eitaa logo
محصنات ۲
1.5هزار دنبال‌کننده
1.4هزار عکس
939 ویدیو
42 فایل
🛎کانال"خبری/تحلیلی" زنـان عفیفه‌ی جهان مُـحصَـنـات۲ @mohsanat2_ir 🔰ما دراینجا دو رویکرد رادنبال می‌کنیم: 🔻جهادتبیین 🔻مطالبه گری آرمان‌های انقلاب اسلامی 📥 ارتباط با ما 🆔️ @admin_mohsanat #️⃣ ویراستی ما 🆔️virasty.com/mohsanat
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 جایگاه زنان در اروپای متمدن! 🔻نگاهی به جایگاه زنان در اروپا در قرن‌های متمادی و جایگاه والای زن در اسلام ◀️ به مناسبت ۸ مارس؛ روزی که در جهان از آن به عنوان "روز جهانی زنان" یاد می‌شود ┈┄┅═✾═┅┄┈ 🛎 تااطلاع ثانوی؛کانال"خبری|تحلیلی" زنـان‌عفـیـــفه‌جهــان‌مُـحـــصَـنـــــــات(۲) 🆔 @mohsanat2_ir 🕊 ویـراستــــی‌مــــا 🆔 virasty.com/mohsanat
🔻نقد موقعیّت فرهنگی انقلاب 🖊مهدی جمشیدی [چهارم]. بخش عمده‌ای از توطئه به سلبریتی‌های سپرده شده است؛ چنان‌که جامعه از طریق اینان، تحریک و برآشفته می‌شود. پیش از این، سلبریتی‌ها هرچه می‌خواستند می‌گفتند و می‌نوشتند و مسئولیّتی را نیز عهده‌دار نبودند، درحالی‌که پاره‌ای از جامعه گمان می‌کند که سخن اینان، صحیح و صواب است. به دلیل همین تأثیر و تعیین‌کنندگیِ اجتماعی باید صحنه را به صورتی طراحی کرد که اینان نیز در برابر تمام مواضع خویش، مسئولیّت‌پذیر باشند و اگر موضع نادرستی گرفتند و ذهنیّت جمعی را آلوده کردند، بی‌درنگ در چالش حقوقی قرار بگیرند. همچنین برخی از «روحانیان لیبرال»، نقش تخریبی مهمی را در بی‌ثبات‌سازی جنبۀ شرعیِ حجاب و اهمّیّت آن و الزام حکومتی به آن ایفا کردند. این ادبیّات تجدیدنظرطلبانه، قداست و فضیلت و قطعیّت حجاب را در برخی ذهنیّت‌ها فرسود و‌ زمینۀ فکری عبور از آن را فراهم کرد. پیش از این مباحث فقهی و تفسیری بازاندیشانه، حجاب در تصوّر توده‌ها، منزلت جزمی و‌ حتمی داشت. [پنجم]. ادّعای برخی این بود که بر اساس آمار، درصدی بالایی از مردم (گویا اکثریّت)، مخالفت مداخلۀ حقوقی و قانونیِ حکومت در حجاب هستند و این یعنی اکثریّت مردم می‌گویند نه به حجاب اجباری (یعنی حجاب قانونی و دارای ضمانت اجرا)؛ هر چند فقط ده درصد، کشف حجاب کردند. اینان می‌گویند در طول ماه‌های پس از اغتشاش تاکنون، مخالفان مداخلۀ حکومت، افزایش یافته است. یعنی برهنگی بیشتر و روشن‌شدن ماهیّت جریان «زن، زندگی، آزادی»، هیچ تاثیر منفی‌ای بر همراهی‌نکردن مردم نداشته، بلکه مردم، بیشتر با شعار اصلی این جریان (نه به حجاب اجباری)، همراه شدند. در مقابل باید گفت مشاهدات نشان می‌دهد که هم سئوالات در پیمایش‌ها سوگیری دارد و هم رویّۀ عملیِ نظرسنجی، مخدوش و نامعرّف است. از طرف دیگر، می‌شود از منطق ایجاد ظرفیّت اجتماعیِ پسینی استفاده کرد؛ یعنی هر چند مخالفتِ ابتدایی وجود دارد اما می‌توان در عمل، یک صورتِ مطلوب و نمونۀ موجّه از مداخلۀ حاکمیّتی ارائه کرد تا مردم در متن جریانِ عینی و با مشاهدۀ معقولیّت، همراه شوند. چون مخالفت با اجرای حکم اسلام، برخلاف شرع است، حاکمیّت اسلامی نمی‌تواند از آن تبعیّت کند؛ هر چند این مخالفان، اکثریّت باشند، به خصوص که می‌توان حدس قوّی زد که اکثریّتِ این اکثریّت، تنها مخالفت ذهنی دارند و حاضر نیستند برای این مخالفت، هزینۀ عملی بدهند و اختلال و تنش ایجاد کنند. به‌هرحال، اکنون دیگر هیچ اکثریّتی در میان نیست و جامعه در ماه‌های اخیر، بسیار به مداخلۀ حاکمیّت روی خوش نشان می‌دهد؛ چراکه مشاهده کرده که به‌راستی، کشف حجاب، آغاز راه است و در مدّت اندکی، برهنگی‌های زننده رایج می‌شوند. [ششم]. رهبر انقلاب از در پیش بودن «فتح خرمشهرها» سخن می‌گویند ولی حس برخی، حس «سقوط» است؛ بدون فتح و رو به عقب‌نشینی تدریجی و معطوف به حفظ سنگرهای باقی‌مانده نه فتح خرمشهرهای از دست رفته. در مقابل، باید بتوان از طریق هضم و مستحیل کردن جزییّاتی که نیروهای انقلابی را آزار می‌دهد در آن کلّیّت تاریخی، از تبدیل رنجش به یأس جلوگیری کرد؛ یعنی از طریق ارجاع به «بافت کلّی و الاهی»، تحوّلات و تنش‌ها را «طبیعی» و «ناتوان از استحاله» ترسیم و تعریف نمود. برداشت این است که سیر واقعی و عینیِ حرکت انقلاب، دست‌کم در عرصۀ اجتماعی، وضع قهقرایی داشته و انقلاب، جامعه و اصالت‌های فرهنگی را باخته و اکنون این شیب منفی، سر بر آورده است. این همۀ واقعیّتِ عینی نیست و آمیخته به مبالغه است، اما تحلیل‌های کلان و عام و تاریخی باید از عهدۀ حل این پاره‌های نچسب و ناملایم برآید؛ چنان‌که متهم به کلّی‌نگری‌های انتزاعی و بریده از سطح واقعی نیز نشویم. تلاش این است که خُرده‌ها و جزییّات ناخوشایند را نه اینکه نادیده بگیریم بلکه در حد و وزن خود ببینیم و انقلاب را ازدست‌رفته ترسیم نکنیم. اینکه تنها «ده درصد» از زنان، دچار کشف حجاب و برهنگی شده‌اند به این معنی است که «نود درصد» از زنان، چه محجبه و چه ضعیف‌الححاب، همراه و همدل هستند. ریزش ده درصدی به معنی شکست فرهنگی نیست، و به‌کارگیری قانون برای مهار این ده درصد، به معنی حقوقی و سخت شدن زبان نظام در مقام استقرار ارزش‌ها نیست. ┈┄┅═✾═┅┄┈ 🛎 تااطلاع ثانوی؛کانال"خبری|تحلیلی" زنـان‌عفـیـــفه‌جهــان‌مُـحـــصَـنـــــــات(۲) 🆔 @mohsanat2_ir 🕊 ویـراستــــی‌مــــا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 فیش بیانات| رهبر معظم انقلاب: آتش به اختیار به معنای کار فرهنگی خودجوش و تمیز است. 🏷 خطبه‌های نماز عیدفطر ۱۳۹۶/٠۴/٠۵ ┈┄┅═✾═┅┄┈ 🛎 تااطلاع ثانوی؛کانال"خبری|تحلیلی" زنـان‌عفـیـــفه‌جهــان‌مُـحـــصَـنـــــــات(۲) 🆔 @mohsanat2_ir 🕊 ویـراستــــی‌مــــا 🆔 virasty.com/mohsanat
📈 طرح یک مسأله| نقش کانون‌های دینی در نبرد تمدنی در تمدن‌سازی، «هویت» نقش اساسی دارد. هویت‌ها هستند که انسان را به کار می‌گیرند. اگر می‌خواهی انسانی را از خود کنی، هویت وابسته به او بده. اگر انسان استقلال‌گرا می‌خواهی، به او هویت استقلال‌طلب بده. اگر انسان مصرف‌گرا و هرزه می‌خواهی، به او اینچنین هویتی را تزریق کن. اگر انسان مجاهدِ شهادت‌طلب می‌خواهی هم. در فرآیند تمدن‌سازی، هویت‌سازی جزو ضروریات است. در تمدن غرب، مصرف‌گرایی، کوتاه‌خواهی، شهوت‌خواهی، شهرت‌خواهی، انفعال، سکوت، بردگی نوین و... مطلوب است. این تمدن برای بقایش باید هویتی را در مردم بوجود آورد که همین‌ها را بخواهند. همان جور که تمدن‌سازان می‌گویند، زیست کنند. برخلاف تمدن اسلام که به سراغ فطرت انسان می‌رود و هدفش شکوفا کردن ظرفیت‌ها و خواست‌های فطری انسان‌ است. اینجا نقطۀ تقابل دو تمدن است، نقطۀ تقابل دو مکتب، دو ایدئولوژی، دو جهان‌بینی. در این تقابل، تمدن غرب به دنبال ترویج اباحه‌گری و فساد و تمدن اسلام به دنبال ترویج زیست مومنانه است. هر کدام برای اهدافشان کانون‌هایی را تأسیس، تجهیز و به‌کار می‌گیرند. این نبرد، نامتقارن است. یعنی هر طرف، امکاناتی، دارایی‌هایی، ظرفیت‌هایی دارد که آن دیگری ندارد. از میان همۀ دارایی‌های جبهۀ حق، مسجد، هیئت و مراسم‌های دینی می‌تواند نقش مؤثرتری در این نبرد تمدنی ایفا کند. این‌ها همان چیزهایی است که طرف مقابل ما آنها را ندارد و از آن محروم است. این کانون‌ها در این نبرد پیچیده، سخت، زمان‌بر و پرهزینه باید ابتدا اصل این نبرد و بعد قواعد و پیچیدگی‌های آن و سپس نقش خودشان را پیدا کنند. جبهۀ حق چشم امیدش بیش از امکانات دیگرش، به این کانون‌هاست. اما راستی این‌ها برای نصرت جبهۀ حق بایستی چه کنند؟ فرماندهان چه کسانی‌اند؟ باید به چه امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مجهز باشند؟ باید در مواجهه با انواع حمله‌های دشمن چه کنند؟ یا نه باید چگونه حمله کنند؟ چه چیزهایی را باید بدانند؟ مخاطبین‌شان چه کسانی‌اند؟ با چه ذائقه و نیازی؟ چگونه بایستی رصد و پایش شوند؟ چگونه می‌توانند بروزرسانی شوند؟ و... ┈┄┅═✾═┅┄┈ 🛎 تااطلاع ثانوی؛کانال"خبری|تحلیلی" زنـان‌عفـیـــفه‌جهــان‌مُـحـــصَـنـــــــات(۲) 🆔 @mohsanat2_ir 🕊 ویـراستــــی‌مــــا 🆔 virasty.com/mohsanat
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 استدلال جالب یک روحانی 🔺من سیگار می‌کشم، شما بینی‌ات رو بگیر! 🔺من بوق می‌زنم، شما گوشِت رو بگیر! 🔺من بی‌حجابم، شما چشمت رو ببند! 🔰 از فراجا تشکر می‌کنیم که ما را حفظ می‌کند. ┈┄┅═✾═┅┄┈ 🛎 تااطلاع ثانوی؛کانال"خبری|تحلیلی" زنـان‌عفـیـــفه‌جهــان‌مُـحـــصَـنـــــــات(۲) 🆔 @mohsanat2_ir 🕊 ویـراستــــی‌مــــا 🆔 virasty.com/mohsanat
🔴رئیسی و اژه‌ای: دستگاه‌ها برای مقابله، معطل قانون جدید نباشند. ❇️رؤسای قوه مجریه و قضائیه با تاکید بر لزوم اجرای تکالیف قانونی دستگاه‌ها در حوزه حجاب و عفاف، تاکید کردند که نباید به بهانه تاخیر در تصویب لایحه جدید حجاب و عفاف، خود در این زمینه را معطل نماید. ❇️ الله_اژه‌ای: بسیاری از ناهنجاری‌ها است. قبلاً هم بارها تاکید کردم، سال گذشته هم متذکر شدم، ما در خصوص برخی ناهنجاری‌های اجتماعی از جمله مقوله عفاف و حجاب، . همه باید تلاش کنیم مصوبات و برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی، اجرایی گردند. به سازمان بازرسی دستور داده‌ام که نسبت به اجرایی شدن که در حکم قانون هستند، نظارت داشته باشند. در جلسه سه‌شنبه گذشته با رئیس‌جمهور، تاکید کردم که ما در حوزه و مظاهر آن، و چرا که ممکن است این مقوله زمان‌بر باشد؛ با می‌توان در امر اقداماتی را انجام داد.  تاکید عدلیه از سال گذشته بر این بوده و هست که بسیاری از ناهنجاری‌ها، است و با همین می‌توان با به‌ویژه افرادی که به صورت سازمان یافته در این راستا اقدام می‌کنند برخورد کرد، ولی متاسفانه به هر دلیل با جرم مشهود برخورد نمی‌شود. ⭕️متن کامل در زیر:👇 https://kayhan.ir/fa/news/268801 ┈┄┅═✾═┅┄┈ مُـحـــصَـنـــــــات(۲) 🆔 @mohsanat2_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💌 فرازی از وصیت‌نامه شهید: ای جوانان نکند که در رختخواب ذلت بمیرید. حسین(ع) در میدان نبرد شهید شد.‌ ای جوانان! مبادا در غفلت بمیرید که علی اکبر حسین(ع) در راه حسین(ع) و با هدف شهید شد. من به بهترین آرزوهایم رسیدم و این قابل درک نیست، مگر برای آنان که خدا را از هر چیز بیشتر دوست دارند. ┅┅•➰🍃🌸🍃➰•┅┅ 🛎 تااطلاع ثانوی؛کانال"خبری|تحلیلی" زنـان‌عفـیـــفه‌جهــان‌مُـحـــصَـنـــــــات(۲) 🆔 @mohsanat2_ir 🕊 ویـراستــــی‌مــــا 🆔 virasty.com/mohsanat
🔴 حجاب برای زنان غربی قهرمانی بی‌بدیلی را رقم زده است. ◾️خانم لاجنا از لندن از فواید بی‌شمار حجاب سخن گفته است اما دو جمله آن نشان می‌دهد که حجاب هم می‌تواند برای زنان اروپایی قهرمانی‌های بی‌بدیل زنانه رقم بزند. قهرمانی که خبر از فهم، شعور و نقش تمدنی و مبارزه برای تمدن سازی خبر می‌دهد. 🔹لاجنا می‌گوید، با حجابم ثابت میکنم تمدن غربی نمی‌تواند سبک زندگی و دین مرا تحقیر کند و با عقده‌ی حقارت بتواند پوشش لیبیرالیسمی را بر من تحمیل کند. من با حجابم اعلام می‌کنم شما جنایتکاران (اضافه شده مترجم) نتوانستید با تحقیر حجاب، بر من موثر افتید و من توانستم همچنان سفیر ارزشهای الهی زنان باشم. 🔹لاجنا در آخر خود را زنی معرفی می‌کند که توانسته است‌ شخصیت خودش را رشد دهد در عین اینکه توانسته قدرت تصمیم گیری و انتخاب خود را در زیر سایه‌ی دیکتاتوری رسانه‌ای حفظ کند. ◀️ دیگر همه فهمیده‌‌اند حفظ حجاب تمدن غربی را از پای در می‌آورد. ✍ عالیه سادات ┈┄┅═✾═┅┄┈ 🛎 تااطلاع ثانوی؛کانال"خبری|تحلیلی" زنـان‌عفـیـــفه‌جهــان‌مُـحـــصَـنـــــــات(۲) 🆔 @mohsanat2_ir 🕊 ویـراستــــی‌مــــا
🔻نقد موقعیّت فرهنگی انقلاب 🖊مهدی جمشیدی [هفتم]. برخی مواجهه‌ با «کشف حجاب» را موجب «دوقطبی‌شدن جامعه» می‌دانند. اینان در واقع به هویّت جامعۀ ایران «بدبین» هستند؛ چون پیش‌فرض ناگفته‌شان این است که بخش مهمی از جامعه، «ولنگار» و «لذّت‌پرست» و «اباحه‌گر» شده‌اند و‌ ارزش‌های دینی - از جمله تعهد به حجاب در عرصۀ عمومی - را برنمی‌تابند. «دوقطبی‌شدن جامعه»، دروغ و برای مقاومت‌زدایی از جبهۀ انقلاب در برابر طرح «لیبرال‌سازی جامعۀ ایران» است. کسانی با اعداد و مفاهیم، به جان ذهنیّت مسئولان افتادند و این اندیشه را به آنها القا کردند که هر گونه تصرّف در جامعه، موجب دوقطبی‌شدن و شکاف و تنش خواهد شد. و اینکه باید از حجاب، عبور کردند و جامعه دیگر به وضع قبلی باز نخواهد گشت. هر کاری نیز، صوری و سطحی و بی‌اثر است و جز اسقاط تکلیف و بستن دهان متدینان نتیجه‌ای نخواهد داد. حلقه‌های اطراف، به نام تحلیل اجتماعی، چنین برداشتی را از جامعه تلقین کرده‌اند. امّا دوگانه‌سازی از «اجرای شریعت/ دوقطبی‌شدن جامعه»، راه‌حل نیست و حاصلش چیزی بیش از «عرفی‌شدنِ تدریجیِ جمهوری اسلامی» نیست. کسانی ساده‌ترین راه‌ها را انتخاب می‌کنند و از کیسۀ شریعت خرج می‌کنند تا ضعف‌های دیگر را بپوشانند. صورت پوست‌کنده و عریان حرف برخی این است که بخشی از جامعه، از شریعت عبور کرده و ما چاره‌ای جز پذیرش واقعیّت‌های فرهنگیِ جدید نداریم و باید مصالحه و مدارا کنیم و در بهترین حالت، حد وسط را بگیریم. در مقابل باید گفت که بدون شک، باید با کشف حجاب مواجهه داشت؛ هم «اکنون» و هم «خیابانی». این مواجهه، تلۀ امنیتی نیست، بلکه بی‌عملی، تبعات غیرقابل‌بازگشت خواهد داشت. اقلیّت تجدّدی و ولنگار، اگر رها شوند قدرتِ پیشروی بالایی دارند و تمام جامعه را از جهت ظهوراتِ بیرونی و تجلّی اجتماعی، خواهند بلعید. فقط این مواجهه، «ضمیمه‌ها» و «پیوست‌ها»ی مهم‌تر از متن دارد، از جمله جلوه‌گریِ اقتدارِ حاکمیّت. جریان سکولار باید احساس کند که حاکمیّت، اهل عقب‌نشینی نیست. لازمۀ قطعیِ بعدی، به‌دست‌گرفتن روایت مسلّط هست. رهبر انقلاب به جای امتناع، گشایش می‌ببییند و از بازسازی انقلابیِ ساختار فرهنگ سخن می‌گویند و ساختار فرهنگی را نیز ذهنیّتِ تغییرکردۀ بخشی از مردم می‌دانند. این یعنی نه‌فقط نباید عقب نشست و واقعیّت منفی و استحاله‌شده را نپذیرفت، بلکه باید آن را شکست و دگرگون کرد. آیت‌الله خامنه‌ای، نگاه اراده‌گرایانه دارد و همواره می‌گوید می‌شود و ممکن است و مقدور است و می‌توانیم. او متفکّر امکان است نه امتناع. از جامعه هم نمی‌هراسد. چنان گفت عدّه‌ای کم‌عمق و احساساتی در اغتشاش بودند. روایت ایشان از جامعه، انقباضی و تهدیدمحور نیست که مرعوب شوند. رهبر انقلاب با نظرسنجی‌هایی که با «هویّت دینیِ جامعۀ ایران»، همراه هستند مخالفت ندارد. مخالفت ایشان در آنجاست که نتایج نظرسنجی‌ها، متضاد با منطق جامعۀ ایران و جهت‌گیری اسلامی و انقلابی آن است.‌ ازاین‌رو، ایشان می‌گوید نظرسنجی‌ها «ملاک» نیستند؛ یعنی باید آنها را به نشانه‌های بیرونیِ خودِ جامعه، «ارجاع» داد. [هشتم]. جبهۀ نیروهای اجتماعی و غیرحاکمیّتیِ انقلاب، «بی‌سر» و «به‌خودوانهاده» است. تا زمانی که علامه مصباح حضور داشت، به‌رسمیّت شناخته نمی‌شد و محل رجوع نبود. اکنون کسی در سطح ایشان در میان نیست که بتواند نقش هدایت غیررسمی را ایفا کند. جبهۀ ما درهم‌ریخته و مشوش هست و حداکثر این هست که تکّه‌ها و پاره‌های متّحدی وجود دارند، امّا درعین‌حال، «نقشۀ کلّی» در میان نیست. وقتی وضع ما «جبهه‌وار» نیست، انسجام و هم‌افزایی هم در رقیق‌ترین حالت است. نه تقسیم‌کار داریم و نه حمایت می‌شویم. بگذریم از این‌که اغلب افراد، متوسط هستند و توانایی حضور مستقیم در جنگ ترکیبی را ندارند. پیش از انقلاب، امام خمینی توصیه کرد که حداقل، اندکی با هم بنشینید و در کنار یکدیگر چای بنوشید تا قرابت و وحدتی حاصل شود. امروز این فوریّت، حیاتی‌تر شده است. گویا باید دستی از بیرون دراز شود و نیروهای پراکنده را مفصل‌بندی کند. [نهم]. نظام به یک گروه چریکیِ پنجاه نفری از متفکّرانِ صریح و میدانی و معتبر نیاز دارد که در برابر واقعیّت‌ها و روایت‌ها، موضع‌گیری کنند و فضا را به دست گرفته و ذهنیّت جمعی را سامان‌دهی کنند. دشمن نیز چنین جبهه‌ای را طراحی کرده و از طریق نیروها و جریان‌های غیررسمی، بازی‌سازی کند و حاکمیّت را در موضع انفعال و اضطرار قرار بدهد. با «روایت‌سازی» توانستند «کشف حجاب» را تحمیل کنند و اینک ما نیز با «روایت‌پردازی»، «حفظ حجاب» را بازمی‌گردانیم. قدرت «روایت»، صدها برابر قدرت «گشت ارشاد» است. من هرچه که در مسأله‌ها عمیق‌تر می‌شوم، بیشتر به حکمت سخن رهبر انقلاب پی می‌برم که گفتند: «تبیین، واجب فوری و قطعی است». ┈┄┅═✾═┅┄┈ 🛎کانال"خبری|تحلیلی" زنـان‌عفـیــفه‌جهان‌مُحصَنات(۲) 🆔 @mohsanat2_ir
مناظره لایحه عفاف و حجاب.mp3
38.22M
صوت پیرامون لایحه‌ی عفاف و حجاب(حمایت از نهاد خانواده با تقویت فرهنگ عفاف وحجاب) ♨️ باحضور: 👤 قاضی انقلابی آقای دکتر جاویدنیا 👤 حجه‌الاسلام والمسلمین محمد الهی‌خراسانی البته بخشی از تاریخچه تصویب لایحه که در ابتدای جلسه توسط مجری مطرح شد، دقیق نیست و نادرست است ┈┄┅═✾═┅┄┈ 🛎 به کانال"خبری|تحلیلی" زنـان‌عفـیـــفه‌جهــان‌مُـحـــصَـنـــــــات(۲) بپیوندید 🆔 @mohsanat2_ir 🕊 ویـراستــــی‌مــــا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
37.61M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🕋 برائت از دشمنان یعنی جدایی قلبی فکری و عملی از آنان ☝ بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در جلسه تفسیر سوره ممتحنه در سال ۱۳۶۱ 🖼 📥 نسخه کیفیت اصلی ┈┄┅═✾═┅┄┈ 🛎 تااطلاع ثانوی؛کانال"خبری|تحلیلی" زنـان‌عفـیـــفه‌جهــان‌مُـحـــصَـنـــــــات(۲) 🆔 @mohsanat2_ir 🕊 ویـراستــــی‌مــــا
هم اکنون_ تصاویر پلاکاردهای اعتراضی مردم مقابل نهاد ریاست جمهوری به حضور غیرقانونی و غیرشرعی زنان در ورزشگاه ها ┈┄┅═✾═┅┄┈ 🛎 تااطلاع ثانوی؛کانال"خبری|تحلیلی" زنـان‌عفـیـــفه‌جهــان‌مُـحـــصَـنـــــــات(۲) 🆔 @mohsanat2_ir 🕊 ویـراستــــی‌مــــا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💌 فرازی از وصیت‌نامه شهید: ما حقیرتر از آن هستیم که بخواهیم پیام برای این امت غیور و شهیدپرور بفرستیم ولی تا آنجا که از عهده ما بر می‌‎آید این است که‌ ای شهیدپروران تاریخ، ایمان خود را استوار نگه دارید و این شما هستید که پشتیبان رزمندگانید. تا می‌‎توانید در راه قرآن و اسلام، امام(قدس سره) را در هر مرحله یاری کنید ┅┅•➰🍃🌸🍃➰•┅┅ 🛎 تااطلاع ثانوی؛کانال"خبری|تحلیلی" زنـان‌عفـیـــفه‌جهــان‌مُـحـــصَـنـــــــات(۲) 🆔 @mohsanat2_ir 🕊 ویـراستــــی‌مــــا 🆔 virasty.com/mohsanat
40.05M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️ برشی از یک داغ پیرامون 🎤حجت الاسلام الهی‌خراسانی: ◀️ الان و بعداز تصویب این لایحه در دانشگاه من و شما کسی می‌تواند با یک وضعیت بدپوششی آزادانه رفت و آمد کند⁉️ 👈 قطعا نمی‌تواند‼️‼️ 🔍 سازمان‌ها حراست دارند. حرم‌مطهر تکلیف دارد، دانشگاه‌ها آیین‌نامه دارند‼️ 🔺در لایحه آمده نیروی‌ انتظامی فقط باید با سطحی از بدپوششی برخورد داشته باشد که به قول عرف فجیع باشد. این فجیع را ما می‌گوییم: 👈 برهنه‌گی یا نیمه برهنه‌گی 👉 ❌ غیر از این اصلا نمی‌تواند.⁉️ ⭕️✍ : ⚠️سوال اینجاست عرف را چه چیزی و چه کسی تعریف می‌کند؟ 🎤 دکتر جاویدنیا: ◀️ می‌فرمایند ما نگفته‌ایم گشت ارشاد حذف شود. وقتی مدعی هستید اکثر و غالب وظایفش گرفته شود همان حذف است. 🔶 مقام معظم رهبری، هیچ‌جا نگفته‌اند قانون باید اصلاح شود!! چه کسی گفته برنامه نداشتن به معنای قانون نداشتن است.!! آقا میفرمایند "ما از لحاظ تصمیم خوب، قانون خوب و سندخوب هیچ کمبودی نداریم. 👈 آنچه مهم است این‌است که به آن‌ها عمل شود. بروید دنبال عمل جدی و مجاهدانه" 👉 ❌ پس ما الان مشکل قانون و آیین‌نامه نداریم مشکل اجرا هست⚠️ قانون را اجرا نمی‌کردند. ❌ 🔺در قانون قبل نیز به سازمان بازرسی کل کشور، دادسرا، دادستان‌ها سپرده شده بود که 👈 از ترک فعل‌ها شکایت کنید. وقتی انجام نمی‌دهند، باید بروند دنبال کدام قسمت؟؟ 🔺 نمونه موفق همین طرح نور است. ✅ طرح نور باهمین قانون موجود اجرا می‌شود. بگیر و ببند هم نشده بیشتر موارد هم در همان تذکر اولیه اثرگذار است.👉 زنـان‌عفـیـــفه‌جهــان‌مُـحـــصَـنـــــــات(۲) 🆔 @mohsanat2_ir
لایحه عفاف و حجاب-تنقیح شده اردیبهشت 1403-بانکی پور-راهکار.pdf
222.7K
این متن حاوی پیشنهاداتی برای رفع ایرادات اساسی و خلاف شرع و قانون اساسی است 🔴 تقدیم به مرزبان تیزبین و بصیر احکام شرع و قانون اساسی و سیاست های کلان نظام و مانع جدی عرفی سازی و سکولاریزاسیون نظام سیاسی ✍جمعی از حقوقدانان کشور 💠✍ ┈┄┅═✾═┅┄┈ 🛎 تااطلاع ثانوی؛کانال"خبری|تحلیلی" زنـان‌عفـیـــفه‌جهــان‌مُـحـــصَـنـــــــات(۲) 🆔 @mohsanat2_ir 🕊 ویـراستــــی‌مــــا 🆔 virasty.com/mohsanat
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بخشی از صحبت‌های کمتر شنیده شده آیت‌الله طالقانی و شهید بهشتی در مورد حجاب و عفاف را بشنوید. ┈┄┅═✾═┅┄┈ 🛎 تااطلاع ثانوی؛کانال"خبری|تحلیلی" زنـان‌عفـیـــفه‌جهــان‌مُـحـــصَـنـــــــات(۲) 🆔 @mohsanat2_ir 🕊 ویـراستــــی‌مــــا 🆔 virasty.com/mohsanat
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💠 پیرو خط امام و پایبند به قانون اساسی هستیم 🔻برای وارد شدن در عرصه‌ی انتخابات، تنها چیزی که حاکم است، است؛ بر طبق قانون یک عده‌ای میتوانند بیایند، یک عده‌ای نمیتوانند بیایند؛ قانون معین کرده شرائط چیست، صلاحیتها چیست؛ کسانی که تشخیص صلاحیت میدهند، چه کسانی‌اند؛ اینها همه‌اش بر طبق قانون دارد انجام میگیرد.۱۳۹۲/۰۳/۱۴ ┈┄┅═✾═┅┄┈ 🛎 تااطلاع ثانوی؛کانال"خبری|تحلیلی" زنـان‌عفـیـــفه‌جهــان‌مُـحـــصَـنـــــــات(۲) 🆔 @mohsanat2_ir 🕊 ویـراستــــی‌مــــا 🆔 virasty.com/mohsanat
40.35M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴اثبات مصداقی عدول مسلم لایحه عفاف و حجاب از حجاب شرعی 👈دعوت به مناظره حقوقی 🔹مطابق با متن صریح لایحه ماموران فقط در مورد برهنگی و در حکم برهنگی حق ورود مستقیم و بازداشت و توقف جرم را دارند و در مورد بدپوششی و کشف حجاب و عدم رعایت حجاب شرعی مراحل به گونه‌ای چیده شده است که نه تنها جلوگیری فوری ممکن نیست، بلکه همان مرتبه اول جریمه هم عملا قابل اعمال نباشد. 👈نتایج: 🔹اجرای سند ۲۰۳۰. 🔸برجام فرهنگی 🔹ترکیه‌سازی ایران 👈وقتی بنا باشد فقط ماموران اختیار مقابله فوری با برهنگی و در حد برهنگی را داشته باشند و لاغیر. چه تفاوتی با آمریکا و اروپا و کشورهای لائیک خواهیم داشت؟ 💠✍ ┈┄┅═✾═┅┄┈ 🛎 تااطلاع ثانوی؛کانال"خبری|تحلیلی" زنـان‌عفـیـــفه‌جهــان‌مُـحـــصَـنـــــــات(۲) 🆔 @mohsanat2_ir 🕊 ویـراستــــی‌مــــا 🆔 virasty.com/mohsanat
🔰 تشکر از دادستان محترم و یک پرسش! ✍حسین شریعتمداری محترم کل کشور در نشستی با حضور ...قضات و دادیاران دیوان عالی کشور...تاکید کردند که: «‌باید اولویت با جرایم سازمان‌یافته در فضای حقیقی و مجازی در حوزه عفاف و حجاب باشد‌». فراجا و تاکید بر اولویت برخورد با جرایم سازمان‌یافته، از محترم نسبت به پدیده پلشت کشف حجاب و با آن حکایت می‌کند که به حق قابل تشکر و تقدیر است. اما، با توجه به و مستندی که بر لایحه موسوم به حجاب و عفاف وارد است و به وضوح از آن در صورت تصویب حکایت می‌کند، پرسشی نیز از جناب ایشان در میان است که طرح آن را با عرض پوزش و فقط برای درک بهتر نظر دادستان محترم، خالی از فایده نمی‌دانیم. ⁉️.... و اما پرسش آمیخته به دغدغه‌ای‌ نیز در میان است و آن، این که مبادا منظور از اولویت برخورد با جرایم سازمان‌یافته، به معنا و مفهوم بی‌توجهی و رها کردن مقابله با کشف حجاب در انظار و اماکن عمومی باشد! .... 📣گفتنی است اشکالات جدی لایحه عفاف و حجاب تنها محدود به ماده یاد شده نیست و امید است این لایحه که نه فقط در پیشگیری از کشف حجاب ناکارآمد است، بلکه ترویج‌کننده این پدیده پلشت نیز هست، از اساس کنار گذارده شود. ⭕️متن کامل در زیر: https://kayhan.ir/001Csf 📌فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف! حسین شریعتمداری https://kayhan.ir/001ChH 📌مسئولان محترم باور بفرمائید فریبتان داده‌اند! حسین شریعتمداری https://kayhan.ir/001CRt ┈┄┅═✾═┅┄┈ مُـحـــصَـنـــــــات(۲) 🆔 @mohsanat2_ir