شـکرِ خدا که نامِ علـی در اذانِ ماسـت ؛
ما شـیعهایم و عشقِ علـی هم ، از آنِ ماست :))
آری گُنهکـاران را در این قافله
راهی نیست ؛
اما پشـیمانان را میپذیرند ..
- شهیدسیدمرتضیٰآوینی .
به وصـل ِخود دوایی کن، دل ِدیوانهی ما را ،
علاج ِدرد ِمُشـتاقان ، طبیب ِعام نشناسـد .