eitaa logo
کتابخانه علامه محدث نوری
135 دنبال‌کننده
8.4هزار عکس
4.7هزار ویدیو
32 فایل
وَ اجْعَلْنِي اللَّهُمَّ مِنْ أَنْصَارِهِ وَ أَعْوَانِهِ وَ أَتْبَاعِهِ وَ شِيعَتِهِ
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
ایڹ موهبت الهي است🌸🍃 صبح چشم بگَشایی و یادت بیاید؛ 💚خداوند ،عمر دوباره به تو بخشیده تا دوباره شروع کنی زندگی را، ☀️صبحتون پر از خیر و برکت الهی🌸
💚میلاد امیرالمومنین امام علی علیه السلام بر شیعیانش مبارک💐
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌸 🌺هر روز یک آیه از قرآن 🌸 🌺 ✨فَاصْبِرْ إِنَّ وَعْدَ اللَّهِ حَقٌّ ✨وَاسْتَغْفِرْ لِذَنْبِكَ وَسَبِّحْ بِحَمْدِ رَبِّكَ ✨بِالْعَشِيِّ وَالْإِبْكَارِ . ✨پس صبر كن كه وعده خدا حق است ✨و براى گناهت آمرزش بخواه ✨و به سپاس پروردگارت شامگاهان ✨و بامدادان ستايشگر باش . 📗 غافر/۵۵ 💫🍎💫🍎💫🍎💫
✨﷽✨ ✍امام علی (ع) فرمود: از خداوند بترس، هر چند كه اندك باشد، و بين خود و خدا پرده اى در افكن، هر چند كه نازك باشد. 📚 نهج البلاغه، حکمت 242 💢 شرح: امام علی (ع) دستور به پرهيزگارى داده است، زيرا تنها توشه سير الى اللّه پرهيزگارى است و چون زيادى تقوا باعث قرب به خدا و سرعت وصول به قرب است، بهتر آن است كه تقوا بسيار باشد، و اگر چنين نبود، اندكش را بايد داشت زيرا تقوا كم و زياد، و شديد و ضعيف دارد، و بكلّى بى توشه بودن در راه سخت و دراز روا نيست. كلمه ستر (پرده) را استعاره براى حدود الهى آورده است كه مانع عذاب او هستند، و امام علی علیه السلام دستور داده است تا بين خود و خدا، آن را قرار دهد، يعنى: حدود الهى را حفظ كند و پرده درى نكند كه در ورطه هاى هلاكت خواهد افتاد، بنا بر اين منظور از ضخامت پرده، همان شدّت محافظت از حدود الهى و انجام ندادن تمام مباحات است، به خاطر اين كه مبادا در حرام بيفتد. و نازكى پرده عبارت است از انجام همه كارهايى كه از نظر شرع رواست چه مباح باشد و يا مكروه. 📚 ترجمه شرح نهج البلاغه ابن میثم، ج 5 ، ص 615و616 ‌‌‌🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃