eitaa logo
معجزه‌ی خوشبختی | محبوبه خسروی
26هزار دنبال‌کننده
3.8هزار عکس
203 ویدیو
92 فایل
🎖اینجا قراره با یادگرفتن قوانین جهان هستی، تبدیل بشی به یه فرد شاد،پرانرژی،تاثیرگذار،قوی، قاطع،مستقل و با عزت نفس با روابط عالی 💫 منم صفرتاصد کنارتم💪🏻♥️ مشاوره و پشتیبانی:👇🏻 @Admin_fatemeeh
مشاهده در ایتا
دانلود
. ✴و اماااااااااااااا عزیزانی که قبلا این دوره رو تهیه کردن و همچنین عزیزانی که به هردلیلی نمیتونن دوره اذکارقدرتمند رو تهیه کنن، این پکیج بینظیر رو میتونن با مبلغ 89 هزار تومان تهیه کنن👌🏻💎 .
. 🔰دوره اذکار قدرتمند 🔮پکیج فرکانس963هرتز(هدیه) 🔰تاریخ جشنواره تخفیف :💥 17مرداد (روز چهارشنبه ) 🔰راس ساعت 15💥 🔰ظرفیت دوره : 60 نفر💥 🔰مبلغ دوره : 💥 💎قیمت اصلی:1میلیون و690هزار تومان 💎قیمت تخفیف: 490هزار تومان ❌قیمت تخفیف فقط در17مردادمیباشد❌ .
. خانواده ی معجزه خوشبختی سلام💞 صبحتون بخیر و شادی 🌱 .
. خدایا شکرت که خدای من‌ هستی .... و همیشه با آغوش باز در انتظار بازگشت ما ...💫 شکرت که همیشه پیشاپیش عاشق ما هستی وهمیشه شک وترديد را ازجاده اهدافمان كنار میزنی ....💫 خدایا شکرت که ما انسان ها را قائم مقام خودت نهادی و بعد از خودت ما را مرکز گیتی فرمودی و ذات خدائی را به ما ارزانی داشته ای...💫 خدایا شکرت که کائناتت را به فرمان و تسخیر اراده و اندیشه و باورما انسانها گردانیدی💫 .
. 💥عصرتون بخیر بهترینهای من 💚 .
. 🔰آموزشهای امروز رو از دست ندید👇🏻👇🏻 .
. ✅قانونى داريم كه هميشه ثابت است: "ما به محيطمان عادت مي كنيم" اگر با آدمهای بدبخت نشست وبرخاست کنید، کم کم به بدبختی عادت میکنید و فکر می کنید که این طبیعی است. اگر با آدم های غرغرو همنشین باشید عیب جو و غرغرو می شوید و آن را طبیعی می دانید.❌❌ اگر با آدم های مغرور و خودخواه که همیشه عادت به توهین و قضاوت دیگران دارند همنشین باشید بی ادب و وقیح می شوید.❌❌ اگر دوست شما دروغ بگوید، در ابتدا از دستش ناراحت می شوید ، ولی در نهایت شماهم عادت میکنید به دیگران دروغ بگویید و اگر مدت طولانی با چنین دوستانی باشید ،به خودتان هم دروغ خواهید گفت ❌❌ ✅اگر با آدمهای خوشحال و پر انگیزه دمخور شوید شما هم خوشحال وپر از انگیزه میشوید و این امر برایتان کاملا طبیعی است💫👌🏻 ✅تصمیم بگیرید به مجموعه ی افراد مثبت ملحق شوید و گرنه افراد منفی شما را پایین می کشند و اصلا متوجه چنین اتفاقی هم نمی شوی!🌱 .
. 🔰آموزش...👇🏻👇🏻👇🏻 ✴این آموزش بینظیر رو میخوام با حدیثی از امام علی(ع)شروع کنم👇🏻 💎امام علی(ع) میفرمایند : ( هنگامی که گوشه هایی از نعمتهای الهی به شما رسید ، با نا سپاسی باعث قطع آن نعمت ها نشوید.) 🔴۹۹درصدما آدمهاوقتی به خواسته ای که می رسیم ، فقط یه مدت کوتاهی به خاطرش خوشحالیم و شاید سپاس گزار خداوند باشیم😏 💥۹۹ درصدمون،چون چشم نعمت بینمون باز نیست👀ومدام توجهمون روی نداشته هامون هست، باعث میشه دیگه نعمت های بیشتری وارد زندگیمون نشه🤦‍♀❌❌ .
. ✅دوست من ، تو باید از این حدیث به این درک برسی که چقدر توجه به داشته ها و بی توجهی به نداشته ها مهمه👌🏻💯 🔴 وقتی تو ناسپاس هستی یعنی تمام توجه وتمرکزت روی چیزهایی هست که دوست نداری😖 واین باعث میشه ورود نعمت به زندگیت متوقف و قطع بشه🙌❌❌ 🔴وقتی تو ناسپاسی میکنی باعث میشه دیگه لذتی از داشته هات نبری و حتی اگه بهشون برسی خیلی زودواست عادی بشن، و این بدترین مجازاته😓 .
. ✅ انسانی شکرگزار هست ، که چشمش بیشتر داشته هاشو میبینه و لذت میبره😍 🔴کسی که کفر میگه تمام توجهش سمتِ نداشته هاشه و طبق قوانین جهان هستی بیشتر،ناخواسته رو واردزندگیش میکنه😱 🔴به کسی که ناسپاسه،حتی اگه کل دنیا رو هم بدی، بازم یه نقطه کور واسه غرغر و گله و شکایت پیدا میکنه😩❌❌ 🔴ومتاسفانه خیلیا هم با ناسپاسی کردن نعمتی که داشتن رو از دست میدن😱❌ ❌کسی که سلامتِ و شکرگزار سلامتیش نیست،بیماری رو وارد زندگیش میکنه❌ ❌ کسی که روابطش خوبه ولی مدام دنبال بهونه میگرده،باعث سردی روابطش میشه❌ ❌کسی که بابت حتی کمترین درآمدش شکرگزار نیست،باعث کمتر شدن رزق و روزیش میشه❌ .
. ✨وقتی این نتایج فوق العاده رو میبینم عشق میکنم خدایی. 🥰🥰🤩🤩 بالاخره استخدامی دادگستری رو قبول شدم😍 از زمانی که دوره های شما که تکنیکهای ثروت ساز و اذکار قدرتمند رو خریدم و شروع کردم به گفتن ذکر📿 و انجام تکنیک ها 📝 و مخصوصاً سوره....واااای واسم معجزه کردن...🥰🤩 خداروشکر که دارم تون و باشما خیلی تغییر کردم و حالم خیلی خوبه😊☺️ خواهش میکنم نتیجه ای که گرفتم رو بذارید داخل کانال تا همه بدونن چققققدر دوره هاتون بی نظیره...👌🌹 .
. 💥خودت رو دست کم نگیر دوست من‼️معجزه در وجود خودته🥰 💪 💥نتایج دوره اذکار قدرتمند،یکی از یکی عالی تر💯😍 از وقتی وارد کانال تون شدم فکر میکنم خیلی راحت تر به خواسته هام میرسم☺️😊 دیروز برام پیامک اومد که هدیه ای برنده شدید🎁 ۳میلیون کارت هدیه بود🙂 چقدر خوشحال شدم چون اولین بار بود داخل قرعه کشی اسمم دراومد🤩 ممنونم از کانال خوبتون🙏🌹 .
2.07M
. 🔴این رضایت از دو دوره ی 🔰اذکار قدرتمند 🔰تکنیکهای ثروتساز رو اگه گوش ندی خیییلی ضررکردی رفیق❌❌ 🔷️این دوره ها شفا میده 🔷️این دوره هاحالتوخوب میکنه 🔷️این دوره ها ثروت و فراوانی به زندگیت میاره 🔷️و این دوره ها تمااااااام غیرممکنارو ممکن میکنه 💎فقط تا اخرش گوش کن چون تا اخرش نکاات جالبی گفته میشه💫 .
. ✨خدارو هزاران بار شکر بخاطر نتایج بی نظیری که میگیرید، دوستان جانم👌🥰 💫 دانش پذیر عزیزمون میگن ۱۱ میلیون برای کاری لازم داشتن،باگفتن ذکر...۱۰۰ مرتبه📿 امشب دوستشون زنگ زده و گفته من ۱۱ میلیون رو برات میفرستم آخربرج برام واریز کن😳🤩 و کلللی هم تعجب کردن😱☺️ .
. 🔷️یه کانال زدم فقط برای نتایج دوره های👇🏻 🔰اذکار قدرتمند 🔰تکنیکهای ثروتساز که 518 نفر عضوش هستن و کللللی نتایج عالی و رضایت از این دو دوره داخلشه و میتونی همشو بخونی ،شایدمشکلِ یکی از دانش پذیرام که با این دو دوره حل شده ، مشکلِ توام باشه و بتونی با این دوره های قدرتمند معجزه رو ببینی💞💫 👇🏻👇🏻👇🏻 https://eitaa.com/joinchat/1425474050Cfd701a960d .
. شبتون بخیر عزیزای دلم 💫 .
. ✅امروز چهارمین روز از چالشِ 7روزه افزایش رزق و روزی بود و تبریک میگم به عزیزانی که مصمّم و با اراده و بدونِ اینکه ناامید بشن ، این چالش رو دارن انجام میدن 💪🏻 ✴خیلی از عزیزان هم نتایج عالی گرفتن که ازت می خوام با دقّت بخونی👇🏻👇🏻 .
. 💥خدایا هزاران بار شکر که همه از شرکت در چالش ۷روزه مون راضی و خوشحالن..🤲🥰 من اولین باری هست که توی چالش ۷روزه شرکت کردم☺️ همین امروز که شروع کردم تونستم ۳میلیون قرضمو بدم😳😍 و برای خودم لباس هایی که دوست داشتم خریدم👗👚 .
. 💎تبریک میگم به تک تک تون بابت ایییین همه نتایج فوق العاده ای که از ذکر چالش📿 دارین میگیرید...🤩👌 من مدتی بود منتظر واریز پولی به کارتم بودم بنده خدا هی امروز و فردا میکرد😔 به لطف خدا امروز به کارتم واریز کرد😍🙏 .
. 💥هیچ کدوم از این دوستان یک شبه به اینجا نرسیدن... 👈بلکه با تلاش و پشتکار خودشون 👈اعتماد به ما و برنامه ریزی درست 👈آموزش اصولی و کارآمد به اینجا رسیدن💯 دستمریزاد به تک تک شماها 👏👏 باگفتن ذکر چالش 📿 پسرم چند میلیون برای خودش خریدکرد😍😊 منم پول دستم اومد برای تولد برادرزاده عزیزم کیک خامه ای آماده کردم🎂😌 .
. 💫واقعا حس قشنگیه وقتی ایییین همه پیام رضایت از ذکر چالش برات میاد..🥰😊 امروز در چالش ۷روزه ذکر قدرتمند📿 شرکت کردم☺️ در کمال ناباوری الان یک میلیون تومان پول نقد دریافت کردم😱🤩 برام خیلی شگون داشت این ذکر زیبا❤️ .
. 🔷️حالا یکم با خودتون فکر کنید 🤔 وقتی یه ذکر،فققققط یه ذکر از نامهای اعظم خداوند،اینقدر عالی داره جواب میده،و یه منبع موثق و بینظیر داشته باشی از کللللللللللی ذکرهایی که دقیقا همین قدر قوی و ارزشمند هست،واقعا نمیخوای واسش بها بدی ⁉️⁉️ واقعا ارزشمند نیست⁉️⁉️ .
. ✅دوستای عزیزم دوره ی اَذکار قدرتمند سرشاراز ذکرایی هست که گره گشای تمام مشکلات و دغدغه هاتونه و با نظم خیلی دقیق و بینظیری آماده شده😍 .
. ✴و خوبیش اینه که هرذکری که گفته میشه با یه عدد خاص هست و باید به تعدادمشخص تکراربشه تابهترین جواب رو بده 👌🏻 ✴و من با تمام وجودم و با کلی تحقیق و مطالعه،این دوره ی ارزشمندرو واستون آماده کردم که امیدوارم قدر این دوره رو بدونید و در بهترین زمان که 17 مرداد هست ، تهیّش کنید. .
. 🔴 دوره اذکار قدرتمند همیشه در حالِ به روز رسانی هست،چون دلم میخواد بهترین و خاص ترین ذکر ها رو داشته باشید👌🏻 💥واسه همین ، چون شهریور قراره این دوره به روز رسانی بشه ، قطعاً افزایش قیمت داریم ❌❌ ✅پس نباید بزارید فرصت هایی که خداوندبهتون میده ،راحت ازدستتون بره❌❌ .