eitaa logo
منور
1.6هزار دنبال‌کننده
28.2هزار عکس
28.9هزار ویدیو
1.2هزار فایل
.
مشاهده در ایتا
دانلود
‏در زمین مصرف‌کنندگان انرژی بازی نکنیم، نفت ارزان نخواهد شد. سهم انرژی های فسیلی در مصرف انرژی دنیا 84% است و هنوز سرمایه‌گذاری در این بخش ها رشد بالایی دارد (حتی ذغال سنگ). عجله ای برای استخراج و فروش نفت و پایین نگه داشتن قیمت آن نداشته باشیم. ‏اگرچه طی 60 سال 2020-1960، 15 واحد درصد سهم انرژی های فسیلی کاهش یافته و از 95% به 80% رسیده، ولی طی 30 سال گذشته این سهم حدود 80% ثابت بوده است. بنظر می‌رسد توسعه انرژی های نو حتی جوابگوی رشد مصرف کل انرژی هم نباشد. از فکر خام فروشی خارج شویم و به توسعه زنجیره بیشتر تمرکز کنیم.
رئیسی در دیدار با آیت‌الله مکارم: اگر مشکلات آغاز فعالیت دولت نبود، اثرات گشایش‌های انجام‌شده زودتر به سفرهٔ مردم می‌رسید. آیت‌الله مکارم: خدمات و فعالیت‌های شبانه‌روزی دولت برای رفع مشکلات کشور شایسته تقدیر است.
معادله بسیار ساده‌ست...! اگر مجلس قدرت اینو داره که با فشار به دولت باعث برکناری معاون سیاسی وزارت کشور بشه چرا با همین فشار سلاح‌ورزی رو برکنار نمیکنه؟
کمیسیون تلفیق برنامه هفتم در مصوبه‌ای دولت را مکلف کرده که قیمت‌گذاری محصولات اساسی را بر اساس قیمت ارز مرکز مبادله ارز و طلا تعیین کند! مشکلی نیست. منتهی حقوق کارگر و کارمند را هم بر اساس قیمت ارز مرکز مبادله ارز و طلا تعیین کنید.
گزارش تحلیلی - آماری انجمن دانش آموختگان علوم اجتماعی دانشگاه تهران درباره واقعیت‌های حجاب در جامعه امروز ایران بر اساس نظرسنجی منتشر شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
از پایگاه فوق سری آمریکا در شمال شرق ایران به نام تکس‌من دو چه میدانید؟ عباس امیر انتظام جاسوس سیا که معاون نخست وزیر وقت بود تمام کارمندان سیا و پنتاگون و تجهیزات سری‌شان را فراری داد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نقش ملکه انگلیس در کودتای ۲۸مرداد برشی از مستند تولید شبکه چهار انگلیس The Queen and the Coup با زیرنویس فارسی
43.94M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مداحی امیر کرمانشاهی با موضوع خانواده و پیاده روی خانوادگی در اربعین
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
زن رییس جمهور کنیا، رییس جمهورو مجبور کرده که کنفرانس خبری بذاره و به همه بگه من فقط ۱ زن دارم و اونم منم...
آیت‌الله مکارم در دیدار با رئیس‌جمهور: قیمت مسکن و اجارهٔ آن افزایش چندبرابری پیدا کرده و دولت باید برای آن تدبیری بیندیشد. دولت باید به وعده‌ای که در زمینۀ ساخت مسکن داده عمل کند که اگر این وعده‌ها به سرانجام برسد بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران: مگه میشه شما یک سری گوسفند فربه بزارید به عنوان منابع بانک‌ها و بعد گرگ‌های گرسنه بزارید در ترکیب هیئت مدیره بانک‌ها که بالای سر اونا باشن؟ هیئت مدیره بانک‌ها اصلا نمیدونن چه چیزی رو امضاء نمی‌کنن! اگر می‌خواهید ناترازی بانک‌ها درست شود افراد درستی منصوب کنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اکران پویانمایی سینمایی «پسر دلفینی» محصول شرکت اسکای فریم به کارگردانی و نویسندگی محمد خیراندیش و تهیه‌کنندگی محمدامین همدانی، از دوم شهریور ماه آغاز خواهد شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خلاصه‌ی اتفاقات از مهر ۱۴۰۱ تا مرداد ۱۴۰۲ و تاثیرات آن بر اقتصاد و معیشت مردم
رئیس‌جمهور در دیدار اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم: ‌ بخشی از مشکلات امروز ‌نتیجه برخی ولنگاری‌ها و محصول دوره‌های مختلف ‌ا‌ست و ‌اگرچه که اولویت دولت اقتصادی است اما از فرهنگ هم غافل نمی‌شویم. ‌ولنگاری‌ها در غربالگری‌ها، کنترل‌ها، حراست‌ها و گزینش‌ها هم قابل مشاهده بود ‌به نوعی که برخی از افراد ناکارآمد در مجموعه‌ها بکارگیری می‌شدند. ‌حجاب در اولویت دولت است، ‌فاصله‌ها میان مشی مجریان با مبانی مورد انتظار مردم، شهدا و رهبری ایجاد شده بود و حساسیتی که انتظار می‌رفت نبود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تو مملکت اسلامی گشت بی‌حجابی راه افتاده... راه افتادند دسته دسته در خیابان ها امر می‌کنند که روسری ها را بردارید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دیدار خانواده شهید مصطفی صدرزاده در تاسوعای ۱۴۰۲ با رهبر عزیز انقلاب
اگر دچار اضطراب یا افسردگی هستید "چای زعفران" بنوشید 🔹 شادی آور 🔹 ضد آلزایمر 🔹 پیشگیری از سرطان 🔹 تسکین دردهای شکمی 🔹 ضد اضطراب و افسردگی 🔹 پیشگیری از فشار خون بالا
هیات صراط الزهرا(س) دختران انقلاب به مناسبت شهادت حضرت رقیه (س) و سالروز تولد شهید مجید قربانخانی سخنران: حجت الاسلام ریاضت مداح : حاج امیـــر عباسی چهارشنبه ۱ شهریور از ساعت۱۷ مترو نیروهوایی، افسریه ، خیابان شهید رحیمی ، ابتدای پانزده متری چهارم ، موکب آقا امام حسن مجتبی همراه با سفره حضرت رقیه و اهدای عروسک و روسری به حجاب اولی ها
اگر از عقب مسجد، صدای کودک نیامد، این محله عقبه ندارد!
حجاب استایل مذهبی صورتی کاری می کند که حتی بی بی سی خبیث هم براشون رپورتاژ خبری می رود.
همتی اطلاعات محرمانه را به صندوق بین‌المللی پول داد «قربانی» معاون اقتصادی بانک مرکزی از دولت روحانی : به متهم که رسیدگی نشود، مدعی العموم می‌شود. آقای ‎همتی، رئیس کل سابق ‎بانک مرکزی مصداق بارز همین مَثَل است. همتی در سال ۱۳۹۹ در پی بحران کرونا درخواست یک وام ۵ میلیارد دلاری در قالب ابزار تامین مالی سریع (RFI) از صندوق بین المللی پول کرد که حتی نتوانست یک سنت از آن را بگیرد. درحالی که چون سهامدار هستیم، پول خودمان بود و کشورهای مختلف نیز این تسهیلات را گرفتند. صندوق برای پرداخت این وام کلی اطلاعات محرمانه از همتی خواسته بود که او همه اطلاعات مهم کشور اعم از وضعیت ارزی، نرخ تورم و... را به آنها داد، مواردی که خودش درباره آنها به مردم خودمان هم گزارش نمی‌داد! هر کسی از او می‌پرسید می‌گفت اینها محرمانه است. صندوق این اطلاعات را در مجله چشم انداز اقتصاد بین المللی چاپ کرد و تازه کاشف به عمل آمد که همتی چه کار خبطی کرده است. در داخل به او فشار آوردند و توضیح خواستند و او هم در نهایت همه چیز را کتمان کرد و گفت اطلاعات صندوق غلط است! حالا که پولهای بلوکه شده در کره، آزاد شده، جناب همتی که برای وام نگرفته از صندوق همه خواسته‌هایشان را، آن هم در بحبوحه یک جنگ اقتصادی، اجابت کرد، در جایگاه مدعی العموم نشسته که شما نگذاشتید ما وام بگیریم و آزادسازی پولهایمان در کره هنر نیست!
معاون وزیر بهداشت: ایران در ۱۰ سال گذشته در تولید علم از رتبه بیست و ششم به رتبه پانزدهم جهان رسیده است. در زمینه پژوهش‌های فناوری هم از رتبه ۱۲۰ جهان به رتبه پنجاه و سوم صعود کرده‌ایم. در شاخص تولید تکنولوژی، رتبه ایران در سال ۲۰۲۰ در دنیا ۶۷ بود، در سال ۲۰۲۱ این رتبه به ۶۰ رسید و اکنون رتبه ۵۳ دنیا را داریم. تحقیقات فناورانه و سلول‌های بنیادی، کاهش بیماری و درمان سرطان، تولید داروهای گیاهی و کاهش نیاز به واردات دارو، جوانی جمعیت، کاهش معضلات اعتیاد و خودکشی و آسیب‌های اجتماعی در اولویت طرح‌های علمی و پژوهشی قرار دارد.
27.53M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جزئیات درگیری مسلحانه و شهادت دو مدافع امنیت در اصفهان
اولا اتاق بازرگانی واس ماس! یعنی اتاق ماست! ثانیا دولت هم هیچ غلطی نمیتونه بکنه! ضمنا: آقای رئیسی که به توصیه ما ارز ترجیحی را حذف کردی الان متهم ردیف اولی!
سلجوق تورک اوغلو نماینده بورسا در مجلس ترکیه برای نشان دادن بسته نبودن مرز، به طور غیرقانونی وارد خاک ایران شده است که این موضوع در رسانه‌های ترکیه بازتاب زیادی داشته است. وی گفته است در این منطقه نه مرزبانی از ترکیه بود و نه سربازی در ایران بود که به من بگوید: ایست وارد نشو. وی که از حزب مخالف دولت است، این اقدام را در پاسخ به اظهارات مقامات دفاعی و نظامی ترکیه خوانده است که می‌گویند مرزهای ترکیه بسیار امن است.