@Maddahionlinمداحی_آنلاین_دلم_با_حسینه_اسداللهی.mp3
زمان:
حجم:
4.2M
🍃دلم با حسینه
🍃زندگی مزه اش به همین یا حسینه
🎙 #محمد_اسداللهی
#شب_جمعه
#دوست_مشترک
🌙 #ماه_مبارک_رمضان
•┈┈┈┈┈┈••✾•✾••┈┈┈┈┈┈•
🖇لینک کانال هیئت محبان اهل بیت :
https://eitaa.com/mohebbanajums
🌸 سحر نهم ...
دلبر که تو باشی؛
جرات بیراهه رفتن،چقدر آسان است.
آنقدر مهربان و دلواپس،به انتظار برگشتنم
می نشینی،که گویی جز من،بنده دیگری نداری.
مهربانیــت،چنان مرا فراگرفته است،
که دیگر،از زنگارِ بی انتهای دلم، نمی ترسم.
تـــو؛همان "جابر العظم الکثیری"،که تمام
شکستگی های روح مرا،به ناز یک اشاره ات،
جبران می کنی!
مهمانی ات،سر و روی سپید،می خواهد.
و مــن ... سیه چرده ترین،مهمان،
خوان ضیافت توام!
اما ...؛با همه سیه دلی ام،
پشتم چنان به آغوش مهربان تو گــرم است که،
از خودم،نمی هراسم.
یقین دارم،که یک نگاه تو،
عالمی را زیر و رو می کند ...
چه رسد به روح کوچک و فقیر من!
نهمین بزم مستانه مان هم رسید؛
دلبرم و من چنان،از برق چشمانت،
به رقص آمده ام،که برای ادراک دوباره لذتش،
هزار تشنگی دیگر را،به جان می خرم.
حجله گاه عاشقی ام را گسترده ام؛
سجـــاده ام،منتظر قدوم توست،
قنوت می گیرم،در هشتمین ملاقات
شاه و گدا ... به امید جرعه ای دیگر.
پیمانه ام را،بالا آورده ام ...
کمی ع ش ق ... برایم می ریزی،خدا ؟
#دلنوشتههای_سحر✨
#آقایعرفانی✨
•┈┈┈┈┈┈••✾•✾••┈┈┈┈┈┈•
🖇لینک کانال هیئت محبان اهل بیت :
https://eitaa.com/mohebbanajums
آتش عشق تو در جان خوش تر است
جان ز عشقت آتش افشان خوش تر است 🥀...
#عطار_نیشابوری
•┈┈┈┈┈┈••✾•✾••┈┈┈┈┈┈•
🖇لینک کانال هیئت محبان اهل بیت :
https://eitaa.com/mohebbanajums
🖼 دعای روز نهم ماه رمضان
خدایا منو بهزور بهسمت رضای خودت ببر..
•┈┈┈┈┈┈••✾•✾••┈┈┈┈┈┈•
🖇لینک کانال هیئت محبان اهل بیت :
https://eitaa.com/mohebbanajums
janat1.ir 093585792974_5884446769974083911.mp3
زمان:
حجم:
4.3M
🌸بسم الله الرحمن الرحیم🌸
#ختم_رمضانیه
📢 با صدای استاد معتز آقایی
📖 جزء #نهم
⏱ زمان فایل :34 دقیقه
•┈┈┈┈┈┈•❃•❃•┈┈┈┈┈┈•
🖇لینک کانال هیئت محبان اهل بیت :
https://eitaa.com/mohebbanajums
3.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به دیدار هر لحظه امیدوارم🌱 ...
به امید دیدار، آقای صبور من✨...
#جمعه_دلتنگی
•┈┈┈┈┈┈••✾•✾••┈┈┈┈┈┈•
🖇لینک کانال هیئت محبان اهل بیت :
https://eitaa.com/mohebbanajums
11.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
می پنداشتم تنها محتاج یک نگاه تو ام
حال آنکه تو مرا پدرانه مراقبی
روزه تان قبول آقای مهربان من 💚...
#دمافطار_با_امامزمان
•┈┈┈┈┈┈••✾•✾••┈┈┈┈┈┈•
🖇لینک کانال هیئت محبان اهل بیت :
https://eitaa.com/mohebbanajums
پشت سرت من و علی، قامت عشق بسته ایم
تو همه مقتدا شدی، من همه اقتدا شدم
من به تو دست یاعلی داده ام از صمیم دل
مرگ جدام کرده است از تو اگر جدا شدم
لحظه آخرین غزل، ترس ندارم از اجل
پیرهن تو در بغل، با تو دوباره «ما» شدم
✍حمیدرضا برقعی
وفات حضرت خدیجه (س)،ام المومنین بر تمام مسلمانان جهان تسلیت باد
🖤🥀
•┈┈┈┈┈┈••✾•✾••┈┈┈┈┈┈•
🖇لینک کانال هیئت محبان اهل بیت :
https://eitaa.com/mohebbanajums
بسم الله
عجیب است!
ساعت های جفت را دقیق تر می بینم
سلام دادن های دسته جمعی در این ساعت ها، گویی بیشتر به مذاقم خوش می آید
حسم به سلام هایمان به مانند دخترکان بازیگوشیست که یک صدا به پدر سلام می کنند و مشتاقانه منتظر پاسخ آن هستند.
راستش را بخواهید هستند کسانی که دلبری ها می کنند با سلامشان ...
گویی تنها به پاسخ سلام، راضی نیستند؛ لبخند نشسته بر لبانتان را هم می خواهند ...💚
بعضی ها فراتر می روند در این بازی عشق
هر بار ایستاده سلام می دهند ❤
گویی منتظر نور دو چشمتان هم هستند ✨...
اما در ماه رمضان 🌙...
سوغاتی دم افطار هم می خواهند این دخترکان بازیگوشتان
در این فکرند که بیشتر صدای شما را بشنوند
همه جوره بشنوند
قرار ها با خود می گذارند
شعر می گویند
دل ها را صیقل می دهند و
دست به کار می شوند
این بار، روزه قبولی گفتن هایشان شروع می شود
آخر قبولی روزه ی شما که به گفتن ما نیست
اما گویی دخترکانت زیرک تر شده اند
می دانند پاسخ روزه قبولی شان تنها همچنین هم که باشد، که نیست و فراتر است، باز هم در این کشاکش هم صحبتی، سوغاتیِ ماهشان را گرفته اند
حال راه صحبت را با شما یاد گرفته اند
از مهربانی شما هم خبر دارند
اینبار بیشتر بر در خانه ی پدر می زنند
یکی ظرف شکلاتش را نشانتان می دهد و می گوید: این را برای لبخند شما به کودکان دادم
آن یکی می گوید : من مریضی را کمک کردم
دیگری می گوید : من کتابی را به یاد شما هدیه دادم
دخترکی اما در گوشه ای ایستاده تسبیح به دست
سر پایین می اندازد و تسبیحش را جلو می آورد و می گوید: من چیزی نداشتم اما برای سلامتیتان صلوات فرستادم
و شما
لبخند مهربانتان را یکسان به همه دخترکانتان نشان می دهید.✨🤍✨
حال دخترکان دست ها را بر هم می زنند
نجواهایشان بلند تر می شود
گویی سر ذوق آمده اند
می پندارم
راه انتظار را یافته اند
درکش کرده اند
راه درمان چشم انتظاری را هم آموخته اند
دیگر گوشه ای بیکار نمی شینند
ما منتظر یقینی هستیم که می آید 🌱...
#💌دلنوشتهای_برای_امامم
•┈┈┈┈┈┈••✾•✾••┈┈┈┈┈┈•
🖇لینک کانال هیئت محبان اهل بیت :
https://eitaa.com/mohebbanajums
25.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 | دعای ابوحمزه ثمالی🌱
#مناجات_شبانه
5 دقیقه درد دل با خدا ...
«یا رَبِّ بِکَ عَرَفْتُکَ»
ای پروردگار من... به وسیله خودت من تو را شناختم
«وَاَنْتَ دَلَلْتَنی عَلَیکَ وَدَعَوْتَنی اِلَیکَ وَلَوْلا اَنْتَ لَمْ اَدْرِ ما اَنْتَ»
و تو مرا برخود راهنمایی کردی و به سوی خود خواندی و اگر تو نبودی من ندانستم که تو کیستی!
یک فراز 💚
#دعای_ابوحمزه_ثمالی
#ماه_مبارک_رمضان🌙
•┈┈┈┈┈┈••✾•✾••┈┈┈┈┈┈•
🖇لینک کانال هیئت محبان اهل بیت :
https://eitaa.com/mohebbanajums
🌸سحر دهم.....
این بار، تو قلم را در دستان من، بچرخان...
ناتوان ترین سرانگشتان، همان هايي اند که بی اذن تو می نگارند و بی نام تو، تکرار می شوند!
دستان خالی من کجا، و تکرار مکرر نام تو، کجا!
دلبر رعناقد من؛
نیمه شب، بدون تو، یعنی سکــوت...
نیمه شب، بدون تو، یعنی هیــــچ...
نیمه شب، بدون تو، یعنی تمـــام...
من...
هر سحـــر، با تـــو "آغاز" می شوم.
قلم را در دستان من بچرخان،
همان قدر که ده سحر است، کام سرانگشتان مرا، به لذت عاشقی ات، سیراب کرده ای!
قلم را در دستان من بچرخان.
تا طعم دهمین بوسه های عاشق کش تو را نیز، برای همه کاغذهای زمین، ملموس کند.
می دانی دلبرم...؟
سجاده ام، بال در می آورد،
وقتی که سحرهای رمضان، عطر تو، در خانه مان، می پیچد!
آنقدر که حتی قلمم، جان می گيرد، و نجواهای بی جان مرا، به گوش تو می رساند!
سجاده ام، بال در می آورد،
وقتی تو، سفرهدار ضیافتش هستی....
چرا که هیـچ نقطه کوچکی را، از ادراک این ضیافت خالی نمی گذاری...
قلم را در دستان من بچرخان...
میخواهم؛ تو را با قلمم فریاد کنم!
یا اللــهُ....یا اللــهُ... یا اللــهُ..
#دلنوشتههای_سحر✨
#آقایعرفانی ✨
•┈┈┈┈┈┈••✾•✾••┈┈┈┈┈┈•
🖇لینک کانال هیئت محبان اهل بیت :
https://eitaa.com/mohebbanajums
🖼 دعای روز دهم ماه رمضان
خدایا منو اهل توکّل کن..
•┈┈┈┈┈┈••✾•✾••┈┈┈┈┈┈•
🖇لینک کانال هیئت محبان اهل بیت :
https://eitaa.com/mohebbanajums