eitaa logo
مکملِ‌من ؛
418 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
499 ویدیو
4 فایل
• ربمايكملني؛ شاید من را کامل کند!❤️‍🩹 • مینویسیم این‌جآ ، محتواهایی در عین بی‌محتوایی؛ • ظاهراً روشنفکر؛ باطناً الله اعلم...
مشاهده در ایتا
دانلود
کاش یکم آنتایم باشین...
اعتماد مجدد؟؟؟ من حتی نمی‌تونم دیگه باهات ارتباط (در حد سلام و علیک)بگیرم.
هدایت شده از رِفیقِ حُسِین
من همیشه به مردم میگفتم اگر رهبر از این توافق ناراضی باشه خودش به طور مستقیم به مردم میگه و از کسی یا چیزی نمیترسه و با خودم عهد بستم اگر رهبر اینو بگه مطیع رهبرم باشم . حالا الان صریح واضح بدون ترس بدون حاشیه بدون حرف اضافه گفت نظر من چیز دیگری بوده... ولی چون رییس جمهور تعهد داده... اجازه ی آن را صادر کردم این یعنی من و تمام کسانی که فکر میکردیم رهبر موافق با این توافق بوده اشتباه میکردیم. هرنوع ماله کشی از این لحظه به بعد ممنوعه دیگه ینی رهبر از این واضح تر نمیشد بگه که من ناراضی ام و این نظر نظر رییس جمهوره... این حجت رو برای همه تموم میکنه از جمله برای من!!!!! از حالا اگر شروط نقض بشه حتما و قطعا باید مطالبه کنیم تا از طرف ما هم نقض بشه . ینی اگر اونا یک‌شرطو نقض کنن ما باید بزنیم زیر همه چی ! اگر نقض کردن و ما پایبند موندیم باید به رییس جمهور اعتراض کرد (با رعایت همون اصول اخلاقی) چون توی همون متن هیچ حرفی از خیانت و نفوذی زده نشده و نوشته از سر تلاش و دلسوزی ... تماممممممممممممممم
این ساعتایی که ما میخوابیم بندگان مخلص خدا بیدار میشن نماز شب میخونن🚶‍♀
خدایا ما رو از وادی‌ای که به خودت ختم نمیشه دور کن..
قشنگ تر از این حس ک بچه بعد مامانش فقط تو بغل تو آروم میشه و با دیدنت تو چند ماهگی هم ذوق میکنه وجود نداره 🤍>>>>>
واژه غم اگه عکس بود :)
هدایت شده از - خلیـل‌الله -
. Ali_khalili128 .نماهنگ خداحافظ‌علی‌اکبر، حدادیان.mp3
زمان: حجم: 12.1M
- پاشو برگردیم ، خیمه در تلاطم ِ.. اولین باره ، زینب بین ِمردم ِ💔
شـب سختی بود مخصوصـاً برای پدرای شهدا 💔.."