eitaa logo
موکب و گروه جهادی شهدای مدافع حرم،مقاومت و جهان اسلام
236 دنبال‌کننده
21.7هزار عکس
24.6هزار ویدیو
323 فایل
چون واتساپ فیلتر شد کانال واتساپ رو به ایتا انتقال دادیم.تشکر از همکاری دوستان ارتباط با ادمین @yaarhamarrahmin
مشاهده در ایتا
دانلود
🪶🕊 وصیت نامه شهید ناصر کاظمی «و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون» در مکتب اسلام هر مسلمان موظف است وصیت‌نامه‌ای از خود برجای گذارد. البته تا آنجا که یادم هست تاکنون چندین وصیت‌نامه نوشتم که متأسفانه به علّت اینکه سعادت شهادت نداشتم آنها قدیمی شده است و این وصیت‌نامه جدیدم است. البته اینجانب معتقدم هر که هر کاری کرد و هر نوشته‌ای که جمع‌آوری کرده باشد، با خود به آن دنیا خواهد برد و آن پروردگار یکتا است که باید قضاوت کند. شاید بیش از دو سال است که آمادگی شهادت را، به نظر خودم دارا می‌باشم ولی نظر خودم اصلاً شرط نیست نظر خداوند تبارک و تعالی شرط است. وصایایم را به ترتیب ذیل ذکر می‌نمایم امید است که تمام دوستان مومن و معتقد در آخرت شفاعت ما را بنمایند. ۱- تنها مکتب رهایی بخش مستضعفین از دست مستکبرین، مکتب انقلابی اسلام می‌باشد. ۲- برای این که در این دنیای زودگذر گرفتار انحراف نفس نشوید، همیشه به یاد خدا باشید. ۳- جهت ادامه انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی و متصل شدن به انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) همیشه سراپا گوش به فرمان امام و یاران صدیق و مومن امام که عملاً در خدمت انقلاب و اسلام عزیز بوده‌اند، باشید. ۴- ماهی یک بار به قبرستان شهدا بروید و درس مبارزه و ایثار و گذشتن از دنیا و پیوستن به شهدای صدراسلام را فرا گیرید. ۵- سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تا حد امکان از نظر عقیدتی، سیاسی و نظامی تقویت نمایید و به خصوص سپاه را در یک سازماندهی واحد و طی یک ضوابط واحد در سراسر مملکت بسط دهید. ۶- از اینکه کاری اشتباه انجام داده‌اید از گفتن آن ابا نداشته باشید. ۷- سیاستمداران همیشه باید از افرادی مخلص و صادق و با تقوا باشند تا بتوانند سیاست مکتب اسلام را پیاده نمایند. ۸- سعی را بر جذب نیروهای جوان نه دفع آنان. ۹- سعی کنید تحمل عقیده مخالف را داشته باشید مانند شهید مظلوم آیت‌الله دکتر سید محمد حسینی بهشتی. ۱۰- از اختلافات داخلی به خاطر رضای خدا و خون شهدای انقلاب اسلامی به پرهیزید. ۱۱- سعی شود که قانون اسلام در مورد همه بطور یکسان اجرا شود و فرقی بین یک فرد عادی و سپاهی و روحانی و دولت‌مرد نباشد و امید است که مسئله زمین بنفع مستضعفین در حکومت اسلامی حل شود و دنیا ما را در این مورد الگو قرار دهد. ۱۲- اگر کسی مسئول شد موظف است که بر کار زیردستان خود تا حد امکان و توان نظارت نماید و گرنه باید از آن مسئولیت کنار رود. ۱۳- سعی شود که در سه وزارتخانه، آموزش و پرورش وزارت کشور و وزارت امور امورخارجه بهترین و مکتبی‌ترین افراد وارد شوند و اگر چنانچه در این سه وزارتخانه مسامحه شود مسئولین در پیشگاه خدا و امت، مسئول خواهند بود. ۱۴- زندان جمهوری اسلامی باید دانشگاه باشد و سعی شود اصلاً ساختمان‌هایی که جدیداً جهت احداث زندان ساخته می‌شود با معیار کاملاً اسلامی باشد و بهترین و مکتبی‌ترین افراد بازجو و زندانیان باشند. ۱۵- برای موفقیت در کردستان باید صفوف ضد انقلاب از مردم جدا شود با ضدانقلاب با قاطعیت و با مردم محروم و مستضعف کرد با مهربانی هرچه تمام‌تر رفتار شود. ۱۶- از تهمت ‌زدن بدون علم و آگاهی به دیگران شدیداً پرهیز کنیم. ۱۷- اگر چنانچه جنازه‌ام پیدا شد در بهشت‌زهرا خاک نمایید. ۱۸- تمام اموالم به بی‌بضاعت‌های واقعی طی تشخیص همسرم و خواهرم و برادرم تقسیم شود. در پایان این نکاتی را که تذکر دادم هر کسی در رابطه با مسئولیتش جهت رضای خدا اگر درست است اجرا نماید و گرنه اجرا ننماید . در آخر خودم به این نتیجه رسیده‌ام که تمام اعضاء خانواده‌‌ام کاملاً آماده شهادتند بخصوص همسرم و خواهرم و مادرم و برادرانم و پدرم دارا می‌باشند. امید است که همگی مرا حلال بنمایند. ناصر کاظمی ۹/۳/۱۳۶۱ ᯽────❁────᯽ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌@azsargozashteha 📚🖌 ᯽────❁────᯽
🌱 ابومحمد حسن بن وجناء مي گويد: سـالـي كـه پنجاه و چهارمين حج خود را بجا مي آوردم ، در زير ميزاب (ناودان خانه كعبه )، بعد از نماز عشاء، در سجده بودم و دعا و تضرع مي نمودم . ناگاه شخصي مراحركت داد و گفت : يا حسن بن وجناء، برخيز. سـر بـرداشتم . ديدم زني زرد و لاغر، به سن چهل سال يا بيشتر بود. زن براه افتاد و من پشت سر او بدون آن كه سؤالي كنم ، روانه شدم . تا آن كه به خانه حضرت خديجه (س ) رسيديم . خـانـه ، اتـاقـي داشـت كه در آن وسط ديوار بود و نردباني گذاشته بودند كه به طرف دراتاق بالا مي رفت . آن زن بالا رفت و صدايي آمد كه يا حسن بالا بيا. من هم رفتم و كناردر ايستادم . در اين موقع حضرت صاحب الزمان (ع ) فرمودند: يا حسن بر من نترسيدي ؟ (كنايه از اين كه چقدر به فكر من بودي ؟) به خدا قسم در هيچ سالي به حج مشرف نشدي ،مگر آن كه من با تو (و هميشه به ياد تو) بودم . تا اين مطلب را شنيدم ، از شدت اضطراب بيهوش شدم و روي زمين افتادم . بعد ازدقايقي به خود آمدم و برخاستم . فـرمـودنـد: يا حسن در مدينه ملازم خانه جعفر بن محمد (ع ) باش و در خصوص آذوقه و پوشاك نمي خواهد به فكر باشي ، بلكه مشغول طاعت و عبادت شو. بعد از آن دفتري كه در آن دعاي فرج و صلوات بر خودشان بود، عطا كردند وفرمودند: اين دعا را بـخـوان و همان طور بر من صلوات فرست و آن را به غير ازشيعيان و دوستانم نده ، زيرا كه توفيق در دست خدا است . حسن بن وجناء مي گويد عرض كردم : مولاي من ، آيا بعد از اين شما را زيارت نخواهم كرد. فـرمـودنـد: يـا حـسن ، هر وقت خدا بخواهد، مي بيني و در اين هنگام مرا مرخص كردندو من هم مراجعت نمودم . پس از آن هميشه ملازم خانه امام جعفر صادق (ع ) بودم و از آن جا بيرون نمي رفتم ،مگر براي وضو يـا خـواب يا افطار. وقتي هم براي افطار وارد خانه مي شدم ، مي ديدم كاسه اي گذاشته شده و هر غـذايـي كه در روز به آن ميل پيدا كرده بودم ، با يك نان برايم قرار داده شده بود. از آن غذا به قدر كفايت مي خوردم . لباس زمستاني و تابستاني هم در وقت خود مي رسيد. از طـرفـي مردم براي من آب مي آوردند و من آب را در ميان خانه مي پاشيدم . غذا هم مي آوردند، ولـي چـون احـتـيـاجـي نـداشـتـم ، آن را به خاطر اين كه كسي بر حالم اطلاع پيدانكند، تصدق مي نمودم كمال الدين ج 2، ص 17، س 3 ᯽────❁────᯽ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌@azsargozashteha 📚🖌 ᯽────❁────᯽
7.55M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
باربد بابایی خطاب به پلیس هلند: آقا،برادر،نمیدونم اسمتو چی صدا بزنم نزن مردن رو ...نکش مردم رو... اونها که اسرائیلی نیستند من یه پدرم اینگار دختر منو داری میزنی اون که سلاح دستش نیست اون که نیامده کشور رو بگیره کجای دنیا اینکارو میکنن یه کافرم اینکارو نمیکنه😭 🔴 👇 https://eitaa.com/joinchat/3959554299C7b558c3f51
🔴 واکنش ابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به قطعنامه اخیر آژانس : قطعنامه اخیر آژانس یک پاس گل برای غربگرایان داخلیست تا دوگانه های ساختگی معیشت_مذاکره راه بیندازد هر چند کارنامه غربگرایان داخلی اینقدر کج است که با یک پاس گل درست نمیشود اما اگر بازی هوشمندانه و مبتنی بر وحدت در جریان انقلابی جدی گرفته نشود بعضی وقتها میشود به مالدیو هم باخت.
5.33M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥پای همستر به صداوسیما باز شد 🔹توضیحات المیرا شریفی مقدم درباره همستر ✅کانال اخبار 20:20👇 http://eitaa.com/joinchat/1684144128C592f3e217d
🔻تکنوکرات‌های شبه‌انقلابی 🖊مهدی جمشیدی [یکم]. بعضی نتوانسته‌اند عمقِ «عالَم تجدّد» را فهم کنند و ازاین‌رو، نیروهای فکری و سیاسی‌ای را که به جانب تجدّد مایل شده‌اند، به‌درستی نمی‌شناسند. اینان دچار خوش‌بینی و سطحی‌نگری می‌شوند و از لایه‌های پنهان و دلالت‌های ناگفته، غفلت می‌ورزند. در عالَم پساانقلابی ما – به معنی عالَمی که انقلاب اسلامی بر آن سایه افکنده و همه‌چیز، متأثّر از اقتضاهای آن است – نیروهایی حضور داشته و دارند که هر چند ذهنیّت‌شان، بیش‌وکم، آغشته به تجدّد شده، اما از صراحت‌ورزی دربارۀ دگردیسی‌ها و تجدیدنظرهای‌شان پروا دارند و با زیستن در فضای «ابهام» و «اجمال» و «دوپهلوگویی»، به حیات سیاسی خویش ادامه می‌دهند. همین سبکِ زیستن نیز بسیاری را دچار تردید و خطا می‌کند و از شناختن ماهیّت این نیروها، ناتوان می‌سازد. این نیروها به گونه‌ای هستند که برای هر دو جهت و سویه، شواهدی در وجودِ سیاسی‌شان حضور دارد و به‌این‌ترتیب، برداشت‌ها و تفسیرها را غبارآلود می‌کنند. چنانند که گویی هم این هستند و هم آن. تعبیر «نیروهای بینابینی» – که آن را از شهید بهشتی به یادگار دارم – می‌تواند پرده از واقعیّتِ وجودی اینان بردارد و تذبذب و تلاطم و دوگانگی‌شان را آشکار سازد. اینان یک چشم با «عالَم سنّتِ انقلابی» دارند و چشمی به «عالَم تجدّد غربی»؛ چنان‌که پاره‌ای از اشارات‌شان به آن سو است و پاره‌ای از اشارات‌شان به این سو. درعین‌حال، باید آنها را مایل به «اصالت تجدّد» قلمداد کرد و فریب برخی ظهوراتِ انقلابی‌شان را نخورد. هنگامی که «معنی»، هویّت تجدّدی یافته است، از «صورت» کاری ساخته نخواهد بود و این‌چنین پوسته‌ها و قالب‌هایی، خاصیّتی نخواهند داشت. [دوّم]. در برابر این پاره از نیروهای سیاسی، باید دست به «واسازیِ هویّتی» زد؛ یعنی عناصر و اجزای درونی‌شان را یک‌به‌یک بیرون کشید و در کنار هم نشانید و تحلیل کرد. اینان، شب‌نشین هستند و با تاریکی، انس دارند؛ چون در این حال است که هویّت‌شان پنهان می‌ماند و حقیقت، به حاشیه رانده می‌شود. پس علاج، چیزی جز «روشنگری» نیست. باید به معرکۀ تجزیه پا نهاد و وضعِ وجودیِ اینان را عیان کرد. آنها می‌خواهند واقعیّت، درهم و بریده‌بریده و منقطع باشد تا مخاطب نتواند حقّ و باطل و صواب و ناصواب و صدق و کذب را از یکدیگر بازشناسد. اینان از «مفاهیم لغزنده» استفاده می‌کنند؛ چراکه وضوح مفهومی، خصمِ حیات سیاسی‌شان است و کلان‌دغدغۀ تداوم قدرت‌شان را با چالش مواجه می‌سازد. هرچه که مرزها و حریم‌ها و هویّت‌ها و خط‌کشی‌ها و اندیشه‌ها آشکار شوند، بیشتروبیشتر، استحاله‌‌شدگی و التقاط‌اندیشی این نیروها برای جامعه مشخص می‌شود و تشخیص‌ها، بلوغ و کمال می‌یابند. پس باید دست به کار شد و طرح واسازیِ هویّتی را آغاز کرد. نباید مجال داد که «اصالت‌های انقلابی»، دستخوش بازی‌گری و بازی‌سازی نیروهایی شود که گرفتار بیرون‌زدگی و زاویه و فاصله شده‌اند، اما حاضر نیستند هزینۀ سیاسیِ بازاندیشی‌شان را بدهند. [سوّم]. البته در مقابل، اینان ندای مظلومیّت سر خواهند داد و از «تخریب» سخن خواهند گفت، اما پیداست که میان «نقادی» و «تخریب‌گری»، تفاوت بسیار وجود دارد و نباید به هیچ بهانه‌ای، تیغ نقد از وادی سیاست کنار نهاده شود. یکی از لوازم نظریۀ مردم‌سالاری دینی، گشودگی عرصۀ سیاسی است و این به معنی امکان «نقادی»، بلکه فضیلت آن است. همچنان که نباید نقادی را چماق تخریب، ممنوع و مطرود کرد، نباید آن را به بهانۀ «وحدت»، ملامت نمود. در عالَم انقلابی، هر نوع پیوستگی و اتّحادی، ریشه در حبلِ متینِ «دین» دارد و نه منافع و مطامع سیاسی. در این عالَم، «قدرت» در ذیل «حقیقت» است و نه بر فراز آن. ازاین‌رو، عمل‌گرایی سیاسی و اتئلاف‌های معطوف به تفوّق سیاسی، مشروع و روا نیستند. قدرت، هیچ اصالتی ندارد و جز مقدّمه و زمینه‌ای برای تحقّق و تجلّیِ حقیقت، شأنی ندارد. قدرت، برای قدرت نیست، بلکه معطوف به امری بیرون از خویش است. دراین‌حال، بدیهی است که هم‌داستانی و هم‌راستایی با نیروهایی که از لحاظ فکری، به تجدّد مایل شده‌اند و دچار مسخ هویّتی گردیده‌اند، خطایی مهلک است. ازآنجاکه ولایتِ میان مؤمنان، به معنی «همبستگیِ هویّتیِ» آنان است، نمی‌توان با کسانی که هویّت اسلامی و انقلابی‌شان، مخدوش و مجروح شده و به سوی تجدّد میل کرده است، طرح وحدت درافکند و هم‌دل و هم‌راه شد. گسستگیِ هویّتی، یک حقیقت است و نمی‌توان با فقدان «هم‌فکری» و «هم‌هویّتی»، زیر یک «چتر مشترکِ سیاسی» قرار گرفت. اگر نگاه ما به عرصۀ سیاسی، برآمده از اقتضائات و غایات انقلاب اسلامی است، نباید منطق عمل‌گرایانه را در پیش گرفت و تنها به قدرت اندیشید. https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
6.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻 سالهاست در نزدیک ترین نقطه به مرز افغانستان هیچ مسئولی به دیدارشان نرفته است اشک میریزد و برای رئیسی شهید که آمده بود و میهمان آنها شده بود شعر میخواند میگوید : در همین ورزشگاه برایمان سخنرانی کرد حالا اینجا برایش مراسم پاسداشت گرفته ایم.... خیلی ها همین حالا در غم هستند که شهروند ایرانند اما آنها را نمی بینیم چون رسانه ای نیست که منعکسشان کند. رحمت و درود خدا بر شهید رئیسی که آنها را دید💔💔💔 فلسطین کلید رمز آلود فرج است
12.86M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 دنیا ۲۰۰ تا کشور داره نه ۴ تا!!! 🔸چرا باید کشور رو معطل ۴ تا کشور نگه داریم وقتی بقیه کشور ها ظرفیتی به مراتب بیشتر از اونها برای همکاری با ما دارن؟!!!! 🔸باید آماده باشیم که دوباره توی این انتخابات هم برخی آقایون علیرغم تجربه برجام خسارت بار، باز هم دم از نسخه نخ نمای مذاکره برای رفع تحریم بزنن! ✅ پایگاه اطلاع رسانی دکتر سعید جلیلی @saeedjalily
‏💠بسم الله الرحمن الرحیم. با تعجب، در فضای مجازی ماه‌ها قبل گفتار، و اینک متن پیاده شده سخنان جناب آقای مهدی طائب درباره صحبت بنده با آقای قالیباف انتشار یافته، که آن را تکذیب می‌کنم. واقعیت آن است که در جلسه نخبگان اهل سخن در قم، مسئولین محترم نظام به مناسبت‌هایی دعوت شده و می‌شوند، و دوستان روحانیِ ما هر کدام سؤالاتی را مطرح می‌کنند و آن مسئول پاسخ‌هایی می‌دهد. تعجب این است که جناب آقای مهدی طائب آن حرف‌ها را در حالی زده‌اند که این جلسات: اولاً مناظره و گفتگوی طرفینی نبوده، بلکه نشست‌هایی گفتمانی، برای رفع ابهامات و بصیرت افزایی بوده است. ثانیاً قرارمان بوده که جلسات و سخنانِ فیمابین محرمانه باشد، و گفته شده: "المجلس بالأمانة" این نشست امانت باشد، تا گفتگوها شفاف باشد. حال که جناب آقای طائب آن جلسه را به بیان خود در فضای علنی با تصرفات و تغییرات زیادی نشر داده و آن مجلس را افشا کرده‌اند، از برادرم حضرت حجت‌الاسلام عالی حفظه الله، ریاست محترم آن مجلس درخواست دارم، سخنان مطرح شده در آن جلسه را در فضای مجازی منتشر کنند تا در دید و دسترس همگان قرار گیرد، و مردم به درستی خود قضاوت کنند. البته بنده برای حفظ امانت و جایگاه مسئولین محترم، تا به حال، به ذکر جزئیات آن نشست‌ها نپرداخته و نسبت به حرمت دیگران و سخنانشان امانت‌دار بوده و خواهم بود. مرتضی آقاتهرانی ۱۴۰۰/۴/۲۵ 🌐 @aghatehrani_ir