eitaa logo
💠 حاج قاسمی ها( ایران حرم است) 🇮🇷
1.9هزار دنبال‌کننده
29هزار عکس
22.2هزار ویدیو
194 فایل
حاج قاسمی ها جهاد تبیین https://eitaa.com/joinchat/446562498C9c8111dcda کانال https://eitaa.com/modafeanharmim https://t.me/modafe انقلاب و نهضت امام حسین علیه السلام.... با پیام رسانی مجاهدان ادامه دارد... ملتزم به قانون و مسئول در برابر خدا
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴آژیر خطر در تل آویو هم بصدا درامد خبرنگار «فاکس‌ نیوز» از شنیده‌شدن صدای انفجار در جنوب تل‌آویو خبر داد. @modafeanharmim
🔺سخنگوی ارتش کودک کش اسرائیل در یک نشست توجیهی برای خبرنگاران خارجی: ما حضور حماس در این مرحله درگیری را نمیبینیم، ما خواهان تشدید تنش نیستیم، ما خواهان جنگ نیستیم. پ ن: عجب به غلط کردن افتادن 😂 @ حیدر: 🛑منابع ارشد در سازمان غزه به شبکه المیادین گفتند: ما فقط در ابتدای راه هستیم. 🛑 شبکه 13 اسرائیل: در یک ساعت گذشته حدود 100 موشک پرتاب شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فوری 🌍 رسانه‌های فلسطینی: در ادامه حملات جنگنده‌های صهیونیستی به نوار غزه، دقایقی پیش یک شد.
اخ که اگه میخورد بهش...
وضعیت آب و هوای تل‌آویو؛ هم اکنون! 🔹کاریکاتور هنرمند فلسطینی در کنایه به وضعیت کنونی شهر تل‌آویو به حق ما را دریاب @modafeanharmim
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺اینجا کشاورزان به خاطر کار در زمین هایشان کشته می شوند 🔹لحظه‌ای که جنگنده‌های اسرائیلی کشاورزان فلسطینی را هنگام کار در زمین‌های کشاورزی خود در جنوب نوار غزه هدف قرار دادند.
🔺فرودگاه بن‌گوریون تعطیل شد 🔹فرودگاه بن گوریون درتل‌آویو نیز به دنبال حملات موشکی مقاومت فلسطین، تعطیل شده است.
🔺تصویری از کودک فلسطینی در فضای مجازی بازتاب زیادی داشت 🔹در پی حمله روز گذشته رژیم صهیونیستی برای ترور فرماندهان فلسطینی و شهادت همسران و فرزندان به همراه آن ها، تصویر یک عکاس بازخورد زیادی در فضای مجازی به همراه داشت.
بیانیه اتاق مشترک کروه های مقاومت که دراون اسقاطیل رو تهدید کردن که اگر حملات ادامه پیداکنه روزهای سیاهی در انتظار صهیونیستهاست
تعداد شهدای حملات ارتش کودک کش اسقاطیل به ۱۹ شهید افزایش یافت
بسم الله الرحمن الرحیم ترین {با آنها مبارزه کنید. بیانیه نظامی صادر شده توسط: اتاق مشترک جناح های مقاومت فلسطین به یاری و قدرت خداوند متعال، اتاق مشترک جناح های مقاومت فلسطین، اجرای عملیات «انتقام آزادگان» را که مشتمل بر حمله موشکی گسترده با صدها موشک به سایت ها، شهرک ها و اهداف دشمن بود، اعلام می کند. با شروع از به اصطلاح " پاکت غزه" و حتی (تل آویو)، در پاسخ به این ترور. از طریق بمباران وحشیانه و خائنانه منازل غیرنظامیان، که تعدادی از شهدای غیرنظامی بیگناه را نیز در خانه های خود سالم گذاشت. و اتاق مشترک جناح های مقاومت فلسطین با اعلام این عملیات قهرمانانه مصادف با سالگرد نبرد جاودانه «سیف القدس» مؤید این مطلب است: اول: هدف قرار دادن منازل غیرنظامیان، تعرض به مردم ما و ترور مردان و قهرمانان ما خط قرمزی است که با تمام قوا با آن مقابله خواهد شد و انشاءالله دشمن تاوان آن را خواهد پرداخت. ثانیاً مقاومت برای همه گزینه ها آماده است و اگر اشغالگری بر تجاوزات و استکبار خود پافشاری کند روزهای سیاهی در انتظار آن است. ثالثاً: مقاومت در همه جبهه‌های میهن، واحد و شمشیر و سپری برای مردم و سرزمین و مقدسات ما باقی خواهد ماند. خدا بزرگ است و پیروزی برای مقاومت است اتاق مشترک جناح های مقاومت فلسطین چهارشنبه 20 شوال 1444 ق مربوط به 10-05-2023 م
پرتاب های ما محدودیتی ندارد.
🚨رسانه های فلسطینی: تماس های مصر برای جلوگیری از تشدید تنش هیچ پیشرفتی نداشته است
🚨 مستقیم موشک های مقاومت به یک ساختمان در گوش دان در حومه تل آویو.
⭕یک شبکه قدس: مصری ها با رهبری مقاومت ارتباط برقرار کردند و آرامش دادند که هنوز پاسخی داده نشده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
راکت‌های مقاومت باعث در جنوب شد/ شلیک ۱۰۰ مقاومت فقط در یک ساعت منابع رژیم صهیونیستی گزارش دادند که فقط در مدت یک ساعت یکصد فروند موشک به سمت سرزمین های شلیک شده است. «داود شهاب» از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین: به جنایت در چارچوب مقابله با تجاوزات رژیم اشغالگر صهیونیستی صورت می گیرد. مسئولیت تشدید تنش بر عهده کابینه رژیم صهیونیستی و ارتش این رژیم است.
🚨تعداد شهدای صهیونیستی به به 21 و 64 رسید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔥آنها سلاح و دارند و با ماست.» این را در لحظه پرتاب چند موشک به سمت اشغالی گفت.
# فوری هاداشات عبری: 🚨 به درخواست میانجیگران مصر و بر جهاد اسلامی فشار می آورد تا شلیک را متوقف کند و حمله به را متوقف خواهد کرد.
داود شهاب از رهبران جنبش جهاد اسلامی: 🚨حرکتی از سوی واسطه‌ها برای مهار اوضاع وجود دارد، بنابراین پاسخ این بود که دشمن جنایت بزرگی انجام داد و آنچه در پاسخ رخ داد، مقدمه محسوب می‌شود، زیرا قبض حساب سنگین است و در حال حاضر خیلی زود است که در مورد آتش بس صحبت کنیم، زیرا شهدا هنوز در جاهایی است که خون می آید.
یک منبع برجسته در مقاومت فلسطین در بیانیه ای اختصاصی به خبرگزاری صباق 24: 🚨هنوز آتش بس حاصل نشده است و تماس های مستمر میانجی ها برای رسیدن به آن در ساعات آینده وجود دارد.
⭕️ سرلشکر باقری: آمریکا و اسرائیل در سراشیبی افول قرار دارند شواهد نشان می‌دهد نظم تک‌قطبی هیچ وقت شکل پایدار به خود نگرفته است و جهان در آستانه یک نظم جدید است. ظهور انقلاب اسلامی در ایران و به‌عنوان گامی در مسیر حاکمیت امر الهی یک استثنای مهم در حال رشد و توسعه در این مسیر محسوب می‌شود. انقلاب اسلامی یکی از عوامل مهم عدم شکل‌گیری استیلای آمریکا بر جهان است و این حرکت ادامه خواهد داشت. 💢 اسرائیل غاصب فلسطین از سودای در اختیار گرفتن نیل تا فرات و تجربه پیروزی در جنگ با اعراب و در اختیار داشتن قدرت نظامی، در سراشیبی افول قرار گرفته و پس از شکست در جنگ 33روزه در عرصه‌های گوناگون دچار مشکلات اساسی است، اما در مقابل ملت مظلوم فلسطین و محور مقاومت در اوج قدرت و هماهنگی و حرکت روبه‌رشد در مسیر آزادی فلسطین است. 💢عبور روسیه از اعتماد به غرب و ایستادگی در برابر توسعه ناتو به‌سمت شرق حتی به‌ قیمت درگیر شدن در یک جنگ و از سوی دیگر اصرار آمریکا بر ادامه جنگ حتی به‌ قیمت انهدام زیرساختهای اوکراین و اصرار روسیه بر ایجاد یک منطقه حائل، به‌نظر می‌رسد این جنگ به‌سادگی پایان نخواهد یافت و با مسدود شدن مسیرهای انتقال کالا و انرژی به اروپا موجب ایجاد نگاه به شرق در روسیه خواهد شد.