20.44M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
واکنش دختران نوجوان کشف
حجاب به امر به معروف...
#دختران_انقلاب
🇮🇷صدای دختران انقلاب
🌹به عضویت شما افتخار میکنیم 👈https://eitaa.com/mohsendoaei
🌹به عضویت شما افتخار میکنیم 👈https://eitaa.com/mohsendoaei
اینی که ما مرتب میگیم نشاط، ...
بعضی ها خیال میکنند که نشاط یعنی رقاصی، فلان برنامهِ موسیقی را فلان برنامه یِ چی چی را فلان جا بزاریم،
تویِ تئاتر بگذاریم تویِ تلویزیون بگذاریم تا مردم نشاط پیدا کنند.نشاط معناش این نیست. نشاط یعنی حوصله ی کار، نشاطِ کار، تحرک، دل انسان آماده باشه برای حرکت کردن، کار کردن، فعالیت کردن. خسته و ملول و اینها نباشد. این معنای نشاطه.
(امام خامنه ای ۱۳۹۷/۱۲/۶)
🌹به عضویت شما افتخار میکنیم 👈https://eitaa.com/mohsendoaei
8.76M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨 غیرت نسبت به حضرت آقا ؟!
۱۳ ساله حضرت آقا فریاد میزنند هیچ خطری برای ایران بالاتر از پیری جمعیت آن نیست!!!
۱۳ساله باغصه میفرمایند:تن من از اخبارجمعیتی میلرزد😓
۱۳ ساله به مسئولین میگویند:از تمام امکانات کشور برای حل مسأله جمعیت استفاده کنید!!
۱۳ ساله میفرمایید:برهمه آحاد ملت و مسئولین فرض فوری است که به مسأله فرزندآوری و جمعیت بپردازند!!
🎥 نسبت دغدغههای ما با دغدغههای ولی خدا چیست؟!
#فرزندآوری #رهبری #اطاعت #جمعیت
.•••••••••••••••••❁•••••••••••••
🌹به عضویت شما افتخار میکنیم 👈https://eitaa.com/mohsendoaei
✅👈 چرا طلبگی را ول کردی؟!
🎤👈 آقای وحید یامینپور
💠 نوزده دی ماه روز «طلبه» نامگذاری شده. یاد یک خاطره افتادم.
💠 سال ۸۹ به حجّ مشرف شده بودم. همان روزهای اول در رستوران محل اقامت با حاج محمدرضا غلامرضازاده (مداح خوش نفس اهل شهر ری) یک پیرمرد را دیدم که دشداشه پوشیده بود. با محاسن سفید بلند.
💠 حدس زدم باید روحانی باشد. بدون مقدمه مرا صدا کرد و گفت:«جوان! تو چرا درس طلبگی رو ول کردی؟!» من متحیر نگاهش کردم. با حالت عتاب گفت:«نباید طلبگی را رها میکردی». من لبخندی زدم و رفتم.
💠 کمی بعد آقای غلامرضازاده را دیدم. پرسید آن پیرمرد را شناختی یا نه؟ گفتم: نه. گفت: ایشان آیت الله شیخ جعفر توسلی تبریزی از بزرگان اهل معناست.
💠 از ایشان عجایبی نقل کرد که من طی مدت سفر یک ماهه شمّهای از آن را دیدم. بعد از آن سعی کردم بیشتر ملازم ایشان باشم.
💠 غرض آنکه مرحوم آیت الله توسلی که رهبر معظم انقلاب در پیام تسلیت رحلتشان از ایشان با عنوان «عالم سالک و روحانی معنوی و عرفانی» نام بردهاند. درس طلبگی را مثل نوری در جان افراد میدید و حتی فاصله گرفتن از این نور را هم تشخیص میداد.
🌑 کانال بصیرت
سرانه مطالعه ایران در رتبه ۲۱ جهان!
🔹 مردم آمریکا و هند بیشترین میزان مطالعه در سال را دارند.
🔹بر خلاف انتظار، سرانه مطالعه مردم ایران با سالیانه ۱۴۹ ساعت مطالعه از کشورهایی مانند آلمان و ژاپن بالاتر است.
🔹 در این آمار سرانه مطالعه کتابهای مذهبی نیز قرار دارد.
🔉 آمارفکت 🔉
🔸جهت آگاهی از مهمترین و جدیدترین آمارهای ایران و جهان کلیک کنید 👉
🌹به عضویت شما افتخار میکنیم 👈https://eitaa.com/mohsendoaei
🔰 گروه ها
صراط و عبوديت، اساس تقسيم بندى و تيپ سازىهاست.
دسته دسته كردن آدمها، نه در رابطه با خاك و آب و نه در رابطه با رنگ پوست و نه در رابطه با شغلها و نه در رابطه با ابزار توليد، كه در رابطه با صراط و در رابطه با سنتها و نظامهايى است كه امرها و دستورها از آنها توضيح مىدهند؛ چون انسان در جهان مطرح است، نه تنها در كارگاه و نه تنها در جامعه...
در سوره حمد و در سوره بقره اين دسته بندى مشخص گرديده است. انسان در رابطه بانظام و سنتهاى حاكم و در رابطه با جهت حركت اين نظام، تقسيم شده و در اين تقسيمبندى، متقى و كافر و منافق و يا انعام يافتهها و مغضوبها و گمشدهها مطرح گرديدهاند.
آنچه در رابطه با ابزار توليد، به عنوان مالك ابزار و فاقد ابزار و طبقه واسطه و مالك وابسته، از آن ياد مىشود و آنچه كه بر اين اساستضادهاى اجتماعى را تحليل مىكند، در ديدگاه وسيعتر از اعتبار مىافتد و ديگر به عنوان يك نگرش جامع و وسيع نمىتواند كرسى نشين صحنه باشد.
با اين ديد درگيرى وتضاد، ميان انعام يافتهها و مغضوبهاست. ميان متقى و كافر است. تضاد اصلى ميان اين دو مطرح است و درگيرى در همين جاست.
تضادهاى ديگر ميان ملأ و مترف و طاغوت با متقى، تضاد اصلى نيست؛ چون اينها دستههاى فرعى و انشعابهاى بعدى كافر هستند كه در رابطه با ثروت و سرمايه، به ملأ و در رابطه با لذت و بىخبرى، به مترف و در رابطه با قدرت و سلطه، به طاغوت تقسيم شدهاند.
آنها كه در صراط هستند و رونده هستند، با آنها كه سنگ راهند و بازيگرند و با آنها كه گمشدهاند و بازيچه و تماشاچى ماندهاند، درگير مىشوند و اين درگيرى يك ضرورت است كه از نهاد حركت آنها و ايستايى اينها مايه مىگيرد، نه يك ضرورت كه از عدم تطابق نيروى توليد و روابط توليدى برخيزد.
اين عدم تطابقها و ناسازگارىها مىتواند عامل درگيرى باشد، ولى توجيه تمامى درگيرىهاى اين انسان كه در هستى مطرح مىشود و بيشتر از آزادى و عدالت و رفاه و عرفان و تكامل هدف دارد نخواهد بود.مسأله درست از همينجا آغاز مىشود كه ما انسان را در كجا مطرح مىكنيم و براى او چه مىخواهيم.
اگر انسان در كارگاه و در جامعه مطرح بشود و تا حد رفاه و تكامل هدف داشته باشد، براى اين انسان ديگر مذهب و اسلام ضرورتى نخواهد داشت؛ چون اسلام دراين مرحله زائدهاى است كه سودى ندارد و غرامت هم مىخواهد و مىبينيم كه در عمل هم انقلابىها به اين تجربه مىرسند و اسلام را كنار مىگذارند.
ولى اگر انسان در جهان مطرح شد و در رابطه با نظام و جهت حركت اين نظام قرار گرفت، آن وقت نه تنها اسلام، كه اسلام تشيع ضرورت مىيابد و امامت شيعه درك مىشود.
و درست همين نكته است كه بايد بر آن پافشارى داشت و بر اساس آن راههاى ديگر را تخطئه كرد.١
ما مىخواهيم با پذيرش بينشهاى مادى درباره انسان و جهان و تاريخ و طبقات، به موضعگيرىهاى اسلامى برسيم و مىخواهيم با فكر مادى، برداشت الهى داشته باشيم و اين است كه اين بار بر آن پايه زيادى مىكند و مجبوريم «نُؤْمِنُ بِبَعْضٍ وَ نَكْفُرُ بِبَعْضٍ» باشيم و تمامى دين راتحمل نداشته باشيم، در حالى كه اخلاص در دين مهمترين مرحله اخلاص است كه در سوره زمر به آن اشاره شد.
پيش از اخلاص عمل و اخلاص نيت، به اخلاص در دين مىرسيم و اين مرحله اخلاص است كه اخلاص در عمل و در نيت را زنده نگه مىدارد.
اگر ما تلقى اسلامى از انسان و جهان و رابطه انسان و جهان؛ يعنى تاريخ و طبقات را در نظر بگيريم، مىتوانيم تضادهاى اصلى را بشناسيم و مىتوانيم براى حل تضادها، از اسلام مايه بگيريم و در موضعگيرىهايمان در برابر قدرتهاى خارجى و گروهها و دولت، اسلامى بمانيم وگرنه شتر گاو پلنگى خواهيم شد كه در هيچ جنگلى رشد نخواهيم كرد و به هيچ جايى نخواهيم رسيد.
اين سوره حمد است كه پس از ارزيابىها و سنجشها و انتخابها و همراه اعتصام و استعانت، صراط را مطرح مىكند و در رابطه با صراط آدمها را تقسيم مىكند و تيپها را مشخص مىسازد.
انعام يافتهها و مغضوبها و گمشدهها را نام مىبرد و گروهها را نشان مىدهد كه رونده هستند و يا بازيگر و يا بازيچه و تماشاچى.
و همين تقسيم، زير بناى مبارزه و درگيرى را مشخص مىكند، كه حركت اينها در صراط و جلوگيرى آنها از راه، به اين مبارزه زمينه مىدهد. در اين زمينه و براى اين مبارزه است كه بايد كار كرد و پس ازانتظار و تقيه؛ يعنى پس از آماده شدن در خود و نفوذ در دشمن، به قيام رسيد.
اين يك حركت هماهنگ است كه در زمين پاك و همراه ريشه و ساقه خودش، به شاخ و برگ رسيده و ميوه آورده و از ميوههايش دشمن بهره برنداشته و كام نگرفته است.
صراط ۱۷۰
اگر تعلیم و تعلمِ موسیقی ، شایع و رایج شد ، مثلا در شهر های مختلف ، در هر خیابان شهر ، آموزشگاههای موسیقی دایر باشد ... این حالت مسلما ترویج است و هر چیزی که موجبِ ترویجِ موسیقی شود محلِ اشکال است .
بنابراین مسوولانِ کشور در این زمینه مسوولیتِ سنگینی دارند و حتی کسانی هم که احساس می کنند با آموزشگاههای مختلف ، ترویج بوجود می آید ، آنها هم مسوولند .
(امام خامنه ای ؛ رساله ی آموزشی جلد ۲)
🌹به عضویت شما افتخار میکنیم 👈https://eitaa.com/mohsendoaei
🌼بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ🌼
✍امام علی علیه السلام: به آنچه فرمان مى دهى، خودْ بيش از همه عمل كن و از آنچه باز مى دارى، خودْ بيش از همه خوددارى كن
📚وسائل الشیعة ج۱۶ ص۱۴۹
🌹به عضویت شما افتخار میکنیم 👈https://eitaa.com/mohsendoaei
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹به عضویت شما افتخار میکنیم 👈https://eitaa.com/mohsendoaei
این عذاب خدا نیست پس چیه؟
چقدر شبیه غزه!
از هر وعدهای صادقتر، خدا بدجور به زمین گرم زدشون!
اینم آه مظلوم غزه !
✍عالیه سادات
🍃__________________________
#کانال_شکوه_زن_وزنانگی_در_ایتا
🌹به عضویت شما افتخار میکنیم 👈https://eitaa.com/mohsendoaei