🌹شهید سید مرتضی آوینے:
برای تحصیل رضای خدا یك روز باید راه رفت،
روز دیگر باید جنگید،
و چه بسا كه روز سوم باید #نانوایی كرد.
برای من هیچ تردیدی وجود ندارد كه این نانوایی در محضر خدا بهای جنگیدن دارد...
#همراه_شهدا
#رفیق_شهیدم
#شهید
@mola_amiralmomenin_as
✨انتظار فرج واجب است✨
💠 امام صادق (ع) به اصحاب خود فرمودند:
آیا شما را خبر ندهم از چیزهایی که خداوند هیچ عملی را از بندگان بدون آنها نمیپذیرد؟
شهادت به وحدانیّت خدا،
رسالت و بندگی حضرت محمّد صلّی اللّه علیه و آله،
اعتراف به آنچه خداوند امر فرموده،
اعتقاد به ولایت ما،
بیزاری از دشمنان ما،
تسلیم در برابر امامان،
پارسایی،
تلاش،
آرامش و اطمینان،
و انتظار قائم علیهالسّلام
سپس فرمودند: برای ما دولتی هست که خداوند هر وقت بخواهد، آن را میآورد.
هر که میخواهد از اصحاب قائم باشد، پس منتظر باشد، و در حالیکه منتظر است با پرهیزگاری و اخلاق نیکو رفتار کند...
📚 الغیبة (نعمانی)، باب ۱۱، ح ۱۶
✨اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج وَالْعافِیَةَ وَالنَّصْرَ
#الهی_عظم_البلا
#اللهم_عجل_لولیک_الفرج
#امام_زمان
@mola_amiralmomenin_as
هدایت شده از فضائل امیرالمومنین علی علیه السلام🇵🇸
💫به یاد مولا و به رسم هر شب دعای فرج ... 💫
💫بسم الله الرحمن الرحیم💫
اِلـهي عَظُمَ الْبَلاءُ ، وَبَرِحَ الْخَفاءُ ، وَانْكَشَفَ الْغِطاءُ ، وَانْقَطَعَ الرَّجاءُ
وَضاقَتِ الاْرْضُ ، وَمُنِعَتِ السَّماءُ
واَنْتَ الْمُسْتَعانُ ، وَاِلَيْكَ الْمُشْتَكى ، وَعَلَيْكَ الْمُعَوَّلُ فِي الشِّدَّةِ والرَّخاءِ ؛
اَللّـهُمَّ صَلِّ عَلى مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد ، اُولِي الاْمْرِ الَّذينَ فَرَضْتَ عَلَيْنا طاعَتَهُمْ ، وَعَرَّفْتَنا بِذلِكَ مَنْزِلَتَهُم
فَفَرِّجْ عَنا بِحَقِّهِمْ فَرَجاً عاجِلاً قَريباً كَلَمْحِ الْبَصَرِ اَوْ هُوَ اَقْرَبُ ؛
يا مُحَمَّدُ يا عَلِيُّ يا عَلِيُّ يا مُحَمَّدُ اِكْفِياني فَاِنَّكُما كافِيانِ ، وَانْصُراني فَاِنَّكُما ناصِرانِ ؛
يا مَوْلانا يا صاحِبَ الزَّمانِ ؛
الْغَوْثَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ ، اَدْرِكْني اَدْرِكْني اَدْرِكْني ، السّاعَةَ السّاعَةَ السّاعَةَ ، الْعَجَلَ الْعَجَلَ الْعَجَل ؛
يا اَرْحَمَ الرّاحِمينَ ، بِحَقِّ مُحَمَّد وَآلِهِ الطّاهِرين
💫وبراي سلامتي محبوب💫
اَللّـهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِه في هذِهِ
سَّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَة وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْنا
حَتّى تُسْكِنَهُ اَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طویلا .
*اللهم عجل لولیک الفرج*
یادمان باشد اگر حال خوشی پیدا شد جز برای فرج یار دعایی نکنیم
💥💫صلوات💫💥
#الهی_عظم_البلا
#دعای_فرج
@mola_amiralmomenin_as
سلام امام زمانم
سَلامٌ عَلَی آلِ یس
شما نـقطهی پایانِ
اضـطرابِ یه عالمی
آقایِ غایـب از نظرِ
نشـستـــه بَـر دل
'أَينَصٰاحِبَنٰا ؟! '
#امام_زمان
@mola_amiralmomenin_as
مواعظ پیامبر (ص)
مردی به رسول خدا صلی الله علیه و آله عرض کرد: به من اخلاقی بیاموزید که خیر دنیا و آخرت در آن جمع باشد، حضرت رسول فرمودند: دروغ نگو.
@mola_amiralmomenin_as
🔻 یک روزنامه لبنانی فاش کرد: اسنادی از طرح مخفیانه سعودی برای «نابودی ایران از داخل»/ تخصیص بودجه 60 میلیون دلاری برای تاسیس شبکه ضدایرانی/ تمرکز بر فضای مجازی برای تحریک جوانان ایرانی
🔹العالم نوشت: روزنامه لبنانی الاخبار با انتشار اسنادی از نقشه مخفیانه سعودی و امارات برای تضعیف ایران و کشیدن جنگ به داخل کشور پرده برداشت، براساس این اسناد اتاق فکر سعودی-اماراتی 5 سال قبل پس از اعدام شیخ باقرالنمر تشکیل شده و یکی از برنامههای آن تاسیس شبکه تلویزیونی فارسی زبان برای تحریک جوانان بوده است.
🔹بر اساس این اسناد، چهار روز پس از انتشار خبر اعدام شیخ نمر باقر النمر و جمعی از جوانان قطیف؛ شورای ملی اطلاع رسانی امارات طرحی پیشنهادی را به نمایندگان عربستان و بحرین ارائه کرد که آن را «استراتژی رسانهای برای برخورد با موضوع ایران» نامید که در سالهای بعد با هماهنگی آمریکاییها شکل گرفت و به «طرحی برای تضعیف ایران از درون» تبدیل شد.
🔹این استراتژی رسانهای توسط «سلطان الجابر»، وزیر دولت و رئیس شورای ملی رسانه در امارات ارائه شد و تمرکز آن تاثیر بر افکار عمومی داخلی برای مخالفت با سیاستهای ایران بوده است.
🔹در پیشنهاد اولیه، همانطور که سند شماره 1 نشان می دهد، افراد هدف؛ افکار عمومی منطقه، افکار عمومی خلیج فارس، افکار عمومی داخل ایران (مردم ایران و اقلیت های ایرانی غیرفارس به ویژه) و مخالفان ایرانی داخل و خارج از کشور است.
@mola_amiralmomenin_as
11.16M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
☑️موضع حاج #عبدالرضا_هلالی در مورد اتفاقات اخیر کشور....
🔹درود به شرفت..
🔸 موضع مجازی عزیزان بسیار مهم است...
❗️اینجا امتحان مذهبی ها مقابل امام زمان است..
💢که آیا علم جمهوری اسلامی را بالا نگه دارند یا بیتفاوت بگذرند تا ضرباتی وارد شود و افراد بی دین، به هیئات و مساجد تعرض کنند.
🔺هر کس بین خود و امام زمان خود تکالیفی دارد...اینجا مرد و نامرد مشخص میشود...
#لبیک_یا_خامنه_ای
#زنده_باد_ایران
#مظلوم_اما_قوی
#سواد_رسانه_ای
#هلالی
#رضا_هلالی
#آدم_حسابی
#آقای_اباعبدالله
@mola_amiralmomenin_as
#احادیث_مهدوی
✍️ اگر شيعيان ما که خداوند آنها را به طاعت و بندگي خويش موفّق بدارد در وفاي به عهد و پيمان الهي اتّحاد واتّفاق ميداشتند و عهد و پيمان را محترم ميشمردند، سعادت ديدار ما به تأخير نميافتاد و زودتر به سعادت ديدار ما نائل ميشدند
#الهی_عظم_البلا
#اللهم_عجل_لولیک_الفرج
#امام_زمان
@mola_amiralmomenin_as
#نشر_مجدد
🔆متن شبهه :
"تویِ کلاس دینی وقتی ۱۱ سالم بود معلم میگفت:
نباید مشروب بخوری، من اصلا نمیدونستم مشروب چیه😐
معلم دینی یادم داد.😕
نباید با دخترا بازی کنی و به بدنشون نگاه کنی، من اصلا توی بازی با دخترا متوجه بدنشون نبودم😐
معلم دینی یادم داد.😕
معلمون میگفت نباید بدون عقد شرعی همبستر بشی، من از همخوابگی چیزی نمیدونستم😐
معلم دینی یادم داد.😕
میگفت اگه خواهر داری نذار بدون روسری بره جلو نامحرم، من نمیخواستم به خواهر زور بگم.😐
معلم دینی یادم داد.😕
میگفت زنا نصف مردا ارث میبرن، من نمیخواستم به زنها یه جور دیگه نگاه کنم، نمیخواستم حقشون رو بخورم😐
معلم دینی یادم داد.
و
و
و چنین جملاتی........!!! "
🔆 پاسخ شبهه :
1⃣ قصه نویسی برای القای یک شبهه، جدیداً باب شده است. البته اصلش جدید نیست، قرآن کریم بسیاری از معارف، اخلاق، احکام و عبرتها را در قالب نقل قصهای حقیقی از تاریخ بیان نموده است، اما حالا اینها نیز یاد گرفتهاند.
از او میپرسیم: شما چرا در همان یازده سالگی و خاطرات آن معلم، درجا زدهاید؟ آیا هیچ گاه دوازده ساله و پانزده ساله نشدید؟! به عمرتان معلم دیگری ندیدید و سخن دیگری نشنیدید؟!
2⃣ قرآن که عمراً نخواندهاید، اما حتی یک کتاب نیز [به ویژه در اصول عقاید] نخواندهاید و ناگهان درس ناخوانده وارد مباحث فقی (حقوقی) شدید و در این میان نیز فقط بحث ارث و دیه را انتخاب کردید؟! بدیهی است که آن تدریسها، چنین نوابغی بار میآورد!
3⃣ از او میپرسیم: فرض کنیم که الان هجده سال دارید [البته اگر از اعضای شبکهی شبهه پراکنی بهاییت که اغلب بزرگسال هستند نباشید]؛ آیا در این شش سال، این چند تا سؤال ساده را نگه داشتید تا تکنولوژی پیشرفت کرده و بتوانید در فضای مجازی منتشر کنید؟!
به او میگوییم: خیلی راحت میتوانستید این چند مطلب را از چند نفر که میدانند سؤال کنید و یا در همان فضای مجازی پیگیری کنید و به پاسخ برسید، نیازی نبود تا برای یک مملکت منتشر کنید تا همه بدانند که معلم شما در یازده سالگی، به شما چه گفته است!
✅ در خاتمه میگوییم: اول آن که بدانید اسلام عزیز با این قصهها و انشاهای چند خطی، رد و تکذیب نمیشود – دوم آن که هیچ کس محل نمیگذارد، مگر کسانی که قبل از خواندن، بر همین مواضع باشند و شما فقط به آنها خوراک میدهید – سوم آن که ما و بقیه نیز منفعل شما نمیشویم که شما یک قصه چند خطی بنویسید و بعد ما چند کتاب در بارهی اصول دین – فقه – انقلاب و ... بنویسیم.
🛑نکته:
کاربران گرامی و همگان، به دو تاکتیک توجه داشته باشند: یکی «قصه نویسی» است، [مثل: یازده سالم بود – معلم گفت – هم کلاسی من گفت – دوست سنی من پرسید و ...]، و دیگری «پرگویی و پراکنده گویی» است. از یازده سالگی شروع کرده، ناگهان به تقیه میرسد تا به تظاهرات روز قدس و 22 بهمن برسد، بعد به آدم فروشی و معنای آن بپردازد و ... .
این پر گوییها به این سه دلیل میباشد: اول - القای تعدادی شبههی متفرق که مخاطب نداند به کدامش توجه و تمرکز کند. دوم - مخاطب گمان کند لابد گوینده حرفی برای زدن دارد که اینهمه پرگویی کرده است و سوم آن که پاسخ دهنده، نتواند تصمیم بگیرد که حالا به کدام یک پاسخ دهد؟ و اگر بخواهد همه را فراز به فراز تحلیل و پاسخ دهد که خودش چند جلد کتاب میشود.
پس، تنها راه همین است که بصیر باشیم و منفعل هر نوشتاری نگردیم و اهمیت نداده و نادانسته برای دیگران ارسال ننماییم تا آنان خوشحال شده و به ما بخندند.
باید بدانند، بفهمند و کاملاً حس کنند که مخاطبین آنها، مردمی هوشیار و بصیر هستند، مضافاً بر این که بدانند این روشها بسیار کهنه شده است. باید کمی به روز باشند. آن هم در عصر علم، ارتباطات، تکنولوژی و فضای مجازی.
#شبهه
#سواد_رسانه_ای
#دینداری_لذت_بخش
@mola_amiralmomenin_as