پیامبردرمیدان-جهاد8-2.mp3
4.38M
🎧 #بشنوید |
🎙📻 سخنرانی #شهید_علم_الهدی در رادیو اهواز
8️⃣ جلسه هشتم
⬅️ با آغاز جنگ تحمیلی، شهید سید محمد حسین علم الهدی هر روز در رادیو خوزستان به صورت زنده سخنرانی مینمود. این سخنرانیها عمدتاً شامل آیات جهاد و درسهای پیامبر اسلام در میدان جهاد است.
https://eitaa.com/mohtavaschoole
9.38M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇮🇷🇵🇸
🎥 #موشن_گرافیک | چرا قدس مسئله اساسی است؟
🍃🌹🍃
#فلسطین | #طوفان_الاقصی
https://eitaa.com/mohtavaschoole
21.87M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حضرت آیتالله خامنهای: «امروز در رأس مسائل دنیای اسلام، مسئلهی فلسطین و همین حوادثی است که در غزّه دارد اتّفاق میافتد؛ همهی اینها حوادث آیندهسازی است... دامنهی این جنایت به قدری وسیع شد که وجدان عمومی را در دنیا تکان داد. شما ملاحظه میکنید که مردم در شهرهای آمریکا، در شهرهای اروپایی، در پایتختها و همچنین در کشورهای اسلامی میآیند مخالفت خودشان را صریحاً ابراز میکنند؛ با اینکه در کشورهای اروپایی که ادّعای آزادیِ بیان میکنند، حضور مردم در راهپیماییهای خیابانی به نفع غزّه را ممنوع کردهاند ــ این هم جزو فضاحتهای آنها است؛ برای همه چیز راهپیمایی جایز است، برای دفاع از مظلوم راهپیمایی ممنوع است! ــ امّا خب مردم اعتنا نکردند، دیدید در تلویزیون تصویرها را که مردم آمدند شرکت کردند. مردم دنیا عصبیاند و انسان میداند که این روحیهی خشمی که در مردم به وجود آمده، این آزار وجدانیای که در این کشورها به وجود آمده، عکسالعمل ایجاد خواهد کرد و هیچ کس نمیتواند جلوی این عکسالعمل را بگیرد؛ هر چه هم تلاش کنند نمیتوانند جلوی این عکسالعمل را بگیرند.» ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
https://eitaa.com/mohtavaschoole
26.37M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مثبت ۱۰۰ ثانیه | وحشت غرب از پایان صهیونیسم(دیدار دستاندرکاران کنگره ملی شهدای استان لرستان)
رهبر انقلاب در دیدار دستاندکاران کنگره شهدای لرستان با اشاره به تعیین کننده بودن ضربه رزمندگان فلسطینی به رژیم اشغالگر در عملیات طوفان الاقصی تأکید کردند: «ضربهای که در این حادثه، در این حملهی رزمندگان فلسطینی به رژیم غاصب وارد شد، یک ضربهی تعیینکننده است... اینکه شما مشاهده میکنید که رئیسجمهور آمریکا، رؤسای کشورهای ظالم و شرور [از قبیل] انگلیس، فرانسه و آلمان، پیدرپی خودشان را میرسانند آنجا، برای چیست؟ چون میبینند دارد متلاشی میشود، میبینند دارد نابود میشود؛ این را میفهمند، [لذا] خودشان را میرسانند که از نابودی جلوگیری کنند. اگر خطر تلاشی و نابودی رژیم غاصب را تهدید نمیکرد، این اشرار عالم خودشان را محتاج نمیدیدند که مرتّب پشت سر هم بیایند آنجا اظهار همبستگی کنند؛ این نشاندهندهی آن است که ضربه، ضربهی بسیار محکم و تعیینکنندهای بوده.» ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
https://eitaa.com/mohtavaschoole
پیامبردرمیدان-جهاد9-2.mp3
2.23M
🎧 #بشنوید |
🎙📻 سخنرانی #شهید_علم_الهدی در رادیو اهواز
9️⃣ جلسه نهم
⬅️ با آغاز جنگ تحمیلی، شهید سید محمد حسین علم الهدی هر روز در رادیو خوزستان به صورت زنده سخنرانی مینمود. این سخنرانیها عمدتاً شامل آیات جهاد و درسهای پیامبر اسلام در میدان جهاد است.
https://eitaa.com/mohtavaschoole
پیامبردرمیدان-جهاد10-2.mp3
2.92M
🎧 #بشنوید |
🎙📻 سخنرانی #شهید_علم_الهدی در رادیو اهواز
0️⃣1️⃣ جلسه دهم و پایانی
⬅️ با آغاز جنگ تحمیلی، شهید سید محمد حسین علم الهدی هر روز در رادیو خوزستان به صورت زنده سخنرانی مینمود. این سخنرانیها عمدتاً شامل آیات جهاد و درسهای پیامبر اسلام در میدان جهاد است.
https://eitaa.com/mohtavaschoole
8.05M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇮🇷🇵🇸
🎥 #موشن_کلیپ | طوفان الاقصی و شکست هژمونی آمریکا
🍃🌹🍃
#فلسطین | #طوفان_الاقصی
https://eitaa.com/mohtavaschoole
دیدار دانش آموزان - تلفن همراه.pdf
286.4K
🇮🇷🇵🇸
📔#جزوه | متن کامل بیانات رهبر انقلاب اسلامی امامخامنهای مدظلهالعالی در دیدار دانش آموزان و دانشجویان
🍃🌹🍃
https://eitaa.com/mohtavaschoole
5.53M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇮🇷🇵🇸
🎥 لابد بسیج لندن و بسیج پاریس این کار را کردهاند؟
🍃🌹🍃
#فلسطین | #طوفان_الاقصی
https://eitaa.com/mohtavaschoole
بسم الله الرحمن الرحیم
✍ اهمیت بیان داستان در روایتگری :
یکی از محتواهایی که بسیار غنی و قوی می باشد داستان است. داستان در سخنرانی و کلاسداری وروایت گری مثل آچار فرانسه است یعنی همه کار از دستش بر می آید:
📚 داستان می تواند اقناع اندیشه کند
📚داستان می تواند تحریک احساس کند
📚 داستان می تواند رفتار سازی کند
📚داستان جذابیت خاصی را به روایت و کلاسداری می دهد.
📚 داستان از آنجا که تمامی سنین از بچه کوچک تا پیرمرد به آن علاقه دارند
محتوای خوبی است برای انتقال مفاهیم دفاع مقدس ،
📓خداوند متعال داستان های زیبایی را بیان کردند که مفاهیم دینی و اعتقادات و باورها را از طریق داستان به مخاطب القا کرده است.
✍ سبک بیان داستان:
براي ياد گرفتن سبك بيان داستان از کتابهای استاد سيد مهدي شجاعي (مثل کتاب طوفان – آفتاب در حجاب ،کشتی پهلو گرفته و...) – و رمان هاوداستانهای دفاع مقدس مثل( سرزمین سوخته ،رفاقت به سبک تانک ،جشن حنابندان ،من قاتل پسرتان نیستم ،باران های هفت تپه و......)استفاده کنید علت انتخاب این کتابها این است که تصویر سازی بالایی را به مخاطب می دهند .برخی از سخنرانان مثل استاد عالی در زمینه تصویر سازی ید طولایی دارند که وقتی داستان را بیان می کنند همراه با جزییات بیان می کنند که گویا آنکس که دارد می شنود و یا می خواند کانَّهُ¬¬¬¬ دارد داستان را مثل فیلم نگاه می کند. و این یک هنر است . از تصویر سازی مناسب در داستان غافل نشوید.
✍ پل زدن :
گاهی هرچه می گردیم داستان مناسب یا مرتبط با موضوع سخنرانی وروایتگری خود پیدا نمی کنیم چه کنیم؟
✍یکی از راه های آن این است که از موضوع اصلی سخنرانی وروایتگری و یا کلاسداری به ریز موضوع آن پل بزنید و داستان مطلوب را بیان کنید . مثلا موضوع روایت ما کرامات شهداست بر فرض درباره موضوع، داستان متناسبی پیدا نکردم اینجا به یک ریز موضوع پل می زنم مثلا می گویم یکی از مصادیق کرامات شهدا یاری وکمک و گره گشایی به مردم است اینجا یک داستان درباره گره گشایی از مشکل یک نفر توسط یک شهید عزیز بیان می کنیم و به موضوع اصلی بر می گردیم
✍ شرايط داستان:
1- داستان داراي فراز و نشيب و پيچ و خم قابل توجه باشد یعنی داستان قابلیت و کشش همراه کردن مخاطب را داشته باشد و هر لحظه قرار است یک اتفاق و یا حادثه غیر قابل پیش بینی اتفاق بیافتد.( محور و سوژه يك چيز است و آن موضوع اصلي داستان است كه داستان حول آن محور مي چرخد – فراز و نشيب و پيچ و خم يكي است – پيچ وخم يعني اينكه يك مطلبي گفته مي شود و همه منتظر اين اند كه ببينند چه مي شود ابهامي و گره اي دارد كه منتظرند ببينند چه مي شود )
2- محور و سوژه، احساسي داشته باشد اگر هدف از بیان داستان القای یک حس است داستان مورد نظر باید دارای این حس باشد مثلا داستان ما حاوی حس ترس، حس غم ، حس نفرت وحس غرور... باشد.
3- شخصيت هاي داستان حائز اهميت باشند حالا یا قبل از داستان مهم باشد يا اينكه ابتداي داستان خوب بزرگش كنيم و یکی دیگر از شروط بهتر اینکه شخصیت داستان با شخصیت مخاطب ما یکسان باشد و یا به زندگی او گره بزنیم . مثلا در جمع دانش آموزان داستانی از تلاش علمی یک رزمنده بیان می کنیم اگر تلاشگر علمی ما در داستان یک دانش آموز باشد جذابیت داستان برای این مخاطب بیشتر می شود
4- داستان باور پذير باشد گاهی داستان ما زیبا و جذاب است اما برای مخاطب باورپذیر نیست در اینجا ابتدا باید سطح علمی و اعتقادی مخاطب را تست کنید بعد داستان را بیان کنید و یا قبل بیان داستان مخاطب را آماده کنید و یا شبهات و سوالات احتمالی مخاطب را در حین داستان پاسخ دهیم و مراقب باشیم این پاسخگویی به سوالات و شبهات احتمالی ذهن مخاطب ،ما را از بیان اصل داستان غافل نکند
5- موضوع داستان با زندگي مخاطب ارتباط و تناسب داشته باشد هر چقدر ارتباط و تناسب بیشتر باشد داستان برای مخاطب جذابتر و بهتر خواهد بود
6-بیان منبع و ماخذ داستان هم به دلنشین شدن و اعتقاد پیدا کردن مخاطب کمک می کند
با سپاس
دکتر خدامراد رئیسی
راوی دفاع مقدس
https://eitaa.com/mohtavaschoole
🇮🇷🇵🇸
📝 دانلود مجموعۀ ۱۱ جلدی اسناد لانه جاسوسی
🍃🌹🍃
✅ پیرو تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی امامخامنهای مدظلهالعالی در دیدار روز ۱۲ آبان سال ۹۵ با دانشآموزان و دانشجویان بر مطالعه درس آموز اسناد لانه جاسوسی آمریکا، دانلود رایگان همه این اسناد از لینکهای زیر امکان پذیر است:
❌ دانلود مجموعۀ ۱۱ جلدی اسناد لانه جاسوسی
📂 | جلد اول:
basij.aut.ac.ir/usemb/farsi/1.pdf
📂 | جلد دوم:
basij.aut.ac.ir/usemb/farsi/2.pdf
📂 | جلد سوم:
basij.aut.ac.ir/usemb/farsi/3.pdf
📂 | جلد چهارم:
basij.aut.ac.ir/usemb/farsi/4.pdf
📂 | جلد پنجم:
basij.aut.ac.ir/usemb/farsi/5.pdf
📂 | جلد ششم:
basij.aut.ac.ir/usemb/farsi/6.pdf
📂 | جلد هفتم:
basij.aut.ac.ir/usemb/farsi/7.pdf
📂 | جلد هشتم:
basij.aut.ac.ir/usemb/farsi/8.pdf
📂 | جلد نهم:
basij.aut.ac.ir/usemb/farsi/9.pdf
📂 | جلد دهم:
basij.aut.ac.ir/usemb/farsi/10.pdf
📂 | جلد یازدهم:
basij.aut.ac.ir/usemb/farsi/11.pdf
https://eitaa.com/mohtavaschoole
17.07M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥جنگ ما قبل جنگ
🔹سیزده آبان سال 1358 دانشجویان مسلمان پیرو خط امام لانه جاسوسی آمریکا و مرکز طراحی و سناریو پردازی برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تهران را تسخیر کردند و جاسوسان آمریکایی را 444 روز در جنگ اراده انقلابی ملت ایران قرار دادند.
https://eitaa.com/mohtavaschoole