؟؟ رئيس طايفه همبوش فرع قبيله البوسويلم (اسم بالاي عكس را ملاحظه فرماييد) 👇👇👇👇👇👇👇👇 لینک کانال در تلگرام https://telegram.me/modaein لینک در ایتا http://eitaa.com/modaein لینک در سروش http://sapp.ir/modaein
⚠️ هشدار! فقط با امام عصر‌ علیه‌السلام بیعت کنید! ➖▪️💠🎴¤¤¤ مارقین ، پیروان احمد بصری ، مدعی دروغین یمانی و مقامات امام عصر ، دعای عهد نمیخوانند!! شما را به خدا ... بنشینید . اگر هر روز نمیخوانید . فقط همین یک روز . یکبار ... دعای عهد را بخوانید . بادقت ... این دعا خطاب به چه کسی است ؟ این دعا در وصف چه کسی است ؟ بیش از ۱۲۰۰ سال است که شیعه این دعا را در مناجات با چه کسی میخواند ؟ با چه کسی بیعت میکند ؟! با چه کسی عهد و پیمان میبندد ؟! ‼️‼️ با احمد اسماعیل بصری ؟!!!!!!!!!!‼️‼️ ✅ (عهدا و عقدا و بیعة له فی عنقی ) شما را به خدا غربت امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف کافی نبود !!! بخوانید ... دعای عهد را ... ✅ ظهر الفساد فی البر و البحر ... و اعمر اللهم به بلادک ... حتی لا یظفر بشیئ من الباطل الا مزقه ... وزیارت هر روز امام عصر را : ( اللهم بلغ مولای ...) : طائعا غیر مکره فی الصف الذی نعت اهله فی کتابک فقلت صفا کانهم بنیان مرصوص علی طاعتک و طاعة رسولک و آله علیهم السلام ... آن مولای من یملأ الأرض قسطا و عدلا بعد ما ملئت ظلما و جورا ... کیست ؟؟!! ____________ 💻 پی نوشت : ۱- احمد اسماعیل بصری از اتباع مارق خود بیعت میگیرد ... آیا دو بیعت در یک زمان و با وجودِ امام افضل ممکن است ؟!‼️ ۲- احمد اسماعیل بصری خود را قائم آل محمد و من یملأ الارض قسطا و عدلا بعد ما ملئت ظلما و جورا و مصلح و منقذ عالم و موعود ادیان میداند ... و حکومت امام زمان را همچون ورود عروس به حجله و بدون جنگ و خونریزی میداند ... آیا این ادعا با انبوه این ادعیه و زیارات و روایات امام عصر علیه السلام قابل مطابقت است ؟! ‼️ ➖➖➖➖➖➖ به کلام صریح امام باقر علیه السلام دقت کنید: 🔹 كتاب جعفر بن محمد بن شريح الحضرمي : عن إبراهيم بن جبير ، عن جابر قال : قال لي محمد بن علي ( عليهما السلام ) : يا جابر إن لبني العباس راية ولغيرهم رايات ، فإياك ثم أياك ثم إياك - ثلاثا - حتى ترى رجلا من ولد الحسين ( عليه السلام ) ، يبايع له بين الركن والمقام ،معه سلاح رسول الله ( صلى الله عليه وآله ) ، ومغفر رسول الله ( صلى الله عليه وآله ) ، ودرع رسول الله ( صلى الله عليه وآله ) وسيف رسول الله ( صلى الله عليه وآله ) . 🔸 جابر از امام باقر علیه السلام نقل کرده است که فرمودند: ای جابر، همانا که برای بنی عباس حکومتی است و برای دیگران هم دولتی تشکیل می شود. بپرهیز از این که بیعت کنی -امام سه مرتبه تکرار کردند- تا زمانی که مشاهده کنی مردی را که از فرزندان حسین علیه السلام است، بین رکن و مقام با سلاحی که از رسول خدا دارد و دارای همان بخشش رسول خداست و دارای شمشیر و سپر رسول خداست. آن وقت بیعت کن. 📚 مستدرک الوسائل، تالیف میرزای نوری، جلد ۱۱، صفحه ۳۸ اسکن روایت: http://bit.ly/2DxRSTn پوستر: http://bit.ly/2Dxhoc5 ➖➖➖➖▪️➖ لینک کانال مهدویت ومدعیان دروغین در تلگرام https://telegram.me/modaein لینک در ایتا http://eitaa.com/modaein لینک در سروش http://sapp.ir/modaein
هر روز با دعای فرج إِلَهِي عَظُمَ الْبَلاءُ وَ بَرِحَ الْخَفَاءُ وَ انْكَشَفَ الْغِطَاءُ وَ انْقَطَعَ الرَّجَاءُ خدايا! گرفتارى بزرگ شد، و پوشيده بر ملا گشت، و پرده كنار رفت، و اميد بريده گشت، وَ ضَاقَتِ الْأَرْضُ وَ مُنِعَتِ السَّمَاءُ وَ أَنْتَ الْمُسْتَعَانُ وَ إِلَيْكَ الْمُشْتَكَى و زمين تنگ شد، و خيرات آسمان دريغ شد، و پشتيبان تويى، و شكايت تنها به جانب تو است، وَ عَلَيْكَ الْمُعَوَّلُ فِي الشِّدَّةِ وَ الرَّخَاءِ اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ در سختى و آسانى تنها بر تو اعتماد است، خدايا! بر محمّد و خاندان محمّد درود فرست، أُولِي الْأَمْرِ الَّذِينَ فَرَضْتَ عَلَيْنَا طَاعَتَهُمْ وَ عَرَّفْتَنَا بِذَلِكَ مَنْزِلَتَهُمْ آن صاحبان فرمانى كه اطاعتشان را بر ما فرض نمودى، و به اين سبب مقامشان را به ما شناساندى، فَفَرِّجْ عَنَّا بِحَقِّهِمْ فَرَجا عَاجِلا قَرِيبا كَلَمْحِ الْبَصَرِ أَوْ هُوَ أَقْرَبُ يَا مُحَمَّدُ يَا عَلِيُّ پس به حق ايشان به ما گشايش ده، گشايشى زود و نزديك همچون چشم بر هم نهادن يا زودتر، اى محمّد و اى على! يَا عَلِيُّ يَا مُحَمَّدُ اكْفِيَانِي فَإِنَّكُمَا كَافِيَانِ اى على و اى محمّد! مرا كفايت كنيد كه تنها شما كفايت كنندگان من هستد، وَ انْصُرَانِي فَإِنَّكُمَا نَاصِرَانِ يَا مَوْلانَا يَا صَاحِبَ الزَّمَانِ الْغَوْثَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ و يارى ام دهيد كه تنها شما يارى كنندگان من هستيد، اى مولاى ما! اى صاحب زمان! فريادرس، فريادرس، فريادرس، أَدْرِكْنِي أَدْرِكْنِي أَدْرِكْنِي السَّاعَةَ السَّاعَةَ السَّاعَةَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ مرا درياب، مرا درياب، مرا درياب، اكنون، اكنون، اكنون، با شتاب، با شتاب، با شتاب، يَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِينَ بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ الطَّاهِرِينَ اى مهربان ترين مهربانان، به حق محمّد و خاندان پاك او. دعای سلامتی حضرت حجة. معروف به دعای فرج اللَّهُمَّ کُنْ لِوَلِيِّکَ الحُجَةِ بنِ الحَسَن،صَلَواتُکَ علَيهِ و عَلي آبائِهِ ،فِي هَذِهِ السَّاعَةِ وَ فِي کُلِّ سَاعَةٍ ، خدايا ! در اين لحظه و در تمام لحظات،سرپرست و نگاهدار و راهبر و يارى‌گر و راهنما و ديدبان وليّت، وَلِيّاً وَ حَافِظاً وَ قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِيلًا وَ عَيْناً ، حضرت حجّة بن الحسن،که درودهاى تو بر او و بر پدرانش باد،باش، تا او را به صورتى که خوشايند اوست حَتَّی تُسْکِنَهُ اَرْضَکَ طَوْعاً وَ تُمَتعَهُ فِیهَا طَوِیلا"⚜ وهمه از او فرمانبری می نمایند، ساکن زمین گردانیده ومدت زمان طولانی در ان بهره مند سازی. ⛅️اللّٰهُمَّ عَجِّلْ لِوَلِیِّکَ الْفَرَجُ⛅️ کانال مهدویت ومدعیان دروغین لینک کانال در تلگرام https://telegram.me/modaein لینک کانال در ایتا http://eitaa.com/modaein لینک کانال در سروش http://sapp.ir/modaein