eitaa logo
محتوای تبلیغی
2.9هزار دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
701 ویدیو
3هزار فایل
اداره کل تبلیغات اسلامی استان مازندران 🔸نشر و ترویج محتواهای موجود 🔹تولیدمحتوای‌تبلیغی 🔸منبرمکتوب،فیش‌منبر،صوت منبر اساتید 🔹مقتل،فیش روضه،شعرروضه 🔸سوژه سخن 🔹سوژه روایتگری،خاطرات شهدا 🔸مهمات تبلیغ مجازی،کلیپ،عکس‌نوشته مدیر کانال: @Omur_farhangi
مشاهده در ایتا
دانلود
🔰 ۴۰۱ | اکسیر «تبلیغ» در مبارزه تمدنی 🔹 چهارصد و یکمین شماره هفته‌نامه‌ خط‌حزب‌الله، با عنوان «اکسیر «تبلیغ» در مبارزه تمدنی» منتشر‌ شد. 📝 سخن هفته این شماره خط‌‌حزب‌الله به مناسبت دیدار اخیر جمعی از مبلغین و طلاب حوزه‌های علمیه سراسر کشور با رهبر انقلاب، به این پرسش پاسخ داده است که اهمیت و ضرورت توجه ویژه‌ به تبلیغ در شرایط امروز و آینده چیست؟ 🔸گزارش هفته این شماره خط حزب‌الله با عنوان «مهدتناقض» نگاهی به معیارهای دوگانه غرب در ادعاهای آزادی و حقوق‌بشر، داشته است. 🌷 شماره‌ این هفته خط حزب‌الله به روح مطهر شهید مدافع حرم سجاد عفتی تقدیم می‌شود. •┈┈••••✾•🔹🔴🔸•✾•••┈┈• ✍️ 🌙 📚 📝 🇮🇷 🇮🇷کانال ارائه محتوای تبلیغی 🌐 eitaa.com/mohtavayetabligh
شماره ۴۰۱ خط حزب‌الله.pdf
2.46M
🔰 ۴۰۱ : اکسیر «تبلیغ» در مبارزه تمدنی جهت مطالعه ی این شماره از نشریه این فایل را دانلود کنید . ┈┈••✾•🔹🔴🔹•✾••┈┈ ✍️ ✳️ 📚 📝 🇮🇷 🇮🇷کانال ارائه محتوای تبلیغی 🌐 eitaa.com/mohtavayetabligh
4_5877722539110698724.pdf
5.74M
🔰 ۴۰۱ : اکسیر «تبلیغ» در مبارزه تمدنی 🖼 نسخه جهت مطالعه ی این شماره از نشریه این فایل را دانلود کنید . ┈┈••✾•🔹🟢🔹•✾••┈┈ ✳️ 📚 📝 🇮🇷 🇮🇷کانال ارائه محتوای تبلیغی 🌐 eitaa.com/mohtavayetabligh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از تبیان مازندران
فراخوان عملیات نشر خوبی‌ها ۲ خیزش مبلغین جریان ساز در پیوستگی اجتماعی ــــــــــــــــــــــــ ویژه طلاب آقا و خانم ــــــــــــــــــــــــ زمان عملیات: دهه اول محرم ــــــــــــــــــــــــ مزایا: ۱. بهره‌مندی از هدیه ویژه تبلیغی محرم ۱۴۰۲ ۲. عضویت در شبکه تخصصی جریان ساز کشور و بهره‌مندی از مزایای آن ۳. استفاده از محتوای تبلیغی متناسب با گفتمان محرم پیوستگی اجتماعی ۴. ارائه بسته عملیاتی در قالب کتاب‌کار ۵. آموزش و توانمندسازی جهت فعالیت‌های میدانی ۶. ارائه قالب‌های نوین تبلیغی شرایط: ۱. اجرای اقدامات تبلیغی معرفی شده در کتاب کار تخصصی نشر خوبی‌ها ۲ ۲. حضور مستمر در منطقه تبلیغی (ویژه مبلغین بومی هر استان) ۳. برخورداری از فضای مجازی جهت انعکاس فعالیت‌های تبلیغی ۴. برخورداری از شبکه کنشگران فعال مردمی در امر تبلیغ ۵. ارائه گزارش فعالیت تبلیغی خود و گروه کنشگر در سامانه شمع ۶. قبولی در آزمون کتاب‌کار نشر خوبی‌ها نکته: هدیه تبلیغی این طرح فقط شامل مبلغین محترمی می‌شود که تسویه‌ای از سایر نهادهای تبلیغی، برای ایام تبلیغی محرم امسال، دریافت نکرده‌اند. ــــــــــــــــــــــــ زمان ثبت نام: 18 الی ۲۳ تیرماه ــــــــــــــــــــــــ لینک ثبت‌نام: b2n.ir/p80135 ــــــــــــــــــــــــ شمع شبکهٔ مبلغان و عملیات‌های تبلیغی ShabakeTabligh.ir eitaa.com/ShabakeTabligh ✅ با ما همراه شوید... 🔴 کانال ایتا | تبیان مازندران @tebyanmazand
8.94M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📣 معرفی طرح و اقدامات عملیاتی طرح اعزام مبلغ ماه محرم ____ لینک ثبت‌نام : http://b2n.ir/p80135 •┈┈••••✾•🔹📚🔸•✾•••┈┈• 📚 📝 🇮🇷 🇮🇷کانال ارائه محتوای تبلیغی 🌐 eitaa.com/mohtavayetabligh
📔 کتاب کار (ویژه عملیات محرم) 🔹تبیین کامل و تفصیلی طرح 🔸آموزش نحوه اجرای اقدامات ۱۳ گانه طرح ____ لینک ثبت‌نام : http://b2n.ir/p80135 •┈┈••••✾•🔹📚🔸•✾•••┈┈• 📚 📝 🇮🇷 🇮🇷کانال ارائه محتوای تبلیغی 🌐 eitaa.com/mohtavayetabligh
کتاب کار محرم 1402.pdf
1.26M
📔 💠مجموعه اقدامات عملیاتی مبلغین میدانی 🏴 ویژه‌ی ماه محرم ۱۴۰۲ : شبکه مبلغین عملیات تبلیغ 🌐http://eitaa.com/ShabakeTabligh •┈┈••••✾•🔹📚🔸•✾•••┈┈• 📚 📝 🇮🇷 🇮🇷کانال ارائه محتوای تبلیغی 🌐 eitaa.com/mohtavayetabligh
هدایت شده از محتوای تبلیغی
19.76M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
منشور تبلیغ محرم در بیان ولیّ : تبلیغ یعنی چه؟ تبلیغ یعنی رساندن؛ باید برسانید. به کجا؟ به گوش؟ نه؛ به دل. بعضی از تبلیغ‌های ما حتی به گوش هم درست نمیرسد! گوش هم حتی آن را تحمل و منتقل نمیکند! گوش که گرفت، میدهد به مغز؛ قضیه این‌جا نباید تمام بشود، بلکه باید بیاید در دل نفوذ و رسوخ کند و به هویت ما هویت مستمع - تبدیل شود. تبلیغ برای این است. ما تبلیغ نمیکنیم فقط برای این‌که چیزی گفته باشیم؛ ما تبلیغ میکنیم برای این‌که آنچه را که موضوع تبلیغ است، در دل مخاطب وارد شود و نفوذ کند. آن چیست؟ آن، همه‌ی آن چیزهایی است که در اسلام به عنوان ارزش، مورد حمایت جان و حرم و ناموس حضرت ابی‌عبداللَّه (علیه‌السّلام) قرار گرفت، که همه‌ی پیغمبران و اولیای الهی دیگر و وجود مقدس رسول‌اللَّه هم همین‌طور عمل کردند، که البته مظهرش حسین‌بن‌علی (علیه‌السّلام) است. ما میخواهیم منطق دین، ارزش‌های دینی، اخلاق دینی و همه‌ی چیزهایی را که در بنای یک شخصیت انسانی بر مبنای دین تأثیر دارد، تبلیغ کنیم؛ برای این‌که مخاطب ما به همین شخصیت دینی تبدیل شود. ۱۳۸۴/۱۱/۰۵ 🇮🇷کانال ارائه محتوای تبلیغی 🌐 eitaa.com/mohtavayetabligh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا