eitaa logo
مقاومت نیوز۳۱۳🇮🇷
3.9هزار دنبال‌کننده
25.1هزار عکس
22.4هزار ویدیو
20 فایل
هیچ ادعایی نداریم ‌فقط مهمترین اخبار جهان و ایران را با شما به اشتراک میگذاریم کانال ما را به دوستان خود معرفی کنید انتقاد و پیشنهادات https://eitaa.com/mohamad175 کپی آزاد می باشد
مشاهده در ایتا
دانلود
اف۳۵ آمریکا قبل و بعد از سقوط به فاصله چند ثانیه :) 👇 http://eitaa.com/moghavemat_news313
۹ خرداد ۱۴۰۳
کاش مادرش نبینه باهاش چیکار کردن 💔 👇 http://eitaa.com/moghavemat_news313
۹ خرداد ۱۴۰۳
8.55M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 صحنه سرنگونی کوادکوپتر رژیم صهیونیستی بر فراز جبالیا به دست سرایا القدس 👇 http://eitaa.com/moghavemat_news313
۹ خرداد ۱۴۰۳
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
۹ خرداد ۱۴۰۳
15.86M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یمن: ۶ عملیات نظامی علیه کشتی‌های به‌سمت اراضی اشغالی انجام دادیم سخنگوی انصارالله یمن: 🔹️نیروهای ما ۶ عملیات نظامی انجام دادند که ۳ مورد آن در دریای سرخ بود. 🔹️یک کشتی در دریای سرخ مستقیما مورد اصابت قرار گرفت. 🔹️کشتی‌هایی که در ۶ عملیات هدف قرار دادیم به سمت فلسطین اشغالی می‌رفتند. 🔹️ششمین عملیات ما یک کشتی را در دریای مدیترانه هدف قرار داد. 🔹️نیروهای ما دو عملیات را با هدف قرار دادن دو کشتی آمریکایی در دریای عرب انجام دادند. 👇 http://eitaa.com/moghavemat_news313
۹ خرداد ۱۴۰۳
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بغض سید حسن نصرالله هنگام بیان خاطره‌ای از علاقه بین مادر مرحومه و فرزند شهیدش 👇 http://eitaa.com/moghavemat_news313
۹ خرداد ۱۴۰۳
19.38M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✖️ کارشناس استرالیایی پاسخ ‌می‌دهد: 🔹چرا پل زمینی ایران به مدیترانه، غرب را نگران کرده است؟ 👇 http://eitaa.com/moghavemat_news313
۹ خرداد ۱۴۰۳
‌دومین گزارش هیئت عالی بررسی ابعاد و علل سانحهٔ بالگرد رئیس‌جمهور 🔹۱.گزارش هواشناسی در ۳۰ اردیبهشت هوای حاضر و پیش‌بینی فرودگاه تبریز (مبداء) تا مقصد اول و دوم گروه پروازی (پل آغبند و سد قیز‌قلعه‌سی) تا ساعت ۰۸.۵۰ صبح مساعد و متناسب با شرایط پرواز با دید بوده است. اما هوای مسیر برگشت با دریافت آخرین اسناد دریافتی و اظهارات خلبانان و سرنشینان ۲ بالگرد دیگر نیاز به بررسی بیشتر دارد. 🔹۲. بخش اعظمی از اسناد، سوابق و مدارک مرتبط با تعمیر و نگهداری بالگرد سانحه‌دیده بررسی دقیق شد و اشکالی که به لحاظ تعمیرات و نگهداری بتواند در وقوع سانحه موثر باشد مشاهده نشد. 🔹۳. ظرفیت بالگرد از جهت تعداد سرنشین و تجهیزات، متناسب با حداکثر وزن استاندارد بالگرد در شروع پرواز و به هنگام برخواستن از مبداء تا مقصد و مسیر برگشت در حد مجاز رعایت شده است. 🔹۴. بر اساس پیاده‌سازی مکالمات ضبط‌شده بین خلبانان گروه پروازی، آخرین تماس با خلبانان بالگرد سانحه‌دیده تا زمان وقوع حادثه و پاسخ‌ندادن آن‌ها ۶۹ ثانیه طول کشیده است و هیچ گونه اعلامی مبنی بر وضعیت اضطراری ضبط نشده است. (زمان تقریبی اعلام شده (حدود ۱.۵ دقیقه) در گزارش اوّل با پیاده سازی نوار ضبط شده در بالگرد MIL-۱۷، ۶۹ ثانیه تأیید می‌شود.) 🔹۵. با توجه به نمونه‌برداری و آزمایشات صورت‌گرفته از بقایا و قطعات بالگرد و نحوه‌ٔ پراکندگی آن‌ها و فواصل اجزای جداشده از بدنه‌ٔ اصلی، وقوع انفجار ناشی از خرابکاری در جریان پرواز و لحظات قبل از برخورد به دامنه ارتفاعات منتفی است. 🔹۶. در طول مدت مأموریت و تا ۶۹ ثانیه قبل از وقوع سانحه، تماس روی فرکانس‌های مشخص شده با بالگرد سانحه‌دیده برقرار بوده و آخرین تماس و پیام نیز توسط فرمانده گروه پروازی (شهید مصطفوی) صورت گرفته لذا هرگونه بروز اختلال در سامانه ارتباطی و یا تداخل فرکانسی منتفی است. (ارتباط بین ۲ فروند بالگرد دیگر کماکان تا فرود در معدن مس سون‌گون ادامه داشته است.) 🔹۷. برابر گزارش کارشناسان تخصصی آثاری ناشی از اقدامات جنگ الکترونیک بر روی بالگرد سانحه دیده مشاهده نشده است. 🔹تا زمان کشف علت اصلی سانحه، بررسی آزمایشات و تجزیه و تحلیل داده‌ها ادامه می‌یابد و نتایج اطلاع‌رسانی خواهد شد. 👇 http://eitaa.com/moghavemat_news313
۹ خرداد ۱۴۰۳
اعتراض ۷ نماینده مجلس به اعتبارنامه تاجگردون 👇 http://eitaa.com/moghavemat_news313
۹ خرداد ۱۴۰۳
گزارش های اولیه حاکی از اصابت 5 موشک به یک کشتی متعلق به انگلیس در دریای سرخ میباشند؛ گفته می شود این موشک ها از مبدا یمن و توسط انصارالله شلیک شده اند 👇 http://eitaa.com/moghavemat_news313
۹ خرداد ۱۴۰۳