eitaa logo
『مُهجَة』
2.9هزار دنبال‌کننده
17.3هزار عکس
10.5هزار ویدیو
0 فایل
『•﷽•』 ∽∽∽ #تابع‌قوانین‌ایتا. بی‌پناه‌‌که‌شدی‌صدایش‌‌کن او‌حسین‌ِ‌وِترالمَوتوراست‌ میداندتک‌وتنها‌شدن‌‌یعنی‌‌چه‌.. درآغوشت‌می‌گیرد!💔 • ● امری🌱 @aghay_khodam
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏴آجرک الله یا صاحب الزمان 🌹 نماهنگ ویژه شهادت امام حسن عسکری(ع) با نوای میثم مطیعی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴اگر میخواهید بدانید کاپیتولاسیون چه بود این ویدئو را ببینید ♦️۴ آبان: سالروز واکنش امام (ره) به کاپیتولاسیون
⭕️خدایی سنگ پای قزوین پیش شما شرمنده شده... واقعا چقدر حضرت آقا مظلومه که با تمام اینکه میدونه شما چی هستین اما بازهم داره ازتون حمایت میکنه! 🔻❌ حالا جواب بدید؟ یک میلیارد دلار رهبری برای کرونا کجاست؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یادی کنیم از این سخنان جناب پرزیدنت! الان هم واقعا وضع بورس خوبه؟! 😑
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 روایت زیبا و شنیدنی پدر شهید از وعده امام خمینی به فرزند خردسالش! وعده ای که سال ها بعد تحقق یافت!! 🔺️ شهیدی که بعد از شهادت به زیارت امام رضا (ع) مشرف شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🎥⭕️ هتک حرمت مسئولین‌ توسط روحانی! 👤 حمید رسایی: رهبر انقلاب بدرستی، منتقدان روحانی را از توهین و هتک حرمت وی بر حذر داشتند و درعین حال بر درستی برخی انتقادات و لزوم بیان آن تأکيد داشتند. این ورود امام خامنه‌ای فضای سیاسی کشور را پاکسازی و زمینه انتشار نقدهای مستند و مستدل نسبت به دولت را فراهم کرد. 🔻رسانه‌های حامی دولت اما از دیروز، به بهانه بیانات دلسوزانه رهبر انقلاب، منتقدان را با توهین‌های خود بمباران کرده‌اند! در حالی که اگر دو نماینده مجلس بر اثر فشار اجتماعی مردم، برخی تعابیر نامناسب را درباره روحانی به کار برده‌اند، شخص روحانی تاکنون بیش از ۵۰ صفت نامناسب و توهین‌آمیز برای منتقدانش بکار برده که برخی از این افراد از جمله نمایندگان مجلس، ائمه جمعه یا دیگر مسئولان‌ بوده‌اند. وی حتی چندین بار ادبیات توهین آمیزی نسبت به رهبر انقلاب بکار برد اما رهبر انقلاب این چنین از لزوم رعایت حرمت وی دفاع کردند. 🔻در حقیقت رهبر انقلاب از جایگاه حقوقی وی حمایت کردند درحالی که شخصیت حقیقی روحانی، متأسفانه یکی از بارزترین مصادیق افرادی بود که مخاطب نهی امام خامنه‌ای قرار می‌گرفت.
🔰 همرزمان حسین علیه‌السلام | امام حسن عسکری و برادران امام... 🔻 آیت‌الله خامنه‌ای: «امام حسن عسکری(علیه‌السلام) حزب طرف‌دار خود را نزدیک خودش میداند و میفرماید که میان ما و شما خویشاوندی نزدیک است. یعنی قوم‌وخویش درجه‌ی یک هستیم، مثل پدر و فرزند، مثل برادر؛ و مؤمن برادر مؤمن است! یعنی ارتباط میان دو مؤمن، پیوند برادریِ پدر و مادری است، نه برادریِ ناتنی. مراد از مؤمن کیست؟ آن کس که دنبال راه امام عسکری(علیه‌السلام) است، این همان ارتباط مستحکم تشکیلاتی است میان امام و پیروانش.» 🔻بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در جلسات هیات انصارالحسین علیه‌السلام تهران در سال ۱۳۵۱؛ کتاب همرزمان حسین علیه‌السلام 🔻پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR به مناسبت فرارسیدن شهادت حضرت امام حسن عسکری علیه‌السلام، پوستر «امام حسن عسکری و برادران امام...» را منتشر می‌کند. 💻 @Khamenei_ir
همه دلخوشی ما این است... لااقل یک حســـن حــــرم دارد....
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴کاش یه نشانی تو کشور داشتیم به نام «نشان صابر»، تقدیم رهبری عزیز میکردیم 🔺فکر کن طرف ۷ ساله کشور رو معطل اروپا و آمریکا و برجام کرده، بعد سال آخر دولتش بشینه جلوت بگه ما تازه فهمیدیم باید تکیه و نگاهمون به داخل باشه!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️سخنرانی عبرت آموز آیت‌الله پس از پذیرش ۵۹۸ در مرداد۶۷ با موضوع از (علیه السلام) 🔹اگر مثل یاران امام حسن علیه السلام باشیم، معاذالله صلح ما، صلح با امویان خواهد بود!
🔻علت جلسه رهبر انقلاب با ستاد ملی مبارزه با کرونا چه بود؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 نماهنگ دل تنگم آه ای سامرا🥀🍂 🎙 با نوای: 🔰 با زیر نویس عربی 🏴 ویژه شهادت (علیه السلام)🥀 🏴آجرک الله یا صاحب الزمان 🏴
صلوات امام حسن عسکری علیه السلام🌹 اللهُمَّ صَلِّ عَلَی الْحَسَنِ بْنِ عَلِیِّ بْنِ مُحَمَّدٍ الْبَرِّ التَّقِیِّ الصَّادِقِ الْوَفِیِّ النُّورِ الْمُضِی‏ءِ خَازِنِ عِلْمِکَ وَ الْمُذَکِّرِ بِتَوْحِیدِکَ وَ وَلِیِّ أَمْرِکَ وَ خَلَفِ أَئِمَّةِ الدِّینِ الْهُدَاةِ الرَّاشِدِینَ وَ الْحُجَّةِ عَلَی أَهْلِ الدُّنْیَا فَصَلِّ عَلَیْهِ یَا رَبِّ أَفْضَلَ مَا صَلَّیْتَ عَلَی أَحَدٍ مِنْ أَصْفِیَائِکَ وَ حُجَجِکَ وَ أَوْلادِ رُسُلِکَ یَا إِلَهَ الْعَالَمِینَ خدایا درود فرست بر حسن بن علی بن محمّد، نیکوکار، پرهیزگار، صادق، وفادار، نور تابنده، خزانه‏دار دانشت، به یاد اندازه توحیدت، و ولیّ امرت، و یادگار پیشوایان دین، آن راهنمایان رشد یافته، و حجّت بر اهل دنیا، پس بر او درود فرست، ای پروردگار، بر‌ترین درودی که بر یکی از برگزیدگان و حجّتهایت، و اولاد رسولانت فرستادی، ای معبود جهانیان🌹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس خانم دکتر شیخی در برنامه کشیک سلامت شبکه ی سلامت : 🔻 بايد صحت آمارهای کرونا بررسی شود. 🔻 موضوع کرونا باید بررسی شود. نکند کرونا مثل کنترل جمعیت، حربه دشمن باشد. 🔻الان در کشور چین و کشورهای دیگر از کرونا اثری نیست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴ترامپ سر پیش‌قدم شدن ایران برای مذاکره با آمریکا، شرط بست❗️ ♦️رئیس‌جمهور آمریکا: شاید ایران هم به روند عادی سازی روابط با پیوست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 حالا که مشخص شد سازمان بهداشت جهانی از بیماران کرونایی ایران به عنوان برای تست واکسن استفاده میکرده خوب هست بدانیم این سازمان جهانی زیر نظر چه نهادی است؟
🔴 پنج سوال بسیار مهم خانم زهرا شیخی نماینده مجلس و سخنگوی کمیسیون بهداشت از وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا: ۱- چرا ۲۷ درصدنمونه های تحقیقات بالینی سازمان بهداشت جهانی مربوط به ایران است که تنها ۱ درصدازمبتلایان جهانی کرونا را دارد؟ ۲- چرا کشوری که به شدت تحریم دارویی است، در پژوهش های ناشناخته بر روی سلامت، در ردیف اول قرار میگیرد؟ ۳- چرا تجربه تلخ اعتماد به سازمان های ظاهرا جهانی در حوزه جمعیت را دوباره با کرونا تکرار میکنیم؟ ۴- چرا ترکیب ستاد ملی مبارزه با کرونا و نحوه تصمیم سازی آن شفاف نیست؟ ۵- چرا از نمایندگان ملت در مجلس هیچکس عضو این ستاد نیست و از درون آن خبر ندارد؟ 🔸 بله! مردم باید ماسک بزنند اما کسانی که به بهانه کرونا معیشت و سلامت مردم را معامله میکنند باید ماسک از چهره بردارند؛ با جیب مردم بازی کردید، با جان آنها بازی نکنید، سلامت مردم بازیچه نیست!
🔴تداوم امامت تا ظهور منجی 🔆 أَلَا إِنَّ مَثَلَ آلِ مُحَمَّدٍ (صلي الله عليه وآله) كَمَثَلِ نُجُومِ السَّمَاءِ إِذَا خَوَي نَجْمٌ طَلَعَ نَجْمٌ فَكَأَنَّكُمْ قَدْ تَكَامَلَتْ مِنَ اللَّهِ فِيكُمُ الصَّنَائِعُ وَ أَرَاكُمْ مَا كُنْتُمْ تَأْمُلُونَ. 🌸آگاه باشید، مثل آل محمد صلی الله علیه و آله چونان ستارگان آسمان است، اگر ستاره ای غروب كند، ستاره دیگری طلوع خواهد كرد (تا ظهور صاحب الزمان (ع)). گویا می بینم در پرتو خاندان پیامبر علیه السلام نعمت های خدا بر شما تمام شده و شما به آنچه آرزو دارید رسیده اید. 📚 ۱۰۰
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺نصیحتی که امام هم به شاه و هم به مسئولان جمهوری اسلامی کرد امام خمینی(ره) در سخنرانی‌هایشان بارها مسئولان نظام اسلامی را نسبت به عمل به اسلام و رسیدگی به محرومان توصیه کردند و می‌فرمودند این چه غلطی است که بخواهیم احکام اسلام را با قوانین غربی بسنجیم؟ ایشان فرموده‌اند من شاه را هم برای عمل به اسلام نصیحت کردم، ولی نشنید. ⏯ ویدئوی کامل مستند را در آپارات و یوتیوب ببینید
🌺آقا مبارک است رَدای امامتت ای غایب از نظر به فدای امامتت 🌺ما زنده ایم از برکات ولایتت ما عهد بسته ایم به پای امامتت 🌹آغاز ولایت مهدی صاحب الزمان بر شما منتظران مبارک
🔺 آخرین موضع آقای روحانی در صفحه توییترشان مربوط به مرحوم شجریان است 🔺 قرار نیست درباره توهین به پیامبر موضع‌گیری کنید؟ میدانستید رئیس جمهور «جمهوری اسلامی ایران» هستید؟
💠 «اگر در جستجوی امام زمان(عج) هستید، او را در میان سربازانش بجویید...» شهید آوینی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️ملت ایران من از شما عذر میخوام!! 🔻🔻🔻🔻🔻🔻 ✍یه عده میگن؛موقعی که امام بود، خیلی خوب بود..امام اقتدار داشت...اما رهبر نه!!! باید گفت؛این حرف مثل این میمونه که بگیم..تا موقعی که پیامبر(ص) بود، اوضاع خیلی خوب بود..اما بعد از پیامبر(ص)، امیرالمومنین به عنوان انسان معصوم و کامل اینقدر اقتدار نداشت که یه عده خرابکاری کردن!!!! حالا پیامبر و ائمه معصوم و اون انسان های کامل کجا و رهبر عزیزمون کجا... ❌ تا موقعی که پیامبر(ص)بود، کسی جرات عرض اندام نداشت...بعد پیامبر(ص) گفتن؛ علی جوان است و فرصت دارد‌ و خیانت های دیگرو بالاخره بیست و پنج سال خانه نشینش کردند و امامت جامعه را غصب کردند..بعد از آن هم منافقین ظاهراً مسلمان نما نگذاشتند کار کند و آن را شهید کردند.. در زمان ما هم، تا موقعی که امام خمینی بودن، کسی جرات عرض اندام نداشت..مردم پشت امام بودن..اما بعد فوت امام ، رهبر انقلاب که آن موقع از خیلی ها جوانتر بود، در محاصره ی منافقین و باندهای قدرت دیگر بود... و هنوز هم این باندهای قدرت خلافش کار میکنند.. مشکل از اقتدار رهبر جامعه نیست...منافق زیاد است و پشتیبان کم...
⭕️ با اسرائیل سازش کنم ایران مرا می‌کُشد! 🔻«حییم سبان»، میلیاردر صهیونیست و دوست نزدیک بن‌سلمان اخیراً با او دیدار داشته است. او مدعی شد که ولی‌عهد سعودی به او گفته که از واکنش ایران و مردم عربستان به عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس می‌ترسد. بن‌سلمان گفته؛ این اقدام می‌تواند منجر به قتل من به دست ایران، قطر و ملتم (مردم عربستان) شود.