🔥 در جلسه اول مفاهیم کلی مطرح شده در فضای مجازی در مورد موجودات ناشناخته پرنده را بدون ارزیابی و پیش داوری ارائه کرده ام و شاید مواجه افراد با موارد در وهله اول جالب به نظر آید واین همان حسی است که دانش آموزان را به سمت چنین خوراک فکری می کشاند که می توان با آگاهی در این موارد به راحتی آنها را آگاه کرد. بنده درادامه هریک از این موارد را با استدلال تاریخی، علمی و سیاسی رد کرده ام .
👈 با من همراه باشید.
لینک عضویت در کانال:
@mohsenibidgoli
ufo1.mp3
22.99M
🔥جلسه اول
موضوعات ارائه شده:
💢 نظریات فون دانیکن ( von Daniken ) و آدامسکی( George Adamski ) در باب موجودات فضایی و اثرات حضور آنها بر روی کره زمین
♨️ کاشت بذر انسانها توسط موجودات فضایی و داستان پرومتئوس
💢 اهرام بزرگ هیگزا و یوفو ها
♨️ نظر فون دانیکن در مورد طوفان نوح و ماشین Mena و موجودات فضایی
💢 خطوط صحرای نازکا (Nazca)و معبد استون هنج(Stonehenge) در روی زمین
♨️ تصاویر جالب روی تابوت سنگی فراعنه مصر
💢 کنده کاری عجیب فضایی ها در کلیسای سالامانکا!
لينک عضویت در کانال:
@mohsenibidgoli
5.73M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔥خرافات وجهل برخی افراد این بار دردانشگاه!
💢 برنامه ریزی های غلط، ریل گذاری نادرست و همچنین نفوذ کارتل های اقتصادپایه برخی موسسات کنکوری باعث شده است سیستم آپ کشور با انحرافات عجیبی دست به گریبان باشد و اولین چیزی که در این بین قربانی خواهد شد خود مفهوم علم است ونباید از این سیستم خروجی بیش از این انتظار داشت.
💢 متاسفانه وقتی درجامعه جایگاه مفهوم علم و ساینس( Science ) بصورت یک بت درآمده باشد و همه فضای ذهنی والدین وتمام نگاه های متولیان امر در جامعه به سمتی سوق داده شود که همه توجهات از بدو ورود فرزندان به دوره درسی به سمت کنکور و ... معطوف شود چیزی بیش از این نمیتوان انتظار داشت.
💢 وقتی اکثر فضای تبلیغات رادیو وتلویزیون در کنار چیپس وپفک و سرای ایرانی به تبلیغ موسسات و کلاسهای آنلاین پرداخته می شود و به عینه شاهد این هستم که این هجمه به گونه ای سنگین شده که معلمان مجبور می شوند طرح درس و زمان بندی محتوای تدریس خود را با بودجه بندی های این موسسات هماهنگ کنند شاهد چنین رفتارهایی از این دست خواهیم بودکه خانواده ها برای ورود فرزندشان به فضای آکادمیک دانشگاه به هر خرافه ای دست خواهند زد.
👈 ساینس و علم در ایران
لینک عضویت در کانال:
@mohsenibidgoli