با حضورت ستارهها گفتند
نور در خانهی امام رضاست
کهکشانها شبیه تسبیحی
دستِ دُردانهی امام رضاست
🌺ولادت با سعادت ابن الرضا(ع)، جوادالائمه علیه السلام مبارک باد🌺
#میلاد_امام_جواد
https://eitaa.com/mohebbanajums
هیئت دانشجویی محبان اهل بیت علیهم السلام
🔅ثبتنام نهایی اعتکاف🔅 ویژه دانشجویان و فارغ التحصیلان به تاریخ ۱۵ ۱۶ ۱۷ ام بهمن ماه منتظرتونیم با
اعتکاف یعنی
پله پله تا ملاقات خدا...🖇💙
+آخرین مهلت ثبتنام : تا ۱۲ امشب میباشد
📰 روزنامه اطلاعات - ۱۲بهمن۱۳۵۷ 🇮🇷
https://eitaa.com/mohebbanajums
📌 ما تکلیف داریم...
▫️سخنانشان، ضرورت عدالت مهدوی را به جهان فهماند.
میگفتند: «ارزش دارد که انسان مقابل ظلم بایستد. نگذارد که اینقدر ظلم زیاد بشود. ما تکلیف داریم.»
#دهه_فجر
#امام_خمینی ره
🇮🇷✌️🏳
https://eitaa.com/mohebbanajums
چه خیال است که دیوانه و شیدا نشویم؟
بوی مشکیم، محال است که رسوا نشویم
عشق ما را پی کاری به جهان آورده است
ادب این است که مشغول تماشا تشویم ...
#صائبتبریزی
@mohebbanajums
توصیه امسال رهبر انقلاب به معتکفین❣
@mohebbanajums
9.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من از تو غیر تو را آرزو نخواهم کرد🌱...
#به_وقت_عاشقی
@mohebbanajums
36.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 #نماهنگ | ″ حــُـب عـلـی "
🔻 بانوای : کربلایی سید رضا نریمانی
شعر : حسین حاجی
تنظیم : علی افسری
#پیشنهاد_دانلود
#میلاد_علی (ع)
ولادت با سعادت امام علی (ع) و روز پدر مبارک💐
🌼🌻https://eitaa.com/mohebbanajums🌼🌻
فکر می کنم
شاید یکی از سخت ترین غم های عالم یتیم بودنه ...
غم یتیم پدر بودن یه حس عجیب خالی شدن داره
اونایی که این غم و چشیدن وقتی کسی رو می بینن که پدرش و ناراحت می کنه همش دوس دارن به طرف بگن
خوش به حالت که هست و داریش
کاش بیشتر قدر حضورش و بدونی
یا وقتی یکی هست که میگه بابای من به خاطر کارش همش مسافرته و اصلا نمی بینمش
باز دوس داره بهش بگه
خوش به حالت که هست و داریش
کاش بابای منم همش تو مسافرت بود ولی بود !
حالا که بهش فکر می کنم
چه خوبه که بابای مهربون ما هستش ✨
چه خوبه که امام مهربون ما هستش ✨
بالاخره که سفرشون تموم میشه
بالاخره که یتیم امامم نیستم
بالاخره که پدرم هست و دارمش
...
فقط ته همه ی این شکر کردنا از داشتنشون و یتیم نبودن
دل دیگه تنگ میشه 💔
من دلم تنگ پدر مهربونیه که هر جا کم آوردم بود
خیلی محکم
خیلی مهربون
خیلی مطمئن
خیلی با آرامش🌱
آقای مهربونم قوت به روح و جسممون تا بتونیم آماده ی استقبال شما بشیم و این سفر زودتر تموم بشه 💚
دل همه جوره نام شما رو فریاد میزنه
یارب آمین بگو به اللهم عجل لولیک الفرج های غروب های جمعه مان ...🌱✨🌱
#دلنوشتهای_برای_امامم
@mohebbanajums
#گزارش_تصویری
اعتکاف یعنی یه دریا پاکی
یه دنیا صمیمیت با خالق و دلدادگی
آماده سازی و استقبال از خواهران معتکف❣
https://eitaa.com/mohebbanajums